Miten fritsu pois!?!?

APUA!!!

Mitä "kotikonsteja" on, että saisi fritsun haalistumaan nopeammin?

Tilanne hieman kiusallinen, kun en varsinaisesti vielä seurustele virallisesti tyypin kanssa, mutta ensi viikonloppuna tulossa tuttujen kesken yhteinen mökkiviikonloppu, johon siis molemmat osallistumme, enkä siellä haluaisi selitellä suhteemme laatua kenellekään... Ja tietenkin jos muut huomaavat tuon pienen "rakkauden pureman" niin alkavat kyselemään...

Varsinkin hänelle tilanne on vielä kiusallisempi kuin minulle, sillä vahingossa taisin tehdä hänelle hieman isommankin merkin... Ja viikonloppu siis sisältää saunomista, ym muuta mukavaa! :)

148

86868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auttaja-Aki

      Helpoiten fritsun saa haalenemaan siten että sekoittaa yhden sitruunan mehun ja 1tl ruokasoodaa. Tällä seoksella hierot fritsua. Ei poista kokonaan, mutta auttaa.

      • mitä lie

        oisit kokeillut hieroa fristua peukalolla minuutteja heti tuoreena:) en tiedä toimiiko se

        sitten apteekissa on voiteita joilla saa mustelmat lähtemään. osta semmosta. en muista nimeä.


      • minä täältä
        mitä lie kirjoitti:

        oisit kokeillut hieroa fristua peukalolla minuutteja heti tuoreena:) en tiedä toimiiko se

        sitten apteekissa on voiteita joilla saa mustelmat lähtemään. osta semmosta. en muista nimeä.

        Apteekin aine ei tehoa minuun mutta tuo hierominen on tehonnut. Siinä täytyy olla tarkka, tai saat sen pahenemaan ja punoittamaan lisää. Varovasti!


      • TNA
        minä täältä kirjoitti:

        Apteekin aine ei tehoa minuun mutta tuo hierominen on tehonnut. Siinä täytyy olla tarkka, tai saat sen pahenemaan ja punoittamaan lisää. Varovasti!

        Hammastahna auttaa sitä hieroo fritsuun niin pitäisi auttaa.


      • MINÄ1!
        TNA kirjoitti:

        Hammastahna auttaa sitä hieroo fritsuun niin pitäisi auttaa.

        Kolme fritsua kaulassa...matka savonlinnaan 2 päivän päästä serkun kanssa....oli villi yö sen tyttö ystävän kanssa mitä teen...jos se näkee ne mitä pitäs tehä ?


        (HAMMASTAHNA EI AUTTANUT EIKÄ SITRUUNA JA RUOKASOODA)


      • nainen vain
        MINÄ1! kirjoitti:

        Kolme fritsua kaulassa...matka savonlinnaan 2 päivän päästä serkun kanssa....oli villi yö sen tyttö ystävän kanssa mitä teen...jos se näkee ne mitä pitäs tehä ?


        (HAMMASTAHNA EI AUTTANUT EIKÄ SITRUUNA JA RUOKASOODA)

        Mikset vaan peitä meikillä? Niin minä aina teen..


      • nainen vain
        nainen vain kirjoitti:

        Mikset vaan peitä meikillä? Niin minä aina teen..

        Oho nyt vasta huomsasin että vanha viesti. no jospa jollekin olisi apua :)


      • 8788
        TNA kirjoitti:

        Hammastahna auttaa sitä hieroo fritsuun niin pitäisi auttaa.

        ei auttanut hammas tahna minuun


      • Ei toimi :(
        TNA kirjoitti:

        Hammastahna auttaa sitä hieroo fritsuun niin pitäisi auttaa.

        ei mulla ainakaan auttanu hammastahna :/ pitäs saada pois ettei porukat ala paasaamaan...


      • herrahuu3

        Niin tai sit ostaa apteekista sitä voidetta


    • pantteri

      mikä on fritsu ?

      • HUULINAPA

        no voi lol. etkö sä tii mikä on fritsu ?:) itelläni on tällä hetkellä ja yritän kovasti saada sen pois. tuo hammastahna kikka tuntuu toimivan !


      • dude5000
        HUULINAPA kirjoitti:

        no voi lol. etkö sä tii mikä on fritsu ?:) itelläni on tällä hetkellä ja yritän kovasti saada sen pois. tuo hammastahna kikka tuntuu toimivan !

        Kokeilin lämminvesihaudetta ja haamastahnaa. Ei toimi vielä. Kaksi rakkaudenpuremaa koristaa kaulaani. Seuraavaksi sitruuna sooda.


      • joka ei tiedä mikä on frits...

        Fritsu imetään toiseen yleensä seurustelun merkiksi, udein kaulaan mut muitakin paikkoja on ;) , ja siitä jää punertava tai mustelmaa muistuttava jälki.
        Tajusitko mun selityksen?
        Etkö oikeesti tienny mikä fritsu on? Minkäköhän ikänen oot :D :D :D ??
        huom, ei pahalla :)))))


      • cGednee
        joka ei tiedä mikä on frits... kirjoitti:

        Fritsu imetään toiseen yleensä seurustelun merkiksi, udein kaulaan mut muitakin paikkoja on ;) , ja siitä jää punertava tai mustelmaa muistuttava jälki.
        Tajusitko mun selityksen?
        Etkö oikeesti tienny mikä fritsu on? Minkäköhän ikänen oot :D :D :D ??
        huom, ei pahalla :)))))

        suoraan wikistä? :D


      • fritsuilija
        joka ei tiedä mikä on frits... kirjoitti:

        Fritsu imetään toiseen yleensä seurustelun merkiksi, udein kaulaan mut muitakin paikkoja on ;) , ja siitä jää punertava tai mustelmaa muistuttava jälki.
        Tajusitko mun selityksen?
        Etkö oikeesti tienny mikä fritsu on? Minkäköhän ikänen oot :D :D :D ??
        huom, ei pahalla :)))))

        joo siis fritsu tehään niin että otetaan ihosta kiinni ja purraan vähän ja sitten imeskellää jonkin aikaa, nii sitten tulee huva huva fritsu . : DD


      • jaakkimanne
        fritsuilija kirjoitti:

        joo siis fritsu tehään niin että otetaan ihosta kiinni ja purraan vähän ja sitten imeskellää jonkin aikaa, nii sitten tulee huva huva fritsu . : DD

        voi vitun pennut...brassatkaa nyt fritsuillanne xD


      • joomo !
        jaakkimanne kirjoitti:

        voi vitun pennut...brassatkaa nyt fritsuillanne xD

        kolme kaulas kaks tisseis.. ei täs mitää, lähen huome mutsin ja faijan kaa loma matkal pitäis mennä uimaa ja kaikkee .. täytyy kokeilla noit kaikkii !! :s


      • sdbsifbsd
        joomo ! kirjoitti:

        kolme kaulas kaks tisseis.. ei täs mitää, lähen huome mutsin ja faijan kaa loma matkal pitäis mennä uimaa ja kaikkee .. täytyy kokeilla noit kaikkii !! :s

        jeppsjuu mul kaulas ja tisseis täl hetkel 27 et moro onneks löyty keinoi et mite ne saa pois:D


      • ffrriittssuuu
        joka ei tiedä mikä on frits... kirjoitti:

        Fritsu imetään toiseen yleensä seurustelun merkiksi, udein kaulaan mut muitakin paikkoja on ;) , ja siitä jää punertava tai mustelmaa muistuttava jälki.
        Tajusitko mun selityksen?
        Etkö oikeesti tienny mikä fritsu on? Minkäköhän ikänen oot :D :D :D ??
        huom, ei pahalla :)))))

        Ei näin. Viimme yö meni kännnipäissään rällästäessä ja sit heräsin mun vanhan luokkakaverin vierestä aamulla.. Kipitin vessaa aamupaskalle ni huomasin kaulassa 2 fritsua.. Nyt oon vasta 15v Ja en pahemmin vielä haluais että porukat rupee kyselee ja näin.. Joten hammastahnaa parhaillaan on kaulassa toivottavasti tää ny toimii ::ssss


      • Gobraza
        ffrriittssuuu kirjoitti:

        Ei näin. Viimme yö meni kännnipäissään rällästäessä ja sit heräsin mun vanhan luokkakaverin vierestä aamulla.. Kipitin vessaa aamupaskalle ni huomasin kaulassa 2 fritsua.. Nyt oon vasta 15v Ja en pahemmin vielä haluais että porukat rupee kyselee ja näin.. Joten hammastahnaa parhaillaan on kaulassa toivottavasti tää ny toimii ::ssss

        Joo tuli tässä yöllä nainen kainaloon ja tuli 4 fritsua sitte. siis pitäskö sen hammmastahnan auttaa oikeesti?


      • watti
        Gobraza kirjoitti:

        Joo tuli tässä yöllä nainen kainaloon ja tuli 4 fritsua sitte. siis pitäskö sen hammmastahnan auttaa oikeesti?

        Toivottavasti pepsodentti jeesaa.. jos ei, ni sit on noi fritsut jälellä ja muistikuvat tahnan kaulaan töpöttämisestä.. :S

        Ja vielä viestii: Ihmiset älkää imekö niitä fritsuja, ei oo kivaa.. (ainakaan jos ei oo ylä-asteella)


      • vajaata
        jaakkimanne kirjoitti:

        voi vitun pennut...brassatkaa nyt fritsuillanne xD

        Jos haluaa nuoleskella, imeskellä tai pureskella jotain osaa ihmisen kropassa, kannattaa tehdä se kaulasta alaspäin. Fritsut esittely kaulassa on jotain niin teiniä/kasaria/noloa ja mautonta kuin ikinä voi kuvitella.

        Tietty jos on tarpeeksi tyhmä niin voi pitää niitä hienoina.


        Vajakit, riviin, järjesty!


      • metufail

        jep mikä vittu se o mietin kans ku luin näitä


      • LURPS**
        joka ei tiedä mikä on frits... kirjoitti:

        Fritsu imetään toiseen yleensä seurustelun merkiksi, udein kaulaan mut muitakin paikkoja on ;) , ja siitä jää punertava tai mustelmaa muistuttava jälki.
        Tajusitko mun selityksen?
        Etkö oikeesti tienny mikä fritsu on? Minkäköhän ikänen oot :D :D :D ??
        huom, ei pahalla :)))))

        Fritsua ei kyllä aina tarkoituksella "tehdä", ei haluta välttämättä merkata kultsia omaksi. Niitä saattaa vain tulla lemmenleikeissä, pussailusta ja kaulailusta ym., ei siinä tunteen palossa niin huomaa... Yleensä sen huomaa vasta jälkeenpäin peilin edessä, että kaula on kuin vamppyyrin jäljiltä..


      • lol

        :D:D:D


      • minä
        sdbsifbsd kirjoitti:

        jeppsjuu mul kaulas ja tisseis täl hetkel 27 et moro onneks löyty keinoi et mite ne saa pois:D

        taijat kuule valehdella pikkusen


      • Anonyymi
        joka ei tiedä mikä on frits... kirjoitti:

        Fritsu imetään toiseen yleensä seurustelun merkiksi, udein kaulaan mut muitakin paikkoja on ;) , ja siitä jää punertava tai mustelmaa muistuttava jälki.
        Tajusitko mun selityksen?
        Etkö oikeesti tienny mikä fritsu on? Minkäköhän ikänen oot :D :D :D ??
        huom, ei pahalla :)))))

        Mä ite tein lipschalens ja huulten ympärykset näyttäää kamalalta


      • Anonyymi
        ffrriittssuuu kirjoitti:

        Ei näin. Viimme yö meni kännnipäissään rällästäessä ja sit heräsin mun vanhan luokkakaverin vierestä aamulla.. Kipitin vessaa aamupaskalle ni huomasin kaulassa 2 fritsua.. Nyt oon vasta 15v Ja en pahemmin vielä haluais että porukat rupee kyselee ja näin.. Joten hammastahnaa parhaillaan on kaulassa toivottavasti tää ny toimii ::ssss

        sano jos toi hammastahna toimii koska ei helvetti oon 13v ja mul on onneks vaa 1fritsu mut porukat ei saa nähä ku alkaa muute kyselee ja näi itel ei oo meikkivoidet ku en meikkaa muute käyttäisin kyl sitä


    • uuuuuuuuh ahhhhh ihQ

      kuules nyt mieti minkä ikänen olet ja että onko fritsuja järkevä tehdä viellä ! Mutta laita hamastahnaa niin se lähtee

      • pöåpoojuygytr

        Mulla ainakin autto toi hammastahna. Kaveri kuulemma käyttää hiuslakkaa, tuloksista en tiedä.


      • nimeltänsä
        pöåpoojuygytr kirjoitti:

        Mulla ainakin autto toi hammastahna. Kaveri kuulemma käyttää hiuslakkaa, tuloksista en tiedä.

        Trombosol Forte. saa apteekista ilman reseptiä,tarkoitettu lähinnä ruhjeiden ja mustelmien paranemisen nopeuttajana. saa mustelman "häipymään" nopeammin,mut ei tietenkään heti huomiseen mennessä kuten ei mitkään poppakonstitkaan tee... ;)


    • millä tulee

      etsi kaulan tai missä ne oli? akupiste fritzuttele sitä.

      • ...

        Hirudoit forte, sain sitä verenluovutuksessa tulleeseen mustelmaan ja hyvin toimi.


    • moie3r23nr90231hn9hniken

      tuota fritusun saa poisku laitaa bebanteenia

      • aika teiniä

        ensinnäkin jos työ panikoitte nuista lontista nii kamalasti nii miks työ annatte immee niitä?? hä??
        mutta niinhän se on ku on teini niin pitää näyttää että "hei siis vähän ihkuu ku mul oli viimeyönä poitsu/tytsy ja en oo ku vasta 12weee...."
        ymmärrän hyvin


      • Näsäviisas

        Bephanten, ei bebanten


      • höhlä

        No ei saa Pebanthenilla, sillä paranee ihottumat ja pienet haavaumat. Trombosolia, Hiruduit fortea tai millä nimellä nyt ikinä myydäänkin.


      • höhlä
        höhlä kirjoitti:

        No ei saa Pebanthenilla, sillä paranee ihottumat ja pienet haavaumat. Trombosolia, Hiruduit fortea tai millä nimellä nyt ikinä myydäänkin.

        No voi sun. Piti olla Bepanthen, eikä Pebanthen :D. Kannattaa muuten pestä tuo trombosoli/hiruduit forte aina välillä pois ennen kuin laittaa uutta, niin ei ole niin tuskallinen iholle.


      • höhlä
        höhlä kirjoitti:

        No voi sun. Piti olla Bepanthen, eikä Pebanthen :D. Kannattaa muuten pestä tuo trombosoli/hiruduit forte aina välillä pois ennen kuin laittaa uutta, niin ei ole niin tuskallinen iholle.

        Vielä piti. Ennaltaehkäisyyn suosittelen jatkossa jotakin h*lvetin pahan makuista hajuvettä. Hajulla ei niin väliä, mutta koemaista ensin. Eipä imeskele toiste.


    • kosmetologiopiskelija

      sekottaa persiljaa tabascoa ruohosipulia ja laittaa sitä etikkaan ja lisää kalanmaksaöljyä ja nauttii sitä sisäisesti 3 litraa
      sen jälkeen vielä puoli litraa risiiniöljyä noin viikon kuluttua
      sitte sitä tuskin enää on

      en tiedä toimiiko se mutta soppiihan tuota kokkeilla

      • ihan tosi :D:D

        toi oli ehkä paras näiustä ohjeista, autto tosi hyvin ja lähti jäljet


      • joku urpo

        kokeilisin mut eipä oo mittää noist aineist.... :/ heheheh iha sama mua ei pelota fritsut ku ei porukat sano mitn.... :D:D:D:D:D joo ja vastaus ei si yhtikäs myöhäs :D


      • Tärkee

        TOIMI HYVIN ! Kiitos ohjeista :) oksennus tuli kerran mut ainaki lähti nopeasti pois ! Kiitos ! :)


      • <okmjnbeg

        siis mun oli pakko kokeilla ja toi toimi ihan uskomattoman hyvin!!!! kiitos!!!!!


    • pitääkö olla

      niin toope että ensin kiimoissaan imetään fritsut kaulaan ja ties minne muualle. Sitten itketään että miten sen saa pois? ei mitään järkeä taas tässä hommassa.

      • Noeimullaoo

        Ihanku näillä koviksilla jotka tänne on kirjottanu et "älkää märiskö mitäpä annatte niitte imee kaulaa jälet", ei ois ollu yhtää fritsua?

        Voi elämä teitä..


      • Minä_
        Noeimullaoo kirjoitti:

        Ihanku näillä koviksilla jotka tänne on kirjottanu et "älkää märiskö mitäpä annatte niitte imee kaulaa jälet", ei ois ollu yhtää fritsua?

        Voi elämä teitä..

        joo haukkukaa mua ny kakaraks jne, mutta luin historian kokeisii, ja aloin jstn kumman syystä vaan näykkiin ja imeen ihooni, ja sit siihen tuli fritsu, ja kolmen päivän päästä terkka, ja täytän 13v. hehe... -.- ja se fritsu oli vahinko, en vitussa sitä oikeesti haluis D:


      • fritsufritsufristufr
        Minä_ kirjoitti:

        joo haukkukaa mua ny kakaraks jne, mutta luin historian kokeisii, ja aloin jstn kumman syystä vaan näykkiin ja imeen ihooni, ja sit siihen tuli fritsu, ja kolmen päivän päästä terkka, ja täytän 13v. hehe... -.- ja se fritsu oli vahinko, en vitussa sitä oikeesti haluis D:

        Mulle tuli kerran imurista fritsu ku tungin sitä naamaan oli ihan helvetin nolo ku poskessa ruskea tumma läikkä ja kirjotusasusta voitte päätellä minkä ikänen olin


      • fritsuasiantuntija
        fritsufritsufristufr kirjoitti:

        Mulle tuli kerran imurista fritsu ku tungin sitä naamaan oli ihan helvetin nolo ku poskessa ruskea tumma läikkä ja kirjotusasusta voitte päätellä minkä ikänen olin

        kokeile sitä ettälaitat bensaa fritsuun ja tökkäät siihen tulitikun joka palaa se toimi minulla


      • tohtori x
        fritsuasiantuntija kirjoitti:

        kokeile sitä ettälaitat bensaa fritsuun ja tökkäät siihen tulitikun joka palaa se toimi minulla

        "pissi" ensin johonkin kippoon sitten sekoita siihen kermavaahtoa sitten hiero sitä fritsun kohdalle ja ympärille noin 10 min. ja odota 2-3 tuntia. Se auttaa useimpiin fritsuihin!


      • fritsun poisto ry
        tohtori x kirjoitti:

        "pissi" ensin johonkin kippoon sitten sekoita siihen kermavaahtoa sitten hiero sitä fritsun kohdalle ja ympärille noin 10 min. ja odota 2-3 tuntia. Se auttaa useimpiin fritsuihin!

        ensin laita siihen fritsuun jauhoja ja hiivaa sitten 2-3 minsan päästä pese pois ja laita hammas tahnaa ja sokeria pitäis tepsii


      • je15v
        Minä_ kirjoitti:

        joo haukkukaa mua ny kakaraks jne, mutta luin historian kokeisii, ja aloin jstn kumman syystä vaan näykkiin ja imeen ihooni, ja sit siihen tuli fritsu, ja kolmen päivän päästä terkka, ja täytän 13v. hehe... -.- ja se fritsu oli vahinko, en vitussa sitä oikeesti haluis D:

        sama juttu mulla just tos eile tuli tylsää niin aloin vaa imee ja näykkii ihooni nii kas vaa siihe ilmesty fritsu ja haluisisim sen pois,mut koitin äske hammastahnaa mut eipä lähteny et jihuu:D....


      • 14#
        je15v kirjoitti:

        sama juttu mulla just tos eile tuli tylsää niin aloin vaa imee ja näykkii ihooni nii kas vaa siihe ilmesty fritsu ja haluisisim sen pois,mut koitin äske hammastahnaa mut eipä lähteny et jihuu:D....

        hehe just näi. Xp katoin kauhuleffaa ni pelotti aika helvetisti ni rupeen vaa näykkii ja imee kättäni ja ny o fritsu helppii miten sen saa oikeesti pois ku toi hammastahna ei toimi x__x


    • killer2000

      trombosol tai hirudoid forte, saa apteekista. saa ihon punoittamaan hetkeksi mutta mustelmat katoaa.

      • Jopi_96_

        Moi. Kysyin yht tyttöö meses tekee mulle ritsui mutten taida uskaltaa xDDDD
        Onks teil kertoo kokemuksii ja laittaa mahdollisesti omia kuvia teiä ritsuista?


      • Sexymanne_98
        Jopi_96_ kirjoitti:

        Moi. Kysyin yht tyttöö meses tekee mulle ritsui mutten taida uskaltaa xDDDD
        Onks teil kertoo kokemuksii ja laittaa mahdollisesti omia kuvia teiä ritsuista?

        Joo :D viime kerral ku sain yhden tytön tekeen mulle fritsuja ni tuli jotain ihme sisäist verenvuotoo tai jotain ja piti mennä sairaalaan leikkaukseen :D :D XD vittu olin nolona ku mutsi sit näki ja ihmetteli että että lol miks sulla on tikkei kaulas :DDDDDDDDDDDDD Mut ihan kivaa se oli oon ihan kunno playboy :PPP

        Ei oo kuvia sor


      • seppo hovi
        Sexymanne_98 kirjoitti:

        Joo :D viime kerral ku sain yhden tytön tekeen mulle fritsuja ni tuli jotain ihme sisäist verenvuotoo tai jotain ja piti mennä sairaalaan leikkaukseen :D :D XD vittu olin nolona ku mutsi sit näki ja ihmetteli että että lol miks sulla on tikkei kaulas :DDDDDDDDDDDDD Mut ihan kivaa se oli oon ihan kunno playboy :PPP

        Ei oo kuvia sor

        pienellä lasinsirulla pystyy "raaputtamaan" fritsun pois. ei kumminkaan tarvi viiltää verille vaan pienellä lasipalalla saa fritsun katoamaan


      • Oottekoihanpellejä
        seppo hovi kirjoitti:

        pienellä lasinsirulla pystyy "raaputtamaan" fritsun pois. ei kumminkaan tarvi viiltää verille vaan pienellä lasipalalla saa fritsun katoamaan

        Aika pellen kuulosta, kun kaikki leijuu niillä fritsuilla täällä tyylii :
        "Joo mul on 100 fritsuu miten ne lähtee pois?"
        Jos sulla on 100 fritsua, niin jollain on ainakin ollut puuhaa, ja missähän kaikkialla niitä on. Tuli vaan mieleen tosta, "Mulla on 27 fritsua naamas ja tisseis."
        Eli nyt järki käteen, ei teidän täällä täydy leijua niillä olemattomilla fritsuilla.


      • Jaana Elisa
        Oottekoihanpellejä kirjoitti:

        Aika pellen kuulosta, kun kaikki leijuu niillä fritsuilla täällä tyylii :
        "Joo mul on 100 fritsuu miten ne lähtee pois?"
        Jos sulla on 100 fritsua, niin jollain on ainakin ollut puuhaa, ja missähän kaikkialla niitä on. Tuli vaan mieleen tosta, "Mulla on 27 fritsua naamas ja tisseis."
        Eli nyt järki käteen, ei teidän täällä täydy leijua niillä olemattomilla fritsuilla.

        Kokeilin tuota bensa temppua ihan pika pikaa! otsatukka palo kokonaan, iho kärventyi EIKÄ FRITSUKAAN KADONNU!!!


      • Mateli
        Jaana Elisa kirjoitti:

        Kokeilin tuota bensa temppua ihan pika pikaa! otsatukka palo kokonaan, iho kärventyi EIKÄ FRITSUKAAN KADONNU!!!

        Fiksu


      • Huono läppä
        Mateli kirjoitti:

        Fiksu

        Ihmiset ku haukkuu et mitäs annatte tehä nii kiva jos oot nukahtanu jonnekki nii kaverit päättää tehä kivan pikku jäynän ja tehä kaulan täytee fritsui... Tällaseen kyllä yleensä sisältyy alkoholia mutta oma vika se ei aina todellakaan ole


      • sölfksölfksölf
        seppo hovi kirjoitti:

        pienellä lasinsirulla pystyy "raaputtamaan" fritsun pois. ei kumminkaan tarvi viiltää verille vaan pienellä lasipalalla saa fritsun katoamaan

        auttaako tää tosiaan?


      • jjje15
        Huono läppä kirjoitti:

        Ihmiset ku haukkuu et mitäs annatte tehä nii kiva jos oot nukahtanu jonnekki nii kaverit päättää tehä kivan pikku jäynän ja tehä kaulan täytee fritsui... Tällaseen kyllä yleensä sisältyy alkoholia mutta oma vika se ei aina todellakaan ole

        niin ja muutenki ärsyttää,ku kaikki teinit on sillee siis uhguu mul on fritsui kaulas tissei nää on siis tosi kauniin näkösii kattokaa kaikki ja sit ne leijuu sillä,et eks fritsu oo niinku merkki seurustelust ja,et on ollu sängys kännis tai selvinpäin :Dkauheeta leijuntaa jostai vitun fritsuist no teinejä,ku onn :D


      • vitunteinit
        Jaana Elisa kirjoitti:

        Kokeilin tuota bensa temppua ihan pika pikaa! otsatukka palo kokonaan, iho kärventyi EIKÄ FRITSUKAAN KADONNU!!!

        Spermaa kaulalle fritsun päälle auttaa aina:)


    • mika nuutinen

      laita fritsuusi tervaa menet saunaan puoleksi tunniksi. sen jälkeen hierot sitä jääpalalla hetken..

      • Bruno S

        Ainekset joita tarvitset:

        - 1 nisäkkään korva
        - 350g viikon vanhoja silakoita
        - 2 kanamunaa
        - 90g smegmaa (sissijuustoa)
        - 500ml virtsaa
        - 5 kalaliemi kuutiota

        Lisää ainekset tehosekoittimeen. Sekoita noin 2 minuuttia. Laita liemi vielä lopuksi minuutiksi mikroon. Kaada liemi tarjoiluastiaan ja nauti.

        Jos tällä reseptillä ei fritsu lähde, niin muuta varmempaa keinoa ei ole.


      • kokeilin
        Bruno S kirjoitti:

        Ainekset joita tarvitset:

        - 1 nisäkkään korva
        - 350g viikon vanhoja silakoita
        - 2 kanamunaa
        - 90g smegmaa (sissijuustoa)
        - 500ml virtsaa
        - 5 kalaliemi kuutiota

        Lisää ainekset tehosekoittimeen. Sekoita noin 2 minuuttia. Laita liemi vielä lopuksi minuutiksi mikroon. Kaada liemi tarjoiluastiaan ja nauti.

        Jos tällä reseptillä ei fritsu lähde, niin muuta varmempaa keinoa ei ole.

        toimii! (y)


    • lesliemiles

      Joo nää wnb kovikset jotka tulee jotai valittaa ihmisista joilla on fritsuja nii painukaa vittuu
      mulla jooo on pari fritsua kaulas poikakaverilta mutta vittu
      ei me niitä tahallee toisillemme tehä.
      meinaan että ku rupee siin jotai iha muute vaa lähentyy ja näi nii
      sitte vasta myöhemmi huomaa että ei vittu ja näin.

      ja lol mitä meinaatte että lullaaa niitte näyttävä jotenki kovilta ku on fritsuja
      nii lukekaa toi otsikko:D:D:D

      jooo ja kiitti vinkeistä:----------)

      • nannie

        tosi söpöä kun itkette että yhyy mullon viismiljoona fritsua siellä ja siellä ja haluun ne pois..
        mulla on vissiin 14 frtisua pelkästään yläkropassa, en leiju niillä, en yritä saada niitä pois vaan annan vaan olla enkä "välitä" niistä.
        ja jos on niin iso huoli kun "nukahin ja kaverit söi kaulan" niin ei tarvi nukahtaa semmosiin paikkoihin että kaverit pääsee syömään ? ja jos niistä fritsuista haluaa eroon niin kannattaa miettiä miksi on antanut tehdä niitä.
        pistää naurattamaan tommonen..


    • sähäläsinpäs!

      Itselläni ei toiminut mikään ja piti odottaa...
      Voi kiesus kun olin silloin 12-vuotias ja toisessa rinnassa fritsu niin siinä sitten isällä ja äidillä mulkoiltavaa noin viikko, mitähän miettivät... En muuten näyttänyt kenellekään ja häpesin aivan sairaasti sitä! En ymmärrä miten joku voi olla niistä ylpeä....

      • 1000

        juu ja muutenki kauheita kovanaamoja noist ja muutenki ällöö,ku ne heruttaa niitä tissejää ja sit siel tulee ainaki sata fritsuu esii topin alta:D...


      • Olintyhmä

        Hei kuuleppas mulla on toi sama ongelma vttu mua hävettää..joo oon varmaa tei mielest lesbo mut tein saunas tyhmyyttäni "pieruja" iholle nii meni vähä tähä rintoje yläpuolelle.. vttu siihe tuli fritsu! D: Ja hammastahna ei auttanut :( Ja en kehtaa mennä ostamaan apteekista mtn rasvaakaan..Auttakaa mua :(


    • jaana^^

      juu en kyllä tiiä mut onnellinen oisin jos mulla ois muuten terveet ja normaalit kasvot. nimittäin ihan kivat palovammat kasvoissa, tai siis ne peittää koko kasvot melkeen, ja on siinä ikuisesti...

    • oon homo

      joo lol -.-

    • AUTTTAAAKAAAA

      APUAAA!! 2 ihan kivan kokosta fritsuu keskella kaulaa 1 tissillä eli en pysty peittää hiuksilla ja meikkivoidetta ja peitepuikkoo on kokeiltu mutta kyll ne viell paistaa sielt läpi... Ja pitäis mennä uimaa koulun kaa enkä oikee tiiä miten peittää ne että tää oli sellanen vahinko eli kenenkää ei tärttes tietää siit et mull on nää fritsut... Ja kotona en oikee pysty tekee mitää ku ei hupparit auta ja kaulahuivinkaa en pysty kävelee kotona PLIIS JOKU AUTA!!!! :))))

      • AUTTTTAAKAA

        niii ja hammastahnaa on kokeiltu...


    • tssssssssss

      Jos niitä fritsuja antaa kaulaan tai muualle toisen tehdä ni kai se nyt jumalauta vois siinä näkyäkki?

    • vittud

      Kolikolla hierot nii kyllä lähtee ! , tai lusikka pakastimeen ja sillä painelet ! TOIMII

    • nomorjesta

      hammastahnaa kokeilu toivottavasti alkas lähtee:d kiva vaa jos porukat näkee, pari semmost iha kivan kokosta molemmin puoli kaulaa:)

    • omglolwtf

      ei huhhuh. itellä ei oo koskaan ollu yhtäkään fritsua, koska ne on niin rumia että oon kieltäny kaikkia tekemästä. ei voi kun nauraa ku jotkut tosiaan leijuu niillä.

    • vieras !

      joo auttakaa mulla on niiku selässä fritsu ja kaverilla on noin 4-6 fritsuu kaulassa ja hammastahnaa kokellaa juuri mutta nyt o se ongelma että hammastahna ei haluu lähtee pois!!!!!! joo ja huomenna olis niiku niin sanotusti perhejuhla xDxD kiva mennä sinne ku on niiku fritsu kaulas ja selässä !!!!!! että idiksii otetaan vastaa : )

    • teinikamaa

      Heh, mitä teinikamaa :)

      Älkää purko kun eläimet toisianne.
      Ainoastaan varhasiteinit harrastaa tota.

      LOL LOL LOL

      parhaiten se paranee ajallaa. värivoidetta tai peitetukkoa kehiin, puuteria.

    • -

      ei kellekkää oo tullu mielee laittaa kaulahuivia kaulaan tai semmonen paita päälle missä ei ne tissit sitten näy!

    • Näin ohi mennen..

      Mutta haluttaisi saada ne nopeasti pois. En ymmärrä miksi te jotkut tulette valittamaan näistä, he kysyvät vain neuvoa ja voitte antaa neuvoa eikä vain alkaa haukkumaan..? Ilkeitä ootte :) Tai sitten ei tarvi ''kehuskella'' kuinka monta niitä on. Itselleni pari fritsua ilmeistyi, koska en ajatellut tarkemmin sitten jälkeenpäin, kuinka hankala näitten kanssa on. Mutta kiitos nuista hyvistä vinkeistä yritetäämpä nuita tässä sitten yksi kerrallaan :)

    • ;D

      huhuh olisinpa minä osannu tulla kyseleen apua :D..kyllä hävetti ku mun rinnassa oli sellanen törkeen kokonen fritsu. Juhannuksen aiheuttama..juhlissa tuli enkä tajunnu ku vasta aamulla paitaa vaihtaessa että sellanen oli päässy tulee-.-. Kiva oli mennä sitten viikonlopun jälkeen kotio lisäksi sattu olemaan sukua kylässä huulessa musta jälki xD. Sitä fritsuu ei meinannu pystyy peittää mitenkää ja oli useemman viikon muistuttamassa siitä seikkailusta..haha no oli ainakin hauskaa enkä tuu unohtaan sitä yhtä luihua ;)

    • 8+19

      tää toimi ainakin mulla. eli otat reippaasti suolaa ja pistät fritsun päälle ja sit painat siinä jääpalalla nii kauan kun pystyt kirvelee jonku verra mut mitä kauemmin pisät nii sitä paremmin on lähteny seuraavana päivänä

    • mijöö

      Joo mua kans vituttaa ihmiset jotka tulee tännä molllaamaan siitä et jotkut on tehny fritsui. Miks eksytte tämmäsille sivuille? Ja kuka idioottioikeesti on menny kokeileen siä bensa juttuu kai vois vähä järkeeki käyttää. Mut kiitti poisto vinkeistä :)

    • daaaa4444

      Siis mulla on reisissä 4, rinnoissa 3, kaulassa 2 ja vielä kädessä 3 siis oiqqeesti1!!

    • hienokoruviheraho

      Hei 12 tytsyt!
      Paras keino on niin sanotusti "imuroida" sitä. Elikkäs työntäkää imurin letku fritsuun ja pitäkää sitä siinä noin 10 minuuttia. Fritsusta ei jää mitään enää jäljelle.

    • Crikez

      testissä hammastahna 5/5 toistaiseksi

      • Anonyymi

        kuinka kaua siin kesti et se hammastahna vaikutti siihe


    • pharmacistXxX

      Trombosol forte -voidetta apteekista. Se auttaa liottamaan verenpurkaumat (mustelmat, fritsut..)

      t.farmasian opiskelija

    • Ihme imeskelyä

      BB-sukupolvelle sopiva ohje: hierrät koko kaulasi mustankirjavaksi ja teet rikosilmoituksen vastapuolesta että hän kuristi.
      Näin opetat hänelle ettet tykkää fritsuista.
      :P

      • Joo-oh

        Minä vähän sovelsin kun oli fritsu sukukalleuksissani nii väitin että mut hirtettiin kasseist... Uhkasivat mua syytteellä...


    • Miauwwwww

      Hei oikeeest mitä hel*vettiä. Miks te sit annatte toisten tehä tiel fritsui yms, jos kuitenki haluutte saada ne pois? Mul on ollu muutamaan kertaaan, porukat vaa nauraaa, mut mä en välitä. Entä sitte jos on muutama fritsu kaulas? Mun mielest siin ei oo mitään hävettävää eikä todellakaan mitää kehuskella. Varma keino on vaa antaa olla, kyl se siit ajan myötä lähtee :)

    • lollllllllllllllllll

      oon 14 eka tuli 12 v

      • viivapisteddee

        gangsta


    • vittu jes

      EI PIÄ RESSATA

    • jesh

      helo! olen 20v, ja kyllä, mulla on fritsu, ilmestyny jotenki jonkun yhden yön jutun seurauksena viikonlopulta, kyllä näitä vaan sattuu, enkä sitä todellakaa oo pyytäny, joten ne ketkä täällä mollaa fritsun saaneita ni odottaakaa itse sitä aamua ku heräätte tuntemattoman vierestä ja komee fritsu kaulassa. jotenka, kysyn vielä, onko jollain jotain veden pitävää keinoa saada fritsu vähän nopeammin pois, olisi työharjoittelua vielä viikon verran tiedossa, mukavaa asiakaspalvelua ihmisten edessä, jossa huiveja ei voi ottaa apukeinoksi, saati poolopaitoja?

    • Te

      Käytätte vaan poolopaitoja sittes ;) Ainiin, mutta voe kamala!! Nehän oli muodittomia... No keksikää jtn :D

    • öhömlol

      Oikeesti, ei luoja mitä sil on väliä vaik jollakin 12v on fritsu itelläkin oli eka 13v ja oon nyt 17, vituttaa toi tommone valitus...

    • Lo-se-her

      Oikeesti ne jotka tulee tänne kirjottelee että " Miks vitussa annatte tehä niitä fritsuja jos ette kestä niitä! TAi että en kyllä ikinä antai itteleni tehä fritsuja.. blaa blaa blaa.."" yms. nii mitäköhän tällä sivulla teette?! jos fritsut on teistä joku sivuseikka nii eikö hälytyskellot ois ruennu soimaan ku otsikossa luki "miten !FRITSU! pois!" Mä vihaan saarnamista yli kaiken mutta paskanjauhajat on ärsyttävämpiä.

    • ZZZZHIKO

      Ketään ei kiinnosta missä/millon olette saanu fritsun tai mihin olette sen saanut tai että kenen vika se on yms. TÄÄLLÄ JAETAAN NEUVOJA, EI TARINOITA TEIDÄN FRITSUISTANNE.

      • hjelp

        Eihän nuis fritsuis muute mitää oo, mut ylppärit huome ni piiloon ja äkkiä. Pepsodent, sooda, peitepuikko.. ei tehoo.. mut hunajalla lähti kuudes tunnis! (Hunajan sekaa ripaus suolaa)!!


    • ei meän nuoruudessa

      Fritsuja ei oo koskaan ollu eikä tule, on niin hemmetin törkeen näkösiä! Voi sitä kiintymystä muutennii näyttää ku syömällä toisen kaulan. Tai jos syövät teiltä kaulat niin kävelkää seuraavana päivänä kauppaan ja ostakaa syöjälle leipää ja käskekee purra sitä. En tajuu miks niitä fritsuja pitää tehä kun ne sitte halutaan pois heti seuraavana päivänä. Aika teinimäistä touhua!

      • mietizvähä...

        onko tullu mielee et joskus voi tulla fritsuja vahingos ja sitte jos seuraavana päivänä ei oo kauhee mukavaa et sun porukat ja frendit jne. näkee sen/ne ?


    • MrLAur

      Sen mä vaa kysyn et miks te ees annatte tehä fritsun jos te haluutte sen pois ?

    • poitsuonkaveri<3<3<3

      siiis vooi VITTU mull on pillus yks tissis ja lärviski taitaa olla ja illalla meen iskän kaa saunooo iiiks pelottaa saan varmee 438792749 vuotta arestii apuaa mikää noista ei tehoa ... AUTTAKAA ! saakelin roope !

    • fwsmfw

      käske naisen purasta nippeliä.

    • Ei voi olla totta

      Voi hyvää päivää, vieläko tuollaista joku harrastaa.

    • (;

      Onnistuin kerra ko olin 11v nii tekee ittelleni fritsun. :D siis en tienny mikä on fritsu, mut samanlaine jälki siihen jäi. :D Purin ihoa ja imeskelin (ko oli tylsää) :DD

    • Rowleying

      Itse kaksikymppinen ja yritän näkyviltä paikoilta saada "merkkejä" pois ennen kun pitää taas töihin mennä! Ei todellakaan tullut tarkotuksella fritsut ja partneri oli hyvin pahoillaan, selitti innostuneensa liikaa. Niin että kyllä muutkin kuin pikkutytöt aika ajoittain kärsii tästä!

    • Vinkki

      Lämpögeeli! Sillä saa todella nopeasti häviämään tahran kuin tahran. Itellä hävis parissa tunnissa, kun muisti lisäillä puolentunnin välein. Luulen että teho perustuu siihen, että lämpögeeli vilkastuttaa verenkiertoa, joka auttaa pakkaantuneen veren takaisin liikkeelle ja läiskät häviää. En tiedä toimiiko kaikilla mutta itellä toimi!

    • 13v

      Anteeks nyt vaan mutta mää en ymmärrä ketään täällä. Niillä vitun fritsuilla ei pidä leijua. Mää ja mun tyttöystävä tehään niitä toisille koska se tuntuu kummastakin mukavalta! Ihan saatanan ruma jälkihän niistä jää, mutta siis se tuntuu oikeesti ihan helvetin mukavalle ku fritsu tehään :3 Joten lakatkaa itkemästä että ihmiset leijuu täällä fritsuillaan ja te jotka leijutte nii hypätkää kaivoon vaikka, pääseepähän teistä lissuistaki eroon... Mutta samaa kyllä silti kysyn etä miten noi saa pois :DDDDD

      • Just joo

        Nimimerkki: 13v


    • kauluspaita..

      Teini-ikästen kohallahan nyt tommonen fritsu ei oo ongelma, mut ku semmone löytyy yli kakskymppisest niin onhan se sillon jo aika noloa.

      • Anonyymi

        mulle se on aik iso ongelma ku ite oon 13v ja mul on fritsu kaulas ei oo hyvä juttu jos porukat näkee sen


    • tytsy2

      Ite oon 16-v, ja oli "vähän" villi ilta pari päivää sitte, ja totta kai kaulassa jälet! Kyllähän se häiritsee, mutta en jaksa välittää. En kyllä esittele niitä kenellekkään. Se on mun oma asia. En oo kummiskaan pyytäny sitä, joten se on nolompaa sille, joka ne jälet on tehny! Ei sille, kenen kaulassa ne jälet on....

    • 14w

      kaulassa kaks fritsuu ja pakko ois saaha pois ettei porukat rupee epäilee.. en ois kyl halunnu niitä mitenkää esittelyn vuoks mut yks asia johti toisee ja nii ne näkyy tuolla komeilevan....:D hammas tahna ei toiminu, pakko yrittää saaha ne pois!

    • Tyhmä

      Mullekki niitä vinkkejä pliis? Huomen oiis joulujuhla ja iha tylsistyneenä rupesin vaa sillee näykkiin kättäni :DD Miul on 8 semmost jotka näkyy iha vitun selvästi ja jos mutsi huomaa nii se on nirri pois! PS. En halunnu fritsuja!!!

    • faggots

      fritsut lähtee, tai ainakin auttaa jos hieroo vähän sitä aluetta, ei paljon tai pahenee. jos tykkäätte nuin imeskellä niin suosittelen koiran purulelua :D

    • 16v poika

      Miten sais noi fritsut pois ku yks tyttö anto mulle noin 10 fritsuu humalassa ja oon menossa tyttöystävän luokse kahen päivän päästä nii ne pitäs saaha pois mahollisimman nopeesti oisko mitään vinkkiä?

      • kekeeelee

        Hammastahna toimi viimeksi ainakin ja toivottavasti taas


      • asdfjkmmbljggjvcnkfhkv

        tee ittelles jonnekki (mistä sun tyttöystävä ei tuu näkee jos tää ei toimi) fritsu, ja testaa eri juttui siihe. koska jos esim. hierot sitä sun kaulassa tai jossai näkyväs paikas olevaa fritsuu ja se pahentuu nii se ei lähe ku ajan kanssa. se mikä tehoo sun 'feikkifritsuu' tehoo myös siihe sun aitoon.


      • Anonyymi

        jäiks kii kerro äkkii xDDDD


    • 12+2

      Pakkaa laukkuus ruisleipää ja lenkkimakkaraa, anna kaverin imeskellä niitä jos noin kovasti tekee mieli purra ihmisiä.

    • <3<3

      Mollaajat on vaan kateellisia, ei niistä kannata hermostua!
      Aikuisten oikeasti, tuli lemmittyä miesystävän kanssa ja nyt on fritsu kaulassa, kun mies intoutui vähän liian lujaa käymään kaulaani kiinni. Pokkani riittää kyllä fritsun kantamiseenkin, mutta ihan mielelläni kyllä pääsisin eroon tästä muistomerkistä mahdollisimman pian..

      • teinityttö.

        Hei auttakaa! Mul on 2 fritsuu kaulas ne ei oo hirveen isoi onneks et sellain aika pienii mut mun on pakko saada ne pois! Nyt kertokaa vinkkei et miten ne saa pois?! Ja kuinka kauan fritsut yleensä suurinpiirtein kestää? Nää on pakko saaha pois ja nopeesti!


      • teinityttö98
        teinityttö. kirjoitti:

        Hei auttakaa! Mul on 2 fritsuu kaulas ne ei oo hirveen isoi onneks et sellain aika pienii mut mun on pakko saada ne pois! Nyt kertokaa vinkkei et miten ne saa pois?! Ja kuinka kauan fritsut yleensä suurinpiirtein kestää? Nää on pakko saaha pois ja nopeesti!

        Sama tilanne mut ne on vaa kädes -.-
        porukat vetää kilarit.. ei auta tahnat -.-


    • immu

      Hammastahna tai Tromposol apteekista.

      • teinityttö13v.

        Hei auttakaa oikeesti! Huomen on jouluaatto ja ollaa kaikkien sukulaistenkaa mulla on kolme fritsua kaulassa ja ne on sellasii punertavan violetteja! Mun täytyy saaada neees vaalenemaa! Hammastahna ei auttanu,enkä voi laittaa mitää mustelma voidet ku sit mursi rupeis ihmettelee et miks semmost haluun! Ja oon 13v.tyttö ja porukat vetäs kilarit jos näkis..apuu!!?


    • auttakaa :D

      aauuutttakaaa !!! 3 fritsuuu kaualas ja haluun saada nopeesti pois ja oon kuullu etttä suola tai sokeri auttaa mutta en oo viel kokeillu :D

    • Hyolooh

      Ottakaa jää pussi ja laittakaa fritsun päälle, tarkastelkaa välillä onko tapahtunut mitään. Itellä ainakin on toiminut ja toimii vieläkin.

    • 15v

      aivan perseestä mulla on tississä aivan jäätävän kokonen fritsu ja oon lähössä huomenna turkkiin ja siel pitäis ottaa aurinkoo ja uida mut hävettää aivan saatanasti jos joku näkee ton, koska meen mun serkkujen ja perheenkaa !! nyt neuvoja teen mitä vaan !!

      • eiollutarkotus

        Mulla on nyt muutama fritsu olkapäissä ja rinnassa. Oon oikeestaa helpottunu kun pystyn kuitenkin pitää avarakaula-aukkoista tpaitaa :p.. kylmägeeli ainakin vaalensi niitä vähän, hammastahna ei vaikuttanu.. mutta mulla toimi kun kevyesti nipisteli ja hiero sitä kohtaa.. koitin aika monta eri tapaa niitten poistamiseen ja siis parhaiten toimii (ainakin minulla) se nipistely kevyt hierominen ja kun kävin suihkussa niin kylmäää vettä suoraan fritsulle :)


    • TeiniTouhuja

      Fritsut,lemmarit,losot ,millä nimellä kukin kutsuu..Ovat nuorten(tai muuten höperöiden)touhuja.Tahallisesti aiheutettu verenpurkauma ihon alla.Toistuvasti tehtyinä,tai herkkään ihonkohtaan kuten naisen rintaan se saattaa altistaa syövälle,..ihan kuten mustelmatkin.
      Paranee ajan kanssa itsekseen.Näillä edellä annetuilla neuvoilla ei juurikaan(jos ollenkaan)ole vaikutusta.Ei edes apteekista saatavalla Trombosol fortella.Paras tapa välttyä pohdiskelemasta ongelmaa on olla tekemätt/antaa tehdä koko jälkiä!!!

    • tsip

      Hola. Vanha keskustelu mutta pakko oli tulla kommentoimaan. Kyllä fritsut söpöjä on. Jos ne osaa tehdä oikein. Sellaiset pienet. Ei silloin jos kaula näyttää siltä niinkuon olisi rautakangella lyöty.

    • Avutonhölmö

      Tein sellasel imikupil vahingos fritsun, oon 13 v ja pois en voi huoneesta lähtee, koska siittä alkaa kauhee syttely ja selittely yms. Joten onko mitään nopeeta hyvää keinoo

    • Vahinko53v

      Trombosolia ei myydä enää apteekissa!
      Hirudoit forte!

    • Anonyymi

      itsellä ainakin on kylmä niihin auttanut. Ei oo kokonaan lähtenyt ainakaan heti mutta haalistunut on kyllä huomattavasti.

    • Anonyymi

      hammastahna toimi kyl hemmetin hyvi

    • Anonyymi

      Meidän luokan unnalla joka asuu Askolassa kiertotie 25 saa tulla kylää ni sillä on fritsut ja se flexaa sillä tää ei prank

    • Anonyymi

      No hei oon aik nuori (12) ja oon imeny itelleni fritsun kokeillakseni. Jos joku kysyy nii aik vaikee selittää.

    • Anonyymi

      Joskus teininä 70/80 taitteessa seurustelin kolmen mimmin kanssa samaan aikaan, jos tuli/oli imujälkiä,siihen aikaan ainakin pepsodentissa sellaset aineet,että kun sitä levitti fraidun päälle ja anto olla pari tuntia,jo haaleni/häipyi👍

    • Anonyymi

      Itte hieroin vaa peukalolla ja en nyt tiiä oikee toimino alko vaa punottaa enemmä

    • Anonyymi

      Ette vielä seurustele. Ette ehkä koskaan seurustele. Ehkä olet vain hetken hupi. Älä murehdi fritsun poistoa. Poista tyyppi elämästäsi, sitten ei tarvi miettiä fritsujakaan. Hei hei sitoutumiskammoinen purija.

    • Anonyymi

      Kaverin puolesta kyselen (Joonas) miten saan kaulasta pois helvetin ison tummanliilan fritsun. Mieluiten alle 2 tunnissa sillä kohta täytyy lähteä kotiin

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe