AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / skeitti musaa?
17 Vastausta 611 Lukukertaa

skeitti musaa?

pikkuveli on ahkera skeittaan ja pitäs polttaa sille levy. Kertokaapa ketkä soittaa "skeitti musaa"? ei ole hajuakaan bändeistä...
Ei se ainakaan mitää hittibiisejä kuuntele, ja levyn pitää olla yllätys, eli en voi kysyäkkään. Otin sen levyn lainaan että voi kattoo etten samoja biisejä polta mitä sil jo on. Harmi ettei ollut levyssä biisien nimejä...

No seon tietenkin

Mä ite skedeen ja kuuntelen Eminemii..se on kova sana!

Skeittimusaa?

Ei mikään musiikki oli erikseen skeittimusaa on vain musiikkia josta skeittaajat pitävä! Eminem on kyllä hyvin kaukana skeittimusasta!

no

en kyllä tarkottanutkaan että jokin musa on "skeitti musaa", vaan oon huomannut että skeittaajat kuuntelee aikan "inside" musaa... kyllä ne aika lailla samaa musaa kuuntelee...

rokki

Ite skeittaan ja sanon että rock,punk on sitä musaa mitä skeittaajat kuuntelee Placebo-every me every you tai RHCP,Motorhead,Pennywise.
Ei Kornia tai Slipknottia.

vastaus

System of a down

Jotain sellaista

kuten esimerkiksi Pennywise.

Hmm...

Itse pyörin paljon skede-piireissä ja huomannut et Rap on ollut skeittareiden mieleen jo monia vuosia...

musa

kyllä skeittaajat aika erilaista musaa kukin kuuntelee(niinku voi nähä viesteistä)
otappa veljelles joku sen lempi bändeistä tai vaikka papa roach,sehän on äänestetty maailman suosituimmaks skeitti musaks

no tietty...

The odorants!!! mut en tiiä löytyyks niitten cd mistää... :)

..joo..

No ei se nyt iha noinkaa oo, toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta. Jotku kuuntelee räppii ja toiset punkkii. Ei kaikki skeittaajat kuuntele punkkii, eikä oo olemassa jotain tiettyä musiikkilajia jota pitäis skeittaajana kuunnella
Ammattilaiset ja huippuskedeejät kuuntelee rock/punk tyylistä musiikkia,mutta jos jossain porukoissa liikkuu niin yleensä rap musiikkia suomalaisilta artisteilta.
Bändit mm.Gangstarr,guns´n´roses ja JVG.
olisko jtn pantera,slayer
kari tapioo!!!!!! ois kyllä aika kova sana
wu tang clan !!!!!
wu tang clan, mobb deep kaikki old school
 /   /  / skeitti musaa?

Keskusteluhaku

Laaja haku
EXIT-hanke

Onko aikuinen yrittänyt ostaa sinulta tai kaveriltasi seksipalveluita?

Katso video

Facebookissa suositeltua