Tenox

kankkuseen,

Onko kokemuksia, sehän on varsinaisesti nukahtamislääke, mutta bentso. Itse vetäsin niitä kolmen päivän putken jälkeen muutaman, olo oli tokkurainen mutta vapinat, ahdistukset jne. oli poissa. Kokemuksia?

60

88157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1-lääkkeinen

      Juopottelua on takana päin pian 40 vuotta – milloin enemmän, milloin vähemmän.

      Alkoholi on riittänyt minulle oikein hyvin. MITÄÄN uni- tai nukahtamislääkkeitä ei ole tullut mieleenkään napata. Ei koskaan eikä mihinkään tarkoitukseen.

      • ei tarvitse missään

        nimessä mennä vaikka on 40 vuotta ryypännyt? Vaimo, työ ja omaisuus ryypätty mutta hoitoa en ota vastaan enkä lääkkeitä syö! Hautaan asti ryypäten vaan!


      • hiissuli

        jos haluat tietää keinon millä unettomuuden saa pois ilman lääkkeitä ja kaiken lisäksi saat vielä hyvän olon eikä krapulaa :) KANNABIS LAILLISEKSI auttaa jokaiseen vaivaan


      • Kylmät kädet
        hiissuli kirjoitti:

        jos haluat tietää keinon millä unettomuuden saa pois ilman lääkkeitä ja kaiken lisäksi saat vielä hyvän olon eikä krapulaa :) KANNABIS LAILLISEKSI auttaa jokaiseen vaivaan

        Kannabis passivoi ihmisiä (lue: veronmaksajia), joten en suosittele laillistamista. Kyllä käyttäjämäärät räjähtäisi käsiin, jos se laillistettaisiin.


      • kapselus
        hiissuli kirjoitti:

        jos haluat tietää keinon millä unettomuuden saa pois ilman lääkkeitä ja kaiken lisäksi saat vielä hyvän olon eikä krapulaa :) KANNABIS LAILLISEKSI auttaa jokaiseen vaivaan

        Ei todellakaa auta kaikkeen mut varteemptettava vaihtoehto kuitenkin. Itselle ollu suuri apu jalkojen, reiden ja lonkan kanssa, kärvistely vähäisempää. Oxyy ja durogesicii menee vähemmän sillon kun maistelen rohtoa joko oraalisesti tai höyrystämällä. Tälläisenä sesonkina olo on helpompi mutta en oo saanu vielä poikkeusreseptiä pedrocanille tai sativexille.

        Sitä odotellessa


      • apua...

        eikö ees krapulassa ole kaivannut mitään rauhoittavaa? joka antais unen?


    • lähtee

      Olet hieman väärillä jäljillä. Miksi sekoitat lupaavan juomarin uran lääkkeillä?

      Krapula lähtee sillä millä se on tullutkin, eli: viinaa koneeseen. Ellet halua jatkaa kännäämistä on syytä olla varovainen.

      Krapulanhoitoa sanottiin ennen kellosepän työksi. Siis tarkkaa puuhaa.

      Ilmeisesti on turha puhua koko ryyppäämisen lopettamisesta?

      • lara

        no kokemusta mullakin on lääkkeistä,erilaisista.
        itsekkin kun olen ollut juomassa,otan seuraavana päivänä automaattisesti jotain bentzoa,koska se vie ahdistuksen pahan olon ja sydämen tykytykset pois..niin se vaan on.bentzot vaan on sellasia jotka auttaa kaikkeen:)


      • krapulapiikki

        Miksi ei saisi ottaa krapulan tasoittajaksi toista päihdettä? Viinaa vaan pitäisi juoda, ei krapulan psyykkisten oireiden hoitoon tarkoitettuja lääkkeitä;)? Kirjoitettu vuonna 2006, joten olet tainnut juoda jo itsesi hengiltä.


    • mukaan

      käyttävällä ilman krapulaa olo on päivisin kuin halolla päähän lyödyllä, nuutunut ja apaattinen fiilinki.
      Ei ole kyllä krapulalääke, mutta varmasti tärinät vie, kun valveilla muutaman nappaa. Väärinkäyttöä.
      En ota enää edes pitkäaikaisvaikutteisena nukahtamislääkkeenä, sen verran tulee pöllämystynyt olo koko päiväksi.
      Kova aine keinotekoiseen uneen.

      • zande

        vetää niitä niin paljon että olo on semmonen?
        Itse otan maksimissaan puolikkaan, ja nukahtaa ja rentoutuu kummasti. Aamulla pirtee taas.


    • fearrrr

      Joo kyl Tenoxi jeesaa mut itse vedän pameja (Oxepam, nykyisin Oxamin). Tenoxista tulee todella tokkurainen fiilis. Kyl noista pameistaki mut ei niin raju. Tärinät vittuun B-salpaajilla. Joskus voi kuriositeettina kokeilla krapulan kokemista ihan "puhtaasti". Iän karttuessa se ei oo kovin kivaa joten muksut myös vittuun darrapuheista. Ei se krapula ole et pelkää että kuolee, vaan pelkää ettei kuole.

      • 7+1

        Krapulan kokeminen luomuna on tietysti urhoollista mutta itse asiassa muutama loivennuskalja TAI bentso vähentää aivojen vaurioita. Krapula vahingoittaa aivoja enemmän kuin humala. Puhun yhden tai kahden päivän ryyppäämisestä. Viikon putket on eri sarjassa. Krapulassa aivoissa on erittäin kova stressi päällä (aivosähköjä sinkoilee ylikierroksilla ja soluja palaa loppuun) mikä vaurioittaa soluja. Vahingot vähenevät jos jollain tavalla onnistuu rauhoittamaan hermostoa.


    • bentzomaani

      On ihan sama mitä benzodiatzebiiniä nappailet, vaikutus on pitemmän päälle sama.
      Sinut kannattaisi ampua ajoissa. Sinusta on tulossa nimittäin aikamoinen sekopää.
      Reilussa vuodessa saat ikiomat kakka- ja pissaleikit.Herättyäsi vaan ihmettelet, että kuka helvetissä täällä on sekoillut.
      Muistinmenetykset ovat totaalisia, ja silti joudut nappailemaan ainavaan lisää.

      Ja kaikkein hienoin, eli lopetus. Vieroitusoireet tulee olemaan valtavat. Korostan VALTAVAT.

      Heroiini-riippuvainen hymyilee sinun rinnallasi vierotuksessa, mutta sinä...

      Muista varata muroja riittävästi jemmaan, nimittäin jos jonain aamuna et niitä löydäkään...

      • yliammut

        vaikutuksia ja vieroitusoireita!!!! Käytin kymppisiä pameja useamman vuoden. En jäänyt niihin koukkuun eikä minulla ollut minkäänlaisia vieroitusoireita. Niistä sai hyvän avun krapulaan ja töihin meno sujui aina hyvin maanantaisin. Söin pameja noin 6 päivässä. Nyt olen ollut ilman niitä neljä kuukautta ja hyvin olen tullun toimeen ilmankin. Jokainen ihminen on yksilö ja kokee riippuvuuden ja viekkarit eri tavalla !!!!


      • benzomaani
        yliammut kirjoitti:

        vaikutuksia ja vieroitusoireita!!!! Käytin kymppisiä pameja useamman vuoden. En jäänyt niihin koukkuun eikä minulla ollut minkäänlaisia vieroitusoireita. Niistä sai hyvän avun krapulaan ja töihin meno sujui aina hyvin maanantaisin. Söin pameja noin 6 päivässä. Nyt olen ollut ilman niitä neljä kuukautta ja hyvin olen tullun toimeen ilmankin. Jokainen ihminen on yksilö ja kokee riippuvuuden ja viekkarit eri tavalla !!!!

        Olin tyypillinen putkijuoppo, eli pari viikkoa meni aina läträtessä.
        Siinä rinnalla söin päivittäin 90mg (3x30mg) Opamoxia yli kahden vuoden ajan, korostan - joka päivä.

        Lopetin molemmat kerralla hoitolaitoksessa, eli viina ja murot jäivät sinne. Vierotus oli 50-vuotisen elämäni vittumaisin viikko.
        Vieressä naureskeli kaveri joka oli käyttänyt "vaan" kannabista ja amfetamiinia.

        Tässä kuussa tulee kuluneeksi kuusi vuotta siitä, ja arvatkaa tekeekö mieli takaisin siihen helvettiin?

        En todellakaan suosittele.


      • liioittelua
        yliammut kirjoitti:

        vaikutuksia ja vieroitusoireita!!!! Käytin kymppisiä pameja useamman vuoden. En jäänyt niihin koukkuun eikä minulla ollut minkäänlaisia vieroitusoireita. Niistä sai hyvän avun krapulaan ja töihin meno sujui aina hyvin maanantaisin. Söin pameja noin 6 päivässä. Nyt olen ollut ilman niitä neljä kuukautta ja hyvin olen tullun toimeen ilmankin. Jokainen ihminen on yksilö ja kokee riippuvuuden ja viekkarit eri tavalla !!!!

        Bentsojen yhtäkkiseen lopetukseen voi myös kuolla.

        Eräs heroiinia käyttävä ystäväni vertasi bentsoista vierottautumista yhtä pahaksi kuin heroiinistakin.


      • Poikkeusyksilö
        yliammut kirjoitti:

        vaikutuksia ja vieroitusoireita!!!! Käytin kymppisiä pameja useamman vuoden. En jäänyt niihin koukkuun eikä minulla ollut minkäänlaisia vieroitusoireita. Niistä sai hyvän avun krapulaan ja töihin meno sujui aina hyvin maanantaisin. Söin pameja noin 6 päivässä. Nyt olen ollut ilman niitä neljä kuukautta ja hyvin olen tullun toimeen ilmankin. Jokainen ihminen on yksilö ja kokee riippuvuuden ja viekkarit eri tavalla !!!!

        Yli kolme vuotta 3päivittäin x 10mg diapam, 2 x 20mg tenox, mirtazapin, välillä seroquelia yms yms. Lopetin bentsot seinään. Ei mitään. En tajua itsekkään. En suosittele kenellekkään ja aloittelijat tajutkoot, että olemme todella poikkeuksia, mutta meitäkin siis on.


      • Uni tulee

        Olen sama mielä. Vedän viina ja beztoja sekaisin. Sitten ku ku lyysti loppuu alta viikon, niiin voi vain odotta koska ne viekkarit tuleat, Ja ne ovat kovat, Bentzoja tosin syön vain uneen, en viihdekäytöön. Pirun vahvoja ja pitkävaikuttaisia ovat ja tuövat takuulla unen.


    • -DC-

      Auttaahan tuokin. Ja kun Dormicumin liuottaa ja heittää hihaan, niin ei ole krapulasta tietoakaan...

    • kiittää..

      pääsääntöisesti rakentavista kommenteista. Kankkunen on ohi ja lääkkeet viemärissä. Olipa tosiaan järkevää hoitaa päihteen oireita toisella päihteellä. 10km lenkki takana ja olo on hyvä. Mukava työpaikka ja nätti vaimo - nykyajan lepra "kun mikään ei tunnu miltään" - on totta mun osalta. Keskimäärin ihminen olisi varmasti onnellisempi, kun summaisi päihteettömän elämän pienet mutta jatkuvat ilot. Amen.

    • K.D.

      pidempään säännöllisesti käytettynä. Alkoholikrapula on aika pientä verrattuna bentsojen aiheuttamiin vieroitusoireisiin. Niistä mömmöistä voi olla pahempi päästä eroon kuin varsinaisista huumeista.

      • AINA

        Jaksetaan jauhaa riippuvuudesta rauhottavien suhteen. Itse olen sairauteeni käyttänyt Xanoria korkeintaan 1,5mg/pvä kohta kymmenen vuotta ja vaste on pysynyt. Ei tarvi ottaa enempää ja avun saan jos tarvitsen. Ei tosin ole kyse krapulahoidosta.

        Olen useamman lääkärin kanssa ottanut riippuvuuden puheeksi. Kaikki järestään kopauttivat päätään ja sanoivat, että kyllä KAIKKI riippuvuudet lähtee täältä.

        Toinen asia tietty on sekakäyttö ja krapulan hoito bentsoilla. Heille riippuvuus kehittyy kaikkeen....vaikka suklaaseen!!!


      • avun saanut

        Sain Tenoxia avioeron jälkeiseen unettomuuteen, sain avun, käytin 3-4 krt kuukaudessa. Uni ei ollut yhtä hyvä joka kerta, eikä riittänyt aamuun asti aina, mutta sängyssäpyöriskely jäi vähiin kun oli tabletin ottanut. Helpotti elämää, en suosittelisi jatkuvaan käyttöön, uni tuli alle puolessa tunnissa tabletin oton jälkeen. Tilapäiseen käyttöön toimiva lääke


    • antiahistus_

      Xanor on tenoxia parempi krapulassa. Tulipaha kokeiltua.

      Aamulla heräsin normaalin krapulaan joka oli sen tuntunen että tappaa, vitutti, oksetutti ja ahisti samaan aikaan. Ja siihen ku lisää vitun masentavan ja paskan olon niin tietää että oon tääs tullut vedettyä kovaa huumetta=alkoholia. Se on kylmä totuus.

      Noh päänsärkyyn 400mg burana ja 3 Xanor 0.5mg Depot tbl. naamaan ja 2tuntia unta. Kun heräsin olo oli mitä ihanin, hymy perseessä :D paha olo ja ahdistus poissa. Siinä sitten meni 7tuntia tietömättömästi, nopeasti.

      Lopputulos=

      Rauhottavat on lääke krapulaan, mutta parempi lääke on olla juomatta. Sairas huume tuo alkoholi!

      • taama

        Joo oot mones suhteesa oikiassa, mutta xanoiressa on vaan se vika että niihin jää nalakkiin. Ooa aikuikani käytelly anfetminestä, heoua j voi sanooa eet kaiken oon kokkeillu,mutta ainut johon jäin koukutukseen oli tai on ratakiskot, toivoisn kaikille niin hyvää ja onnellista elemää ettei teijän tartis koskea niihin, ja toinen paha on panacod ku niihin sitä vasta luukkuun jääkin!oon syöny niitä poreena 8 kertaa oäivässä eli 4 kertaa 2kappaletta ja jos kännisä kulee otettua enemmän ja ne loppuu ennen saanti päivää, niin huluksi tuut kos et saakkaan niitä, ite jouduin käymään plykiiatrian polilla ku tuli viekkarit ja laittoivat morffiini pikin pers poskeen ja helpoyyi tosi nopeestsi! turhahan teille on kertoa, muta kodini on suoraan morffiini-johdannaienen eli pun mielest pahin ja pampulat ei vaikya mmitään!!! t Tama


      • ........

        näin vanhemmuutta.olot vain pahenee kun on drinkkejä otellut illan..en ymmärrä mistä se johtuu?ennen ei ollut oloja..nykyään pääpipi-sydän hakkaa tuhatta ja sataa-ja mieletön AHDISTUS.vaik ois ollu ihan kiva iltakin niin mikä ton ahdistuksen tuoo?sen ymmärtäis jos ois sekoillut jotain.olen kokeillu zopinozia vain yhden 7,5m.muttei uni tule kun on niin levoton olo.onko muilla kokemusta?


      • zande
        ........ kirjoitti:

        näin vanhemmuutta.olot vain pahenee kun on drinkkejä otellut illan..en ymmärrä mistä se johtuu?ennen ei ollut oloja..nykyään pääpipi-sydän hakkaa tuhatta ja sataa-ja mieletön AHDISTUS.vaik ois ollu ihan kiva iltakin niin mikä ton ahdistuksen tuoo?sen ymmärtäis jos ois sekoillut jotain.olen kokeillu zopinozia vain yhden 7,5m.muttei uni tule kun on niin levoton olo.onko muilla kokemusta?

        Ei tehoa mulla ainakaan. Mutta alkoholin kanssa en niitä kyllä ota.


    • Ameletti

      Ettekö pöntöt tajua että lääkkeillä ja alkoholilla voi olla todella arvaamattomia yhdistelmiä? Ei kannattais terveydellä leikitellä.

    • johtuu..

      aina pääsääntöisesti hermoston ylijännitystilasta, eli hermosto on "ylivirittynyt" alkoholin käytön jälkeen. Hankalmapi homma on, jos käytetään molempia
      yhtä aikaa, ja lopeteen molemmat myös samoim. Eli olo voi olla todella tuskainen. Jos ihmiset teidän täytyy näitä käyttää, niin jompaa kumpaa kiitos. Ei riitä mun sormet, kun olen joutunut määräämään "bentsoja" ihmisille päästäkseen töihin - tai yleensä jaloilleen.

    • 949200

      Koska krapula on eräänlainen hermoston "ylikuumenemistila", bentsodiatsepiinien keskushermostoa rauhoittava vaikutus on sen oireisiin sinänsä oiva lääke. MUTTA: Mikäli alkoholia on vielä veressä kovin paljon kun taikanapin nappaa, bentsot vain vahvistavat alkoholin vaikutusta, minkä jälkeen krapula ja ahdistus palaavat entistä voimakkaampina. Melko varovainen saa siis olla, mutta se nyt lienee päivänselvä asia, kun on kyse alkoholista ja psyykelääkkeistä.

      Ja niin... Oksatsepaami toimii myös. 30 milligrammalla darra katoaa kuin taivaan tuuliin.

      • murder61

        Aivan oikein: bentsot ei krapulaa paranna, jos alkoholia on vielä veressä. Vain pahentaa. Mutta Zolpidem ja Zopinox ovat erittäin oivia krapulatilanteessa. Fiilis paranee hetkessä.


      • o0o0o0o0o0o
        murder61 kirjoitti:

        Aivan oikein: bentsot ei krapulaa paranna, jos alkoholia on vielä veressä. Vain pahentaa. Mutta Zolpidem ja Zopinox ovat erittäin oivia krapulatilanteessa. Fiilis paranee hetkessä.

        Bentso opiaatti on oma taikasauvani darraan.


      • OLD FART
        o0o0o0o0o0o kirjoitti:

        Bentso opiaatti on oma taikasauvani darraan.

        Jos on tullut kaadettua noin about 2 viikkoo, niin kroppa on jo niin paskana, ettei siitä ilman ryynejä selviä. Itse roiskasin menee melkein aamusta iltaan pelkkää lippuviinaa tuon 2 viikkoo. Lopetin kaatamisen sitten siihen, ja makasin lattialla pari päivää, kun sänkyyn en uskaltanut mennä kramppien / tippumisen pelosta. No, yllätys, yllätys. Deliriuminha se pukkasi päälle. Ääni päässä hoki yötä päivää, että hyppää parvekkeelta, tai tunge sakset silmiisi ja tapa naapurisi sitä ennen. ONNEKSI oli kaapissa tennareita ja telaketjuja joilla lähti pahemmat skitsot. Mutta nää ryynit alko taas maittaan liiankin hyvin, joten loppujen lopuksi löysin itseni suljetulta osastolta. Älkää jumalauta popsiko ryynejä liikaa koska niistä on TODELLAKIN paljon vaikeampi päästä eroon, kuin jostain deliriumista. Bentsovieroituksessa olin 3 viikkoa ja olin sata varma siitä, että ihmistä minusta ei enää tule. En tuntenut itseäni peilistä, enkä osannut pukea edes vaatteita päälleni. Kaikki mihin koskin aiheutti minulle sähköiskun, ja kommunikoimaan pystyin vain nyökkäämällä tai päätä ravistamalla, koska en kyennyt puhumaan. Siitä vaan porukka vetään pamit, telat ja tennarit ineen niin hyvä tulee.


      • Ukkotuumaa
        OLD FART kirjoitti:

        Jos on tullut kaadettua noin about 2 viikkoo, niin kroppa on jo niin paskana, ettei siitä ilman ryynejä selviä. Itse roiskasin menee melkein aamusta iltaan pelkkää lippuviinaa tuon 2 viikkoo. Lopetin kaatamisen sitten siihen, ja makasin lattialla pari päivää, kun sänkyyn en uskaltanut mennä kramppien / tippumisen pelosta. No, yllätys, yllätys. Deliriuminha se pukkasi päälle. Ääni päässä hoki yötä päivää, että hyppää parvekkeelta, tai tunge sakset silmiisi ja tapa naapurisi sitä ennen. ONNEKSI oli kaapissa tennareita ja telaketjuja joilla lähti pahemmat skitsot. Mutta nää ryynit alko taas maittaan liiankin hyvin, joten loppujen lopuksi löysin itseni suljetulta osastolta. Älkää jumalauta popsiko ryynejä liikaa koska niistä on TODELLAKIN paljon vaikeampi päästä eroon, kuin jostain deliriumista. Bentsovieroituksessa olin 3 viikkoa ja olin sata varma siitä, että ihmistä minusta ei enää tule. En tuntenut itseäni peilistä, enkä osannut pukea edes vaatteita päälleni. Kaikki mihin koskin aiheutti minulle sähköiskun, ja kommunikoimaan pystyin vain nyökkäämällä tai päätä ravistamalla, koska en kyennyt puhumaan. Siitä vaan porukka vetään pamit, telat ja tennarit ineen niin hyvä tulee.

        Krapulassa panettaa miälettömästi. Tenoxista näkee 3-D unia työkoneista ja liskoista.


      • men 51v
        Ukkotuumaa kirjoitti:

        Krapulassa panettaa miälettömästi. Tenoxista näkee 3-D unia työkoneista ja liskoista.

        Minulla sama että Tenoxia kun ottaa kankkuseen ei tarvi 3-D telkkaria
        ihan sama onko silmaluomet kiinni vai auki lähtys on voimakas ja värillinen
        vanhoja työpäiviä ihmelaitteineen yleensä teemana.

        Panetus on ainoa positiivinenpuoli krapulassa


    • pt

      3 vk aamua iltaa ja sitten 60x20mg tenoxia. Nukuin 2 pv ja torkuin seuraavat 2. Putki loppui siihen mutta tätä en suosittele lopetukseksi ellei tiedä kestävänsä.

    • OLIS JO HUOMINE <3

      huomena saa tennareita JESSS!

    • 0_0_0

      Tuossa joku aikasemmin sanoi hyvin. Näistä kunnon krapulaketjuista vois pysyä ainakin alle 25-vuotiaat poissa, riippuen päihdetaustasta. Itselle alkoi tulla oikeita krapuloita vasta noin 29-30-vuotiaana putkien jälkeen, vaikka sitä ennenkin join usein kunnon putkia (4-14 päivää). Oikea krapula on tila mitä on lähes mahdoton kestää, koska sekoamisen tai sydämen pysähtymisen uhka on todellinen, jos ei saa jotain rauhoittavaa, ja rauhoittavana ei toimi kuin alkoholi tai lääkkeet, ja joskus se putki on pakko lopettaa, eli ei ole vaihtoehtoja, ja bentsot Tenox esim todella toimii. Se on täysin eri asia kuin jonkun 22-vuotiaan jannun "krapula" kun on juonut 3 päivää festareilla ja vähän hikoiluttaa ja janottaa ja oksettaa. Uskokaa pois. Kyllä te huomaatte vanhempana.

    • seinäjokinen

      käytin tenoksia univaikeuksiin koska käytin olatsapiini nimistä lääkettä sain lääkäriltä luvan lopettaa tämä lääke.olo parani huomattavasti ei tarvinnu enää nukkua 12tuntia.rupesi univaikeudet heräilin jatkuvasti uni väheni lopuksi sain neljä viikkoa nukuttua vain kolme tuntia yössä nukahtamislääkeillä.verenpaine nousi pilviin syke melkein 100 tämä asia on vielä kesken epäilen että riaknoosi oli väärä silloin kolme vuotta sitten asia on vielä kesken käytän yhä lamotrigin ratiopharm100m.olen itse netistä tutkinut asioita .tästä tulee vielä iso juttu jos olen oikeassa.iltasanomiin laitan kuvan kanssa jutun jos saan lääkärin tarkistamaan tämän asian.koska kaikki töissä kaikki tietää että olen ollut psykiatrisessa hoidossa.saisin putsattua maineeni kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä joka minulla todettiin kolme vuotta sitten.

    • TOIVOA ON.

      Ottakaa itseänne niskasta ja hylätkää KAIKKI kemialliset aineet niin elämästä tulee elämisen arvoista.Se on takuu varmaa.Itse olen ollut ilman näitä kirottuja aineita jo 30 vuotta ja tunnen ongelmat tasan tarkkaa. Polvistun vieläkin joka aamu kiittämään herraamme tästä vapautuksesta.Maallinen apu auttaa valitettavan harvoin joten suosittelen edellä olevaa.Se kannattaa varmasti.On upeaa herätä aamulla aivot kirkkaina.Kannattaa kokeilla.TOIVOA ON !

    • mKoivistolainen

      Tuskinpa sinulla on "aivot kirkkaina", jos polvistut joka aamu kiittämään jotain satuolentoa!

    • lillikki

      en oo koskaan ollu mikään lääkkeitten popsija, mutta tuuri juoppo oon ollu koko ikäni.tänään oon ottanut ekaa kertaa krapulan hoitoon tenoxin n,tunti sitten eikä nukuta yhtään. :

      (

      • ikuinen koukku

        Toiset lopettaa vähitetten annosta tiputtaen ja toiset lopettaa seinään. Ite pari kertaa lopettanu tolleen seinään ja kerran silleen et viikon välein tiputin 0.5mg päiväannoksesta. Päiväannos oli 4kpl. mut meni niitä ikään kuin vahingossa välillä paljon enemmänkin. Yhteensä varmaan 6 vuotta. Koin ton seinään lopettamisen helpommaksi. Helvetillisen sietämättömät olotilat kesti 5-7 päivää. Ekan viikon jälkeen oli vielä aika paha ahdistus ja levoton olo pari viikkoa, mut sen jälkeen oli jo helpompaa. No vierotusoireet voi googlata ei mun niistä tartte selittää. Se kuitenki täytyy sanoa että itellä hiuko ei oo hävinny ikinä. Aina ku tulee vähäki heikko hetki niin lääkky on mielessä.

        Miks sitte tulee alotettua uudelleen? Itellä ainaki ihan puhtaasti siitä syystä että niistä tulee niin kokonaisvaltaisen hyvä olo. Vielä jos kaveripiiri sattuu olemaan sellanen että niitä on tyrkyllä niin vaikea kieltäytyä. Sitä ajattelee ettei pieni irtiotto mitään haittaa, mut sit ku on ottanu sen yhden niin on helpompi ottaa toinen jne. Jos olisi selkärankaa niin pitäisi päiväannokset pieninä mutta kun ei. Jokainen joka on näitten kans enempi leikkiny tietää, että kun määrät kasvaa niin lääkkeen plussat jää aika nopeesti kakkoseks sen tuomille miinuksille. No itellä ainaki olotila vaan loppupeleis pahenee kun homma lähtee rasasta.

        Nostan hattua teille jokka syötte niitä puhtaasti vaan parin päivän krapulaan tai satunnaisesti yöunia helpottamaan. Siihen touhuun se on mitä mainioin lääke.
        Nää oli mun kokemukset noista lääkkeistä.


    • tuurijuoppo76

      Itselleni toimiva rajun ryyppyputken lopetus (35-vuotias tuurijuoppo, 8-15 pv rankkaa juomista tyyliin parikymmentä kaljaa ja 0.7 tiukkaa viinaa vähintään per päivä)

      1. päivä kun päätät lopettaa pidemmän juomisputken ja heräät todennäköisesti noin promillen humalassa: Tiukkaa viinaa ei enää voi ottaa, muuten putki ei katkea ; päivän mittaan tiputat mahdollisimman hitaasti olutta, koittaen pysyä jossain max 12 pullossa, ja ennen nukkumaanmenoa mahdollisesti bentso jos kokee sen tarpeelliseksi.

      2.päivä ; yritetään sinnitellä mahdollisimman pitkään ilman olutta, illalla 6-8 pulloa pikkuhiljaa bentso ennen nukkumaanmenoa

      3.päivä : ei enää alkoholia, tai maksimissaan ennen nukkumaan menoa 1-2 olutta ja bentsoa jolla unettava vaikutus

      4. päivä: putki on poikki, mahdollisesti illalla vielä bentso ennen nukkumaanmenoa jos olo sitä vaatii

      Varsinkin päivät 2-3 on melkoisen tuskaisia ja 1. päivänä on todella vaikea pysytellä jossain 12 kaljassa vain, mutta käytännössä en pysty lopettamaan ilman ennen nukkumaanmenoa otettavaa tenoxia. Putken aikana en sekakäytä koska juon sammumiseen asti useimmiten.Yhteenvetona ; tuskin pystyisin lopettamaan putkia ilman niitä muutamaa bentsoa kriittisinä hetkinä. Kyllä se vaan tasaa sen järkyttävän olon mikä tulee kun keho ei yhtäkkiä saakaan tarpeeksi alkoholia, ja niiden avulla pystyy nukkumaankin useimmiten melko hyvin. Saattaa olla että suora ryyppäämisen katkaisu sen jälkeen pari päivää bentsoja toimisi, mutta en ole koskaan uskaltanut kokeilla.

    • tinnaus_

      Helpointa on mennä alkokatkolle jos motiivina on juomisen merkittävä vähentäminen tai lopetus. Siellä saa diapamia niin että on kohtuullinen olo. Maksa-arvot ym. tsekataan samalla.

    • Arpinaama

      en jaksa alottaa uutta keskustelua, mutta onko se sekakäyttöö jos vetää tenoxeja ja huuhtelee ne kurkusta alas es:llä?

    • marju

      OIKEIN käytettynä Tenox tuskin aiheuttaa mitään vaaraa terveydelle. Minulla on satunnaisia nukahtamisvaikeuksia etenkin jos aamulla on normaalia selvästi aikeaisempii herätys, jolloin otan korkeintaan puolikkaan tabletin, en siis säännöllisesti. Joskus riittää jopa neljännestabletti. Hyvin toimii eikä aamulla tunne mitään vaikutusta, paitsi että on hyvin nukkunut ja virkeä.

    • Jonttu6

      olisiko kellään myidä tenoxeja(20mg)maksaisin hyvin ottakaa yhteyttä tämän palstan kautta .

      • karjalan pedro

    • tenoxxeri

      Nämä bentsot yllätti pahasti, otin ensin 2 kokeilua varten lähdin kylille ja tuli siinä oltua niin kujalla että heitin suuhun pari lisää sitten se oli jo menoa en muista kokemuksista mitään, olkaa varovaisia jos ekan kerran kokeilette. (ekat bentsot)

    • Repa 2

      Onks kellään myydä näitä Tenoxeja ?

      • ....

        Apteekki myy kunhan eka hommaat respan lääkäriltä. Tosin respaa et bentsoihin nykyään saa vaikka olisi aihettakin, joten kadultahan tenoxejakin saa riistohintaan.


      • noh noh
        .... kirjoitti:

        Apteekki myy kunhan eka hommaat respan lääkäriltä. Tosin respaa et bentsoihin nykyään saa vaikka olisi aihettakin, joten kadultahan tenoxejakin saa riistohintaan.

        Kyllä sen reseptin saa kun osaa vaan iskeä lääkärissä oikeaa tarinaa ja osaa olla vakuuttava. Ei ainakaan kannata lähteä ehdottamaan lääkärille että annapa vähän bentsoja vaan ovelasti tiedustella mistä apua ahdistukseen, paniikkiin ja unettomuuteen. Tarpeeksi älykkäällä ja asiallisella keskustelulla syntyy paremmin tulosta.


      • karjalan pedro

    • nmcbz

      Tenoxia olen kokeillut, ei toimi mulla. Vain puolet aivoista nukkuvat eli on hereillä ja näkee unia samaan aikaan.
      Levozinilla nukun nyt hyvin.

    • Mielipide täältä

      Paras krapsalääke on kyllä Diapam. Otin rapulassa kaksi kymppipamia ja puolen tunnin päästä katosi pahoinvointi ja ahdistus täysin.

      Pelkkiä positiivisia kokemuksia Diapamista.

    • drugsdontwork43423
      • älypäät

        Onpa täällä terävää porukkaa. Kannattaisiko olla vetämättä, jos ei pää kestä?


    • pahasti koukussa

      meitsi vetää vitusti jemkemiä aamusta iltaa.. jos en saa mun perus kusipaskaoksennus annosta niin vähän keittää kiinni.. mistäköhä sais näitä tenokseja ois kivä koittaa auttaako mun jemkem refloihi..

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe