AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  /  / suupielet aina auki.

suupielet aina auki.

7 Vastausta 6 040 Lukukertaa
mulla on ollut ainakin 5-vuotta suupielet auki.olen kokeillut kaikki b-vitamiinit apteekista ja luontaistuote kaupasta,mikään ei auta.Bepathenia olen laittanut yöksi.nyt tänä talvena tuli nenäänkin aukeamat.oisko hyviä ohjeita?Suupielissä saattaa olla usempikin haava.
minulla on myös rasitusastma.Lääkärit nostelevat vain olkapäitä..

äitini

aina itselleen ja joskus minäkin ja hyvin tehosi sellaista ainetta kuin kehäkukkarasvaa eli calendula officinalis sellaista vaseliinin jäykkää mutta keltaista ainetta jossa oli pelkkää kehäkukkaa.

entäpä jos?

Sulla voi olla joku sairaus,joka aiheuttaa vitamiinien imeytymishäiriön(esim keliakia)onko sun suupielet halki kesälläkin?jos ei niin kokeile omegakapseleita.itse laitoin suupieleen natusanin sinkkivoidetta,se auttoi.

entäs

oot allerginen jollekki? itellä oli kanssa monta vuotta auki suupielet ja lopetin tomaatin ja sitrusten syönnit niin loppu. Ja nykyään käytän sibicortia niin lähtevät äkkiä.

Sinkkisalva

Sinkkisalva(Zinkosal) auttaa, saa Apteekista! Se suojaa myös auringolta!

Sinkkitabletteja kannattaa lisäksi syödä, jos on iho-ongelmia(kuiva kutiseva iho/huonosti paranevat haavat).

Useasti huulirasvaa

Laitan Vitalista huuliin tunnin-parin välein. Mulla se auttaa. Samoin, jos käytän Bepanthenia, laitan sitä jatkuvasti lisää. Vain tuolla tavalla käytettynä auttaa mulla. Suupielessä voi kait olla sienenkin vuoksi haavauma, voisiko olla kysymys siitä?

huulirasvasta paras

Mä käydän miramen sitä hoitovoidetta (huulirasvaa)..en muista nyt sitä nimeä mut on vihreetä (siis se huulirasvatuubi)
ja on todella hyvää,mulla kun aukeaa niin laitan sitä ja ja kirvelee ja parissa päivässä halkeamat on lähteny ja jos tota käyttää koko ajan niin ne ei tule takaisin..KANNATTAA KOITTAA!

suupielet aina auki.

Käy ensin vielä kerran lääkärissä ja kysy onko sinulla mahdollisesti märkärupi. Se paranee antibiootilla ja natibioottia sisältävillä voiteilla .
 /   /  /  /  / suupielet aina auki.

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta