Turun kirppikset

Uusioturkulainen

Millaisia hyviä ja huonoja kokemuksia sinulla on Turun kirpputoreista? Missä hyvää ja missä huonoa tavaraa myynnissä? Minne kannattaisi mennä myymään?

39

27360

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirppikset

      Olen itse käynyt paljon ostoksilla kirppis-centerissä manhattanilla. Siellä on tosi hyvää tavaraa edullisesti myynnissä. Toki välillä siellä on myös vähän kalliimpaa, mutta kauppa siellä käy myös hyvin sillä siellä päivittäin paljon asiakkaita ja vartija on aina paikalla valvomassa. Itse olen tykännyt siitä kirpputorista ja hyvää palveluakin siellä on.=)

      • Turun kävijä

        Ehdottomasti paras on Linkkikirppis Kotkankadulla.
        En ole ikinä päässyt käymään niin, etteikö jotain olisi tarttunut käsiin. Paljon halvemmat hinnat kuin Manhattanilla. Johtuu toki Manhattanin järkyttävistä vuokrista.


    • SusQ

      Eurokirppis Rieskalähteentiellä ei ole kovin hyvä paikka myydä tai mennä ostamaan. Hyllyt tyhjinä ja porukkaa ei näytä siellä kovin paljon edes käydä. Palvelu kassallakin joskus "kylmää". Ja liian vähän parkkitilaa pihalla, kun kaupan yläpuolelle ei saa viedä autoja parkkiin (talvisin). Nettisivu: http://www.eurokirppis.com/ Keskeneräiset sivut, muistaakseni paikkamaksu oli jotain 23-25euroa/viikko 5% provisio.

      Manhattanin kirppis-center on jees :) Vaikka mitä löytöjä ja hinnatkin kohtuullisia joissakin :) Lisäksi kahvilassa hyvä palvelu! :) Nettisivu: http://www.kirppiscenter.com/

      Linkkikirppistä en ole kokeillut, ehkä tarvitsisi :D

      Sitten sunnuntaisin järjestetään Kodin ykkösessä kirppis (Länsikeskuksessa, Viilarinkadulla), käy yleensä aika paljon porukkaa (kesällä varsinkin) :) Hyviä löytöjä sielläkin aika halvalla :) Paikkamaksu muistaakseni vähän päälle 10 euroa ja se sisältää kahvin :) Kuuluu eurokirppiksen juttuihin tämä. Sinne pääsee jo myymään aamuisin seitsemän maissa.

      • ex-lausteelainen

        Olen samaa mieltä Eurokirppiksestä. Aikoinaan tuo kirppis sijaitsi Finluxin TV-tehtaan naapurissa (leipomoa vastapäätä) ja oli tuolloin ehdottomasti Turun paras. Ilmeisesti meni liian hyvin, kun piti käydä Turun keskustassa kokeilemassa kovia tilavuokria. Rieskalähteentie on liian kaukana jalkaisin liikkuvalle eikä parkkipaikkoja ole juuri koskaan vapaana.

        Aiemmin mainittujen kirppisten lisäksi löytyy yksi aivan Bilteman vierestä Piispanristiltä ja toinen siitä muutama sata metriä Kaarinaan päin (yhdistetty kierrätyskeskus ja työttömien kirppis - Piispanristin liikennevalojen ja Kaarinan Lidelin puolessa välissä.

        Aivan keskikaupungilla entisissä Veikon konemyynnin tiloissa (kirjaston rakennustyömaata vastapäätä) on lähinnä vaatteisiin keskittynyt kirppis. Löytyy sieltä tietysti jotain muutakin. Jos on auto, niin voi vielä pyörähtää vanhaa 1-tietä pitkin Piikkiön keskustaan. Siellä on pieni kirppis, josta löytää taas hieman erilaista tavaraa. Muuten ovat ympäristökunnan kuivuneet ja kirppikset kadonneet.

        Paras kirppis on kuitenkin tällä hetkellä Haminassa... :)


      • ex-lausteelainen
        ex-lausteelainen kirjoitti:

        Olen samaa mieltä Eurokirppiksestä. Aikoinaan tuo kirppis sijaitsi Finluxin TV-tehtaan naapurissa (leipomoa vastapäätä) ja oli tuolloin ehdottomasti Turun paras. Ilmeisesti meni liian hyvin, kun piti käydä Turun keskustassa kokeilemassa kovia tilavuokria. Rieskalähteentie on liian kaukana jalkaisin liikkuvalle eikä parkkipaikkoja ole juuri koskaan vapaana.

        Aiemmin mainittujen kirppisten lisäksi löytyy yksi aivan Bilteman vierestä Piispanristiltä ja toinen siitä muutama sata metriä Kaarinaan päin (yhdistetty kierrätyskeskus ja työttömien kirppis - Piispanristin liikennevalojen ja Kaarinan Lidelin puolessa välissä.

        Aivan keskikaupungilla entisissä Veikon konemyynnin tiloissa (kirjaston rakennustyömaata vastapäätä) on lähinnä vaatteisiin keskittynyt kirppis. Löytyy sieltä tietysti jotain muutakin. Jos on auto, niin voi vielä pyörähtää vanhaa 1-tietä pitkin Piikkiön keskustaan. Siellä on pieni kirppis, josta löytää taas hieman erilaista tavaraa. Muuten ovat ympäristökunnan kuivuneet ja kirppikset kadonneet.

        Paras kirppis on kuitenkin tällä hetkellä Haminassa... :)

        Lausteen pellolla katsastusaseman vieressä oli vielä jokin aika sitten suuri ja monipuolinen kirppis. Sieltä on meillekin löytynyt polkupyöriä sun muuta tavaraa. Mihin on mahtanut muuttaa vai onko kadonnut kokonaan?

        Polkupyöristä tuli mieleen Eko-keskuksen kirpparit. Ne löytyvät Hämeenkadun ja Helsingin Valtatien kulmauksesta Kirkkotieltä.

        Kakolanmäen satamanpuoleisessa päässä oli myös aikoinaan hyvä kirppari, mutta lienee jo kadonnut.

        Poissa ovat ne ajat, jolloin Manhattanin kirpparillakin (tuolloin vielä realisointikeskus) myytiin kaikenlaista hyvää roinaa Porshe-kilpa-autoista lähtien.


      • ekorre
        ex-lausteelainen kirjoitti:

        Lausteen pellolla katsastusaseman vieressä oli vielä jokin aika sitten suuri ja monipuolinen kirppis. Sieltä on meillekin löytynyt polkupyöriä sun muuta tavaraa. Mihin on mahtanut muuttaa vai onko kadonnut kokonaan?

        Polkupyöristä tuli mieleen Eko-keskuksen kirpparit. Ne löytyvät Hämeenkadun ja Helsingin Valtatien kulmauksesta Kirkkotieltä.

        Kakolanmäen satamanpuoleisessa päässä oli myös aikoinaan hyvä kirppari, mutta lienee jo kadonnut.

        Poissa ovat ne ajat, jolloin Manhattanin kirpparillakin (tuolloin vielä realisointikeskus) myytiin kaikenlaista hyvää roinaa Porshe-kilpa-autoista lähtien.

        "Eko-keskus" on siis Aurinkotehdas Turun Ekotori. Aurinkotehtaalta (Ekotorin takana sisäpihalla) löytyy Reilun kaupan purjelaiva Estellen porukoiden polkupyöräkirppis ja lähinnä Angolan köyhiä auttava Emmaus-kirpputori. Emmauksen hinnat ovat paikoin jopa järkyttävän alhaiset (on pari kertaa pitänyt maksaa vähän enemmän kun ovat pyytäneet kun summa on vaikuttanut niin naurettavalta!) ja välillä löytyy todella hyvää tavaraa. Ekotorilla sitten taas voi käydä katsastamassa käytettyjä huonekaluja ja kodin elektroniikkaa (korjaavat itse ja myyvät, eli kunnossa ovat!), urheiluvälineitä ym. vähän isompaa.


      • Zem0
        ekorre kirjoitti:

        "Eko-keskus" on siis Aurinkotehdas Turun Ekotori. Aurinkotehtaalta (Ekotorin takana sisäpihalla) löytyy Reilun kaupan purjelaiva Estellen porukoiden polkupyöräkirppis ja lähinnä Angolan köyhiä auttava Emmaus-kirpputori. Emmauksen hinnat ovat paikoin jopa järkyttävän alhaiset (on pari kertaa pitänyt maksaa vähän enemmän kun ovat pyytäneet kun summa on vaikuttanut niin naurettavalta!) ja välillä löytyy todella hyvää tavaraa. Ekotorilla sitten taas voi käydä katsastamassa käytettyjä huonekaluja ja kodin elektroniikkaa (korjaavat itse ja myyvät, eli kunnossa ovat!), urheiluvälineitä ym. vähän isompaa.

        mite se o auki? ko tääl ei oo kaikkien aukioloaikoja. http://vuolanne.net/kirpputorit/#TURKU


    • MaM

      Kannattaa mennä käymään ipana apajassa.
      Tavara oli hyvää ja mitään rättejä ei siellä näkynyt hyllyssä niin kuin muualla joskus niitä olen nähnyt.

      • MaM

        Niin hämeenkadullahan se on.


      • vieraileva tähti
        MaM kirjoitti:

        Niin hämeenkadullahan se on.

        Kerran kävin sujlettujen ovien takana (viikko sitten) ja nyt se on poissa kokonaan. Onko muuttanut jonnekin vai lopettanut kokonaan??


      • pinjuli
        vieraileva tähti kirjoitti:

        Kerran kävin sujlettujen ovien takana (viikko sitten) ja nyt se on poissa kokonaan. Onko muuttanut jonnekin vai lopettanut kokonaan??

        Ei kaikki lähiseudun kirppikset oo kuolleet, -Raisiostakin löytyy kiva ja edullinen kirppis!!


      • Firman omistaja
        vieraileva tähti kirjoitti:

        Kerran kävin sujlettujen ovien takana (viikko sitten) ja nyt se on poissa kokonaan. Onko muuttanut jonnekin vai lopettanut kokonaan??

        Niin totta se että ipana apaja lopetti siellä hämeenkadulla silloin.

        Mutta kun perheeseen syntyi kolmas lapsi niin silloin asiat menivät uusiksi.

        Totta on että tuotteemme olivat hyväkuntoisia käytettyjä sekä uusia ja olemmekin avaamassa piakkoin sivustomme nettiin jossa voi käydä jokainen kotonaan ostoksilla ja posti kantaa tuotteen / tuotteet kotiin asti.
        Tietenkin meillä on yritykselle tila joka palvelee asiakkaitamme Satakunnassa, Eurassa ja
        sopimuksen mukaan olemme auki.
        Kun sivumme ovat kokonaan valmiit niin ilmoitan tänne osoitteen!


      • vieraileva tähti
        Firman omistaja kirjoitti:

        Niin totta se että ipana apaja lopetti siellä hämeenkadulla silloin.

        Mutta kun perheeseen syntyi kolmas lapsi niin silloin asiat menivät uusiksi.

        Totta on että tuotteemme olivat hyväkuntoisia käytettyjä sekä uusia ja olemmekin avaamassa piakkoin sivustomme nettiin jossa voi käydä jokainen kotonaan ostoksilla ja posti kantaa tuotteen / tuotteet kotiin asti.
        Tietenkin meillä on yritykselle tila joka palvelee asiakkaitamme Satakunnassa, Eurassa ja
        sopimuksen mukaan olemme auki.
        Kun sivumme ovat kokonaan valmiit niin ilmoitan tänne osoitteen!

        Hieno juttu! Innolla odotan tietoa nettisivuistanne!


      • Piilossa
        pinjuli kirjoitti:

        Ei kaikki lähiseudun kirppikset oo kuolleet, -Raisiostakin löytyy kiva ja edullinen kirppis!!

        Missä Raisiossa on kirppis?Joskus haettiin-muistanko oikein-kruunukirppis nimistä paikkaa tuloksetta.Kotisivuillakaan ei ollut "maamerkkejä".
        Vielä Manhattanin kirppiksestä.Oma kokemukseni on, että sieltä häviää myytävää tavaraa maksamatta vartijoista huolimatta.Näin kävi myös ystävälleni.Se on yliarvostetuin kirppis Turussa.


      • on se siellä
        Piilossa kirjoitti:

        Missä Raisiossa on kirppis?Joskus haettiin-muistanko oikein-kruunukirppis nimistä paikkaa tuloksetta.Kotisivuillakaan ei ollut "maamerkkejä".
        Vielä Manhattanin kirppiksestä.Oma kokemukseni on, että sieltä häviää myytävää tavaraa maksamatta vartijoista huolimatta.Näin kävi myös ystävälleni.Se on yliarvostetuin kirppis Turussa.

        Vanhassa Kruunu-pukineen tehtaassa. Kierrätyskeskuksen vieressä. Lähellä paloasemaa.

        http://www.kruunukirppis.net/


    • Ipana-apaja.fi

      Kiitos kiinostuksestasi. Nyt olemme avanneet lastenvaatekirppiksen, josta löydät lastenvaatteet, kastemekot, kestovaipat, lorupussit, uudet, ja käytetyt vaatteet. Ostamme myös rattaita, syöttötuoleja,vauvansänkyjä, lastenvatteita, vaippoja, kestoja, uusia ja käytettyjä, keinija, kävevelytuoleja, pelejä, konsoleita, lautapelejä, yms.
      www.ipana-apaja.fi

    • Toni112

      Olis tollaisia osia jotka liittyvät autoiluun tavalla tai toisella, mutta ne tavarat kun ei mene kaupaksi näissä normaaleissa kirpiksissä. Nyt siis haluaisin tietää mistä löytyy sellaisia kirpiksiä joissa olis sellaista tavaraa myytävä...tuo Lauste oli hyvä paikka, mutta lopulta se ryöstäytys käsistä varkaiden takia. Onhan näitä rompepäiviä, mutta niihin ei ole meno haluja. Turun alueet kiinnostaa.

    • pettynyt olen

      Euromarketin piha kirppis eli se joka on talvisin ja sadesäällä Kodinanttilan parkkihallissa on surkea. Ihmiset myyvät vihoviimeistä roskaa, eikä kukaan osta mitään. Itse olen ollut myymässä nyt useamman kerran tänä kesänä ja aina sama juttu: moitteettomassa kunnossa olevat, 1-2 kertaa pidetyt alle vuoden ikäiset merkkivaatteet eivät pilkkahintaan hinnoiteltunakaan mene, kun taas kaikenmaailman vappuhuiskat, muovikrääsä ja kynttilät revitään käsistä. Selkeästi kyseiselle kirpparille ihmiset tulevat vain katselemaan tai käyttämään taskunpohjan lantit (jopa 50 sentin koruista jaksetaan TINKIÄ) eivätkä tekemään kohtuuhintaisia löytöjä kuten muille, pysyvämmille kirpputoreille. Kiertäkää kaukaa. Varsinkin ulkomaalaissyntyiset vain hypistelevät ja käpistelevät kaikkea, kyselevät tavaroista ummet ja lammet, miettivät minuuttitolkulla silti koskaan ostamatta eurollakaan mitään.

    • Kierrättäjä2011
    • Tyttönenkin83

      Ite suosin Länsikeskusta ja manhattania. Hyviä löytöjä tekee sellaisten ihmisten pöydillä jotaka oikeasti tajuaa että tavaran pitää kiertää, eikä himoitse hirveitä voittoja.
      Alle 5 e pöydän tavaroista on mulle se juttu. Monia hyviä löytöjä oon tehnyt näiden ihmisten pöydillä:).
      Itsekin hinnoittelen ehkä uudet farkut 5 e, muuten meen 2 e:n paikkeilla. Eipä oo kertaakaan tarvinut tuoda kotiin takasin kun muutama paita ja näinkin ihan mukavasti itelle tuloja saanut.

      Ekotori on kyllä huonekalu ihmisen paratiisi. Itse ostanu sieltä melkeen kaikki asunnon kalusteet. Uuden sohvankin 40 e!
      Sängyn kehykset(ei tietty patjoja hyi yäk!) jotka jynssäsin ja desinfioin, lipastoja ja hyllyjä. Menny alle 100 e kevyesti. Opiskelijana sieltä saa vielä -20 % alennuksen:). Hyvä paikka!

    • Linkkikirppis

      LInkkikirppiksellä tulee joka kerta paha mieli työntekijöiden käytöksestä. Aivan käsittämätöntä huutoa ja motkotusta milloin kenellekin ja milloin mistäkin. Huono palvelu on taattu.

      • Käytöstavat kunniaan

        Täysin samaa mieltä Linkkikirppiksestä. Vanhempi naishenkilö, ilmeisesti paikan omistaja, on todella epäkohtelias. Kerran kun kävin siellä, sulkemisaikaan oli 10 minuuttia ja tämä rouva tuli sanomaan mulle tuimasti, että "menes kassalle siitä, tää suljetaan 10 min. kuluttua eikä täällä haluta tehdä ylitöitä." Olin loukkaantunut tuosta, en todellakaan jarruta minkään yrityksen sulkemista, olin tietoinen siitä, koska paikka suljetaan ja olisin kohta mennytkin kassalle maksamaan ostokseni.

        Olen keski-ikäinen, ulkoisesti tyylikäs ja fiksu nainen enkä halua että minua puhutellaan tuolla tavalla, osaan kyllä tähän ikään mennessä käyttäytyä oikeanlaisesti. Samalla käynnillä satuin kuulemaan kun tuo samainen rouva huusi pukukopissa vaatteita sovittavalle nuorelle naiselle että "meinaatkos kauankin olla siellä vielä?" Sovittaja ei ensin tajunnut, että huuto oli tarkoitettu hänelle, joten rouva toisti tuon huutonsa. Hämmästynyt ääni kysyi kopista, että "minulleko te puhutte?", johon rouva, että "sulle juu...olet ollut siellä kopissa niin kauan ja täällä on jonoa, muutkin haluavat sovittaa vaatteita". Nuori nainen sanoi, että "hän ei todellakaan ole ollut kopissa kauan, tulin vasta äsken", johon rouva, että "joka tapauksessa saisit tulla sieltä jo pois, että muutkin pääsevät."

        Harmitti kamalasti tuon vaatteita sovittavan naisen puolesta, minusta tuo oli todella noloa käytöstä henkilökunnalta. Näiden tapausten vuoksi en enää käytä kyseistä kirppistä enkä suosittele muillekaan - siellä asiakas tuntuu olevan vain riesa ja pakollinen paha.


      • ::::::
        Käytöstavat kunniaan kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä Linkkikirppiksestä. Vanhempi naishenkilö, ilmeisesti paikan omistaja, on todella epäkohtelias. Kerran kun kävin siellä, sulkemisaikaan oli 10 minuuttia ja tämä rouva tuli sanomaan mulle tuimasti, että "menes kassalle siitä, tää suljetaan 10 min. kuluttua eikä täällä haluta tehdä ylitöitä." Olin loukkaantunut tuosta, en todellakaan jarruta minkään yrityksen sulkemista, olin tietoinen siitä, koska paikka suljetaan ja olisin kohta mennytkin kassalle maksamaan ostokseni.

        Olen keski-ikäinen, ulkoisesti tyylikäs ja fiksu nainen enkä halua että minua puhutellaan tuolla tavalla, osaan kyllä tähän ikään mennessä käyttäytyä oikeanlaisesti. Samalla käynnillä satuin kuulemaan kun tuo samainen rouva huusi pukukopissa vaatteita sovittavalle nuorelle naiselle että "meinaatkos kauankin olla siellä vielä?" Sovittaja ei ensin tajunnut, että huuto oli tarkoitettu hänelle, joten rouva toisti tuon huutonsa. Hämmästynyt ääni kysyi kopista, että "minulleko te puhutte?", johon rouva, että "sulle juu...olet ollut siellä kopissa niin kauan ja täällä on jonoa, muutkin haluavat sovittaa vaatteita". Nuori nainen sanoi, että "hän ei todellakaan ole ollut kopissa kauan, tulin vasta äsken", johon rouva, että "joka tapauksessa saisit tulla sieltä jo pois, että muutkin pääsevät."

        Harmitti kamalasti tuon vaatteita sovittavan naisen puolesta, minusta tuo oli todella noloa käytöstä henkilökunnalta. Näiden tapausten vuoksi en enää käytä kyseistä kirppistä enkä suosittele muillekaan - siellä asiakas tuntuu olevan vain riesa ja pakollinen paha.

        Ikävää jos olette loukkaantuneet, olen aina saanut hyvää palvelua ja mikä tärkeintä kivoja vaatteita halvalla.


    • Malla

      Menkääpä tuonne Piispanristille Turunmaan Realisointikirppikseen, siellä ainakin saa hyvää palvelua. Mulla on myyntiloosi siellä ja tavaraa menee hyvin kaupaksi.

      • hämmästelen

        suuresti uusioturkulaisena ettei täällä oikeasti ole lainkaan isoa la-su kirppistä helsingin valtterin tapaan. ja kaikki loosikirppikset ovat täynnä kaatopaikkakamaa, niitä lienee käyteteään "hautausmaana" ennen roskikisiin laittoa. turkuun kaivataan kunnon la-su kirppistä ja kunnollista loosikirppistä joita on esim. järvenpäässä, keravalla ja tuusulassa.


      • Kirppiskierrostelija
        hämmästelen kirjoitti:

        suuresti uusioturkulaisena ettei täällä oikeasti ole lainkaan isoa la-su kirppistä helsingin valtterin tapaan. ja kaikki loosikirppikset ovat täynnä kaatopaikkakamaa, niitä lienee käyteteään "hautausmaana" ennen roskikisiin laittoa. turkuun kaivataan kunnon la-su kirppistä ja kunnollista loosikirppistä joita on esim. järvenpäässä, keravalla ja tuusulassa.

        Kävin taas Linkkikirppiksellä, enkä vieläkään löytänyt mitään moitittavaa. Aina olen saanut todella hyvää palvelua ja nytkin paikka oli menossa kiinni, mutta silti palvelu oli ystävällistä. Myyjä kaivoi kiltisti levyjä kansioista ja muutenkin oli asiallista toimintaa.
        En ymmärrä tätä ainaista mollaamista.


      • köksä1

        Vein Turussa vierailevan sukulaiseni linkkikirppikseen ja saimme todella alaarvoista kohtelua. Vessassa ei saanut olla ja myyjä epäili kaikkia asiakkaita varkaiksi. Tuli todella paha mieli enkä toiste mene jonkun mollattavaksi ilman mitään syytä. En suosittele viemään rahaa tälläiseen paikkaan missä ei asiakasta arvosteta.


    • hamsteri

      Itse tykkään kovasti Kirppis-Centereistä - tavara on ihan hyvälaatuista ja hinnat suht kohdallaan (vaikka joku joskus yrittää myydä liian kalliilla). Viikonloppuisin tosin nuo kirpparit ovat todella ruuhkaisia. Viikolla on mukava kierrellä rauhassa ja sovituskoppeihinkin pääsee.

      Toinen hyvä kirppari on Minimani Turun Pläkkikaupungissa, todella iso ja tilava ja tavara pääosin hyvälaatuista.

      Turun Realisointi -kirpparista en pitänyt - myynnissä näytti olevan pääasiassa jotain vaatekaapin perältä kaivettuja lumppuja ja likaisia työkaluja yms. autotallitarvikkeita.

      Myöskään Mimmin Kirppis Itäharjulla ei tehnyt vaikutusta. Huonekaluosasto oli kyllä hyvä ja sieltä varmaan etsivälle löytyisikin, mutta hyllykirppispuoli oli aika onneton.

      Huonekalutori Hassinen oli myös pettymys hyllykirppisosaston puolesta. Sama koskee myös Laiskan Kirpputoria Nummenmäessä, todella pieni.

      Vaatedivari Olga-Neiti (keskustassa) on pieni, mutta sieltä voi joskus tehdä hyviä löytöjä. Lisäksi tulee mieleen Lähimmäinen -kirpputori kirjaston vieressä, mutta sieltä olen harvoin löytänyt mitään. Lisäksi hieman ärsyttää hengellinen musiikki, jota syötetään asiakkaille. Mutta itsepähän sinne menin ja tiesin, että kyse on lähetyskirpputorista.

      Lastenkirppis PikkuSiili (Kirppis-Center Manhattanin vieressä) on pienehkö, mutta hyvä lapsiperheille. Lastenvaatteet ovat siistejä ja myynnissä on myös jonkin verran uusia leluja ja makeisia.

      Niin ja tosiaan on vielä Ekotorit, joista kannattaa haeskella huonekaluja sopuhintaan. On siellä myynnissä myös mm. astioita ja kirjoja jonkin verran.

      UFF:illa käyn aina tasarahapäivien aikaan (muuten melko kallis paikka). Edellinen varasto myydään keväisin ja syksyisin pois uuden malliston tieltä ja viikon ajan kaikki vaatteet ovat ensin 7 euroa ja lopulta viimeisenä tasarahapäivänä euron kappale. Silloin täytyy kyllä varautua pitkiin sovituskoppijonoihin.

    • Siistiäkirppiksellä

      Monet tuntuvat liputtavan Kirppissenteriä, jota itse en ymmärrä.
      Paikka on LIKAINEN kuin mikäkin. Pöydät ovat niin sekaisin tavaroista että suurimpaa osaa pöydistä ei edes viitsi lähestyä.
      Hintataso pilvissä, ja tuntuu että perinteisiä "kirpparimyyjiä" ketkä vain haluavat tarpettomasta tavarasta eroon, on vähän.
      Huomaa että monet ihmiset myyvät tuolla tavaroitaan pelkästään voitto mielessä. Aina kun kiertää, samoissa pöydissä samat tavarat..tavarat vaihtuu vain noin 1/3 pöydistä säännöllisesti. Muut pöydät ns. pitkäaikaistrokarimyyjien, jotka aina hamstraavat muilta kirpparimyyjiltä aamuisin tavaroita ja myyvät itse ne kalliimmalla.

      Mutta itse en tuola mielellään käy..jos käyn tulee itsellekin niin likainen olo, että on päästävä suihkuun samantien.
      MIksi sotkuisuudelle ja likaisuudelle ei tehdä mitään kun on kuitenkin Turun suosituin kirppis?. Luulis omistajalla olevan varaa satsata siivoukseen!

      Ja Minimani kuluu samaan kastiin! Likaista, sotkuista, varastomaista..ja haisee kellarilta.

      Onneksi meillä on sentään viihtyisä ja SIISTI Linkkikirppis, Pikkusiili sekä Maskussa Kirppislandia Vilpertti. Siivous kunniaan..myös kirppiksillä!!!

    • janina

      Kuule turha sitä on arvostella siisteydessä.. Selvästi pikkusiilissä ja vilpertissä ainakin on palkattu siistijät puhdistamaan paikkoja.

    • turgussa

      kyllä tuolla turussa on sumeen hintasia kirppiksiä!!ettei tarte käydä :D edes!!tavaran laatukin ollut huonoa !

    • Pieni ja mukava

      Laiskan Kirppis Vanhalla Hämeentiellä on siisti ja usein tullut tehtyä hyviä löytöjä. Aina on ollut muitakin ostajia paikan päällä ja myyjät pitävät loosseista huolta.

      • hki guru itis

        onko su amuna ns. kontti kirppistä missän päin tkusta
        autohalli parkkis?


    • Ok. Kirppis
    • Juanda

      Emmaus kirpputori Ylioppilaskylän lähellä osoitteessa Kirkkotie 6-10 sisäpihalla, avoinna arkisin 10-17, la 10-14.

      Emmaus Aurinkotehdas ry. pyörittää tätä kirpputoria, jossa tarjolla erityisesti vaatteita puoli-ilmaiseksi. Avustustyötä tehdään tällä hetkellä Intian adivasien hyväksi. Lisäksi toimintaan kuuluu vaatteiden välittämistä vähäosaisille eri maihin, esimerkiksi Viron lastenkoteihin.

      Vaatteita, pikkuesineitä, kirjoja, vinyyleitä, kenkiä, astioita, urheiluvälineitä, lakanoita, verhoja, pipoja ja ties mitä. Halvalla ja samalla tuet yhdistyksen toimintaa.

      https://www.facebook.com/pages/Emmaus-Aurinkotehdas-ry/136980369785090?fref=ts

      http://emmausturku.wix.com/emmauskirpputori

    • pampuli1

      Välttäkää Länkkärin KirppisCenteriä. Viikossa tyhjeni pöytä näppärästi mutta puolet euroista ei jääneet kassaan. ÄLKÄÄ VIEKÖ SINNE MITÄÄN EUROA KALLIIMPAA!!

    • miitta1

      Mikaelin.kirppis sairashuoneenk. 24 ,kiva , siisti , pieni mutta hyvää tavaraa kohtuu hinnoin taas meni 30€ ja tuli 2 kassillista tavaraa , paikkamaksutkin näytti olevan kohtuullisia ja tyhjiä paikkoja vähän , kyselin eräältä myyjältä "hävikistä" mutta sanoi että ei oo mitään hävinny oli ollu jo kuukauden ja sanoi jatkavansa vielä pari viikkoa kun on mennyt tavaraa hyvin kaupaksi.
      Paikka auki arkisin 10-18 ja viikonloppuna 10-16
      aattelin itekin kokeilla tuota paikkaa jos vaikka myis vähän näitä vanhempia hankintoja pois kun rupee näköjään kaapit täyttymään.

    • Kirppistelijä

      Laiskan kirppis Nummessa, Vanhalla Hämeentiellä on kuulemma hyvä paikka. Kaverini ovat saaneet siellä hyvin tavaraa myytyä ja itse tein sieltä muutamia löytöjä. Hinnoittelu oli useimmissa looseissa kohdillaan ja kyllä mulla siellä ainakin 3 varttia meni looseja katsellessa, vaikkei kooltaan vedä vertoja suuremmille kirppiksille.

      Palvelua on myös kehuttuva.

      Manhattanilla olen saanut paljon aikaa kulumaan, mutta löytöjä ei sieltä ole tullut.. Tavara on reippaasti ylihinnoiteltua, johtuu varmaan kalliista pyötävuokrasta tai ihmisten ahneudesta.

      Aion viedä Laiskan Kirppikselle tavaraa huomenna, voin päivittää sitten myöhemmin kokemuksia lisää. Ainut huono puoli tähän asti on se, että Laiskan Kirppiksen pöytävarausjono oli järkyttävän pitkä. Odotin paikkaani melkein kaksi kuukautta, mutta kaippa se kertoo paikan suosiosta. :)

    • teijapauliina

      Itse oon löytänyt kaks oikeesti hyvää kirppistä jotka ei oo täynnä romua ja jobbareita. Paikallinen kirppis vähä-heikkilässä ja Ideakirppis motonetin vieressä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe