Habita? Kannattaako hakea?

???

Hei!

Habitaan haetaan uusia myyntineuvottelijoita. Kannattaako hakea? Millainen työpaikka? Pohjapalkka? Kiitollisena odottelen kokemuksianne!

11

7284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietämätön asioista

      Toimin itse myyntialalla rekrytointihommissa... Habitalta näytää olevan jonkinlainen joukkopako käynnissä tällä hetkellä, että jokin siellä taitaa "klikata" kun hakevat meille töihin sieltä.

    • olin siellä

      kaikki kelpaavat sinne töihin, olit sitten automaalari tai punaposkinen henkilö. Ottavat tosiaankin kenet vaan. Ja eikun heti välittäjäksi. Itelle tuli rimakauhu, kun pomo käski menemään näytölle, eipä koulutusta annettu. Olin kuusi kuukautta, nyt ajelen bussia.

    • maikka

      Älä ihmeessä hae Habitaan, ei toimi kovin hyvin ainakaan omasta mielestäni! Olin lafkassa jonkin aikaa, koulutuksesta ei tietoakaan vaikka lupasivat. Itse saa kaiken oppia.
      Pohjapalkka olematon paitsi ekat kuukaudet takuuna muutaman satasen = ei yhtään mitään.

      • ???

        Kiitos kaikille vastanneille! Ehkä harkitsen sitten jotain toista firmaa... Kiinteistönvälitysala kun kuitenkin on toiveenani. Onko ehdotuksia, mistä olisi hyvä ponnistaa eteenpäin kiinteistönvälittäjänä?


      • verottajaa
        ??? kirjoitti:

        Kiitos kaikille vastanneille! Ehkä harkitsen sitten jotain toista firmaa... Kiinteistönvälitysala kun kuitenkin on toiveenani. Onko ehdotuksia, mistä olisi hyvä ponnistaa eteenpäin kiinteistönvälittäjänä?

        Habitalla maksetaan välittäjille 30% palkkioista verottomana kilometrikorvauksena vaikka autoa ei käyttäisi ollenkaan.

        Näin kierretään lakisääteisiä maksuja.

        Verottaja on huomannut asian ja pyytänyt Habitalta selvityksen asiasta.

        Siinä onkin selvitettävää kuinka yli 200:lla välittäjällä verottomat korvaukset ovat tasan 30 pinnaa palkasta.

        Vuodesta toiseen.

        Lisäksi ainakaan kaikilla työntekijöillä ei ole minkäänlaista työsopimusta mikä tietysti on heidän omaa tyhmyyttään.

        Ystävän neuvo, unohda Habita.


      • pikku g
        verottajaa kirjoitti:

        Habitalla maksetaan välittäjille 30% palkkioista verottomana kilometrikorvauksena vaikka autoa ei käyttäisi ollenkaan.

        Näin kierretään lakisääteisiä maksuja.

        Verottaja on huomannut asian ja pyytänyt Habitalta selvityksen asiasta.

        Siinä onkin selvitettävää kuinka yli 200:lla välittäjällä verottomat korvaukset ovat tasan 30 pinnaa palkasta.

        Vuodesta toiseen.

        Lisäksi ainakaan kaikilla työntekijöillä ei ole minkäänlaista työsopimusta mikä tietysti on heidän omaa tyhmyyttään.

        Ystävän neuvo, unohda Habita.

        tänä iltana ei tuu mätkyjä nananaa nannaa........


    • Rohkelikko

      Hei! Olen ollut Habitalla jo vuoden päivät. Jos haluat oppia tämän ammatin sekä hyvät että huonot puolet niin hae ihmeessä. Minä olen saanut koulutuksen, ja työtä tekemällä oppii parhaiten. Ajattele asiaa niin että opiskelet tavallaan tätä alaa sen parisen vuotta. Ei sinusta voi tulla ammattilaista pelkästään koulua käymällä. Pohjapalkka on kieltämättä täysin ala-arvoinen ja kilometrien maksu saisi olla pohjapalkka provisiot kilometrit. Tiedän että henkilökunnan vaihtuvuus ei olisi näin suurta jos palkkaus olisi myös työntekijöitä ajatellen järkevämpi. Habitan pitäisi muuttaa ajattelukäytäntöa siihen malliin että saisi pysyvän henkilökunnan, jotka jaksaa olla vaikka 10v firmassa. Yksi lääke siihen olisi palkkaus! Tiedän että pysyvä henkilökunta on firmalle rikkaus, tavallaan myös säästää lopulta kuluissa (mm. koulutukset ei mene hukkaan!) ja uskon vakaasti että näkyy myös tuloksessa!

      • Habitalainen

        Olen ollut 1-v. Habitalle ja sitä ennen en ollenkaa välitysalalla. En toimi Etelä-Suomessa, joten ensimmäisen vuoden ansioksi 43.000 € verotettavaa tuloa oli mielestäni hyvä palkka. Eli kyllä mielestäni kannattaa hakea Habitalle.


      • Tulin, näin ja lähdin

        Rohkelikko kirjoitti: "Tiedän että henkilökunnan vaihtuvuus ei olisi näin suurta jos palkkaus olisi myös työntekijöitä ajatellen järkevämpi.Habitan pitäisi muuttaa ajattelukäytäntöa siihen malliin että saisi pysyvän henkilökunnan, jotka jaksaa olla vaikka 10v firmassa."

        Habitassa henkilöstön vaihtuvuuden suhteen eräs palkkaustakin suurempi ongelma on se, että sinulle heti kättelyssä ilmoitetaan; "sinulla ei ole mielipidettä ennenkuin on sinulla on kymmenen toimeksiantoa"...ja tuskimpa edes sitten.
        Jotenkin tuli sellainen fiilis, että olin mennyt uskonlahkoon, jossa oma aivotoiminta ja asioiden kyseenalaistaminen ei ollut toivottua.

        Useissa työpaikkaviihtyvyyden mittauksissa, työntekijä arvostaa oman mielipiteensä kuuntelemista enemmän kuin rahaa. Jos kilpailijan yrityksessä palkan lisäksi mielipiteet ovat tervetulleita niin kyllä jokainen
        itseänsä- ja työtänsä arvostava henkilö mielummin menee tai vaihtaa sellaiselle työnantajalle.


      • niinpäniinpä niin
        Tulin, näin ja lähdin kirjoitti:

        Rohkelikko kirjoitti: "Tiedän että henkilökunnan vaihtuvuus ei olisi näin suurta jos palkkaus olisi myös työntekijöitä ajatellen järkevämpi.Habitan pitäisi muuttaa ajattelukäytäntöa siihen malliin että saisi pysyvän henkilökunnan, jotka jaksaa olla vaikka 10v firmassa."

        Habitassa henkilöstön vaihtuvuuden suhteen eräs palkkaustakin suurempi ongelma on se, että sinulle heti kättelyssä ilmoitetaan; "sinulla ei ole mielipidettä ennenkuin on sinulla on kymmenen toimeksiantoa"...ja tuskimpa edes sitten.
        Jotenkin tuli sellainen fiilis, että olin mennyt uskonlahkoon, jossa oma aivotoiminta ja asioiden kyseenalaistaminen ei ollut toivottua.

        Useissa työpaikkaviihtyvyyden mittauksissa, työntekijä arvostaa oman mielipiteensä kuuntelemista enemmän kuin rahaa. Jos kilpailijan yrityksessä palkan lisäksi mielipiteet ovat tervetulleita niin kyllä jokainen
        itseänsä- ja työtänsä arvostava henkilö mielummin menee tai vaihtaa sellaiselle työnantajalle.

        Tulit, näit ja lähdit. Ja et saa mitään aikaiseksi vissiin nykyään/kään. Rahaa tulee ja menee.. Mihin vaihdoit? Kaupan kassalle? Takuuvarma loistopalkka? Itse olen ollut tyytyväinen n. 5000 e/kk tilipussiin, mutta kovalla työllä. Ja kilsat tulee päälle ihan 0,44e/km. Voi voi teitä laiskoja valittajia


      • Kun ei parempaakaan
        niinpäniinpä niin kirjoitti:

        Tulit, näit ja lähdit. Ja et saa mitään aikaiseksi vissiin nykyään/kään. Rahaa tulee ja menee.. Mihin vaihdoit? Kaupan kassalle? Takuuvarma loistopalkka? Itse olen ollut tyytyväinen n. 5000 e/kk tilipussiin, mutta kovalla työllä. Ja kilsat tulee päälle ihan 0,44e/km. Voi voi teitä laiskoja valittajia

        Semmoinen vanha kökkäläinen koko puulaaki, kaipaisi putsausta johtoportaassa kovasti!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe