Auttaako Arbutin

pigmentti

Onko kokemuksia Arbutinista pigmenttiläiskiin, vai onko vain rahan tuhlausta. Entä muut konstit?

18

17677

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

      kuullut,että joillekin se on auttanut.Varsinkin jos hyvissä ajoin ennen kesää aloittaa sen käytön niin kesällä ei olisi niin paljon pigmenttiläiskiä

      • löpö

        Me naisten keskustelupalstalla on kovasti jutun alla sellainen voide kun Salvial, jonka pitäisi purra couperoosaan. Saa apteekeista, ja hinta on reilusti alle tuon arbutiinin


      • ...............
        löpö kirjoitti:

        Me naisten keskustelupalstalla on kovasti jutun alla sellainen voide kun Salvial, jonka pitäisi purra couperoosaan. Saa apteekeista, ja hinta on reilusti alle tuon arbutiinin

        vain tiedoksi,että pigmenttiläiskät ja couperosa on kaksi eri asiaa!!!


    • ja Pycnogenol

      Itsellä oli poskipäissä ja ylähuulessa rumia pigmenttiläiskiä(valokuvissa "viikset") jotka sain viime kesänä 90% pois käyttämällä pari kuukautta kerran tai kaksi päivässä Fade out original voidetta(saa esim citymarketista ja emotionista sokoksesta, hinta n. 20e ja todella riittoisaa) itse tilasin netistä.) ko. alueille ja syömällä rannikkomännyn uutetta jne sisältävää luontaistuotetta Pycnogenolia 2-4 pilleriä päivässä. Nyt olen ollut parisen viikkoa ilman näitä pillereitä ja jo nyt on pientä tummumista tulossa ylähuuleen. Fade Outia en ole tarvinnut sitten viime kesän vaikka etelässäkin olen käynyt. Aloitan nyt kevätauringon pilkahdellessa taas voide- ja pillerikuurin syksyyn asti.

      • mutteri

        Luulen että tuo pycnogenol on se joka auttoi, sisäisesti ihoakin pitäisi hoitaa koska voiteet harvoin purevat mihinkään ongelmaan


    • pisamanaamainentyttö

      ostin arbutin pigment whitening ihan hiljattain.. auttaako se esim. luomiin ja pisamiin kasvoilla? olen tökötellyt sitä pumpulipuikolla kohtiin joissa pisamat ovat tummimmat ja luomiin kasvoissa. auttaako se tosissaan? häivyttääkö luomia?

      • ---

        Minulla Arbutin ei ainakaan pisamiin auttanut! Jos haluat pisamat vaaleammiksi/kokonaan pois käytä A-Retinolia (tai jtn vastaavaa missä on A-vitamiinia) tai mene ihon syväkuorintaan.. NE TEHOAVAT AINAKIN ! :)


    • pettynyt

      Käytin Arbutinia yli puoli vuotta kun sitä niin kehuttiin. Minkäänlaista tulosta ei tullut, onneksi sain sitä ainetta erään sairaanhoitajan kautta . En todellakaan suosittele, rahantuhlausta!

    • Valky

      Minulla ei auta, vaikka kuinka tunnollisesti käytin. Laikät ovat ylähuulessa "viiksinä", joten apua todella olisin kaivannut ja siksi kalliiseen höpö-höpö-tuotteeseen hairahduin rahani laittamaan.

    • rohmunaama

      itsekin turhautuneena arbutiiniin josta ei ollu mitään hyötyä voisin kokeilla jotain muuta. vielä en aio luovuttaa.

      Saakohan tuota fade-outia tilattua mistään netistä koska meillä päin ei ole isoja kauppoja jostai sitä voisi ostaa? Toinen tuote harkinnassa on superglandin-voide mutta koska on aika hintavaa, niin olisi kiva kuulla jos joku muu on saanut apua voiteesta:

      http://ssl.terveysasema.com/index.php?main_page=product_info&cPath=67_80&products_id=1836

      • Minulla

        Ei auttanut Arbutin eikä Fade Out.

        Skin Doctorsin SD White on auttanut jonkin verran, kun olen joka päivä kaksi kertaa töpsötellyt. Ei ole sen kalliimpaa, kuin Fade Outkaan, tilasin UKsta.

        Nyt on menossa Pygnogenol pillerikuuri ja Muradin Essential C-voidekuuri.


    • vs.pisamat pois

      Voiko Detrian Arbutin voidetta käyttää sellaset ihmiset joilla on atoppinen iho?
      Meen ylä-asteelle ja haluun nää pisamat pois ja pysävästi! Kertokaa jos muitakn hoito tuotteita joita vois käyttää:)

      • Turha ostos

        Etkö lukenut koko viestiketjua? Koska Arbutin ei tunnu tehoavan (ei tehonnut minullakaan), sinun ei tarvitse murehtia atooppisuudesta koska sitä ei kannata käyttää.


    • erikaleh

      Itsellä ainakin lähti tummat maksaläiskät naamasta Arbutinilla. Kallis tuote kyllä vaikka Detrian omasta verkkokaupasta saa halvemmalla kuin apteekista. Itsellä kuitenkin toiminut että ei pysty valittamaan. Viime kesästä opin kuitenkin sen verran tuotteen käytössä, että kannattaa muistaa käyttää myös ennen kuin alkaa auringolle kunnolla altistumaan. Joku korkeakertoiminen rasva on myös tarpeen kesällä. Mutta näillä kahdella on itsellä pysynyt läiskät nyt poissa. C-vitamiinin syöminenkään ei varmaan ole haitannut. Arbutinin tuoteselosteen mukaan ei pitäisi kyllä vaikuttaa pisamiin kun joku siitä mainitsi.

    • SemiOookoo

      Ihan ok tuote.

      • jaksaodottaa

        Toimii kyllä mutta vaikutus alkoi itsellä vasta 2 viikon käytön jälkeen. Pikahoitoa ei tuollakaan tuotteella ole luvassa. Jaksaa aktiivisesti käyttää niin kyllä ne ainakin vaalenee.


    • lLALALAlallalala

      Toimii ja helppo käyttää. Rasittava vaan levitellä aamuinilloin tota ltikua naamaan.

    • Tulilatva

      Kamala kirvely ja punoitus. Ei auttanut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe