Luomien läpi näkeminen

Kolmekybänen

Useasti nukkuessani on käynyt että olen herännyt ja alkanut katselemaan ympäröivää huonetta. Silti tiedän että minulla on silmät kiinni. Lisäksi olen vahvasti likinäköinen mutta silti näen terävästi katon ja seinien pikku yksityiskohdat kaukaa. Nämä hereilläolot kestävät suurinpiirtein kymmenisen sekuntia kunnes vaivun takaisin uneen. Olen kyllä ihan maanläheinen ihminen mutta nämä tuovat mukavan lisän elämään. Muistelisin että joillakin muillakin olisi samanlaisia kokemuksia?

7

957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klääkeuni

      joo mulla oli ennen nukahtamista pikkasen horrosmaisessa tilassa samaa juttua.

      kävin silmät kiinni vessassa asioimassa..ei huteja.
      valot oli pois päältä vielä.näin kaiken harmaan eri sävyissä, värejä ei missään.
      luulin koko jutun olevan fuulaa ja unta mut kusella käytyäni silmät kiinni pilkkopimeässä muuttu mieli.

      kerro lisää omasta kokemuksestas?

      • Kolmekybänen

        Tosiaan kun tarkemmin mietin, kaikki on harmaata vaikka on täysin pilkkopimeätä talviyönä. Maaseudulla ei edes katulamput loista. Siltikin huone näkyy yksityiskohtaisesti mutta värittömänä, ja lääkkeitä en ole käyttänyt eläessäni.
        Onkohan leikkisästi "kolmas silmä" auennut...?


    • TheOneAndOnly

      Siitä, että heräsit kesken unen siihen, että olit "irti" ruumiistasi.

      Tällöin siis et nähnyt fyysisillä silmilläsi, mitkä siis ovat likinäköiset, vaan astraaliruumiin silmillä, mitkä ovat aina täydellisen näkevät, myös sokeilla.

      Jokainen ihminen irtoaa ruumiistaan joka yö, mutta useimmat nukkuvat tuon vaiheen läpi, eivätkä tiedosta sitä. Joskus jotkut heräävät jostain syystä tilassa, jossa on vielä irti, ja näin kävi sinulle.

      Jos olisit tajunnut, niin olisit voinut tuossa irti olo vaiheessa nousta seisomaan astraaliruumiissasi ja lähteä käymään vaikka lentomatkalla kuussa. Astraaliruumis kun on ns. "aineeton henki", jota eivät seinät tai maan vetovoima pidättele.

      Tuo kokemuksesi on hyvin yleinen heidän keskuudessaan, jotka harrastavat irtoilemista, joten siitä tiedän tuon niin varmaksi.

      Eli seuraavan kerran kun noin käy, niin eikun pystyyn ja menoksi!

      -Pete

    • make

      sinulle on vain tallentunut huoneen piirteet sun muisti piiriin ja horroksessa melkeen hypnoottisessa tilassa voit käyttää muistijälkiä hyväksesi. Muistiin on tallentunut tarkkakuva kämpän pohjapiirros tms ja olet muistisi avulla mennyt vessaan.

      illalla kun kävit vessassa niin aivosi tallensi tarkkaan oven asennot, edessä olevat tavarat tms joten on muistin avulla helppo mennä vessaan.

      kokeellisesti hypnoosissa tämä onnistuisi helposti mikäli koehenkilö hypnositoituu.



      kokeile: Laita kaksi lasia pöydälle eteesi ja paina mieleen niiden paikat ja kokeile silmät kiinni ottaa toinen laseista käteen. ei hankalaa.
      vessaan käveleminen on vain monimutkaisempaa.


      ja muistakaa: aivot käyttävät vain murto-osan kapasiteetistaan


      ja nyt europa laivalle ryyppäämään

    • jaako

      Millä silmäluomien läpi näkeminen selittyy?

    • okkigaam

      Noin 15 vuotta sitten ystäväni suositteli minulle Rosenterapiaa joka oli Järvenpäässä. Olen eri pakkkakunnalta.
      Menin ja kaikki oli mielestäni normaalia. Rentouduin olin selälläni enkä tiedä mitä nainen teki. Silmät kiinni, huomasin luomieni läpi näkeväni hoitopöydän vieressä kaksi avaruuden henkiläa kolmas pidenpi seisoi jalkopäässä sanoen ilman sanoja. "Mitä jos menisit kuppautamaan itsesi" Jotenkin kaikki tuntui itsestään selvältä, en pelännyt, enkä kertonut sille naiselle näkemääni. Myöhemmin löysin Kaarelasta kupparin ja sinne jäi lihassärky.

      Olen tämän kertonut ennenkin. En vain viitsi, etsiä, osaa ja laittaa sitä tähän ketjuun. Ne henkilöt olivat sellaisia kun ne yleensä kuvataan. Hologrammina luulisin-- koska ääriviivat vapisi? Tämä on totinen tosi.
      Toiset saa olla toista mieltä, minulle on turha suositella mitään lääkitystä ei se tehoa
      näin pitkän ajan jälkeen
      Maagikko

      Samoin olen nähnyht leikkaussalissa nukutuksen aikana (leikkaus kesti yli 10 tuntia) Hahmoja jotka juuri ja juuri ylettyivät leikkauspöydän yläpuolelle n 20cm Ne oli sinisen utuisia liikkuivat kuin rullaluistimilla lipuen. Huone näytti pyöreältä.
      Valo siis ilma oli sinistä silti läpinäkyvää.
      Jälkitarkastuksen yhteydessä kysyin minkälaiset valot on leikkaussalissa? Lääkäri hämmästyi sanoen. "En ole muuten kiinnittänyt siihen huomiota". Sellaista lääkäriä ei olekaan joka ei tietäisi että sillä on kirkkaat valot. Jälkeenpäin pyysiin leikkaussali kertomuksen. siinä ei ollut mitään erikoista.
      Maagikko

    • 4285495732

      Minullakin ollut tuollainen kokemus, että olen nähnyt huoneen, vaikka silmät olivat kiinni.
      Se vaan alkoi hahmottua, kaikki ääriviivat ja tavarat, tosin vähän harmaana.
      Jossain kohtaa sitten tuli ajatus: mitenvoin nukkua, jos näen kaiken vaikka pidän silmät kiinni.... Se jotenkin loppui siihen.

      Mutta tuntui oudolta ja olin tosi "yllättynyt" että onko tämä todellakin mahdollista.
      Suunnistan myös joskus vessaan yöllä, silmät kiinni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe