parturiin?

yx vaan

mihin raumalla kannattais mennä parturiin? tinosta suositeltu kovasti mut on kuulemma aika kallis paikka eikä opiskelijalla varaa 80 euron käsittelyyn. onko raumalla jotain vastaavaa ei mummopaikkaa vähän halvemmalla?

38

12353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pipsukka

      Potkurin parturia käytän itse ja olen todennut hyväksi ja parturikin on mukava. Myös Caraxi vai miten se nyt kirjotetaankaan on hyvä paikka mut suht.kallis paikka.

      • asiakas.

        Tukka-aitta,kalatori,edullinen ja mukava kampaaja.


      • leylax
        asiakas. kirjoitti:

        Tukka-aitta,kalatori,edullinen ja mukava kampaaja.

        Joo aika edullinen mut ei osannut värjätä. Sarin tukkapajalle siis takasin :)


    • raumassa

      On Sarin tukkapaja niminen parturi! Todella pätevä ja nuorekas henkilökunta ja hinnat opiskelijan kukkarolle ihan ok. Suosittelen kovasti!

      • Kivat kiharat

        Olen käynyt Sarin tukkapajassa säännöllisesti ja tykännyt liikkeen ilmapiiristä sekä inhimillisistä hinnoista. Henkilökunnalla on tyylitajua, silmää ja erittäin hyvä maku, johon kannattaa uskaltaa luottaa.


    • kamapaamot

      Kalliokihara Kalliokadulla on ihan loistava! Järjettömän ihania ihmisiä töissä ja taitaviakin vielä!

    • muualla pyörii

      käyn yhdessä keskustan parturi-kampaamossa ja hiusten leikkaus on 30 euroa ja sävy 55 euroa. Onko muualla samanhintaista?

    • lady_t

      Itse kävin Vanhassa Raumassa eräässä suositussa kapmaamossa (ei kuitenkaan Tinos) ja latvojen tasoitus raidat maksoi 90€.. pistää miettimään mihin menee seuraavaksi, ei ainakaan sinne!
      Eli jos jollain on hyviä kokemuksia halvasta parturista, laitappa tänne!

    • jjep

      kirjottakaa googleen "parturi rauma" ni löytyy kaikki ja ainakin sarintukkapajalla näytti olevan nettisivutkin :)

      • Ei parturi

        Jaaha, viesteistä päätellen vastaajina kyseisten putiikkien omistajat ja työntekijät. En muuten oiskaan huomannut, mutta kun yli 4000 kertaa tämäkin luettu. HIH. Eli minun neuvoni; osta väri kaupasta ja noudata ohjeita, pyydä ystävä tarpeen vaatiessa auttamaan. Trimmereitä saa tosi edullisesti, mikäli siiliä tai kaljua haluat. Tukkaa on oikeasti aika helppo leikata, eikä kukaan kuitenkaan enää kk päästä huomaa tekikö sen ammattilainen. Näin on, ja tonneja säästetty ja kaiken lisäksi kaunis pitkä tukka, kun ei oo ollu varaa parturiin. Jotain hyvää työttömyydessäkin.


      • jasseri<3
        Ei parturi kirjoitti:

        Jaaha, viesteistä päätellen vastaajina kyseisten putiikkien omistajat ja työntekijät. En muuten oiskaan huomannut, mutta kun yli 4000 kertaa tämäkin luettu. HIH. Eli minun neuvoni; osta väri kaupasta ja noudata ohjeita, pyydä ystävä tarpeen vaatiessa auttamaan. Trimmereitä saa tosi edullisesti, mikäli siiliä tai kaljua haluat. Tukkaa on oikeasti aika helppo leikata, eikä kukaan kuitenkaan enää kk päästä huomaa tekikö sen ammattilainen. Näin on, ja tonneja säästetty ja kaiken lisäksi kaunis pitkä tukka, kun ei oo ollu varaa parturiin. Jotain hyvää työttömyydessäkin.

        Nii mut jos haluaaki mennä ihan kunnolla blondaamaa. Sun oijeitten mukaa oon täsä pari vuotta pärjäilly ja sisko on autellu leikkaamaaa (tosi hyvä ;)) mut kuule jos blondaa, vaikka olis vaaleet hiukset, niinku mulla on, ni vähitellen kaupan värien johdosta tulee kellertävät hiukset!!!!! 3 kertaa oon värjänny ny, ja aina on ollu sama valmistaja sävy. Joten ihan tiedoks vaa, jos haluut blondata ja pysyy blondina, nii mee mieluummin ihan parturiin blondaamaa niillä vhän rajummilla aineilla :)


      • 32013201
        jasseri<3 kirjoitti:

        Nii mut jos haluaaki mennä ihan kunnolla blondaamaa. Sun oijeitten mukaa oon täsä pari vuotta pärjäilly ja sisko on autellu leikkaamaaa (tosi hyvä ;)) mut kuule jos blondaa, vaikka olis vaaleet hiukset, niinku mulla on, ni vähitellen kaupan värien johdosta tulee kellertävät hiukset!!!!! 3 kertaa oon värjänny ny, ja aina on ollu sama valmistaja sävy. Joten ihan tiedoks vaa, jos haluut blondata ja pysyy blondina, nii mee mieluummin ihan parturiin blondaamaa niillä vhän rajummilla aineilla :)

        Luin mielenkiinnolla noita blondausohjeita. Kyllähän se nyt kuitenkin on niin, että vaalennusvärjäys ja valkaisu ovat ihan kaksi eri asiaa. Värillä ei pääse yli 3(4)asteen vaalennuksiin. Teki sen koti- tai ammattivärjäri. Ja kun väri ei vaalenna väriä, se kerääntyy päällekkäin ja rupee tummumaan. Ja mitä tummemmaksi mennään, sitä lämpimämpi sävy on/ hiuksen vaalennuspohja, joka YHDESSÄ valitun sävyn kanssa antaa sen näkyvän värin...Ammattitaitoa on se, miten kukakin osaa taittaa pois/lisätä sävyjä...Tässä nyt ensin värjäyksestä...se valkaisu onkin sitten ihan eri juttu... Mut ehkä kampaajat kuitenkin ovat jollakin väriopin tunnilla olleet, ainakin suurin osa:)
        Terkuin Kampaajamestari


    • tukkapimu85

      prisman tinos on ehdottomasti paras paikka..mukava reilun rento tunnelma.kaikki tapaamani työntekijät ovat mukavia ja nauravaisia. ehdottomasti Ammattitaitosin parturi raumalta.

      p.s opiskelia kortilla taitaa saada ihan kohtalaisen alennuksen!

      • tyytyväinen hiuksiin

        Urheilukadun päässä on loistava parturi.! mukavat työntekijät ja rento meininki. Tähän menneassä kaikkein halvin parturi missä itse olen käynyt. ja jälki on myös erinomaisen hyvää.! Suosittelen..! parturin nimi on muistaakseni Raili into


      • pihikans
        tyytyväinen hiuksiin kirjoitti:

        Urheilukadun päässä on loistava parturi.! mukavat työntekijät ja rento meininki. Tähän menneassä kaikkein halvin parturi missä itse olen käynyt. ja jälki on myös erinomaisen hyvää.! Suosittelen..! parturin nimi on muistaakseni Raili into

        mitä maksoi?


      • Huonompi kokemus

        No itse en tykännyt että Prisman Tinos ois ollut mitenkään kiva. Ellei mukavan reilun rentoa tunnelmaa kehuttaessa tykkää siitä, että kampaaja väylää purkkaa koko ajan suussaan, pyyhkii räkänsä käsiin ja jatkaa samoilla käsillä hiusten laittamista. Sain kyllä päähäni muotityylin, joita kadulla kävelee vastaan, mutta joka ei kuitenkaan sopinut minulle.

        Cassiopeiassa on otettu huomioon millainen sopii just mulle.


      • oli huono
        Huonompi kokemus kirjoitti:

        No itse en tykännyt että Prisman Tinos ois ollut mitenkään kiva. Ellei mukavan reilun rentoa tunnelmaa kehuttaessa tykkää siitä, että kampaaja väylää purkkaa koko ajan suussaan, pyyhkii räkänsä käsiin ja jatkaa samoilla käsillä hiusten laittamista. Sain kyllä päähäni muotityylin, joita kadulla kävelee vastaan, mutta joka ei kuitenkaan sopinut minulle.

        Cassiopeiassa on otettu huomioon millainen sopii just mulle.

        Prisman Tinos on viimeinen mitä suosittelen kenenkään käyttävän. Todella huonoa asiakaspalvelua, leikkuu jälki oli aivan hirveää ja asiakasta ei kuunneltu yhtään. Paljon parannettavaa tällä liikkeellä.


      • Jeeeesh

        Olen käynyt tuolla Vanhan Rauman Tinosilla monen monta kertaa ja oon ollut joka kerta tyytyväinen jälkeen, vaikka kallista se onkin! Prisman Tinosista ei ole kokemusta.. Mut ei se kovin viihtyisältä paikalta muutenkaan vaikuta. Et mielummin istun Vanhan Rauman Tinosilla rentoutumassa!!


      • arghhhhh
        Jeeeesh kirjoitti:

        Olen käynyt tuolla Vanhan Rauman Tinosilla monen monta kertaa ja oon ollut joka kerta tyytyväinen jälkeen, vaikka kallista se onkin! Prisman Tinosista ei ole kokemusta.. Mut ei se kovin viihtyisältä paikalta muutenkaan vaikuta. Et mielummin istun Vanhan Rauman Tinosilla rentoutumassa!!

        Prisman Tinosista on kuullut niin paljon huonoa ja itse olen kerran erehtynyt menemään pilaamaan hiukseni sinne, joten en suosittele kenellekään kyseistä paikkaa. Kyllähän virheitä sattuu, mutta ne kannattaa myöntää eikä pitää asiakasta tyhmänä kuten Tinosin palveluvastaava tekee. Tai ehkä juuri se työnjälki ja asenne siihen huonoon jälkeen kertoo aika paljon paikan tasosta.


    • vieras12123

      Älkää ikinä menkö tinokselle. Vaaleita hiuksia hain ja sain tummanruskeat harmailla raidoilla. Ja asiakaspalvelu aivan surkeaa. ollaan valmiita korjaamaan, mut jos korjaus menee pilalle, joudun etsimään uuden parturin eikä rahoja saa takaisin. en enää erehdy siihen liikkeeseen astumaan.

    • 26

      Lokkitalon parturi on halpa 10-11€.
      Ajanvaraus: puh. (02) 822 4206

    • Tosi Mies ei leikkaa

      Hinttien puuhaa moiset karvojen trimmaukset.

    • mitä farssia?

      ootta te hauskoja..omistajat ja työntekijät kilpaa kehuu itteään ja haukkuu toisiaan...antakee olla. oikee tarvitsija kysyy face-to-face lähellä oleviltaan...muute nää o iha ilmasii mainostuksii..haloo?

    • perkeleniin

      Missä raumalla olisi hyvä parturi miehelle, mielellään sellainen joka ei lässytä koko hiustenleikkuun ajan jotain jonninjoutavia juttuja?

    • Curly

      Hairy Mature styling Prisman vieressä on edullinen ja tosi laadukas paikka.

    • apuapapua

      Itse olen juuri varannut Prisman Tinosiin ajan ja alkoi ahdistaa tämän keskustelun luettua! No, ei auta kun testata ja itkeä sitten!

    • t.kaupankassa

      Itse tykkään sarin tukkapajasta! hinta ei ole halpa, mutta mieluummin maksan enemmän ku pilaan tukkani esim tinoksessa niinkuin viimeksi. kuulemani mukaan tukkapajassa tehdään myös hyviä ripsienpidennyksiä ja kynsiä. ja ei, en todellakaan ole työntekijä tai liikkeen omistaja, naurettavaa kirjoittaa jotain tollasta, jos kaupunkilaiset keskustelevat asiasta!

    • ep

      Itse olen käyttänyt doblevidaa potkurissa jo kauan ja aina olen ollut enemmänkin kuin tyytyväinen. Kun kyselin kavereilta aikaisemmin, että minne kannattaisi mennä, kukaan ei suositellut tinosta. Muista paikoista Raumalla ei ole kokemusta, koska löysin heti kertaheitolla hyvän.

    • assdfg

      Pick n payn tiloissa oleva tinos on tosi hyvä, en tosin ole kokeillu muita kuin yhtä virolaista kampaajaa siellä, joka on todella ammattitaitoinen ja mukava! ja opiskelijakortilla maksoin itse vain 25e, suosittelen. :)

    • Islander
    • Lyhyestä pitävä

      Miks ny helkkari soikoon pistää parturiin jtn. 100 € kun linja-autoasemaa vastapäätä saa koneleikkuun 12€...

    • ilo silmälle

      Liniksen vastapäätä on se parturi mihin ei tarvii varata aikaa. Siellä on yks nätti kampaaja nainen . Käyn siis aina siellä.

    • köyhä

      Kun maksaa työttömien jäsen maksun alle 10e pääsee alle 15e hiuksensa lyhentään kai tekee värjäyksiäkin.Perjantaisin vaan leikataan kantsee varata aika.

    • suvaitsevainen

      Se joka ei halua kuulla puhetta vois heti sanoa että kita kiinni tai koittaa ettiä kuulo vammaisen parturin jos niin kovasti puheeta ei siedä.

    • tuhero

      Menkää ammattikoulun parturiin se on edullinen.

    • panzer

      Varsinaisen hiustenleikkuun voi suorittaa itsekin mikäli hankkii parillakympillä koneen. Lisäksi sakset, kampa ja kylppäripeili sekä käsipeili. Sujuu mikäli motoriikka käsissä toimii ja tulee halvaksi. Vakuutan kaksikymmentävuotisella kokemuksella ja periaatteella että se mikä minulle kelpaa on kelvattava muillekin! stalingrad hans...

    • Kun tukka lähtee, sä sen myötä meet...

    • mroom

      mroom on paras!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe