seisokki terkkatarkastuksessa

poju

onko se noloa jos niin sattuu käymään? pian on tarkastus ja vehkeet kuulemma myös tutkitaan. miten muilla on käynyt?

30

8849

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jus joo..

      Ei siellä mitään vehekitä syynätä.. se on paskapuhetta. xD

      • kokenut myös itse

        Riippuu kyllä koulusta, tarkastetaanko vai ei.


      • Joo
        kokenut myös itse kirjoitti:

        Riippuu kyllä koulusta, tarkastetaanko vai ei.

        Meijän koulussa tarkastetaan ne vehkeet. mutta en usko että siellä tulee seisokki koska sitä jännittää sen verran ni ei siin tuu. Rohkeesti vaa :)


      • :D:D:D:D:D
        Joo kirjoitti:

        Meijän koulussa tarkastetaan ne vehkeet. mutta en usko että siellä tulee seisokki koska sitä jännittää sen verran ni ei siin tuu. Rohkeesti vaa :)

        haha ei sitä ikin tiiä tuleeks seisokki, riippuu millä tavalla ajattelet sitä asiaa siel sit ;)lol mut jos joky ryppynen mummo rupee pallejas tarkastaa nii ei kannata ees ajatella kaksmielisessti


      • :PP
        :D:D:D:D:D kirjoitti:

        haha ei sitä ikin tiiä tuleeks seisokki, riippuu millä tavalla ajattelet sitä asiaa siel sit ;)lol mut jos joky ryppynen mummo rupee pallejas tarkastaa nii ei kannata ees ajatella kaksmielisessti

        nih.


      • lääkärimies69
        Joo kirjoitti:

        Meijän koulussa tarkastetaan ne vehkeet. mutta en usko että siellä tulee seisokki koska sitä jännittää sen verran ni ei siin tuu. Rohkeesti vaa :)

        vitun impotentti


      • Anonyymi
        Joo kirjoitti:

        Meijän koulussa tarkastetaan ne vehkeet. mutta en usko että siellä tulee seisokki koska sitä jännittää sen verran ni ei siin tuu. Rohkeesti vaa :)

        Oppilaalla oli seisokki, niin terkkari oli antanut karateiskun siittimeen, jolloin oli seisokki loppunut kovaan kipuun ja häpeään.


    • JorgeBorge

      Ei kannata välittää liikoja... Meidän koulussa tarkistettiin vehkeet 8.luokalla (minkä helvetin takia?!) ja niinhän siinä kävi että minulla sattui juuri seisomaan. Huumorillahan siitä selvittiin. Terkkari sanoi että normaalilta näyttää jalkoväli. :)

      • Kyllä oon kuullu et tehää....

        Siis oon ite tyttö, siksi "kuulostaa" noin mäntiltä:D Ja aika raju heppu,jos terkkarin tatkastuksessa alkaa seistä!!!


      • vittua
        Kyllä oon kuullu et tehää.... kirjoitti:

        Siis oon ite tyttö, siksi "kuulostaa" noin mäntiltä:D Ja aika raju heppu,jos terkkarin tatkastuksessa alkaa seistä!!!

        niilä tarkastuksillaki saavutetaa, ja sitte jokanen keskiverto mies puolinen ihminen on ilmeisesti niiii saaaatanan raju.


      • ahaaaaaaaaaaaaaaaaaa
        Kyllä oon kuullu et tehää.... kirjoitti:

        Siis oon ite tyttö, siksi "kuulostaa" noin mäntiltä:D Ja aika raju heppu,jos terkkarin tatkastuksessa alkaa seistä!!!

        Mulla on alkanu seistä 12v hammaslääkärissäkin. Onneks se niiden porat ja muut vehkeet sisältävä teline on just siinä päällä ettei ehkä huomaa. Mut sit kyl huomaa ku sen siirtää sivuun ennen ku nousee siitä tuolista.


    • minä

      Vehkeitä esitellä jos et itse halua. Jokainen itse päättää antaako niiden katsoa vehkeitä vai ei. Pidä housut tiukasti jalassa, jos et halua sinne katsottavan. Se on jokaisen oikeus.

      • yhe

        Meillä terkkari sanoi ettei se poikien vehkeitä ala katsomaan, sillä ne katsotaan jo synnytyssairaalassa poikavauvoilta. Jos jotain epänormaalia silloin havaitaan, niin sitten voidaan myös jälkeenpäin terkkarilla tutkia tarkemmin asiaa, mutta harvemmin näin on.

        KETÄÄN EI PAKOTETA TUTKITTAVAKSI! Sinun ei tarvitse suostua alapäätarkastukseen, mikäli et itse niin halua.


    • ...

      Ei ole noloa. Teini-ikäisillä pojilla siittimen jäykistyminen on tavallista kyseisessä tarkastuksessa. Siihen ei tarvitse liittyä mitään seksuaalista. Toisilla jännitys kiihdyttää jäyksitymistä, toisilla taas käy päinvastoin. Rohkeasti vaan tarkastukseen, ei se tapa.

    • vai mitä??

      "Seisomisesta" tehdään vaan merkintä terkkarin papereihin, että kaikki on kunnossa.

    • nolo_poika-88

      kerran kasilla terveystarkastuksessa alkoi seisomaan, noh ei mitään terkkari välittänyt ja sanoi tuon olevan täysin normaalia. vuoden päästä siellä oli nuorempi naikkonen ja niinhän siinä kävi että kanki pystyssä jälleen.. tämä ottikin kyrpäni suuhun ja alkoi lutkuttamaan. kohta mällit valui tämän kaunottaren suunpielistä ja seisokki sen kuin jatkui. otin hänen perselihoista kiinni ja aloin jyystämään kuin teini-ikäinen ensimmäistä kertaa kuuluukin. kohta spermat ruiskahtivat tämän tiukkaan pilluun ja minä olin tyytyväinen. sain pillua. jeps, kannattaa ihmeessä kokeilla jos tulee mahdollisuus.

      • Minä vaan

        Olipas huono vitsi... kukaan terkkari sulta suuhun ottais, vaikka rahaa samalla tarjoaisit...


      • Xenon
        Minä vaan kirjoitti:

        Olipas huono vitsi... kukaan terkkari sulta suuhun ottais, vaikka rahaa samalla tarjoaisit...

        Sherlock jo syntyessään.


    • Kullipoika

      Laskin tiukat siniset farkut nilkkoihini. Mummo liu'utti ryppyisiä käsiään sisäreisiäni pitkin kohti alushousuja ja riisui ne nopeasti huuliaan nuolaisten. Silloin mulkkuni nytkähti niin kovasti hänen leukaansa, että eukko vajosi lattialle tajuttomana. Hetken tilannetta seurattuani päätin heittää lastini hänen ryppyiselle naamalle ja pyyhkäisin kullini hänen hattuunsa, joka oli sijoitettu pöydälle. Sen jälkeen asettelin mulkkuni takaisin pullottelemaan housuihini ja lähdin paikalta.

    • asdaripä

      nyt repesin tolle viimiselle viestille. siis tolle mikä tuli mua ennen

    • dj gabriel kikkeli

      Kyllä stondis testataan!!!
      Housut alas eteesi tuodaan pimppi jos alkaa stondaa olet hetero jos ei
      eteesi tuodaan pippeli jos alkaa stondaa olet homo
      jos stondaat molemmissa tapauksissa ole bi;)
      Minulla ei tapahtunu mitään em kokeissa;( hoitsu jo huolestui ja kysyi eikö pippelisi toimi...toimii sanoin, otin kassista 80v mummoni alushousut nuuhkaisin niitä ja PAM! kauhia stondis...

      Hoitaja kirjoitti paperiin TOIMII "varauksin" ;)

    • Tosikko

      Oli tosi hyvä vitsi! Alko oikein naurattaa!! Hehe!

    • simo

      Juuh, elikkäs itellä kävi niin että ranet ja kalapuikot

    • ymmärtäväinen

      meillä tarkistettiin 8.lk ja terkkari kysyi luvan! JOS EI HALUA EI ANNA LUPAA... =D

    • kulli7

      Kannattaa antaa tarkistuttaa ihan varmuuden vuoksi, miespuolinen lääkäri vain tarkistaa että on kaikki ok. Ei normaalilla henkilöllä ala seistä, ellei oo "B-rapun poika"

    • utelias.

      16.3.2006

      Vieläkö on seisokkia?

    • hevosenpuoIikas

      Ei olisi ensimmäinen eikä viimeinen jolla seisoo.

    • Huijari1

      Ite aina terveystarkastuksissa siellä vaatteiden riisumis huoneessa aiheutan itelle pienen erektion. Näin penikseni vaikuttaa olevan lepotilassa iso.

    • Anonyymi

      Mulla ainaki ku piti lasia housut

    • Anonyymi

      No eiköhän aika moni aikuinenkin miespuolinen ole saanut ainakin jonkinasteisen erektion, jos alapäätä on ronkittu lekurissa...?
      Isoveljeni, joka on käynyt armeijan jo, sanoi että tuloterveystarkastuksessa tutkittiin kassitkin. Syynä siihen oli se, että selvitettiin, onko kivekset jo laskeutuneet.
      Ilmeisesti niitäkin on jonkun verran, joilla ei ole vielä pallerot alhaalla sotaväkeen mennessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe