Mitä tekemistä bileisiin? (helppii)

Possu

Olen 13-vuotias ja kaipaan tekemistä bileisiin.

Meillä ei oo tupakka-alkoholi bileitä, joten ne voi jättää välistä.

Niin että mitä itse teette?

26

11875

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pearl-y

      Joku seurapeli?
      Aika hauska juttu on omenien kerääminen hampailla vettä olevasta astiasta, jos kuulostaa turhan lapselliselta, mitä bileissä tehdään?
      Pullonpyöritystä, mummojen vakoilua, jännitystä? :D

    • melle12

      vuokratkaa joku hyvä kauhuleffa tai joku muu hyvä elokuva. tehkää jotain hyvää ruokaa tai herkkuja kaveri porukalla.:) ja pelatkaa vaikka ihan tavallista pullonpyöritystä. ihan oikein että ei lähde mukaan alkoholi ja tupakka juttuihin.
      pidätte samalla vanhempien luottamuksen. jota pidän tärkeänä asiana.

      • Possu

        En saa katsoa kauhuleffoja, koska olen 13-vuotias.

        Eivätkä kaverini osaa tehdä mitään ruokia tai sen sellaista, koska ovat niin taitamattomia.
        Eikä meillä ole köksää, koska olen kuudennella.


      • ciiiu
        Possu kirjoitti:

        En saa katsoa kauhuleffoja, koska olen 13-vuotias.

        Eivätkä kaverini osaa tehdä mitään ruokia tai sen sellaista, koska ovat niin taitamattomia.
        Eikä meillä ole köksää, koska olen kuudennella.

        miten ois sit joku muu leffa minkä voisitte vuokrata,sellanen minkä saisitte kattoa.? :)


      • ....

        ....VENÄLÄISTÄ POSTIA ;)


      • lukekaaaa
        Possu kirjoitti:

        En saa katsoa kauhuleffoja, koska olen 13-vuotias.

        Eivätkä kaverini osaa tehdä mitään ruokia tai sen sellaista, koska ovat niin taitamattomia.
        Eikä meillä ole köksää, koska olen kuudennella.

        esim 7minsaa taivaassa, halihippaXD jotain että valitaa 2 henkilöä ja laitetaan jätesäkkiin kaikenlaisia vaatteita ja sit ne kaks henkilöä saa ottaa 3-4 vaatetta pussista ja se joka on muitten mielestä kekseliäämpi niin se palkitaan ja sit ehdottomasti pullonpyöritystä erilaisilla ohjeilla et laitetaan totuus ja tehtävä laput eri laatikoihin ja sit sieltä pitää nostaa silmät kii.....


      • ?
        .... kirjoitti:

        ....VENÄLÄISTÄ POSTIA ;)

        Mikä on venäläinen posti?


    • Joonas 86

      Jos on sekä tyttöjä ja poikia, niin räsypokka on aika kiva seuraleikki!

      • ...

        tai sitten runkkaatte ringissä. häviäjä on se joka saa viimeksi orgasmin.


    • tiamat

      Jos tekemistä bileisiin tarvit, pitäkää jotku teemabileet. tai vaikka toogabileet. Meil ainaki kavereitten kaa pelittää hyvin, niis bileis kyl tosin kaljotellaaki aina.

      • mävaan

        Suosittelen! Mekin ollan kavereiden kaa pidetty muutamia teemabileitä ja ne on aina tuonu kunnon säväyksen! tosin, mekin kaljottelemme mut on niilläkin ollu hauskaa mukana jotka ei ole juonut mitään :) hyviä teemoja, on esim. hawaii (nyt ku kesäki tulee), hippi- ja rock tyylit on hauskoja. talvella tietty tontut yms. myös elokuvat ja historia on kans kivoja! :)


    • synttäri intoilija

      täytän kohta 14 ja pidän teltta yökylä synttärit ja mietin mikä teema niihin sopisi... jos pitäisin byjamabileet nii tarkottaakse et niis pitää olla koko ajan byjamis??? haluun myös vinkkei ja teema ehdotuksii! mitä havajibileis vois tehä? ;D

    • juliagrau

      Noo me yleensä lauletaan singstaarii, pullopyöritystä, lapun-nostoa ( eli pyöritetää pulloo, se kehe osuu nostaa lapun ja siel on kysymys tai tehtävä )

      && oon 12 wee :D

    • pari vinkkiiiiiiiiii

      jos ette osaa tehdä ruokaa tai muuta, niin tilatkaa vaika 4 erilaista pizzaa ja sit kaikki syö kaikista pizzoista ja tietty limuu ja muita herkkui. ja jos mahollista, keräätte kaikki kuumimmat discohitit ja piätte kunnon yödiskon. tosin kerrostalossa tämä on myös mahdollista mutta seurauksista en vastaa. :) no yks iso miinus bileis olis se, jos ei oo hyvii laitteit. meil jos sisko järkkää bileet, nii kotiteatteri on toiminut äänentoistajana..

      • bileet

    • venäläineposti

      venäläinen posti on sellast et yks laitetaan johonkin pimeään koppiin, sitten yksi on kysyjä ja loput on rivissä kysyjän edessä, sitte kysyjä kysyy kopissa olevalta ja samalla osoittaa jtn rivisä olevaa henkilöä että toiko? ja kopissa oleva vastaa joko joo tai ei, sitten jatkatte niin kauan osottamist ja kysymistä että kopissa oleva sanoo joo . sitten kysyjä saa keksiä tehtävän sille keneen se osoitti viimisenä . sitten kopissa ollut joutuu tehtävän kohteeks .


      PS. AIVAN MAHTAVA SEURAPELI !!! (=
      ja pervot kysymykset :D

    • sdfgopå

      Appelsiiniviestiä
      on 2 riviä ja molemmissa on tyttöjä sekä poikia.
      jonon ensimmäiselle laitetaan appelsiini leuan alle ja tarkoitus on siirtää appelsiini seuraavalle, käyttämättä käsiä.
      p.s. rohkein hakeutuu ihastuksensa/kuumimman mimmin/kundin viereen!!! :)

    • jooonolo

      Minäki tarvsin ohjelmaa, ollaan kuus, 13 wee tyttöä. ;) juhlien teema on girlz night out!

    • Pullon pyöritystä seonsitä elämää:D!!

    • 2336

      jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

    • Me pidetään kavereitten kaa yleensä röökibileitä. Siis sillee et poltetaa vaa koko ilta röökii xd Ei siinä muuta tekemistä sit tartte...

    • pilluy vittu

      ebin moro äijjät XD

    • smoothcriminal1982

      käske äitin ostaa sulle tuttipullo ja laitat salaa sinne kookoksenpalan... nousee hyvi hattuu tiiän kokemuksest

    • sdfwerfwer

      Me teemme itse teemme, tehkää tekin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe