miespuolinen oinas

ei ymmärrä

en oikein ymmärrä oinasmiestä,tuntuu siltä että oinas on oman tiensä kulkija.Välittääkö oinas naisista edes tosissaan. Aina uusia ihastuksia,valloituksia. Välillä tuntuu olevan kiinnostunut sitten taas ei ollenkaan,menee menojaan. Millainen on sitten nainen joka oinaan valloittaa.Tuntuu inhoavan naisia jotka tuppaavat liian lähelle. Pitäiskö naisen sit vaan esittää välinpitämätöntä,mutta sit taas sanotaan että oinaan kiinnostus hiipuu jos nainen on liian välinpitämätön. Entä jos oinasmies solmisi avioliiton pystyiskö olemaan uskollinen? Casanovakin oli oinas ja naisia oli kai satoja eri ikäisiä, siis laidasta laitaan.

12

4656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Kuusi vuotta läheisessä suhteessa oinaan kanssa voin sanoa, että oinasta vihettää erityisen itsenäiset naiset. Oinas ei kestä "riippujia" ollenkaan eikä oikein minkäänlaisia kahleita. Jos voit antaa oinaan elää omaa elämäänsä ja näyttää että voit olla onnellinen ilman hänen läsnäoloaan, hän aina palaa luoksesi kun hänelle sopii. Mutta tullessaan on tulinen rakastaja ja huomaavainen myös naisen nautinnon suhteen.
      Jos tämän saat avioliittoon voit niin samat säännöt pätevät edelleen.
      Eihän oinas voi sille mitään että hänelle on luotu ulkoista karismaa johon naiset väkisinkin kiinnittävät huomion ja näihin oinas saattaa päivittäin ihastua vaikka ei ajattele kenestäkään sen kummemmin erityisesti..ja hän voi täysin viettomana kertoa heistä sillä sehän on hänelle arkipäiväistä.
      Oinaassa on sitä hehkua mitä ei pahemmin muista merkeistä löydä..

    • ei ymmärrä

      se on kyllä totta,että onasmiehelle on annetu karismaa mitä ulkonäköön tulee. Yksinkertaisesti hyvännäköinen,ei ihme että naisia pyörii ympärillä,mutta pitäskö oinaasta olla sillai kiinnostunut.etä soittelee ym.vaiko antaa vaan olla ja antaa oinaan hoitaa yhteydenotot.kun ei tiedä tykkääkö oinas vai ei.mistä sen voi tietää onko oinas ihastunut, miten ne sen osoittaa?

      • Oinas-nainen

        tässä nuita samoja asioita miettinyt olen myös minä. itselläni on kiikarissa oinasmies, ja tuntuu että elämä menee alamäkeä, kun hänestä unelmoi. välillä tosiaan tuntuu että oisi kiinnostunut, välillä taas ei välitä pätkääkään. kauhean vaikea on tuo oinasmies. itsekin olen oinas, ja yritän miettiä, mimmoinen itse olen, mutta tässä suhteessa, mies ja nainen ovat niin erilaisia!!


      • oinasnainen
        Oinas-nainen kirjoitti:

        tässä nuita samoja asioita miettinyt olen myös minä. itselläni on kiikarissa oinasmies, ja tuntuu että elämä menee alamäkeä, kun hänestä unelmoi. välillä tosiaan tuntuu että oisi kiinnostunut, välillä taas ei välitä pätkääkään. kauhean vaikea on tuo oinasmies. itsekin olen oinas, ja yritän miettiä, mimmoinen itse olen, mutta tässä suhteessa, mies ja nainen ovat niin erilaisia!!

        tunnen myös oinas miehiä mielestäni olemme samanlaisia. minkäs sille voi jos ei kiinnosta vaikka se ärsyttää itteekin ja haluais löytää sen oikean.


      • yks iki ihastunut
        Oinas-nainen kirjoitti:

        tässä nuita samoja asioita miettinyt olen myös minä. itselläni on kiikarissa oinasmies, ja tuntuu että elämä menee alamäkeä, kun hänestä unelmoi. välillä tosiaan tuntuu että oisi kiinnostunut, välillä taas ei välitä pätkääkään. kauhean vaikea on tuo oinasmies. itsekin olen oinas, ja yritän miettiä, mimmoinen itse olen, mutta tässä suhteessa, mies ja nainen ovat niin erilaisia!!

        Kuulostaa tutulle. Itse olen taas neitsyt. Joka kerta kun tavataa, hän on erilainen. En tiedä johtuuko minusta vai menneistä tai edellisestä kerrasta, mutta joka toisella tapaamisella olen onneni kukkuloilla ja joka toisella taas meen maan manoille. Eikä tää tunnu muuttuvan. Kuitenkin jotain sanatonta lämpöä kuumottaa välillämme. Ei vain saada sitä sanoiks. Mennään vain tasaseen tahtiin. Tuntuu kuin hiipuisi lopulta olemattomiin.


      • Sektar

        Kävipä niin, että muutama viikko sitten tapasin oinaan, hyvin oli salaperäinen pitkänaikaa, en kans tienny, mitä päässään liikkuu, kaikenkaikkiaan "outo" tapaus, eivät todellakaan halua riippakiveä. Mutta kun oinas rakastuu, huh huh! en ole varmaan koskaan saanut osakseni sellaista huomionpaljoutta ja hellyyttä kuin häneltä, mutta täytyy muistaa, että se täytyy olla hänestä itsestään lähtöisin.
        ja vielä oinas-neitsyt= miltei mahdoton yhtälö, tuskin toimii pitemmän päälle.


      • neitsytär
        Sektar kirjoitti:

        Kävipä niin, että muutama viikko sitten tapasin oinaan, hyvin oli salaperäinen pitkänaikaa, en kans tienny, mitä päässään liikkuu, kaikenkaikkiaan "outo" tapaus, eivät todellakaan halua riippakiveä. Mutta kun oinas rakastuu, huh huh! en ole varmaan koskaan saanut osakseni sellaista huomionpaljoutta ja hellyyttä kuin häneltä, mutta täytyy muistaa, että se täytyy olla hänestä itsestään lähtöisin.
        ja vielä oinas-neitsyt= miltei mahdoton yhtälö, tuskin toimii pitemmän päälle.

        Olin naimisissa oinas-miehen kanssa 18 v. Nyt on avioliitto päättynyt, mutta taas on oinasmiehiä ympärillä.
        Mulla nousee kaksonen, auttaisiko sitten onnistumaan liitossa oinaan kanssa. Mutta ei siis ihan mahdotonta, monet muutkin merkit kartalla vaikuttaa.


      • :):)

        oinaat ovat omalaatuisia, ja jokainen taatusti oma persoonansa.. itsekkin olen vastikään aloittanut seurustelemaan oinasmiehen kanssa ja ja näitä viestejä lukiessani huomaan että mikään ei viittaa kultaani.. sanotaan että oinaat pettävät, mutta hän ei sitä tekisi. on todistanut jo että inhoaa pettämistä yli kaiken. on kyllä hieman mustasukkainen, mutta se on hyvä vain. :)on hellyyden kipeä ja todella komea. ;) mutta mietin vain että onko tämä vain ensihuumaa että kyllästyykö hän nopeasti ja pettää, mutta sen näkee sitten tulevaisuudessa. ja eikö nousevamerkki vaikuta myös luonteeseen jonkin verran..?? onnea vain kaikille oinas-merkkisten kanssa..!


    • oinaat

      Minulla on kokemusta oinasmiehistä ja jos ne rakastuu niin ne todellakin rakastaa ja näyttää sen. Se on totta, että niiden ulkonäkö vetää naisia puoleensa eli ei kannata olla mustasukainen. Niiden mielestä pienessä flirtissä ei ole mitään outoa.

    • memppu

      Ei minun avopuolisoni ole ainakaan naisiin menevä vaikka onkin oinas =)työnarkomaani kyllä on eikä päästä lähelleen se pitää paikkaansa.Huolehtivaisista ja passaavista naisistahan sitten täytyy osata antaa vapautta hänelle tarpeeksi.Kyllähän muuten pärjää oinaan kanssa,mutta tunne puoli puuttuu.Yhdessä ollaan oltu jo kuitenkin 16 v.

    • oikku4

      Ei oinas mikään hinttari ole,vaikka itsekin olen sinkkumies 49v ja ihan kelvollisen näköinen.Tässä olisi oinasmies naiselle joka ei halua elää tylsyydessä. Luovuuuttakin löytyy ja taloustaitoja yms. eli pitäisi olla hallussa moniosaamista. ehkä oinas käsitetään vaikeaksi sen takia, että oinas kyllästyy yksitoikkoisiin ihmisiin ja jos vastapuoli tuntuu olevan tylsää seuraa. oinasmies on myös ujohko ehkä sen takia on naiset saaneet usein vaikeaselkoisen kuvan.mutta pidän kyllä naisista, mutta ne eivät saa olla toisen omia. myönnän,että olen vähän omistushaluinen ja voin olla lievästi mustis tiedä häntä pitäisi kokeilla tosissaa. toki oinasta viehättää kauneus ja omistaminen. tällainen olen ainakin minä oinasmies.

    • oikku4

      Jatkaisin vielä,että kyllä oinasmies on kiinnostunut naisista. ehkä jotkut menee naimisiin vasta kypsällä iällä,koska oinasmies on pohjimmiltaan haavoittuvainen ja herkkä, vaikka ei sitä ulospäin näytäkään. oinaalle on kova pala purtavaksi, jos nainen antaa pakit ainakin itselleni on käynyt niin ja voi mennä kauan ennenkuin oinas uskaltautuu alkaa suhteeseen olkaa naise ymmärtäväisiä oinasmiehille ne ovat tunteellisia ja herkkiä älkää torjuko heti kättelyssä sillä se saa oinaassa itsetuntovaurioita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe