Astra H huoltovälit

wagoni

Minkälaiset huollot, välit Astrassa??

13

8565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun sensijaan

      2005 malleissa se on 2v tai 30 tkm kumpi ensin tulee täyteen. Huoltokirjan mukaan tämä on enintään näin pitkät huoltovälit ja erikoisen rasittavissa olosuhteissa voi huoltoväliä lyhentää. Omalta kohdaltani päätin että ajan niin rasittavissa olosuhteissa eli talvella ja siksi öljyt vaihdetaan vuoden välein.

      Takautuvasti 2005 autojen huoltoväliä ei muuteta 1 vuoteen kerrottiin pääkaupunkiseudun parhaassa Opelin liikkeessä Länsi-Autossa.

      Jos ei käytä Long-Life öljyjä niin silloin huoltoväli on enintään 15 tkm tai se 1 vuosi.

      • kuten.

        niin edelliselläkin mallilla.
        kun tulee kokemusta, huolto muuttuu.


      • Alibaba
        kuten. kirjoitti:

        niin edelliselläkin mallilla.
        kun tulee kokemusta, huolto muuttuu.

        Voitko tarkentaa miten Astran edellisen korimallin huoltoväli muuttui kokemuksen myötä ja milloin ?? Itselläni oli vm. 2000 Astra, ja sen huoltoväli oli 1 vuosi / 15 tkm koko sen ajan kun omistin auton eli 5 vuotta. Onko Astrassa ollut toisenlaistakin huoltoväliä kuin tämä ??


      • ww.
        Alibaba kirjoitti:

        Voitko tarkentaa miten Astran edellisen korimallin huoltoväli muuttui kokemuksen myötä ja milloin ?? Itselläni oli vm. 2000 Astra, ja sen huoltoväli oli 1 vuosi / 15 tkm koko sen ajan kun omistin auton eli 5 vuotta. Onko Astrassa ollut toisenlaistakin huoltoväliä kuin tämä ??

        Hihnan vaihtoväli olisi puolitettu,
        kun kokemusta tuli.


      • Opu
        ww. kirjoitti:

        Hihnan vaihtoväli olisi puolitettu,
        kun kokemusta tuli.

        Mun Astra H kävi 30 tkm huollossa ja huoltokirjaan merkittiin seuraava huolto vuoden päästä tai kun 60 tkm mittarissa. Samalla huoltoilmaisin otettiin pois päältä.


      • mitätuo
        Opu kirjoitti:

        Mun Astra H kävi 30 tkm huollossa ja huoltokirjaan merkittiin seuraava huolto vuoden päästä tai kun 60 tkm mittarissa. Samalla huoltoilmaisin otettiin pois päältä.

        "Samalla huoltoilmaisin otettiin pois päältä".

        Miksi noin,
        en ole koskaan moista kuullut, useassa muussakaan merkissä.
        Onko taasen Opelilla jokin ongelma.


      • 2000 malleista
        Alibaba kirjoitti:

        Voitko tarkentaa miten Astran edellisen korimallin huoltoväli muuttui kokemuksen myötä ja milloin ?? Itselläni oli vm. 2000 Astra, ja sen huoltoväli oli 1 vuosi / 15 tkm koko sen ajan kun omistin auton eli 5 vuotta. Onko Astrassa ollut toisenlaistakin huoltoväliä kuin tämä ??

        Astra H:sta puhutaan ! Ja siinä on huoltoväliä (aika) muutettu vuoden 2006 malleille: 2v >>> 1v tai 30 tkm. Kilometrimäärää ei ole muutettu.

        Joku väitti joskus jossain että Saksassa olisi ollut joatin ongelmia kun huoltoväli on 2v.

        Niin jos taas puhutaan Toyota Corollan huoltoväleistä niin ne on 30 tkm, mutta ... öljynvaihtohuollot pitää tehdä 15 tkm välein. Ja Toyota oli 3. formulassa ja 1 myytyjen listalla Suomessa; otetaan oppia !


      • Uusi remmi kestää
        ww. kirjoitti:

        Hihnan vaihtoväli olisi puolitettu,
        kun kokemusta tuli.

        Kevyesti normaalia ajoa ainakin 200 tkm ja kaikissa tapauksissa 150 tkm.


      • hiuhui

        Länsi-autossa huijataan huollossa
        mulle oli vaihdettu sytytystulpat 60000 huollossa
        MUTTA KUMMINKIN OLI JÄTETTY VAIHTAMATTA
        TULPPIEN VAIHTOVÄLI ON INSIGNIA 1.6 TURBOON
        60000 TAI NELJÄ VUOTTA.
        MUTTA EI OLE LÄNSI-AUTOSSA
        MAAHANTUOJA KÄSKI REKLAMOIDA LIIKETTÄ JOS
        TULEE ONGELMIA,
        HUIJARILIIKE


    • Juuso1

      Olisiko kellään huoltokirjaa, josta saisi mallin omaan Opeliin, kun ostin -99 mallisen Zafiran, jossa ei ole huoltokirjaa. Annan auton tyttärentyttärelle ja hänelle olisi varmaan tarpeen vihhko, jossa olisi huoltovälit ja niiden toimenpiteet.
      Kävisi ihan vaikka kopio ja olisin kiitollinen, jos sellainen järjestyisi tavalla tai toisella. Astrahan on tekniikaltaan samanlainen.

      Sähköpostini on : [email protected]

    • Joonasta

      Hml LÄNSIAUTOON EI SAA AUTOA VIEDÄ! ON IHAN KUSETUS MESTA! UIT KUSESSA JOS SINNE VIET.. OLET IKUINEN "TYÖN TILAAJA" VAIKKA NE RYSSIS KOKO HOMMAN. TIETOA ON. .

    • isäsi

      Mitä? Itse ajellut nyt pari vuotta samoilla tulpilla ja öljyillä pari vuotta ja 50 000 km :D
      ei ongelmia, mitä noita jatkuvasti vaihtelemaan..höpö.
      Huollon merkkivalon saa pois kun se syttyy astra 2006 ja varmaan vanhemmissa kun laittaa virran päälle ja painaa jarrua ja sitä nollaus tikkua yhtä aikaa muutaman sekunnin. Eli trippimittarin nollaus tikku.

    • ihan.salettiin

      Tarkottaako tossa toi H niinku HOMOA???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe