Naismeteorologien ikä?

Oona22

Minkä ikäisiä ovat meteorologit Seija Paasonen, Mette Mannonen, Terhi Nikkanen ja Anne Borgström.

42

57188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tökkijä

      Mette on aika sexy baby !!"
      Sitä olis kiva tökkii!!

      • Vodek

        Sehän on laiha ku elämän lanka. Kauneus ja seksikkyys on aika kaukana. Sitähän pelästyy jos se tulee pimeessä vastaan!

        Ylen naismeteorologit on upeita järjestään!


      • Preggokokö
        Vodek kirjoitti:

        Sehän on laiha ku elämän lanka. Kauneus ja seksikkyys on aika kaukana. Sitähän pelästyy jos se tulee pimeessä vastaan!

        Ylen naismeteorologit on upeita järjestään!

        Kaikista sexyin heterologi onse tlen mimmi joka on raskaana.nam


      • Glunssi

        No, ensiksi saisi lerssiin hankauman ja sen jälkeen tyttö hajoaisi kun on niin heiveröisen näköinen.


    • Mene ja tiedä

      Anne taitaa olla 42v Ei kylläkään varmaa tietoa,
      mut niin tai näin seksikäs nainen on.

      • sittenkin

        Sanoisimpa Annen olevan minusta mielenkiintoi-
        simman henkilön,


    • Oona 22

      Mette Mannonen on syntynyt joko vuonna 1973 tai 1974, mutta minkä ikäsiä ovat Terhi Nikkanen ja Seija Paasonen.

      • Helve

        Paasonen on jotain 43-44, oli taannoin haastattelu lehdessä. Tikkanen on jotain 34.
        Molemmat ovat verevän näköisiä naisia.


      • He ovat iättömiä


    • kekkonen

      Veikkaisin Terhi Nikkasen iäksi noin 35 vuotta.
      Kun Terhi lukee säätä, niin mulla menee koko juttu aivan ohi. Katseeni on juuttunut koko ajaksi häneen. Sääkarttaa en huomaa ollenkaan.

    • meijän mamma

      Terhi Nikkanen 1971, Anne Borgström 1964, Visa Salojärvi 1952, Mette Mannonen 1973, Matti Huutonen 1975, Pekka Pouta 1968, Petri Takala 1968, Seija Paasonen 1959

      • Mr. Strayson

        A nne on tainnut lopettaa, mutta onneksi meillä on vielä Terhi. Anne oli oikeastaan liian sexy, meni aina säätiedot ihan ohi, kun ihaili vaan uhkeita muotoja ja kauniita kasvoja.


      • x xc c
        Mr. Strayson kirjoitti:

        A nne on tainnut lopettaa, mutta onneksi meillä on vielä Terhi. Anne oli oikeastaan liian sexy, meni aina säätiedot ihan ohi, kun ihaili vaan uhkeita muotoja ja kauniita kasvoja.

        ihme ettei ollut tv-kameran linssi huurussa ku se hönkäili ja huokaili niin sen lähetyksen ajan


      • ouj
        x xc c kirjoitti:

        ihme ettei ollut tv-kameran linssi huurussa ku se hönkäili ja huokaili niin sen lähetyksen ajan

        mette on ainakin anorektikon näkönen pakkasen raiskaama pulkannaru.lisäksi näyttää vanhemmalta kun tukka roikkuu.


      • villaneule pysyy

        Tänä aamuna havaittu, että Seija Paasonen on "villatakkinainen" sanan täydessä merkityksessä. Onko kukaan muu laittanut merkille? Aina villatakki päällä. Hänellä on näköjään kymmeniä villatakkeja, yleensä yli lantion tai ainakin tietyn mallisia.
        Varma maku tai tyyli pukeutumisen suhteen. Villaneuletakki on ja pysyy.


      • hävinnyt?

        Minne on hävinnyt Petri Takala?


      • fs34rtw3t

        Luulen että kameramies joskus väistikin kohti kävelevää Petriä eikä Petri huomannut pysähtyä ja huitelee nyt ties missä, Afrikassa asti varmaan menossa.


      • Kerttu.ja.Ellu

        Vanhoja mummoja lähes kaikki. Mutta Kerttu Kotakorpi ja Elina Lopperi ovat NUORIA ja HOT !! anne on kohta seijan kanssa vanhainkodissa.


    • Onko huomenna pouta

      Arvaan

      49,39,33,40 > eli S,M,T,A

    • täysi-ikäisiltä näyt

      Mitä nyt olen katsellut säätiedotuksia, niin kyllä he ihan täysi-ikäisiltä näyttävät. Vai mitä arvelit?

    • riskiwiski

      Hetki sitten Nikkase Terhi luki päivän sään. On kaunis tyttönen, yllätyin kun on vasta 40v. Olemus hieman vanhemman, n.50v leidin oloinen. Mutta mikä parasta on minua viisi vuotta nuorempi, voin haaveilla hyvästä seksistä hänen kanssaan.
      Sitäpaitsi kaikki säätytöt ja naiset on kauniita niinkuin juontajatkin.

      • Terveisin vastaa Met

        Onko Mette sinun Äitisi nimi Pirjo Mannonen ! Onko hän asunut Vihdissä ? Olen nuoruuden ystävä nimeltään SEIJA HÄRKÖNEN ! VIETETTIIN OLKKALASSA MAAMIESKOULUN TANSSEISSA MONET IHANAT HETKET ! NYKYISIN ASUN PUDAJÄRVELLÄ ! SANO RAKKAAT TERVEISET ÄIDILLESI ! T? SEIJA POHJOISESTA


      • 336

        Onko Marjo Mannonen sukua, Olin Marjon kanssa samalla luokalla Lahdessa 60 luvun alussa. Hän oli ihanan uskon vakaumuksen omannut tyttö.
        Minustakin tuli pappi😀


    • HÄH

      onko seija paasonen heikki paasosen kanssa sukua keskenään.

    • Varma tieto

      Heikki on Seijan isä.

      • tää on tietoo

        Ei kun Seija on Heikin äiti.


      • Gla

        Seija on Heikin isä !


    • Salmen suu

      Anne täyttää tänä vuonna 50 vuotta. Kuinka muistatte häntäää.

    • ouerouerouer

      Mette on nuoren näköinen ikäisekseen..kuin nuori tyttö.

      • hyvää.illan.jatkoa

        43v.... ei uskoisi


    • tri_Pili

      Anne B on todella seksikäs nainen, sanoo alan veteraani.

      • kertunKanssa

        ja aivan liian vanha ja tavis. Kerttu kotakorpi on NUORI ja SEXIKÄS.


      • taalas-selityksiä
        kertunKanssa kirjoitti:

        ja aivan liian vanha ja tavis. Kerttu kotakorpi on NUORI ja SEXIKÄS.

        Kyllä Kerttukin alkaa olla nelissäkymmenissä.


      • taalas-selityksiä
        taalas-selityksiä kirjoitti:

        Kyllä Kerttukin alkaa olla nelissäkymmenissä.

        Otan takaisin, Kerttu on vasta kolmekymppinen.


    • ddddpdk

      Ane vaan tykkää tytöistä. Valitettavasti.

    • sääpate

      Vaikka Seija onkin tosi seksikäs, on Anne kyllä enemmän himoittava. Pari vuotta sitten leikkasi hiuksensa "puumalookkiin" mutta on tainnut sittemmin rauhoittua. Kyllä molempia mimmejä vois...

      • lepakkoluolassa

        Harmillista, mutta Anne ei miehistä välitä.


    • paksuPyllyt

      KERTTU KOTAKORPI !! nam nam nam ! ja Sitten tietysti ELINA LOPPERI !!nam nam. Heidän ikä ?

      • tutuntuttutäs

        Kotakorpi on noin 30 v., Lopperista en tiedä.


    • 336

      Elina Lopperi n. 26 v Kerttu koputtelemaan kohta lisäkiloissa n. 33v

    • ReTa2

      Oli ikä mikä hyvänsä Seija Paasonenen on viehättävä persoona

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      357
      4086
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1507
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      200
      1287
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe