AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  / Naismeteorologien ikä?

Naismeteorologien ikä?

23 Vastausta 33 411 Lukukertaa
Minkä ikäisiä ovat meteorologit Seija Paasonen, Mette Mannonen, Terhi Nikkanen ja Anne Borgström.

Mette mannonen!

Mette on aika sexy baby !!"
Sitä olis kiva tökkii!!

Liian laiha

Sehän on laiha ku elämän lanka. Kauneus ja seksikkyys on aika kaukana. Sitähän pelästyy jos se tulee pimeessä vastaan!

Ylen naismeteorologit on upeita järjestään!

Raskaana oleva mimmi

Kaikista sexyin heterologi onse tlen mimmi joka on raskaana.nam

mummot

Anne

Anne taitaa olla 42v Ei kylläkään varmaa tietoa,
mut niin tai näin seksikäs nainen on.

Anne

Sanoisimpa Annen olevan minusta mielenkiintoi-
simman henkilön,

Meten ikä

Mette Mannonen on syntynyt joko vuonna 1973 tai 1974, mutta minkä ikäsiä ovat Terhi Nikkanen ja Seija Paasonen.

Paasonen

Paasonen on jotain 43-44, oli taannoin haastattelu lehdessä. Tikkanen on jotain 34.
Molemmat ovat verevän näköisiä naisia.

Naismeteorologien ikä?

Veikkaisin Terhi Nikkasen iäksi noin 35 vuotta.
Kun Terhi lukee säätä, niin mulla menee koko juttu aivan ohi. Katseeni on juuttunut koko ajaksi häneen. Sääkarttaa en huomaa ollenkaan.

minä tiijän

Terhi Nikkanen 1971, Anne Borgström 1964, Visa Salojärvi 1952, Mette Mannonen 1973, Matti Huutonen 1975, Pekka Pouta 1968, Petri Takala 1968, Seija Paasonen 1959
A nne on tainnut lopettaa, mutta onneksi meillä on vielä Terhi. Anne oli oikeastaan liian sexy, meni aina säätiedot ihan ohi, kun ihaili vaan uhkeita muotoja ja kauniita kasvoja.

muistatteko Juha Föhriä?

ihme ettei ollut tv-kameran linssi huurussa ku se hönkäili ja huokaili niin sen lähetyksen ajan
mette on ainakin anorektikon näkönen pakkasen raiskaama pulkannaru.lisäksi näyttää vanhemmalta kun tukka roikkuu.
Tänä aamuna havaittu, että Seija Paasonen on "villatakkinainen" sanan täydessä merkityksessä. Onko kukaan muu laittanut merkille? Aina villatakki päällä. Hänellä on näköjään kymmeniä villatakkeja, yleensä yli lantion tai ainakin tietyn mallisia.
Varma maku tai tyyli pukeutumisen suhteen. Villaneuletakki on ja pysyy.
Minne on hävinnyt Petri Takala?
Arvaan

49,39,33,40 > eli S,M,T,A
Mitä nyt olen katsellut säätiedotuksia, niin kyllä he ihan täysi-ikäisiltä näyttävät. Vai mitä arvelit?
Hetki sitten Nikkase Terhi luki päivän sään. On kaunis tyttönen, yllätyin kun on vasta 40v. Olemus hieman vanhemman, n.50v leidin oloinen. Mutta mikä parasta on minua viisi vuotta nuorempi, voin haaveilla hyvästä seksistä hänen kanssaan.
Sitäpaitsi kaikki säätytöt ja naiset on kauniita niinkuin juontajatkin.
Onko Mette sinun Äitisi nimi Pirjo Mannonen ! Onko hän asunut Vihdissä ? Olen nuoruuden ystävä nimeltään SEIJA HÄRKÖNEN ! VIETETTIIN OLKKALASSA MAAMIESKOULUN TANSSEISSA MONET IHANAT HETKET ! NYKYISIN ASUN PUDAJÄRVELLÄ ! SANO RAKKAAT TERVEISET ÄIDILLESI ! T? SEIJA POHJOISESTA
onko seija paasonen heikki paasosen kanssa sukua keskenään.
Heikki on Seijan isä.
Ei kun Seija on Heikin äiti.
Anne täyttää tänä vuonna 50 vuotta. Kuinka muistatte häntäää.
 /   /  /  / Naismeteorologien ikä?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta