MB-TRANS

Utelias

Millainen talo tuleeko palkat ajallaan, Hakee kuulemma kontti kuskia.Ajavat containershipsin kontteja vain, tiesi joku kertoa

92

15084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sä soitat

      Ja kysyt,kai ne kertoo!

    • otappa selvää

      Jos ns. Isä lupaa , sopii jotain , ei taida olla yhtiön allekirjoittamisoikeuksinen elikkäs vastuullinen vaan taitaa olla sen pojat . Eli jos saat jonkun lupauksen , katso että se on paperilla ja että lupaajalla on oikeudet luvata yhtiön puolesta jotain......

      • Jammu

        Porvoosta?


    • rookies

      epäilen kokeeneena että jos ei ole liikennelupia niin huono harjoittaa kyseistä muotoa virolaiset ajaa halvalla km miehiä

      • ex-kuski

        Liikenneluvat niillä kyllä on (kai) kunnossa! Mutta kauppalehden protestilista näyttää, ettei kyseinen lafka kauaa keiku! Virolaisia otetaan lisää ja suomalaiset savustetaan ulos! Autoja ei huolleta, katsastuskin takkuaa! Ei kannata hypätä uppoavaan laivaan!


      • Miuku_84
        ex-kuski kirjoitti:

        Liikenneluvat niillä kyllä on (kai) kunnossa! Mutta kauppalehden protestilista näyttää, ettei kyseinen lafka kauaa keiku! Virolaisia otetaan lisää ja suomalaiset savustetaan ulos! Autoja ei huolleta, katsastuskin takkuaa! Ei kannata hypätä uppoavaan laivaan!

        Liikenneluvat ovat Janne Blok.in nimissä. tämänhetkinen Toimitusjohtaja on Pertti Lingvist. Kari Blok on menossa kuulemma linnaan istumaan tuomiota! olin 2kk firmassa töissä ja puhelimessa sovittiin että minulle maksetaan 11e tunti. ja sitten kyselin työsopimusta niin minulle vastattiin että 3kk koeaika ja sen jälkeen tehdään vasta työsopimus. no lopulta kaikki päättyi 2kk jälkeen siihen että minut Ekana Pakkolomautettiin seuraavana päivänä soitin että kauan pakkolomatus kestää niin minut sanottiin irti puhelimessa. ja nyt loppujenlopuksi selvisi että minulle maksettiin 0.20c kilometri ja sit mitä oli tuntiajoa alle 100km sisällä niin oli se 11e tunti. AIVAN PASKA HUIJARI FIRMA!!!! No onneksi on liitto mikä käy karhuamaan rahojani pois talosta! MUTTÄ HYVÄT IHMISET ÄLKÄÄ MENKÖ MB-TRANSSILLE TÖIHIN IKINÄ!!!!


      • jos meinaatte rahat
        Miuku_84 kirjoitti:

        Liikenneluvat ovat Janne Blok.in nimissä. tämänhetkinen Toimitusjohtaja on Pertti Lingvist. Kari Blok on menossa kuulemma linnaan istumaan tuomiota! olin 2kk firmassa töissä ja puhelimessa sovittiin että minulle maksetaan 11e tunti. ja sitten kyselin työsopimusta niin minulle vastattiin että 3kk koeaika ja sen jälkeen tehdään vasta työsopimus. no lopulta kaikki päättyi 2kk jälkeen siihen että minut Ekana Pakkolomautettiin seuraavana päivänä soitin että kauan pakkolomatus kestää niin minut sanottiin irti puhelimessa. ja nyt loppujenlopuksi selvisi että minulle maksettiin 0.20c kilometri ja sit mitä oli tuntiajoa alle 100km sisällä niin oli se 11e tunti. AIVAN PASKA HUIJARI FIRMA!!!! No onneksi on liitto mikä käy karhuamaan rahojani pois talosta! MUTTÄ HYVÄT IHMISET ÄLKÄÄ MENKÖ MB-TRANSSILLE TÖIHIN IKINÄ!!!!

        saada. MB ei taida talven lumia maksuhistorian perusteella nähdä


      • tämä iso
        jos meinaatte rahat kirjoitti:

        saada. MB ei taida talven lumia maksuhistorian perusteella nähdä

        paska vielä hengissä, siis Kari Block. Osti Vaasasta 90 luvun vaihteessa kuljetusliikkeen alaikäisen poikansa, Janne Blockin nimiin. Olin töissä siellä silloin ja voi vittu sitä menoa sen jälkeen. Entinen omistaja oli aivan kusessa tämän räkänokan kanssa ja sittten firma muuttikin Porvooseen ja nimeksi tais tulla Megatrans. Vai tämä paska aina vaan on alalla, kumma kun ei oo kukaan päästäny ilmoja tuosta mulkusta pihalle.


      • Kakkelix
        tämä iso kirjoitti:

        paska vielä hengissä, siis Kari Block. Osti Vaasasta 90 luvun vaihteessa kuljetusliikkeen alaikäisen poikansa, Janne Blockin nimiin. Olin töissä siellä silloin ja voi vittu sitä menoa sen jälkeen. Entinen omistaja oli aivan kusessa tämän räkänokan kanssa ja sittten firma muuttikin Porvooseen ja nimeksi tais tulla Megatrans. Vai tämä paska aina vaan on alalla, kumma kun ei oo kukaan päästäny ilmoja tuosta mulkusta pihalle.

        Juma... prkl. se porukka pitäs pistää siperiaan loppuiäx.


      • minä ja bobby mc gee
        tämä iso kirjoitti:

        paska vielä hengissä, siis Kari Block. Osti Vaasasta 90 luvun vaihteessa kuljetusliikkeen alaikäisen poikansa, Janne Blockin nimiin. Olin töissä siellä silloin ja voi vittu sitä menoa sen jälkeen. Entinen omistaja oli aivan kusessa tämän räkänokan kanssa ja sittten firma muuttikin Porvooseen ja nimeksi tais tulla Megatrans. Vai tämä paska aina vaan on alalla, kumma kun ei oo kukaan päästäny ilmoja tuosta mulkusta pihalle.

        ketä se pääsi vaasas retkuttaa


      • kari ja janne
        Miuku_84 kirjoitti:

        Liikenneluvat ovat Janne Blok.in nimissä. tämänhetkinen Toimitusjohtaja on Pertti Lingvist. Kari Blok on menossa kuulemma linnaan istumaan tuomiota! olin 2kk firmassa töissä ja puhelimessa sovittiin että minulle maksetaan 11e tunti. ja sitten kyselin työsopimusta niin minulle vastattiin että 3kk koeaika ja sen jälkeen tehdään vasta työsopimus. no lopulta kaikki päättyi 2kk jälkeen siihen että minut Ekana Pakkolomautettiin seuraavana päivänä soitin että kauan pakkolomatus kestää niin minut sanottiin irti puhelimessa. ja nyt loppujenlopuksi selvisi että minulle maksettiin 0.20c kilometri ja sit mitä oli tuntiajoa alle 100km sisällä niin oli se 11e tunti. AIVAN PASKA HUIJARI FIRMA!!!! No onneksi on liitto mikä käy karhuamaan rahojani pois talosta! MUTTÄ HYVÄT IHMISET ÄLKÄÄ MENKÖ MB-TRANSSILLE TÖIHIN IKINÄ!!!!

        Asiaa teet ja olet tehny. toivottavasti se perä aukko saa rundia niin että tuntuu.. miten helvetissä ne konttishippikin antaa sen touhuta, luulis kattovan vähän omaakin mainetta,,,


      • myöskin ex-kuski
        Miuku_84 kirjoitti:

        Liikenneluvat ovat Janne Blok.in nimissä. tämänhetkinen Toimitusjohtaja on Pertti Lingvist. Kari Blok on menossa kuulemma linnaan istumaan tuomiota! olin 2kk firmassa töissä ja puhelimessa sovittiin että minulle maksetaan 11e tunti. ja sitten kyselin työsopimusta niin minulle vastattiin että 3kk koeaika ja sen jälkeen tehdään vasta työsopimus. no lopulta kaikki päättyi 2kk jälkeen siihen että minut Ekana Pakkolomautettiin seuraavana päivänä soitin että kauan pakkolomatus kestää niin minut sanottiin irti puhelimessa. ja nyt loppujenlopuksi selvisi että minulle maksettiin 0.20c kilometri ja sit mitä oli tuntiajoa alle 100km sisällä niin oli se 11e tunti. AIVAN PASKA HUIJARI FIRMA!!!! No onneksi on liitto mikä käy karhuamaan rahojani pois talosta! MUTTÄ HYVÄT IHMISET ÄLKÄÄ MENKÖ MB-TRANSSILLE TÖIHIN IKINÄ!!!!

        Aikaisemmin viime syksynä paljastui noista liikenneluvista sellainenkin huvitus, että ko firmalla on 8 liikennelupaa melkein 30:ssä autossa! Eli noin 22 liikennelupaa on VALOKOPIOITA ja näin ollen LAITTOMIA! Että sellasta roistoilua Porvoon Pojjaat harrastaa..


      • surprise!!!
        myöskin ex-kuski kirjoitti:

        Aikaisemmin viime syksynä paljastui noista liikenneluvista sellainenkin huvitus, että ko firmalla on 8 liikennelupaa melkein 30:ssä autossa! Eli noin 22 liikennelupaa on VALOKOPIOITA ja näin ollen LAITTOMIA! Että sellasta roistoilua Porvoon Pojjaat harrastaa..

        firmasta löytyä jotain asiaa joka olisi hoidettu lakien ja asetusten mukaisesti....


      • päässy
        minä ja bobby mc gee kirjoitti:

        ketä se pääsi vaasas retkuttaa

        retkuttaa vaasan kuljetusliikkeen omistajia. Mutta meno oli kyllä vauhdikasta sen jälkeen kun oli vanhat omistajat jääneet pois kuvioista.


      • Anonyymi
        Miuku_84 kirjoitti:

        Liikenneluvat ovat Janne Blok.in nimissä. tämänhetkinen Toimitusjohtaja on Pertti Lingvist. Kari Blok on menossa kuulemma linnaan istumaan tuomiota! olin 2kk firmassa töissä ja puhelimessa sovittiin että minulle maksetaan 11e tunti. ja sitten kyselin työsopimusta niin minulle vastattiin että 3kk koeaika ja sen jälkeen tehdään vasta työsopimus. no lopulta kaikki päättyi 2kk jälkeen siihen että minut Ekana Pakkolomautettiin seuraavana päivänä soitin että kauan pakkolomatus kestää niin minut sanottiin irti puhelimessa. ja nyt loppujenlopuksi selvisi että minulle maksettiin 0.20c kilometri ja sit mitä oli tuntiajoa alle 100km sisällä niin oli se 11e tunti. AIVAN PASKA HUIJARI FIRMA!!!! No onneksi on liitto mikä käy karhuamaan rahojani pois talosta! MUTTÄ HYVÄT IHMISET ÄLKÄÄ MENKÖ MB-TRANSSILLE TÖIHIN IKINÄ!!!!

        He! Anteeksi, voisinko keksutella sun kanssa puhelimessa, kun tuo Kari Blockon kanssa alkaa tehdä sopimuksen, voisitko kertoa millainen tyyppi se on?

        Jos haluat soitttaa 040 548 94 28 Aleks


      • jjjjjjjj

        MB Trans oy kotipaikka on nyt myrskylä 1.7.2009 alk.


      • Ei,per.

        Tuon tv 1 MOT televisio raportin katsottuani esim.MB kuljetusliikkeen toilaukset! Turhaan ne isännät kuskien palkkoja moittii! Saisivat yrityskavereitaan ruveta mäiskiin turpaan? Tämä ohjelmassa haastateltu "rehellinen yrittäjä" oli aika lailla samaa mieltä,että tällainen käytös vie kunnolliset yrittäjät konkurssin partaalle.


    • CEBEP

      Olen kertonut Tämän firman EST työntekijöille eestin kielessä et mitä Blockilta voi odottaa. Ja moni on jo arvannutkin. Mutta tää mot toi kaiken nyt julkisuuteen ja lääninhallitus,Verottaja,Poliisi ym viranomaistahot alkaa tutkia tarkemmin tätä yhtiötä ja sen toimintaa. Joten ei kannata mennä vaikka mitä maksaisivat.

      • Pr-päällikkö

        turha mutista jostain mitään sanomattomasta Mb transista, ennemmin pitäisi olla huolissaa siitä kun valtion firmat käyttää virolaisia, latvialaisia ja puolalaisia alihankkijoita. Esimerkiksi TRANPOINT international käyttää todella paljon edellämainitun maalaisia suomen sisäisessä liikenteessä. Eiköhän se pitäisi alkaa puuttumaan ensin näihin valtio puuhiin ja sitten vasta näihin "keskisuuriin" yrityksiin. Idän ihmeet tulee suomeen venäjän kautta ja ennen rajaa tankataan edullista dieseliä 1200 litran tankit täysiksi, nämä heput ajaa huomattavasti halvemmalla kuin kotimaiset. Taitaa olla rakas isänmaamme tässäkin asiassa pahin kusetteja.


      • Finnpower::
        Pr-päällikkö kirjoitti:

        turha mutista jostain mitään sanomattomasta Mb transista, ennemmin pitäisi olla huolissaa siitä kun valtion firmat käyttää virolaisia, latvialaisia ja puolalaisia alihankkijoita. Esimerkiksi TRANPOINT international käyttää todella paljon edellämainitun maalaisia suomen sisäisessä liikenteessä. Eiköhän se pitäisi alkaa puuttumaan ensin näihin valtio puuhiin ja sitten vasta näihin "keskisuuriin" yrityksiin. Idän ihmeet tulee suomeen venäjän kautta ja ennen rajaa tankataan edullista dieseliä 1200 litran tankit täysiksi, nämä heput ajaa huomattavasti halvemmalla kuin kotimaiset. Taitaa olla rakas isänmaamme tässäkin asiassa pahin kusetteja.

        Hupaisan näköistä kun kurvaavat sillä puolikkaalla sinne henkilöautojen tankkauskatoksen alle poikittain! Ja tunkevat luottokorttia moneen kertaan reikään!


      • kus ki
        Finnpower:: kirjoitti:

        Hupaisan näköistä kun kurvaavat sillä puolikkaalla sinne henkilöautojen tankkauskatoksen alle poikittain! Ja tunkevat luottokorttia moneen kertaan reikään!

        no just joo sehän se on autaaksi tekevä..... mut eiåä oikeesti ole tod. ainoa tässä maassa. Tämä MOT:in ohjelma vaan kärjisti koko jutun yhteen firmaan kun niitä alalta löytyy pilvin pimein, ja sapettaa vaan kun oma isäntäni vielä koittaa maksaa palkkaa ja mä koitan tehdä töitä ... joka taas saa vaan lunta tupaan kun eräät pitää huolen, että ei ainakaan hinnat alalla olevilla yrittäjillä pääse nousemaan ja edes jonkinlainen turvallisuus sielä konttorissakin olisi hetken vieraana...


      • kari ja janne
        kus ki kirjoitti:

        no just joo sehän se on autaaksi tekevä..... mut eiåä oikeesti ole tod. ainoa tässä maassa. Tämä MOT:in ohjelma vaan kärjisti koko jutun yhteen firmaan kun niitä alalta löytyy pilvin pimein, ja sapettaa vaan kun oma isäntäni vielä koittaa maksaa palkkaa ja mä koitan tehdä töitä ... joka taas saa vaan lunta tupaan kun eräät pitää huolen, että ei ainakaan hinnat alalla olevilla yrittäjillä pääse nousemaan ja edes jonkinlainen turvallisuus sielä konttorissakin olisi hetken vieraana...

        eiks tää block ostanu lemetyisen sepon autot tuusulasta joskus aikanaan,, ja eikös se kaatunu ja komeesti. korjatkaa jos väärässä ollaan,, onks silollu joku vaasalainenkin firma,,taitaa olla rantaruotsalainen tapa länsi puolella pärjätään tai ainaki yritetään ja itä BLOCIN puolella kusetetaan oikein kunnolla..vai on keravan pera johto tähtenä tän kari ja janne kättälyö kombinaatin johdossa..onnea vaan no eiks jo ole hääränny useammat vaikeudet mukana,,


      • KIITOS SEVER

        OIKEIN TEET,,AIVAN OIKEIN TOIVOTTAVASTI SE JÄTKÄ SAA VIRANOMAISTEN LISÄKSI MUUTENKIN KYYTIÄ HYVÄ POJAT ANTAKAA VAUHTIA VAAN


      • Mangneetti
        KIITOS SEVER kirjoitti:

        OIKEIN TEET,,AIVAN OIKEIN TOIVOTTAVASTI SE JÄTKÄ SAA VIRANOMAISTEN LISÄKSI MUUTENKIN KYYTIÄ HYVÄ POJAT ANTAKAA VAUHTIA VAAN

        Jokohan viranomaiset ryhdistäytyy.Varma haki 11.12.MB:tä konkurssin.Ja verottaja 16.12.2009. Pidetään peukkuja.


      • Ognelma
        Mangneetti kirjoitti:

        Jokohan viranomaiset ryhdistäytyy.Varma haki 11.12.MB:tä konkurssin.Ja verottaja 16.12.2009. Pidetään peukkuja.

        Mb-Transun ja konttishipin yhdiste päästeli erikoisia ääniä, mutta ei tää taida olla niiden suurin ongelma.


      • joo Uffen
        kari ja janne kirjoitti:

        eiks tää block ostanu lemetyisen sepon autot tuusulasta joskus aikanaan,, ja eikös se kaatunu ja komeesti. korjatkaa jos väärässä ollaan,, onks silollu joku vaasalainenkin firma,,taitaa olla rantaruotsalainen tapa länsi puolella pärjätään tai ainaki yritetään ja itä BLOCIN puolella kusetetaan oikein kunnolla..vai on keravan pera johto tähtenä tän kari ja janne kättälyö kombinaatin johdossa..onnea vaan no eiks jo ole hääränny useammat vaikeudet mukana,,

        kuljetusliikkeen 90 luvun vaihteessa ja käsittääkseni kyllä siinä kävi niin, että Uffe ja silloinen avo saivat rahansa. Jos muistan oikein, tuli kauppahinnassa rahaa Metsäranan rekkaveturi tuliterä farmarivolvo. No eipä ole varmaankaan Uffe ja Co katunu silloin firman myyntiä. Jos muistan oikein, oli 4 täyspitkää Scania yhdistelmää. Taisivat olla enimmäkseen viljan ajossa.


      • miuku_84
        Ognelma kirjoitti:

        Mb-Transun ja konttishipin yhdiste päästeli erikoisia ääniä, mutta ei tää taida olla niiden suurin ongelma.

        On hakenut velkasaneerausta!!!!!


      • henki pois
        miuku_84 kirjoitti:

        On hakenut velkasaneerausta!!!!!

        ei oo mitään väliä kun mulkut laittaa taas uuden firman pystyyn ja luikahtaa pälkähästä kuin kani kolostaan. toivottanasti joku päästää ilmat noista. ite aikoinaan tein sen virheen et ostin auton tuolta karilta. vitusti oli vaikeuksia ja auto oli loppujen lopuksi vaimon nimissä, kaiken huipuksi kesärenkaat vanteilla joiden piti tulla mukana hävisi kuin tuhka tuuleen. sinne män 2500€. toivottavasti on perhe ylpeä itsestään ja opettaa jälkikasvun samanlaisiksi ketkuiksi.


      • konttimies
        henki pois kirjoitti:

        ei oo mitään väliä kun mulkut laittaa taas uuden firman pystyyn ja luikahtaa pälkähästä kuin kani kolostaan. toivottanasti joku päästää ilmat noista. ite aikoinaan tein sen virheen et ostin auton tuolta karilta. vitusti oli vaikeuksia ja auto oli loppujen lopuksi vaimon nimissä, kaiken huipuksi kesärenkaat vanteilla joiden piti tulla mukana hävisi kuin tuhka tuuleen. sinne män 2500€. toivottavasti on perhe ylpeä itsestään ja opettaa jälkikasvun samanlaisiksi ketkuiksi.

        poika janne on mukana tänä karin touhuissa. samaa kastia on myös virtsanen&tenttu konklaavi.


      • vitun kepulit!
        konttimies kirjoitti:

        poika janne on mukana tänä karin touhuissa. samaa kastia on myös virtsanen&tenttu konklaavi.

        Miksei näitä kepuliyrittäjiä saada kuriin? Ja vielä kummallisempaa on että aina niille riittää työvoimaa! Kun ei kukaan menisi näille paskayrittäjille töihin niin ne ei liikennöisi. Helvetti!


      • konttimies
        vitun kepulit! kirjoitti:

        Miksei näitä kepuliyrittäjiä saada kuriin? Ja vielä kummallisempaa on että aina niille riittää työvoimaa! Kun ei kukaan menisi näille paskayrittäjille töihin niin ne ei liikennöisi. Helvetti!

        meinaan Suomi kuskit. Kaikki kuskit virolaisia.


      • ░░░
        konttimies kirjoitti:

        meinaan Suomi kuskit. Kaikki kuskit virolaisia.

        On siellä punasilmäisiä suomessa syntyneitä. Kai ne on jotain piällysmiehiä. Simmotteet kuin ei muualta ajua saa.


      • ollut jo
        miuku_84 kirjoitti:

        On hakenut velkasaneerausta!!!!!

        24.03.2010 lähtien. Ei voi vittu olla totta!, perkele.


      • ip kuski
        ollut jo kirjoitti:

        24.03.2010 lähtien. Ei voi vittu olla totta!, perkele.

        on autoja edelleen ajossa entiseen malliin. Senkuin menee vuosaareen niin lähes joka kerta näkee kys firman autoja conttisipin konttien kanssa.


      • fghfghnghnfghn
        ollut jo kirjoitti:

        24.03.2010 lähtien. Ei voi vittu olla totta!, perkele.

        kysyn vaan että miksi ihmettelet että on saneerauksessa??????????? vai olisko ollut parempi että veronmaksajat heti kuittaa velvollisuudet kun olis menny konkkaan,PELLE!


    • miuku1984

      Mb nyt Konkurssissa

    • miuku1984

      KAUPPALEHDEN SIVUILTA OTETTU
      MB Trans Oy

      Y-tunnus:06710396konkurssi
      Kotipaikka:MYRSKYLÄ

    • miuku1984
      • Työn sankarit

        Ja kohta nähdään millä nimellä sama meno jatkuu.


    • miuku1984

      joo sitä odotellaan kovasti ja kenelle menevät vielä ajamaan?????

      • 12.12.18

        Jatkaa nimelä Kuljetus Jari Huttunen , Valiokuljetus


      • Korjaus

        Siis Kuljetus Kari Huttunen, Valiokuljetus


    • miuku1984

      Luottokelpoisuusraportti 12.03.2011 (18:41)
      Yritys MB Trans Oy
      Y-tunnus 06710396
      Postiosoite (YTJ) Vanha Hämeenlinnantie 15
      06100 PORVOO
      Käyntiosoite (YTJ) Vanha Hämeenlinnantie 15
      06100 PORVOO
      Puhelin (YTJ) 019666900
      Faxi (YTJ) 019666900
      Kotipaikka MYRSKYLÄ
      Yritysmuoto Osakeyhtiö
      Yrityksen kieli Suomi
      Toimiala (TOL) 49410 Tieliikenteen tavarankuljetus
      YTJ rekisteröinnit Status Alkaen Päättyen
      Kaupparekisterissä Rekisterissä 19870506
      Verohallinnon rekisterissä Rekisterissä 19871014
      EPR-rekisterissä Rekisterissä 20090326
      ALV-rekisterissä Liiketoiminnasta alv-velvollinen 20040101
      Työnantajarekisterissä Rekisterissä 20040201
      Maksuhäiriöt ja muut julkiset merkinnät ( 65 kpl )
      Tyyppi Pvm Summa (€) Velkoja
      Saneeraus lakannut aloittamispäätöksen
      jälkeen
      20110228 0
      Konkurssiin asettaminen 20110228 0
      Trattaprotesti 20110126 1281 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20110103 4780 LINDORFF OY
      Suppeassa ulosotossa todettu este 20100909 60 HELSINGIN KAUP. PYSÄKÖIN
      Saneerausmenettelyn aloittamispäätös 20100324 0
      Väliaikainen toimenpidekielto 20100216 0
      Suppeassa ulosotossa todettu este 20100201 60
      Trattaprotesti 20100122 956 OK PERINTÄ OY
      Yksipuolinen tuomio velkomusasiassa 20100121 1469 SKUBA SUOMI OY
      Velallisen saneeraushakemus 20100115 0
      Trattaprotesti 20100113 775 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20100113 1723 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20100112 835 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20100112 1292 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20100112 4048 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20100112 194 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20100112 954 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20100108 1933 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20100108 780 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20100108 240 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20100108 3878 LINDORFF OY
      Velkojan konkurssihakemus 20091216 0 VEROHALLINTO, UUDENMAAN
      Velkojan konkurssihakemus 20091211 0 TYÖELÄKEVAKUUTUSYHTIÖ VA
      Trattaprotesti 20091208 1183 INTRUM JUSTITIA OY
      Trattaprotesti 20091020 1933 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20091008 812 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20091008 580 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20091008 603 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20090922 1736 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20090922 915 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20090922 3518 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20090922 1595 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20090908 1962 INTRUM JUSTITIA OY
      Trattaprotesti 20090819 1933 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20090818 345 INTRUM JUSTITIA OY
      Trattaprotesti 20090818 908 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20090818 1930 LINDORFF OY
      Suppeassa ulosotossa todettu este 20090812 60
      Yksipuolinen tuomio velkomusasiassa 20090720 4260 VOLVO FINANS AB
      Yksipuolinen tuomio velkomusasiassa 20090717 1528 VIANOR OY
      Trattaprotesti 20090623 1389 LINDORFF OY
      Yksipuolinen tuomio velkomusasiassa 20090525 3702 TOBIDAN-BREMSOMAT OY
      Trattaprotesti 20090522 1095 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20090516 1734 INTRUM JUSTITIA OY
      Yksipuolinen tuomio velkomusasiassa 20090210 785 VALLILAN TAKOMO OY
      Trattaprotesti 20090109 881 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20081230 520 INTRUM JUSTITIA OY
      Trattaprotesti 20081223 1389 LINDORFF OY
      Suppeassa ulosotossa todettu este 20081126 185
      Trattaprotesti 20081118 4825 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20081114 1777 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20081021 1389 LINDORFF OY
      Yksipuolinen tuomio velkomusasiassa 20081020 6376 TRUCK-SERVICE SAKU SIRKK
      Trattaprotesti 20081007 880 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20081007 4261 LINDORFF OY
      Kuulutus palkkaturva-asiassa 20080926 0
      Trattaprotesti 20080925 5958 LINDORFF OY
      Yksipuolinen tuomio velkomusasiassa 20080826 5810 NORDEA PANKKI SUOMI OYJ
      Trattaprotesti 20080819 1388 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20080522 762 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20080522 880 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20080401 6810 LINDORFF OY
      Trattaprotesti 20080326 79 INTRUM JUSTITIA OY
      Trattaprotesti 20080326 1797 SVEA PERINTÄ SUOMI OY

    • Cont.Ship.For.Ever

      Rotestia pukkaa mutta aina näitä kapuloita on yritetty mustasukkaisen toimijan käskystä rehellisen yrittäjän jalkoihin heittää.

    • mb trans han onja tehnyt kunkurssin

    • mb on perseestä

      No liikkuukos mb:n autot vielä?

      • mäkläri

        Tuolta niitä saa ostaa: huutokaupat.com


    • 1023

      Jokohan MB transin entiset omistajat on pistänyt uuden firman pystyyn?

      • janiz

        Oy Topseal LTD yhteydessä nimet mainittu...


    • hattivati

      mistä nämä pikkupojat vai onko sama luuseri joka kerta joka aina aloittaa "millainen talo,tuleeko palkat ajallaan" löytävätkin tämän palstan?

    • Maantierosvo

      Tästä pieni pläjäys ko. firmasta.

    • 1984

      karille tsempiä!

    • transmercedes

      Joko poijjaat on aloittanut liikennöinnin uudelleen?

    • Tuli.vastaan

      Kyllä Gatelinen taustalla häärii sekä Kari että Janne.

    • bmmbtrans

      no soita sinne ja kysy

    • Prkl

      Block on aktivoitunut... Samat kujeet.

      • irtoperä

        Mikä firma?


      • Prkl

        Valiokuljetus Oy


      • Hollannikas33

        Onkohan noin?


      • Prkl

        Se on hämäys firma, puuhaa toisessa yhden toisen kanssa, joka osti myös tuon☝️☝️


    • jupules

      onko korson kelatien ukko mukana?

      • gml

        Kuljetus Kari Huttunen Oy


      • Prkl

        Alkuperäinen omistaja myi firman.
        Siellä häärää nyt K. B Ja J. A


      • Rahti.Pena

        Palkat tulevat ajallaan palkkaturvasta.


      • Prkl

        Kyllä palkat vielä tulee, mutta ei voi julkisesti kaikkea sanoa.


      • Nimetö
        Prkl kirjoitti:

        Alkuperäinen omistaja myi firman.
        Siellä häärää nyt K. B Ja J. A

        Ootko varma et valiossa ja huttusessa on k.b mukana? Pitäis meinaan ajaa j.a lle mut meni uudelleen harkintaan...


      • Prkl

        Olen, näen sitä äijää siinä liian usein.
        Leikkii omistajaa ja ei omista yhtään mitään koko firmasta.
        Ilmeisesti K. B on ostanut itselleen jonkun firman, mutta kukaan ei tiedä onko.
        J. A ei ole palkannut edes K. B firmaansa.


      • Nimetö
        Prkl kirjoitti:

        Olen, näen sitä äijää siinä liian usein.
        Leikkii omistajaa ja ei omista yhtään mitään koko firmasta.
        Ilmeisesti K. B on ostanut itselleen jonkun firman, mutta kukaan ei tiedä onko.
        J. A ei ole palkannut edes K. B firmaansa.

        Kaikennäköstä. Pesin jo käteni tosta showsta :) googlettamalla löytyy aina kaikkee mielenkiintoista kun vaan jaksaa kaivaa


      • Prkl

        Niin kauan, kun K. B häärää, niin hiljasta pitelee.


      • irtoperä
        Nimetö kirjoitti:

        Ootko varma et valiossa ja huttusessa on k.b mukana? Pitäis meinaan ajaa j.a lle mut meni uudelleen harkintaan...

        Isäntä molemmissa mukava ja reilu, kärreinä uusia Walthersin ja Senkkerin Kroneleaisia ja kontteina monesti on konttisipin kontteja.


      • Nimetö

      • Nimetö
        irtoperä kirjoitti:

        Isäntä molemmissa mukava ja reilu, kärreinä uusia Walthersin ja Senkkerin Kroneleaisia ja kontteina monesti on konttisipin kontteja.

        Taitaa taitaa ajokokemuksesi rajoittua ainoastaan irtoperien ja konttien ajoon ;)


    • Nimetö

      J.a on tänään lähtenyt huttusesta ja k.b jatkaa siitä. Fakta!

      • Prkl

        Niin teki, bulvaani kehissä, kuten asia nähtiin heti ekasta päivästä lähtien.


      • Nimetö
        Prkl kirjoitti:

        Niin teki, bulvaani kehissä, kuten asia nähtiin heti ekasta päivästä lähtien.

        Onkohan firman ajo alas alkanut..


    • Työmies67

      Aronen on Blockin bulvaani monessa firmassa. Varokaa oikeesti näitä huijareita!

      • Perse

        PRH:sta katsomaan niin ei ole missään tekemisissä k.b. kanssa. Eli ottakaa nyt vittu asioista ensin selvää!!


      • Prkl

        Onhan saatana ja siitä on faktat.
        Perse ei taida tietää, mitä sana bulvaani tarkoittaa😂


      • Ku5hk75y
        Perse kirjoitti:

        PRH:sta katsomaan niin ei ole missään tekemisissä k.b. kanssa. Eli ottakaa nyt vittu asioista ensin selvää!!

        Mun puhelimeen vaan tuli viesti että k.b jatkaa tj nä huttusessa. En tiedä miten sen voi ymmärtää väärin.


      • manala
        Perse kirjoitti:

        PRH:sta katsomaan niin ei ole missään tekemisissä k.b. kanssa. Eli ottakaa nyt vittu asioista ensin selvää!!

        niinku ei ole tehty asiaan kuuluvia muutoksia. prkl


    • Työmies67

      Ota itse selvää. Ja kannattaa varmaan samalla miettiä mitä bulvaani tarkoittaa.

    • Prkl

      Uskomatonta sontaa.
      K. B luotsaa Huttusta, kun antoi J. A:lle kenkään tj:n pallilta, nii oli alettava itse hommiin.
      J. A on edelleen valiokuljetuksessa.
      Molemmat on K. B hommannut "nimettömänä".
      Toiset nyt vaan sattuu olemaan konkreettisesti tämän asian kanssa tekemisissä.

    • Perse

      Valiokuljetus Oy tiedoissa virhe. J.a. ei ole siinä firmassa missään tekemisissä.

    • Prkl

      Virhe😂😂😂 juu, koko sakki on yhtä virhettä.
      Et näköjään ymmärrä näitä juttuja, niin älä puutu aikuisten asioihin.

      • Anonyymi

        Nyt on K. B. jälleen markkinoissa mukana uuden toimitusjohtajan voimin, Valiokuljetus Oy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on K. B. jälleen markkinoissa mukana uuden toimitusjohtajan voimin, Valiokuljetus Oy

        Ei oo osaaminen mennyt perille ku nollaa näyttää lukemat, tai oikeastaan hyvinhän toi on mennyt kun ei oo tappiotakaan tullut:)


    • Anonyymi

      Hyvä virma, osasi hommat jo ajat sitten.

      • Anonyymi

        Pensa lopussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pensa lopussa

        Aina roskuu kun rapataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina roskuu kun rapataan.

        MB Trans Oy konkurssipesä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe