Haluaisin nähä

superpövli

ton viimekertasen superbowlin haluaisin kyllä nähdä että mistäs sen vois ladata tai jotain ku on vasta tässä lähiaikonia alkanu toi kinnostamaan ni ei sillo tullu kateltua

10

1217

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ossi
      • joo

En oikeen saa tota toimimaan

• argh

Neuvoppas miten saat ton toimimaan jos viitsit?

• vastaus...
        argh kirjoitti:

Neuvoppas miten saat ton toimimaan jos viitsit?

Niin onko ongelma itse videossa, vai siinä, ettette tiedä mikä bittorrent on?

Yllä olevasta linkistä ei saa imutettua itse matsia suoraan, vaan .torrent -filen, joka kertoo bitorrent-ohjelmallesi mistä se löytää ja voi ladata kyseisen videon. Siis seuraat yllä olevaa linkkiä, klikkaat siellä kohdan 'download' linkkiä, ja tallennat NFL.Super.Bowl.XL.Pittsburgh.Steelers.Championship.DVDRip.XviD -'mininova.org'-.torrent -nimisen tiedoston koneellesi. Olettaen, että koneellesi on asennettu joku bittorrent-ohjelma (esim. Azureus, ilmaiseksi netistä), tämä bittorrent ohjelma alkaa ladata itse matsia kun tuplaklikkaat tuota aiemmin tallettamaasi .torrent -fileä. Ja muistathan, että tuo Superbowl on tekijänoikeussuojattua materiaalia ja näin ollen sen imuroiminen on laitonta.

Infoa:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/BitTorrent

• jotenki
        vastaus... kirjoitti:

Niin onko ongelma itse videossa, vai siinä, ettette tiedä mikä bittorrent on?

Yllä olevasta linkistä ei saa imutettua itse matsia suoraan, vaan .torrent -filen, joka kertoo bitorrent-ohjelmallesi mistä se löytää ja voi ladata kyseisen videon. Siis seuraat yllä olevaa linkkiä, klikkaat siellä kohdan 'download' linkkiä, ja tallennat NFL.Super.Bowl.XL.Pittsburgh.Steelers.Championship.DVDRip.XviD -'mininova.org'-.torrent -nimisen tiedoston koneellesi. Olettaen, että koneellesi on asennettu joku bittorrent-ohjelma (esim. Azureus, ilmaiseksi netistä), tämä bittorrent ohjelma alkaa ladata itse matsia kun tuplaklikkaat tuota aiemmin tallettamaasi .torrent -fileä. Ja muistathan, että tuo Superbowl on tekijänoikeussuojattua materiaalia ja näin ollen sen imuroiminen on laitonta.

Infoa:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/BitTorrent

Oon menny jotain sähläämään silleen että ku kasoisklikkaan tota ni se avaa sen jollain windows media playerilla ja sit siihen tulee joku viesti että tällä ohjelmalla ei voi avata tuota tai jotn sellasta..mitäköhä pitäs nyt tehä

• Elvis Costello
        jotenki kirjoitti:

Oon menny jotain sähläämään silleen että ku kasoisklikkaan tota ni se avaa sen jollain windows media playerilla ja sit siihen tulee joku viesti että tällä ohjelmalla ei voi avata tuota tai jotn sellasta..mitäköhä pitäs nyt tehä

Onko sulla bittorrent-ohjelma asennettuna koneella? Avaa se ohjelma ja valitse jostain sen valikosta 'avaa' tai 'open file' tjms ja avaa se .torrent-tiedosto sitä kautta suoraan ohjelmaan. Jatkoa ajatellen kannattaa muuttaa se bittorrent-ohjelma siksi oletusohjelmaksi, joka avaa ne torrent-tiedostot aina vakiona.

• noup
        Elvis Costello kirjoitti:

Onko sulla bittorrent-ohjelma asennettuna koneella? Avaa se ohjelma ja valitse jostain sen valikosta 'avaa' tai 'open file' tjms ja avaa se .torrent-tiedosto sitä kautta suoraan ohjelmaan. Jatkoa ajatellen kannattaa muuttaa se bittorrent-ohjelma siksi oletusohjelmaksi, joka avaa ne torrent-tiedostot aina vakiona.

täyty jossain vaiheessa sekin asentaa...onko isokin homma?

• Jürgen
        noup kirjoitti:

täyty jossain vaiheessa sekin asentaa...onko isokin homma?

Ei ole iso homma, ainoa ongelma voi tulla palomuurin yms. tietoturvalaitteiden/ohjelmien säätämisessä niin, että päästävät bittorrent-ohjelman toimimaan normaalisti. Mutta se lienee jonkun muun keskustelupalstan aihepiiriä, tämä kun keskittyy jenkkifudikseen eikä ATK tukeen. Googleta vaikka Azureus niin pääset hommassa eteenpäin. Niin ja muista tosiaan se, että piratismi on edelleenkin laitonta.

• APUA
        Jürgen kirjoitti:

Ei ole iso homma, ainoa ongelma voi tulla palomuurin yms. tietoturvalaitteiden/ohjelmien säätämisessä niin, että päästävät bittorrent-ohjelman toimimaan normaalisti. Mutta se lienee jonkun muun keskustelupalstan aihepiiriä, tämä kun keskittyy jenkkifudikseen eikä ATK tukeen. Googleta vaikka Azureus niin pääset hommassa eteenpäin. Niin ja muista tosiaan se, että piratismi on edelleenkin laitonta.

nyt on bittorrent asennettu ja ja 100% matsi ladattu, sen jälkeen teki oman kansion nimeltä steelers työpöydälle sit kun menee sinne siellä on se winamp media file, mutta kun painaa sitä ei käynisty missä vika, ainakin on iso kokoinen jotain 8000 kt, missä vika?
        olen kokeilut muillakin toisto ohjelmilla mut ei toimi.

• Tanpio
        APUA kirjoitti:

nyt on bittorrent asennettu ja ja 100% matsi ladattu, sen jälkeen teki oman kansion nimeltä steelers työpöydälle sit kun menee sinne siellä on se winamp media file, mutta kun painaa sitä ei käynisty missä vika, ainakin on iso kokoinen jotain 8000 kt, missä vika?
        olen kokeilut muillakin toisto ohjelmilla mut ei toimi.

Paha sanoo.... Ite latasin torrentilla kyseisen pelin kuukausia sitten ja se tuli 2-osaisena josta molemmat olivat noin 700MiB. Toimi loistavasti...
        Lataa vaikkapa tiedosto osoitteesta:
        http://www.mininova.org/tor/218897

(Kyseinen tiedosto itellä)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      101
      4240
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      50
      3030
    3. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      311
      2768
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      62
      2292
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      76
      1514
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1354
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      95
      1255
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1121
    9. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      77
      1118
    10. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      63
      1055
    Aihe