Urheilujuomat

Urheiluviisas

Mitä urheilujuomia suosittelette? En ole vielä uskaltanut ottaa niitä käyttöön sokerin takia.

6

807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Penkkiurheilia

Itse olen suosinut urheilujuomina Karjalaa ja Koffin kolmosta. Vaativampiin suorituksiin tankkaan Karhu IV B:tä.

Palautumisjuomana ehkä parhaiten toimii hinta-laatusuhteeltaan ja terveysvaikutuksiltaan mainio Koskenkorva.

• misu

...harrastat liikuntaa? kuinka kauan kerrallaan? urheilujuomista on hyötyä lähinnä pitkäkestoisissa, reilusti yli tunnin kestävissä suorituksissa tai jos kuntoilet kesähelteellä. silloin hyödyt urheilujuomien sisältämästä suolasta, koska hikoillessasi menetät suoloja koko ajan. hiilihydraatteja taas tarvitset pitkäkestoisessa suorituksessa, kun elimistön varastot alkavat ehtyä. tavallinen kuntoilija ei juurikaan urheilujuomia tarvitse. huvikseen niitä ei kannata juoda, koska ovat kalliita ja haitallisia hampaille sekä sisältävät paljon energiaa. vesi tai laimea mehu riittää janojuomaksi kuntoilijalle. itse tehty marjamehu on oivallinen palautumisjuoma. jos kuitenkin päätät alkaa käyttämään urheilujuomaa, sinun on itse testattava erilaisia juomia mikä sopii vatsallesi parhaiten. mikä käy yhdelle, ei välttämättä toimi toisella.

• Caligula

Ja jos päätät käyttää juomia, niin pidä vesipulloa mukana jolla huuhtelet hampaasi urheilujuoma ryypyn jälkeen.

• kikka

En ole käyttänyt urheilujuomia, mutta ostin juuri jonkun pussillisen jauhetta, josta teen palautusjuomaa.

Olen salilla ja jumpassa pelkällä vedellä ja ko. suorituksen jälkeen juon palautusjuoman. Olen juonut ko. juomaa vasta muutaman kerran, joten en osaa sanoa onko siitä hyötyä.

Moisten aineiden ostaminen on tosi vaikeata, koska kaikki ovat myyjien mielestä hyviä. Ja on kai eriasia juoda proteiinipitoista ja/tai hiilihydraattipitoista. Jos ei ole eroa, niin onko tarvetta juoda moisia palautusjuomia?

Ostin sportsoijaa, jota edustaja suositteli kerrottuani tarpeeni.

• Kuntoilija-Kipa

Joku kyseli palautusjuomista.
        Olen keski-ikäinen kuntosaliharrastaja...kohtalaisia punttitreenejä, noin tunti-puolitoista kerrallaan.
        Hyväksi olen havainnut Reformin Bodysoija -tuotteen...ei kipuile lihakset ja energiataso
        säilyy hyvänä kovankin reissun jälkeen.
        En halua mainostaa, mutta varmaan turvallinen
        vaihtoehto, jos todella kulutat ja tarvitset
        lihaksillesi ja kropalle ravinteita treenin jälkeen.

• ahola

Palautumisjuomissa olisi tietenkin hyvä olla molempia, proteiineja ja hiilihyd.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      112
      4368
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      77
      3176
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      99
      1423
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      86
      1306
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      91
      846
    6. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      693
    7. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      686
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      667
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      110
      647
    10. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      43
      639
    Aihe