tatuointi kliseet

hässe ciccinen

listatkaa yleisimpiä tatuointi kliseitä.
Itelle tulee ekana mieleen piikkilanka tatuointi käsivarren ympärillä, eiks tuon kuvan alkuperä ole jostain vankilamaailmasta? Jossain jenkkivankila dokumentissa muistaakseni sanottiin että piikkilankakuva tarkottais että on ollu linnassa.

26

14835

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ''''

      musta pantteri tai kotka!Eiks piikkilanka ole joku Pamela Andersson juttu?

    • kyulut

      Ekana tulee mieleen ruusu. Tai ankkuri :D

    • ViBES

      Itellä ainakin tuntuu menevän silleen hommat että koko ajan enemmän ja enemmän arvostaa noita kliseisiä tatska-aiheita. Just ruusut ja ankkurit ja pääskyt sun muut perinteiset aiheet on ihan helvetin jees.

      • Bitch

        samaa mieltä..old school kuvat hienoja, ja toimivat iholla mainiosti:)


    • kiinalaiset

      kuviot on niin OUT.

      • opossu_

        itämaiset merkit yms sellaiset ei oikeen nappaa... huhhuijaa, olihan ne tottakai hienoja ja erikoisia kun ne tuli (niinkuin kaikki muukin)mutta rajansa kaikella. Yleensäkkin ns. massa ja trendi tatuoinnit on aika YÖK, minusta.

        Tuo ankkuri ois aivan mahtava, tosin merenkulku ei ole itselleni mitenkään sydäntä lähellä oleva saia, joten jätän sen suosiolla muille :D


      • sada
        opossu_ kirjoitti:

        itämaiset merkit yms sellaiset ei oikeen nappaa... huhhuijaa, olihan ne tottakai hienoja ja erikoisia kun ne tuli (niinkuin kaikki muukin)mutta rajansa kaikella. Yleensäkkin ns. massa ja trendi tatuoinnit on aika YÖK, minusta.

        Tuo ankkuri ois aivan mahtava, tosin merenkulku ei ole itselleni mitenkään sydäntä lähellä oleva saia, joten jätän sen suosiolla muille :D

        Treibalkuvioita ainakin näkee paljon. Jos ei oo mielikuvitusta tatuointiin, niin onko pakko ottaa ollenkaan.


      • hämmästyttää
        sada kirjoitti:

        Treibalkuvioita ainakin näkee paljon. Jos ei oo mielikuvitusta tatuointiin, niin onko pakko ottaa ollenkaan.

        on tytöt jotka haluaa tatskan mutta "ei saa näkyä". Sitten otetaan pikkurillinpän kokoinen perhonen tai vastaava niskaan, niin alas ettei taatusi näy mihinkään. Ja tatuoinnin idea oli...? Jos sitä ei edes vapaa-ajalla näe (pikkiriikkisestä koosta johtuen) niin mitä ideaa sellainen on omistaa?

        On eriasia ottaa tatuointi jonka saa tarvittaessa piiloon, kuin peitellä pikkiriikkistä tatuointia.


      • CamdenTownPunk
        hämmästyttää kirjoitti:

        on tytöt jotka haluaa tatskan mutta "ei saa näkyä". Sitten otetaan pikkurillinpän kokoinen perhonen tai vastaava niskaan, niin alas ettei taatusi näy mihinkään. Ja tatuoinnin idea oli...? Jos sitä ei edes vapaa-ajalla näe (pikkiriikkisestä koosta johtuen) niin mitä ideaa sellainen on omistaa?

        On eriasia ottaa tatuointi jonka saa tarvittaessa piiloon, kuin peitellä pikkiriikkistä tatuointia.

        Vain Suomessa voi olla näin: kelaillaan mikä on trendikästä ja mikä ei kuvioiden suhteen?!?!?!! LIeneekö tää tämän kansan heikko itsetunto syynä tähän? Muualla maailmassa otetaan kuvat sen mukaan, mitä ITSE haluaa ja paskat nakataan muille ja niiden mielipiteille. Oli se sitten pieni ja näkymätön tai iso ja näkyvä.

        Se lisäksi ei ole olemassa tatuaointia, joka ei olisi jo jonkun iholla ollut. Tytöt, perhoset, koirat, isoisänkuvat...jne. Aivan sama siis onko se jonkun pellen mielestä niiin_last_season vai ei.

        Ketä varten tatskat yleensä otetaan? Siinäpä tyhjäpäille kysymys.......


      • <3
        CamdenTownPunk kirjoitti:

        Vain Suomessa voi olla näin: kelaillaan mikä on trendikästä ja mikä ei kuvioiden suhteen?!?!?!! LIeneekö tää tämän kansan heikko itsetunto syynä tähän? Muualla maailmassa otetaan kuvat sen mukaan, mitä ITSE haluaa ja paskat nakataan muille ja niiden mielipiteille. Oli se sitten pieni ja näkymätön tai iso ja näkyvä.

        Se lisäksi ei ole olemassa tatuaointia, joka ei olisi jo jonkun iholla ollut. Tytöt, perhoset, koirat, isoisänkuvat...jne. Aivan sama siis onko se jonkun pellen mielestä niiin_last_season vai ei.

        Ketä varten tatskat yleensä otetaan? Siinäpä tyhjäpäille kysymys.......

        Samaa mieltä.. Ite oon ajatellu että ois kiva joku japanilainen-/kiinalainen"merkki" (vai mitä ne nyt onkaan?), kuha oon tarpeeks vanha.. Vitut minä siitä välittäsin jos se ois jonkun mielestä niiiin "out"!! Jokasella on omat mieltymyksensä.. Ja joittenkii mielestä lohikäärme voi olla niin "out" ja semmonen joka on tosi monilla, mut oon ajatellu just lohikäärmettä ekaks tatuoinniks.. En sen takia että monilla on se, vaan siks ku oon aina ollu kiinnostunu lohikäärmeistä ja ne on musta muutenkii ihania.


      • Nimetön
        <3 kirjoitti:

        Samaa mieltä.. Ite oon ajatellu että ois kiva joku japanilainen-/kiinalainen"merkki" (vai mitä ne nyt onkaan?), kuha oon tarpeeks vanha.. Vitut minä siitä välittäsin jos se ois jonkun mielestä niiiin "out"!! Jokasella on omat mieltymyksensä.. Ja joittenkii mielestä lohikäärme voi olla niin "out" ja semmonen joka on tosi monilla, mut oon ajatellu just lohikäärmettä ekaks tatuoinniks.. En sen takia että monilla on se, vaan siks ku oon aina ollu kiinnostunu lohikäärmeistä ja ne on musta muutenkii ihania.

        Itse ihmettelen niitä, jotka ottavat ekaks tatuoinniks jonku 1cm X 1cm -kokosen vaan sen takia että ne ei tiedä että kestääkö ne sitä kipua. Tiedän monta tällaista tapausta; "Mä otan ekaks sellasen ihan pienen vaan, ku jos se sit sattuukin.."

        Omasta mielestäni jos sitä tatuointia tarpeeksi haluaa, ei sillä kivulla ole merkitystä, koska kyllä sen silloin kestää jos on varma että sen todella haluaa.

        Myös ihmettelen niitä joille tatuoinnin hinta on kauhean tärkeä, ja ei viitsi ottaa kuvaa niin isona kun alunperin halusi "koska se on niin kallis"
        Jotkut ihmiset osaa sitten olla tyhmiä... :D

        Jos tatuoinnin todella haluaa, sillä ei ole väliä onko se "last season", kallis tai muiden mielestä liian iso/pieni. Pääasia että itse tykkää. Tulevaisuudessakin.


      • näätäpulveri
        Nimetön kirjoitti:

        Itse ihmettelen niitä, jotka ottavat ekaks tatuoinniks jonku 1cm X 1cm -kokosen vaan sen takia että ne ei tiedä että kestääkö ne sitä kipua. Tiedän monta tällaista tapausta; "Mä otan ekaks sellasen ihan pienen vaan, ku jos se sit sattuukin.."

        Omasta mielestäni jos sitä tatuointia tarpeeksi haluaa, ei sillä kivulla ole merkitystä, koska kyllä sen silloin kestää jos on varma että sen todella haluaa.

        Myös ihmettelen niitä joille tatuoinnin hinta on kauhean tärkeä, ja ei viitsi ottaa kuvaa niin isona kun alunperin halusi "koska se on niin kallis"
        Jotkut ihmiset osaa sitten olla tyhmiä... :D

        Jos tatuoinnin todella haluaa, sillä ei ole väliä onko se "last season", kallis tai muiden mielestä liian iso/pieni. Pääasia että itse tykkää. Tulevaisuudessakin.

        Myös ihmettelen niitä joille tatuoinnin hinta on kauhean tärkeä, ja ei viitsi ottaa kuvaa niin isona kun alunperin halusi "koska se on niin kallis"
        Jotkut ihmiset osaa sitten olla tyhmiä... :D -

        Minulla on 9 tatuointia ja seuraava tatuointi olisi koko selän kuva, joka tulisi maksamaan 4000-6000€, joten olen pyöritellyt tätä ideaa jo vuoden ja en osaa päättää hankinko sitä rahallisista syistä, ainakaan vielä.
        Tyhmää on heittää tollainen kommentti. Raha voi olla joillakin tiukassa, jolloin joutuu järjestelemään asioita tärkeysjärjestykseen. Onhan tatuoinnit jees, mutta jos joku sanoo että se on niin kallis, ettei tiedä viitsiikö ottaa, on ihan perusteltu väite. Vaikka kuinka haluaisi.


    • näätäpulveri

      biomechanical tatskat on uusi tribaali

    • tatuoitu nainen

      Miulla on kiinalaiset merkit kädessä ja on miusta ihanat, ne on vähän sellaset että tiien etten ikinä kyllästy siihen. Sama on pohkeessa tribaali koska siihen en kyllästy. Omasta mielestä en halua mitään kuvaa koska oon vähän sellanen et kyllästyn helposti, siksi "massa"kuvat valintana. ( ihan sama miulle, mie tykkään (: ) Mie otan vaikka p**luperhosen jos vaan ite tykkään, en siitä mitä muut ajattelee !

    • asdf7

      haahah.
      ei helvetti mikä läppä tää koko keskustelu. taitaa olla jonkun musteettoman aikaan saama. tatuoidun ja tatuoimattoman ero on siinäk, että tatuoitua ei välitä, vaikka tatuoimattomalla ei leimoja löytyiskään ;D

    • xdgdtb

      perhoset ja erilaiset kukkaköynnösjutut. eli 5 sentin päässä toisistaan kukkasia ja väliin tikattu jotain mustia viivoja varjostusneulalla tai jollain. hirvittävän monen naisen eka tatuointi, selän, olkapään tai jalan/nilkan alueella.
      pääkallot on kans sellasia et aika monelta löytyy.

    • Kää Pallo

      Tatuointikuvioissa on omat muotinsa. Ottamishetkellä trendikäs näyttää jo muutaman vuoden päästä vanhanaikaiselta. Ja pysyy ihossa vuosikymmeniä...

    • salkin1

      Itse koen, että tatuoinni pitää merkitä jotain sille joka sen ottaa. Itse en pystyisi ottamaan esim. kiinalaisia tai muitakaan aasialais tyylisiä tatuointeja kun en koe pystyväni kantamaan aasialaista kulttuuria sille kuuluvalla arvolla. Siksi omat tatuointini ovat hyvin länsimaisia, tai oikeastaan eurooppalaiseen kulttuuriin nojaavia.

      Tribaaleista sen verran, että luin jostain (olisko ollut wikipediasta) niiden olevan heimo tatuointeja (tämä ei varmasti ollut yllätys kenellekkään) eli juuri maoreilla jne. yleisiä. Samassa tekstissä pohdittiin näitä 90-luvulla otettuja ns. "trendi-tribaaleja" ja pohdittiin sitä, että näiden tribaali tatuointien kantajat kokevat kuuluvansa uudenlaiseen "urbaaniin heimoon" joka ei ole sidoksissa mihinkään tiettyyn maantieteelliseen alueeseen eikä kieleen, vaan kaupunkilaiseen elämäntapaan, ja he tuovat tämän aate maailmansa esiin tälläisen tatuoinnin kautta.
      Mun mielestä tämä on harvinaisen kiinnostava ajatus, eli tuodaan esille ihmisen halu kuulua johonkin heimoon ja voi olla, että tribaali tatuoinnilla se tuodaan esille jopa alitajuntaisesti tunnistamatta, että itse haluaa kuulua johonkin heimoon. (en usko hirvittävän monen ottaneen tribaali tatuointia sen takia, tiedostaen, että"haluan kuulua heimoon" )
      Toki tatuoinneissa on omat trendinsä, ihan niin kuin kaikessa muussakin. Näytää joo muutaman vuoden päästä vanhentuneelta, mutta vuosikymmenen päästä alkaakin olla Retro (eli taas trendikäs) ja parin vuoden päästä Vintage (eli todella trendikäs)

    • Tero punainen

      mulla on munanvarressa sellanen tatska että sillä pääsee kovien k ullien heimoon.

    • Bamboo

      Ei muuta kuin piikkilankaa vaan niin tietävät työhönottajatkin, että tulee suoraan Kakolasta :-)
      Tällä hetkellä on jonkinmoinen myyjien aikaansaama buumi markkinoida tatuointeja. Vaikka rahaa ei olisi, niin tupakkaan, viinaan, huumeisiin ja tatuointeihin aina löytyy. Painostetaan sitten vaikka vanhemmilta. Surkeaa, että Suomeenkin dumpataan tätä moskaa Amerikasta.

      • Urhoska

        Kakolassa ei lusi enää kukaan. Roistojen uusi koti on nyt Saramäessä.


      • Urhoska

        Kakolassa ei lusi enää kukaan. Roistojen uusi koti on nyt Saramäessä.


      • Urhoska

        Kakolassa ei lusi enää kukaan. Roistojen uusi koti on nyt Saramäessä.


    • elmo112

      Myös minun mielestä tatuoinnin pitää merkitä jotain. Itse olen juuri ottamassa sellaisen pienen (kliseisen :D) muistotatuoinnin jalkaan

    • ...

      Kuvitelma että tatuointiliikkeissä käy menestyviä ja varakkaita ihmisiä on melkoinen klisee.

      Samoin yleensä jonkun muistolle hakatut tatskat kuten äidille, isälle, tyttö- tai poikakaverille, mummolle tai papalle.

    • woåeijgdlögkh

      Joku "Carpe Diem" -tai vastaava mainstream-motto. Hieman ristiriitaista kun parikymppinen on omaavinaan jotain elämänohjeita :)

      Toinen on joku persauksen päällä oleva symmetrinen koriste naisilla. Kannattaisi laittaa jollain itsevalaisevalla musteella, jotta se toimisi pimeässä sisäänmenokylttinä. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe