AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / tiputteluvuoto

tiputteluvuoto

6 Vastausta 7 799 Lukukertaa
Minulla on nyt ollut viimeisten ja viimeistä edellisten kuukautisten välissä pientä veristä vuotoa noin puolessa välissä kiertoa. Tällä hetkellä vuodon väri on ihan kirkkaan punaista ja oikeastaan sitä ei tule kuin muutama tippa, mutta sen juuri ja juuri huomaa. Tätä verta on ollut hiukan jo muutamia päiviä sitten. Tähän ikään mennessä minulla ei ole ollut vastaavaa.
En käytä mitään ehkäisyä, joten sivuoireista ei ole kyse.
Kipuja ei ole ollut.
Voisko tämä olla kysta tai jotakin muuta?
Helpoin selitys tietysti olisi hormonihäiriö, mutta veren väri on siis ihan kirkas.
Tietäiskö kukaan?
Taidan varata ajan gynelle...

Minulla alkoi olla

Minulla alkoi tulla niitä ja syy oli kohdun myoomat. En tiedä onko sinulla syy sama, mutta jos on voit lukea kertomuksiani jonotuksesta, leikkauksesta ja sen jälkeisestä, kun selaat tätä palstaa taaksepäin. Kirjoitin siis nimimerkillä "jonossa".

apua!

Jos siellä on joku pienempi myooma, voiko sen poistaa niin ettei koko kohtua tarvitse poistaa?
Kaavinta?
En tiedä mitään naistentaudeista, koko ikäni olen ollut kaikin puolin terve.

Älä nyt säikähdä!

En tiedä, mikä on sinulla syy, toin vain esiin oman syyni. Pienet myoomat eivät haitanne mitään ja voi niitä yksittäinkin poistaa.

Omalla äidilläni oli myoomia ja hän tuli raskaaksi ja synnytti helpommin viimeisen sisarukseni kuin meidät muut. Häneltä myoomia ei koskaan leikattu, vaikka aiheuttivat vuotoaja ja anemiaa. Kun häneltä sitten loppuivat kuukautiset, kutistuivat myoomatkin.

ei välttämättä myooma

tiputtelu voi, kuten itsekin kirjoitit johtua esim. hormonihäiriöstä, tai vaikkapa yksinkertaisesta tulehduksesta, jotka molemmat hoituvat helposti antibiooteilla, hormonikuurilla tai muulla lääkityksellä. varaa vain reippaasti aika gynelle, niin saat asiasta selvyyden

kiitos

no onneksi se voi olla muutakin.
varaan ajan.

kiitos vastanneille

Hei

Kävin itse pari viikkoa sitten lääkärillä ja kysyin samaisesta asiasta. Hän sanoi että kierron puolivälissä voi esiintyä tiputteluvuotoa ja se on aivan normaalia.
 /   /  /  / tiputteluvuoto

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta