Sky Team PBR Promanki

heksali

Niin että onko kellään tietooo Sky Team PBR Promanki -moposta? Entä onko kellään kokemusta? Kantsiiko ostaa?

69

16411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jopsi

      ei kandee olin konefirmalla töissä nii koko ajan tuli pbr pro manki holtoon....

    • (þ)

      Mittarissa on nyt 2500km.Ei mikään varma peli.Jatkuvasti jotain pientä murhetta.(etujousituksen pitää heti avata ja jousia venytettävä,takajarru voi jumettua joskus kevyestäkin jarrutuksesta eli ei mitään talviajokki,mutterit löystyy ekan 1000km ajon aikana vähän joka puolelta varsinkin ilmanputsariin kansiin laitettava suosiolla nylonmutterit,eturengas pompotti eli heti vaihtoon sekin,tulppa kannattaa vaihtaa heti...)Mutta toisaalta,tuleepahan tekniikka tutuksi.Harrastuksensa kullakin.Aika vaarallinen ajo-ominaisuuksiltaan verrattuna edelliseen skootteriin.Jalkaramppeja piti laskea 5cm.Nyt on viimeaikoina ollut korjauspuolella hiljaista."Tyyntä ennen myrskyä",niinkö?

      Jos haluat vaan ajaa ja tankata,osta laatumerkki.

      • aion itsekkin

        hankkia kyseisen mopon, kyllä kantsii!


      • `´kokenut`´

        riippuu ihan miten ajelet. Ostin kaverilta sellasen vuosi sitten, kaverilla oli toiminut tosi hyvin ei ollut joutunut korjauttelemaan. Nyt minä heitin sillä paskarinkiä ja kone meni:( osta ihmeessä se on tosi hyvä mopo jos sitä vaan pitää hyvin.


      • juuuuuuu
        aion itsekkin kirjoitti:

        hankkia kyseisen mopon, kyllä kantsii!

        Ja mun peltoautoni (ferrari) ratkes keskeltä kesken ajon. joo...

        Oliks toi sun viesti joku porvo?


      • täh?

        mikä helevetti on jalkaramppi


    • PBR

      omasta mielestäni kannattaa olen itsekkin hankkimassa ja olen löytänyt tuhottomasti tietoa joten tiedän sitä sun tätä pbrrästä mikään ei mene rikki jos ajat nätisti mutta mutterit kuulemma löystyvät nopeasti ja jotain osia pitää uusia

    • bomber1243

      Eli, PBR on kiinanihme, joten varautukaa käyttämään sitä huollossa tai korjailemaa n usein. Mopoksi kulkee ihmeen hyvin, jopa 60 km/h vakiona. Tämä mopo ei kestä kunnon raiskausta, Keuliessa takakeskiö tykkää paskaa ja takaratas jää tielle.

      Ketjut ovat kuin kuminauhaa, joten kannataa ostaa heti uutena crossiketjut ja jos aikoo pitää vakiona, lyhyemmät välit. Välit lyhennetään, koska tämä on 4t mopo ja siksi laiska. 12/44 on riittävä välitys ja silloin mopo kulkee vielä hyvin ja vääntää koko rahan edestä.

      Edessä on levyjarrut, ainakin itselläni pelittää hyvin. Takana se iänikuinen riesa, rumpujarru. Jarrut toimivat kyllä korkeammillakin nopeuksilla hyvin, mutta ongelma onkin renkaiden koko, nehän ovat vain 120/90-10" ja 100/70-10" ja tykkää luistaa kunnon jarrutustilanteessa.

      Mopon virityksen voi tehdä tasan yhdellä tapaa. Isompi sylinteri: Tuo kiihtyvyyttä ja ajomukavuutta. 72cc moottorilla, 20mm kaasuttimella ja 15/44 väleilläkään PBR ei kulje paljoa yli 80 kmh. Tehoputkessa on se hyvä puoli, että sillä saadaan vakioputken superkuriäänenvaimennin ja boonustukkonen alkukäyrä veks. Näissä kahdessa on se vika, että niissä ei ole kuristinta. Ne ovat kuri, rakennettu siten , ettei niitä voi avartaa milläään, siellä ei ole prikkaa vaan ne ovat suoraan tehty liian pienestä putkesta.

      Ajoasento PBR:ässä on melkein kuin ruokapöydässä istuisi. Jotkut tykkää korottaa perää, mutta miinuksena on se, että penkillä "valuu" tankkiin kiinni ja tarpeeksi isossa töyssyssä pikkuveli ei tykkää enää.

      PBR on rekisteröity 2-päällä ajettavaksi. Tätä ei kumminkaan hirveästi kannata harrastaa, kun tuppaa iskarit lyömään pohjaan ja matkustaja istuu noin kämmenen kokoisella penkillä. Myös kiihtyvyys (Varsinkin vakiovälityksillä!) on aivan omaa luokkaansa 2-päällä ajettaessa. Suomeksi tämä tarkoittaa että polkupyörälläkin mennään ohi jos ylämäkeen lähdetään liikkeelle...

      PBR:ää myydään mm. Motorpowerilla (www.motorpower.fi).
      Hintaa on 1190 €, mutta älkää antako sen hämätä! Halpa mopo hajoaa useammin!
      Suosittelen kyllä ostaa kyseisen mopon, mutta kannattaa käydä koeajamassa ennenkuin tekee hätiköityjä ostopäätöksiä...

      • Lainata

        ...suoraan Motot.net tietopankista. Mut ihan sama


      • Pebru§ka

        mistä hankin 44 piikkisen takarattaan kun en löydä mistään? (Skyteam pbrrään)


      • Melkoinen

    • 1231

      onhan ne nyt ihan hyviä mopoja

      • Bpr:ää

        suosittelen lämpimästi tämän laitteen ostoa, on ollut minulla tuo soecial edition jo yli vuoden ja on 5000km lasissa eikä tunnu missään. kureja kannattaa vähän porata ni kulkee hyvin. kun tekee huollot oikein nii siitä saa pitkä aikaisen menopelin. Kaikki jotka haukkuu kiinalaisia mopoja ei varmasti omista sellaista.


      • dafasfd
        Bpr:ää kirjoitti:

        suosittelen lämpimästi tämän laitteen ostoa, on ollut minulla tuo soecial edition jo yli vuoden ja on 5000km lasissa eikä tunnu missään. kureja kannattaa vähän porata ni kulkee hyvin. kun tekee huollot oikein nii siitä saa pitkä aikaisen menopelin. Kaikki jotka haukkuu kiinalaisia mopoja ei varmasti omista sellaista.

        4000km ajettu änkkä pudonnu 3 kertaa, ketjut katki, lamputki heti vaihtoo. muutaki osaa hajonnu sieltä sun täältä eikä kaaduttu. kiinanlaatu


    • on...

      PBR puolautomaatti ja toimii vitun hyvin

    • ELk

      Joo eli mulla on ollut tommoinen skyteam PBR se on toiminut ihan hyvin ja kulkee sen 60 km/h Multa ei ole tippunut siitä osia. Mulla on ollu myös samurai 110cc ja samurai 50cc kymcon skootteri ja jotai muita, noista yksikään ei ole ollut niin hyvä kuin PBR.

      • D11ZE1

        noh... aattelin vaan että kandee varmaa ostaa tommonen skyteam pbr jos kerran on noin hyvä :) itelläin on tommonen samurai 110cc ollu harjottelu mopon ... :DD


      • D11ZE1
        D11ZE1 kirjoitti:

        noh... aattelin vaan että kandee varmaa ostaa tommonen skyteam pbr jos kerran on noin hyvä :) itelläin on tommonen samurai 110cc ollu harjottelu mopon ... :DD

        menin sit ostamaan tollasen special editionin :) vähän tuunasin siä koska ulkonäkö nyt ei mitää hienoo ollu... mut kyl näyttäs toimivan ;) ostakaa!


    • pfjgo

      mulla meni rikki ygösel

      • pbr

        kannattaa ehdottomasti ostaa pbr se on paras!


      • Pomperin omistaja
        pbr kirjoitti:

        kannattaa ehdottomasti ostaa pbr se on paras!

        Itelläni tosiaan tuollainen peli on ja täytyy sanoa että ei todellakaan ole leikkimistä varten. Ketjut olen joutunut vaihtamaan heti alkuunsa parempiin, rattaat rattaat kului myös heti alkuunsa. Kone sanoi vuoden jälkeen riks räks pum, yhden vaihderattaan mennessä paskaksi. Vaihderattaat meni vaihtoon ja kone on tällä hetkellä kyllä toiminnassa. Matka jatkui, ja sisäänajon jälkeen kun alkoi revittely, takaratas sanoi itsensä irti (kirjaimellisesti) ja koitettu saada takaisin kiinni jos jonkinmoisilla sokilla yms mutta mikään ei ole kestänyt kunnolla. Nyt olis tarkoitus väsätä kyseinen ratas kiinni jonkinmoisella pulttivirityksellä, tai pistää jokin hopperin takarengas sopimaan. Luultavasti ensimmäinen. Nyt tosin alkaa olla mopoikä ohitse kun on jo 18 joten pistän kuntoon ja myyn jollekkin joka ymmärtää olla leikkimättä, semmoiselle tämä on aivan kelpo peli. Mopo kulkeekin kiitettävää vauhtia, oma virittämätön moponi kulkee 60-70 ja kiihtyy aivan kiitettävää vauhtia. Mutta tosiaan, jos aikomuksenasi on keulia ja vääntää paskarinkiä jne, osta pv tai manki, tai joku näistä riejuista, mbk:ista ymmämuista.


      • pbr on luuska

        kai se nyt menee ygösel rikki ootko huomannu et siin on gakeli kolmonen ja jopa nelonen.


    • paras mopo ikinä

      todella hyvä mopo kestää käikkenlaiset temput ja on muutenki tosihyä
      kulkee noi alamäkeen 95 km/h

      • 17+12=29

        haha..toi ei mee edes tappovireillä 90 km/h...kiinan romu (heikkolaatu)


      • jammu kuskiii
        17+12=29 kirjoitti:

        haha..toi ei mee edes tappovireillä 90 km/h...kiinan romu (heikkolaatu)

        sulla taitaa olla polkupyörä ku et oikeen tiiä juttui. Skyteam yltää jo derbin tasolle. Ei tiedä vaikka tulevaisuudessa yltäisi muihinkin euromopoihin.

        Toi 90km/h ei vaadi välttämättä edes 125cc pyttyy. 72cc saattaa riittää. On meinaan kevyt pyörä nii jaksaa raskaitakin välejä.


      • hr
        17+12=29 kirjoitti:

        haha..toi ei mee edes tappovireillä 90 km/h...kiinan romu (heikkolaatu)

        onko sulla moista peliä jos ei nii älä haukku romuks


      • fgh543
        jammu kuskiii kirjoitti:

        sulla taitaa olla polkupyörä ku et oikeen tiiä juttui. Skyteam yltää jo derbin tasolle. Ei tiedä vaikka tulevaisuudessa yltäisi muihinkin euromopoihin.

        Toi 90km/h ei vaadi välttämättä edes 125cc pyttyy. 72cc saattaa riittää. On meinaan kevyt pyörä nii jaksaa raskaitakin välejä.

        hahhah! mäki voin laittaa mun derbiin hayabusan koneen nii menee 400 kmh eikä tarvi ees ottaa kureja pois!!!111111111


      • kkkasebgjkwer
        17+12=29 kirjoitti:

        haha..toi ei mee edes tappovireillä 90 km/h...kiinan romu (heikkolaatu)

        idiootti ky se pbr menee helposti 50cc jopa 100 mul meni loivaan alamäkeen rekan peräs (imussa) NAVIGAATTORIIN 92 et turha tulla aukoo siin yhtää mitää kiu koskaa varmaan ees koskenu pbr ään.


      • pebarikuski
        kkkasebgjkwer kirjoitti:

        idiootti ky se pbr menee helposti 50cc jopa 100 mul meni loivaan alamäkeen rekan peräs (imussa) NAVIGAATTORIIN 92 et turha tulla aukoo siin yhtää mitää kiu koskaa varmaan ees koskenu pbr ään.

        kyllähän se kulkee joo jos ei oo ilmanvastusta :D


      • omistaja
        17+12=29 kirjoitti:

        haha..toi ei mee edes tappovireillä 90 km/h...kiinan romu (heikkolaatu)

        Eikö? Vakiona 65..


    • honda kuski

      Ihan hyvä ostos. Kestää kuin tauti.
      Olen ajellut metsässä ja keulinut niin pirusti.

      Hakkaa hondan ja jinkun kaikin puolin.

      • kyllä kestää

        mun skyteam PBR kesti aika hyvin ton 10 metrin hypyn mut kyllähän noi pyörät irtos ja kone tippus mut ei sen pahempaa. skyteam on kuule perskutin hyvä mopo ja kokemusta on , on ollu jo melkeen 7 vuotta ja eikä kertaakaan oo hajonnu paitsi hypyn jälkeen ja parit vilkut on menny rikki. eli kannattaa ostaa skyteam PBR koska se on yks parhaimmista popoista mitä tiedän. ne jotka haukkuu skyteam PBR huonoks ei varmaankaa omista sellaista :D


      • hr
        kyllä kestää kirjoitti:

        mun skyteam PBR kesti aika hyvin ton 10 metrin hypyn mut kyllähän noi pyörät irtos ja kone tippus mut ei sen pahempaa. skyteam on kuule perskutin hyvä mopo ja kokemusta on , on ollu jo melkeen 7 vuotta ja eikä kertaakaan oo hajonnu paitsi hypyn jälkeen ja parit vilkut on menny rikki. eli kannattaa ostaa skyteam PBR koska se on yks parhaimmista popoista mitä tiedän. ne jotka haukkuu skyteam PBR huonoks ei varmaankaa omista sellaista :D

        olen samaa mieltä "kyllä kestää":n kans


    • pbr-boy

      kannattaa ihmeessä niitten maine on ehkä huono mutta monilla mun kavereilla ja itelläni on sellaset ja hyvin on toiminu ainut pikku vika on että kone leipoo kiinni 50km välein ja pakoputki on umpirautaa hyvä mopo mutta pikku miinuksena se että ajaminen on käytännössä mahdotonta

      • kiinanmieeeesss

        Maine nyt on aina kiinalaisilla huono, mutta eipä se mitään jos vain kehtaa ajaa ja mopo kestää.

        Omalla skytemilla on ajettu kohta lähes 15tkm ja ei ole ollut mitään vikaa.
        Sanoisin että aika hyvin kiinanihmeeltä.


      • Shaissea!
        kiinanmieeeesss kirjoitti:

        Maine nyt on aina kiinalaisilla huono, mutta eipä se mitään jos vain kehtaa ajaa ja mopo kestää.

        Omalla skytemilla on ajettu kohta lähes 15tkm ja ei ole ollut mitään vikaa.
        Sanoisin että aika hyvin kiinanihmeeltä.

        Juu kyl se PBR menee sitä 90km/h kunnes oot ajanu alamäkeen noin tunnin verran ja väleillä 1000/3000 vitun pässit! Itse ostin PBR ja virheostos oli! Jumalauta on shaissea kamaa kyllä tämä!! Vihdelaatikko sanoi irti tonnin kohdalla. Ja nyt 4 tonnin kohdalla leipos kii! Vittu!"


      • jammulla itse...
        Shaissea! kirjoitti:

        Juu kyl se PBR menee sitä 90km/h kunnes oot ajanu alamäkeen noin tunnin verran ja väleillä 1000/3000 vitun pässit! Itse ostin PBR ja virheostos oli! Jumalauta on shaissea kamaa kyllä tämä!! Vihdelaatikko sanoi irti tonnin kohdalla. Ja nyt 4 tonnin kohdalla leipos kii! Vittu!"

        Ihme porukkaa täälä. Ette ilmeisesti osaa käyttää mopojanne.
        Tunnen kolme henkilöä jotka omaavat tuon skyteamin. Jokainen on ajanut yli 7000km ja pari lamppua on palanut mutta mitään muuta ei ole mennyt rikki.
        Ja sitten tunnen yamaha kuskin jolla on runko katkennut. Ja sitten 2 derbi kuskia joilla on leikannut mopo kiinni.

        Eli kyllä ne mopot kestää kun osaa pitää hyvin, mutta saa ne paskaksikin (euroopplaisetkin) jos vaan on niin sählä että ei osa käyttää.


    • skyteam_kestää

      ihan ok.
      Mulla on ajettu kohta 9000km ja ei oo muuta kun lamppu palanu kerran.

      Ihan hyvä ostos.

    • jammu miääässs

      Kaverilla on. Kulkee aika hyvin nelariks.
      Kestää aika hyvin kiinalaiseks. Kaveri on ajanu kohta 10tkm ilman suurempiua vikoja.( Vilkku palanu.)

      Aika hyvä kiinalaiseks. suosittelen.

      • juuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

        Mulla on ajettu 6000km ja lamppu palanu jo 3 kertaa.Saattaa olla joku maanantai kappale.
        Muuten toiminu hyvin.


      • Eli mitä
        juuuuuuuuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:

        Mulla on ajettu 6000km ja lamppu palanu jo 3 kertaa.Saattaa olla joku maanantai kappale.
        Muuten toiminu hyvin.

        Eli mitä eroja normis pbr:äs on verrattuna siihen special editioniin?


      • beta-maan
        Eli mitä kirjoitti:

        Eli mitä eroja normis pbr:äs on verrattuna siihen special editioniin?

        Joo, onhan toi PBr hyvä harrastus kun joutuu kokoajan korjailemaa. Älä nyt helvetissä osta PBR! Kuten muut on jo sanonut ne perusjutut: ketjut katkee sun muuta... Sanon et Skyteam manki on parempi ku peepeeär mut seki on täys paska! Hommaa Joku cpi,beta,aprilia jne... Ei mitäääääään helvetin kiinalaispaskapaskoi! Joo, kyl ne välit pitää olla sinne 1000/6000 et pääset ees 72 cc pytyllä 90... Mulla on tämmöne bebsu special edition ja 72 cc Ixil-tehoputket. Ei oo tehty pienintäkään temppua ei mitään raiskausta eikä mitään. Silti jostain syystä on akun metallinen pidike joutu hitsaamaan jo 4 kertaa takas kiinni runkoon. Silti jostain syystä mun 50cc koneeseen tuli joku rndm vika, ja alaanerikoistuneet korjaajatkaat ei osannu korjata!! Päätin hommata 72. Nyttenki se on tuolla tallissa, kun iskarit hajos... EI LAATU VEHJE!! ÄLÄ TUHLAA 1000 EUROA TÄLLÄISTEEN PASKAAN!


      • kiinalaisiaharrastaa
        beta-maan kirjoitti:

        Joo, onhan toi PBr hyvä harrastus kun joutuu kokoajan korjailemaa. Älä nyt helvetissä osta PBR! Kuten muut on jo sanonut ne perusjutut: ketjut katkee sun muuta... Sanon et Skyteam manki on parempi ku peepeeär mut seki on täys paska! Hommaa Joku cpi,beta,aprilia jne... Ei mitäääääään helvetin kiinalaispaskapaskoi! Joo, kyl ne välit pitää olla sinne 1000/6000 et pääset ees 72 cc pytyllä 90... Mulla on tämmöne bebsu special edition ja 72 cc Ixil-tehoputket. Ei oo tehty pienintäkään temppua ei mitään raiskausta eikä mitään. Silti jostain syystä on akun metallinen pidike joutu hitsaamaan jo 4 kertaa takas kiinni runkoon. Silti jostain syystä mun 50cc koneeseen tuli joku rndm vika, ja alaanerikoistuneet korjaajatkaat ei osannu korjata!! Päätin hommata 72. Nyttenki se on tuolla tallissa, kun iskarit hajos... EI LAATU VEHJE!! ÄLÄ TUHLAA 1000 EUROA TÄLLÄISTEEN PASKAAN!

        Se kuules vaikuttaa miten mopoaan pitää. En tiedä oletko tosissasi vai onko viestisi vitsi mutta en usko että skytari tuolla tavalla hajoaa.
        Oma skyteam pbr on kestänyt kohta 9000km ilman mitään vikoja. Ja olen ajellut metsässä ennen kuin sain kortin. Ja talvella. Ja soramontulla.

        Että en nyt sanoisi paskaksi...


      • hr
        beta-maan kirjoitti:

        Joo, onhan toi PBr hyvä harrastus kun joutuu kokoajan korjailemaa. Älä nyt helvetissä osta PBR! Kuten muut on jo sanonut ne perusjutut: ketjut katkee sun muuta... Sanon et Skyteam manki on parempi ku peepeeär mut seki on täys paska! Hommaa Joku cpi,beta,aprilia jne... Ei mitäääääään helvetin kiinalaispaskapaskoi! Joo, kyl ne välit pitää olla sinne 1000/6000 et pääset ees 72 cc pytyllä 90... Mulla on tämmöne bebsu special edition ja 72 cc Ixil-tehoputket. Ei oo tehty pienintäkään temppua ei mitään raiskausta eikä mitään. Silti jostain syystä on akun metallinen pidike joutu hitsaamaan jo 4 kertaa takas kiinni runkoon. Silti jostain syystä mun 50cc koneeseen tuli joku rndm vika, ja alaanerikoistuneet korjaajatkaat ei osannu korjata!! Päätin hommata 72. Nyttenki se on tuolla tallissa, kun iskarit hajos... EI LAATU VEHJE!! ÄLÄ TUHLAA 1000 EUROA TÄLLÄISTEEN PASKAAN!

        jos niistä osaa huolehtia ja eikä mittään turkasen isompia hyppyri temppuilua, nii kyllä toimii mukavaan ajeluun on varmaan mukava vehje.


      • pebarikuski
        beta-maan kirjoitti:

        Joo, onhan toi PBr hyvä harrastus kun joutuu kokoajan korjailemaa. Älä nyt helvetissä osta PBR! Kuten muut on jo sanonut ne perusjutut: ketjut katkee sun muuta... Sanon et Skyteam manki on parempi ku peepeeär mut seki on täys paska! Hommaa Joku cpi,beta,aprilia jne... Ei mitäääääään helvetin kiinalaispaskapaskoi! Joo, kyl ne välit pitää olla sinne 1000/6000 et pääset ees 72 cc pytyllä 90... Mulla on tämmöne bebsu special edition ja 72 cc Ixil-tehoputket. Ei oo tehty pienintäkään temppua ei mitään raiskausta eikä mitään. Silti jostain syystä on akun metallinen pidike joutu hitsaamaan jo 4 kertaa takas kiinni runkoon. Silti jostain syystä mun 50cc koneeseen tuli joku rndm vika, ja alaanerikoistuneet korjaajatkaat ei osannu korjata!! Päätin hommata 72. Nyttenki se on tuolla tallissa, kun iskarit hajos... EI LAATU VEHJE!! ÄLÄ TUHLAA 1000 EUROA TÄLLÄISTEEN PASKAAN!

        mulaki kestäny ihan saatanan hyvin vaikka keulinki ja pistän menee ihan päin vittua ajellen... takarats irronnu keulan takii ja 2 vaihe raksuttaa mut ei oikkeestaa sen kummallisempaa... mullaki iskari paskana, mutta se meni sen takii et ajoin jotai 60km/h hemmetin isoo kuoppaan :D


    • ppepeeär

      Hinta laatu suhteeltaan tosi hyvä.

      Oma on kestänyt nyt 6000km ja vain lamppu on palanut.

      Kannattaa ostaa.

      • exPebaristi

        hahhah on toi vaa hauskaa ku suomi24:seen saa kirjoittaa kuka haluaa ilman minkäälaisia kokemuksia :D
        ''ei kannata ostaa mulla on ja leipo 1 km jälkeen''

        No mutta asiaan, ihan hyvä mopo ! palveli minua 3 vuotta mopoaikoina, vikoja oli vaan että tulppa piti vaihtaa ja lamppu tosiaan kerran kärähti, kilsoja kerty 8000-9000km ! Noissa luvuissa alkaa derbitkin jo lahoamaan :)

        Suosittelen!


      • mankimies...
        exPebaristi kirjoitti:

        hahhah on toi vaa hauskaa ku suomi24:seen saa kirjoittaa kuka haluaa ilman minkäälaisia kokemuksia :D
        ''ei kannata ostaa mulla on ja leipo 1 km jälkeen''

        No mutta asiaan, ihan hyvä mopo ! palveli minua 3 vuotta mopoaikoina, vikoja oli vaan että tulppa piti vaihtaa ja lamppu tosiaan kerran kärähti, kilsoja kerty 8000-9000km ! Noissa luvuissa alkaa derbitkin jo lahoamaan :)

        Suosittelen!

        Ite kans joskus ajelin äiteen vanhalla mankilla olisko ollu reilut 5000km... Hyvin pelas tulppa piti vaihtaa, lamppukkin hajosi mutta ei siihen tuon suurempia vikoja ikinä tullut... Hyvin pelas joka säällä ei ollu minkäänlaisia ongelmia. Joten miks näitten pitää tulla valittaan tänne omasta mankista joka on raiskattu niin että ei siitä tiedä mikä mopo se edes on...
        Ite suosittelen mankia kans jos joku on sellaista ostamassa... ei tahdo olla muutakun haittaa näistä isopyöräisistä. omani maksoi 1400€ ja siihen on kohta laitettu samanverran osiin rahaa. on vaihdettu ketjut, rattaat, takaiskari, 2x takarengas, eturengas, jarrupaloja, mäntä, lamppu sun muita osia... ja tämä ei ole mikään tappiviri mopo... kuri pois ja isompi eturatas ja siinä mun virit. ja silti rahaa menee helposti mopon hinta osiin.


      • pbr
        mankimies... kirjoitti:

        Ite kans joskus ajelin äiteen vanhalla mankilla olisko ollu reilut 5000km... Hyvin pelas tulppa piti vaihtaa, lamppukkin hajosi mutta ei siihen tuon suurempia vikoja ikinä tullut... Hyvin pelas joka säällä ei ollu minkäänlaisia ongelmia. Joten miks näitten pitää tulla valittaan tänne omasta mankista joka on raiskattu niin että ei siitä tiedä mikä mopo se edes on...
        Ite suosittelen mankia kans jos joku on sellaista ostamassa... ei tahdo olla muutakun haittaa näistä isopyöräisistä. omani maksoi 1400€ ja siihen on kohta laitettu samanverran osiin rahaa. on vaihdettu ketjut, rattaat, takaiskari, 2x takarengas, eturengas, jarrupaloja, mäntä, lamppu sun muita osia... ja tämä ei ole mikään tappiviri mopo... kuri pois ja isompi eturatas ja siinä mun virit. ja silti rahaa menee helposti mopon hinta osiin.

        Itelläni on pbr ei mikään huippu mopo mut ei mikää iha huonokaa jos sitä osaa pitää.
        Itselläni kulkee sen 92 gps:ään. Viriä on 72cc pytty. muokattu kansi,24mm keihin ja tehari. Ja tietenkin rattaa on vaihettu.lampu palaa aika tiuhaa tahtii paskaks mut ei se mitään


      • Monkibomber_93
        pbr kirjoitti:

        Itelläni on pbr ei mikään huippu mopo mut ei mikää iha huonokaa jos sitä osaa pitää.
        Itselläni kulkee sen 92 gps:ään. Viriä on 72cc pytty. muokattu kansi,24mm keihin ja tehari. Ja tietenkin rattaa on vaihettu.lampu palaa aika tiuhaa tahtii paskaks mut ei se mitään

        Millä tavalla kantta olet muokannut? Ja mikä kansi kyseessä?


    • pbr

      Ajattelin ite ostaa tommosen skyteam pbr ekaks mopoks. hyvä vai huono valinta?

    • suosittelen

      1.5.2006 - 12.4.2011 ei paha pebarista puhumiseen :D

      mut joo, ostin itekki tommosen, ja on mulla ihan hyvin toimu, uus pitki kannattaa hommaa koska on iha yli kurit vaki putkes ja uudet välit :D
      suosittelen

      • edelleen suosittelen

        hups putki*


    • Detsikin söi lampun!

      Voi voi tein vikojanne!

      Siis iik dåå ihQ mun on lamppu palanu 79000 kilometrin jälkeen hirvee kiinansaisse, ei kestä yhtään mitään. Ja sit leikkas kiinni kun en ole lisännyt öljyä kolmeen vuoteen.

      Yrittäkää päästä yli onkelmistanne

    • Kurit?

      Missä Pbr:äss on kurit? ja mite sais kiihtymää ja kulkemaan hyvin? ku on vielä vakio ja ei kiihdy yhtään.. mitkä kurit pois??

    • kermapese

      kiinalain paska

    • SAMAAKIINAPASKAA

      KYLLÄHÄN SEN JO NIMESTÄ TIETÄÄ ONKO VIKOJA ESIM. JOKU HYPERSUPER MANKI TAI MEGAHYPERSUPERPROSPEED MANKI NIIN ON vitun VARMASTI VIKAA.

    • pbr omistaja

      mol pn pbr ollu 3 vuotta ja 8 tonnia ja ainoostaa ketjut katkennu ja takavalo palanu en tiä mistä kaikki skyteamin ennakko luulot mutta mun kavereitten derbit koko ajan paskana eikä toi niinku ikinä

    • TheHuussi

      Joo, aattelin itsekkin ostaa pbr:n kun jo näitä kiinanihmeitä on jo yksi takana (orion rx50) niin tietää miten pitää käsitellä ja huoltaa.

    • Hintdfgdf

      Imukaulan kuristuksen kun ottaa pois, eteen 15 piikkinen ratas ja isompi suutin ni menee jo mun alla (70kg) 65-70kmh:)

    • PBR

      Kyl on pbr:rräs paukkuu vakiona. mulla kulkee TÄYSIN vakiona(takalyhty vaihettu) suoralla 73. mitattu navigaattorilla! painan 65kg. Entiä, ihmepeli on ja mahtava ajokokemus!

    • Kskskd

      Ajattelin hankkia tälläisen kiinanihmeen toiseksi mopoksi jolla sitten voi heittää jotai settiä koska tolla toisella tulee toi homma vähä kalliiks niin että miten toi peli kestää keulintaa ja sellasta?

    • OISKO MUUTA

      No jos ne PBR:rrät on kerta nii paskoi nii oisko jotai saman tapasta... (ei hopper kokemusta on!) oon vähä liia lyhyt kuitenki crossille

    • hoossa

      72 000 km ajettu lamppu kerran palannut

    • kannattaa ostaa

      oisko kellään tietoo miten saa sellasen että painaa tyyliin napista tai jotain niin etteei kulje niin paljoo kun oon ollu muutamassa mopomiittissä ja on viri pbr lähteny kilvist ku ei oo ollu sellasta rajoitin höskää ja kannattaa ostaa itelläni 9tkm mittaris ja hyvin kestäny kun ostin niin ostin uudet lamput eteen ja taakse maskin,digi mittarin ja virii ja sit maalasin hienosti tankki,etu ja takalokarit ja maski ja tehari tumman sinisellä metallivärillä ja sit runko metalliväri musta tanko samalla sinisellä ja etu haarukka puoliks silla samalla sinisellä ja puoliks mustalla peilit sinisellä vanteet sini mustat itelläni tohon vehkeeseen kulunu rahaa noin 3,5 tonnii-4 tonnii ei oo tarvinnu korjaillu aina 1tkm välein vaihtanu oljyt kiillottanu ja vahailtu noin 7tkm välein kun ostin ton 13v niin rupesin tuunaa ostin aluks uudet ketjut ja tulpan ja ne lamput ja uudet vilkut sit tuli tuuninkii

      • teeppä näin

        ostat kierrostenrajottimen napilla ja asetat sen 9500 nii eiköhä pitäs toimii


    • flfkfnfnrlrprlfnfbfn

      Suuri osa trolleja täällä ihmiset opetelkaa käyttäytymään. Ite harkitsen ostaisko isopyöräsen vaihemopon vai ton pbr?

    • pbr

      Itellä on nyt toi pbr ollu mökkimopona ja mietin että laittasko kuntoon ja tie käyttöö ku tänä vuona kortti ja toiminu kuitenki hyvin.

    • Anonyymi

      Itselläni on ja on aivan loisto peli kannattaa ostaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe