Lumene itseruskettava vaahto

Ruskea

Pakko oli tulla kehumaan että vihdoin on löytynyt hyvä itseruskettava ja todella suosittelen kokeilemaan!! tulee tosi tasainen ja luonnollinen tulos. olen kokeillut melkein kaikki itseruskettavat, myös kehutun dermosil itseruskettavan joka hintansa puolesta oli ihan hyvä, mutta sävy ei kestänyt kauaa ja sillä sain rajoja aikaiseksi.

tämä lumenen vaahto maksaa n.12e ja antaa ensin vaaleamman tuloksen, mutta sävy syvenee toisella kerralla.

olen todella tyytyväinen tähän itseruskettavaan, välttäkää näitä varmat rajat ja läiskät antavia garnier,nivea ja loreal. tässä lumenen on myös ihan siedettävä haju, verrattuna noihin muihin.

eikun ruskettumaan!! :))

16

13524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiva

      Onko todella niin hyvä kuin väitit?? Oon ollut tosi epäileväinen itseruskettavia kohtaan, enkä oo uskaltanut käyttää niitä mahdollisten rajojen/läiskien/huonon värin pelossa. Väriä pitäisi kuitenkin saada pintaan, ku oon todella kalpea, eikä solariumiinkaan viitsisi mennä...

    • kalkkilaivan kapteeni

      Pitääkö laittaa koskeusvoidetta itseruskettavan alle? Ihoni on paikoin kuiva vain kasvoista. Eli jääkö tummempia läiskiä, jos ei rasvaa ennen ruskettavaa?

      • WhiteTeeth

        Käytä ensin koko kroppaan body srubbia, että saat pois kaikki kuolleet ihosolut.Tummempia läiskiä voi jäädä juuri kuiviin kohtiin. Levitä mielellään kosteusvoidetta juuri kuiviin kohtiin,esim.kuten kyynerpäihin.
        Olen kokeillut kaikki mahdolliset spray tan tuotteet Turbotan,Fake bake,Xen tan jne. Paras niistä on ehdottomasti, Sally Hansenin Airbrush Tan. Se on ikävä kyllä aika kallista ja saatavilla ainoastaan netillä. Pari viikkoa sitten näin tuon Lumenen itseruskettavan vaahdon ja koska se oli hinnaltaan niin halpa, päätin testata myös sitä. Wow, todella hyvä ja ihanan tuoksunen. Kaikki muut kokeilemani tuotteet ovat suorastaan haiseet pahalle. Jotkut kuivattavat ihoa ja toiset spray muodossa olevat, valuvat, joten tulosta joutuu tasoittamaan sormilla. Ruskeaa pölyä on kaikki seinät ja lattiat täynnä. Lumenen vaahtoa joutuu laittaman useamman kerroksen jos haluaa "kesävärin", mutta se leviää uskomattoman hyvin ja antaa todella tasaisen värin. Elikkä ehdottomasti halvin ja paras.


      • innostuin
        WhiteTeeth kirjoitti:

        Käytä ensin koko kroppaan body srubbia, että saat pois kaikki kuolleet ihosolut.Tummempia läiskiä voi jäädä juuri kuiviin kohtiin. Levitä mielellään kosteusvoidetta juuri kuiviin kohtiin,esim.kuten kyynerpäihin.
        Olen kokeillut kaikki mahdolliset spray tan tuotteet Turbotan,Fake bake,Xen tan jne. Paras niistä on ehdottomasti, Sally Hansenin Airbrush Tan. Se on ikävä kyllä aika kallista ja saatavilla ainoastaan netillä. Pari viikkoa sitten näin tuon Lumenen itseruskettavan vaahdon ja koska se oli hinnaltaan niin halpa, päätin testata myös sitä. Wow, todella hyvä ja ihanan tuoksunen. Kaikki muut kokeilemani tuotteet ovat suorastaan haiseet pahalle. Jotkut kuivattavat ihoa ja toiset spray muodossa olevat, valuvat, joten tulosta joutuu tasoittamaan sormilla. Ruskeaa pölyä on kaikki seinät ja lattiat täynnä. Lumenen vaahtoa joutuu laittaman useamman kerroksen jos haluaa "kesävärin", mutta se leviää uskomattoman hyvin ja antaa todella tasaisen värin. Elikkä ehdottomasti halvin ja paras.

        itsekin. Käytän itse dermosilin itseruskettavaa,mutta lan olla kyllästynyt,koska se ei kestä juuri mitään,ja on hirmu rasvainen. Voiko tuota lumenen vaahtoa laittaa kerran,antaa kuivua vaikka tunti ja laittaa toisen kerran päälle? jos sävy on ekalla kerralla vaalea. Tuleeko siitä teille ruskea rusketus,vai keltainen vai kenties oranssi?


      • WhiteTeeth
        innostuin kirjoitti:

        itsekin. Käytän itse dermosilin itseruskettavaa,mutta lan olla kyllästynyt,koska se ei kestä juuri mitään,ja on hirmu rasvainen. Voiko tuota lumenen vaahtoa laittaa kerran,antaa kuivua vaikka tunti ja laittaa toisen kerran päälle? jos sävy on ekalla kerralla vaalea. Tuleeko siitä teille ruskea rusketus,vai keltainen vai kenties oranssi?

        Minä olen tehnyt juuri niin että lisään uuden kerroksen noin tunnin kuluttua(...ja kolmannen). Pidän itseni aina ruskeana, mutta en ole uskaltanut mennä solariumiin enää kymmeneen vuoteen, kun ystävättereni sai ihosyövän. Lumenen vaahdosta ei tule minkäänlaisia keltaisia pigmenttejä ainakaan minulle. Väri on luonnollisen ja terveen näköinen. Se on ekalla kerralla tosi vaalea...hmm...olen tottunut olemaan aika ruskea. Vaatteet voi pukea päälle heti aineen levityksen jälkeen. Kuivuu siis saman tien, eikä ole yhtään rasvainen.
        Toinen mitä kannattaa testata on "suihkutettavat sukkahousut". Tämä on ainoastaan jaloille.Ostin pullon eilen Silja Lineltä. Olen aikaisemmin tilannut vastaavia tuotteita jenkeistä. Tämäkin on jenkkiläinen, mutta suomalainen StoneAnt OY Vantaalla markkinoi sitä suomessa.Iso ja kauan riittävä spray pullo. Myytävänä kolmea eri sävyä. Tuli tosi hyvännäköiset jalat,hehe.Kuivui tosi nopeasti ja antoi hyvän värin. Pullossa luvataan, että se myös kiinteyttää, hoitaa, kätkee ihovirheet, katkenneet verisuonet ja arvet. Noista jäkimmäisistä ominaisuuksista en osaa sanoa mitään ;)Nimi on Nyce Legs Spray On.
        Että ei muuta kun testailemaan...


      • ----
        WhiteTeeth kirjoitti:

        Minä olen tehnyt juuri niin että lisään uuden kerroksen noin tunnin kuluttua(...ja kolmannen). Pidän itseni aina ruskeana, mutta en ole uskaltanut mennä solariumiin enää kymmeneen vuoteen, kun ystävättereni sai ihosyövän. Lumenen vaahdosta ei tule minkäänlaisia keltaisia pigmenttejä ainakaan minulle. Väri on luonnollisen ja terveen näköinen. Se on ekalla kerralla tosi vaalea...hmm...olen tottunut olemaan aika ruskea. Vaatteet voi pukea päälle heti aineen levityksen jälkeen. Kuivuu siis saman tien, eikä ole yhtään rasvainen.
        Toinen mitä kannattaa testata on "suihkutettavat sukkahousut". Tämä on ainoastaan jaloille.Ostin pullon eilen Silja Lineltä. Olen aikaisemmin tilannut vastaavia tuotteita jenkeistä. Tämäkin on jenkkiläinen, mutta suomalainen StoneAnt OY Vantaalla markkinoi sitä suomessa.Iso ja kauan riittävä spray pullo. Myytävänä kolmea eri sävyä. Tuli tosi hyvännäköiset jalat,hehe.Kuivui tosi nopeasti ja antoi hyvän värin. Pullossa luvataan, että se myös kiinteyttää, hoitaa, kätkee ihovirheet, katkenneet verisuonet ja arvet. Noista jäkimmäisistä ominaisuuksista en osaa sanoa mitään ;)Nimi on Nyce Legs Spray On.
        Että ei muuta kun testailemaan...

        eilen tuota lumenen vaahtoa. Laitoin heti illalla sitä. Olihan eka kerros hyvin vaalea,mutta pistin tunnin kuluttua uuden. Eihän ole mitään haittaa jos käyttää alla kevyesti ruskettavaa vartalovoidetta? Itse olen laittanut nivean summer beautya. Tarvitsen alle aina jonkin voiteen koska olen koppura:) Niin ja koska whiteteeth on alan expertti,niin kertoisitko vielä,että pitääkö iho kuoria joka kerta ennen itseruskettavan laittamista,jos laitan 5 kertaa viikossa? En nimittäin kuori kuin 1 kerran viikossa nykyään...


      • WhiteTeeth
        ---- kirjoitti:

        eilen tuota lumenen vaahtoa. Laitoin heti illalla sitä. Olihan eka kerros hyvin vaalea,mutta pistin tunnin kuluttua uuden. Eihän ole mitään haittaa jos käyttää alla kevyesti ruskettavaa vartalovoidetta? Itse olen laittanut nivean summer beautya. Tarvitsen alle aina jonkin voiteen koska olen koppura:) Niin ja koska whiteteeth on alan expertti,niin kertoisitko vielä,että pitääkö iho kuoria joka kerta ennen itseruskettavan laittamista,jos laitan 5 kertaa viikossa? En nimittäin kuori kuin 1 kerran viikossa nykyään...

        Tuo kevyesti ruskettava vartalovoide on ainoastaan hyväksi. Siitä hyvästä saat vielä tasaisemman rusketuksen. Kyllä kerran viikossa kuorinta on aivan ihanteellinen. Jos sinulla on kuiva iho niin käytä aina kosteusvoidetta itseruskettavan alla. Nämä uudet itseruskettavat ovat taas yksi jumalan lahja meille naisille (ja tietysti miehille).Terveellistä ja hyvän näköistä. Auringosta saa ihosyöpää ja paljon ennenaikaisia ryppyjä...Keep on working;)


      • kyllä
        WhiteTeeth kirjoitti:

        Tuo kevyesti ruskettava vartalovoide on ainoastaan hyväksi. Siitä hyvästä saat vielä tasaisemman rusketuksen. Kyllä kerran viikossa kuorinta on aivan ihanteellinen. Jos sinulla on kuiva iho niin käytä aina kosteusvoidetta itseruskettavan alla. Nämä uudet itseruskettavat ovat taas yksi jumalan lahja meille naisille (ja tietysti miehille).Terveellistä ja hyvän näköistä. Auringosta saa ihosyöpää ja paljon ennenaikaisia ryppyjä...Keep on working;)

        antaa täys 10 tuolle lumenen itseruskettavalle vaahdolle. Niin ja kiitokset whiteteeth:lle vinkeistä. Yleensä kaikki voiteet on antanu mun iholle kellertävän sävyn,mutta tämä lumenen antaa ruskea sävyn. Vihdoin:)


      • vaahdon
        kyllä kirjoitti:

        antaa täys 10 tuolle lumenen itseruskettavalle vaahdolle. Niin ja kiitokset whiteteeth:lle vinkeistä. Yleensä kaikki voiteet on antanu mun iholle kellertävän sävyn,mutta tämä lumenen antaa ruskea sävyn. Vihdoin:)

        Saas nähä miten käy kun illalla pääsen testaileen ;)

        Pitäkää peukkuja xD


      • kasvoihin
        WhiteTeeth kirjoitti:

        Tuo kevyesti ruskettava vartalovoide on ainoastaan hyväksi. Siitä hyvästä saat vielä tasaisemman rusketuksen. Kyllä kerran viikossa kuorinta on aivan ihanteellinen. Jos sinulla on kuiva iho niin käytä aina kosteusvoidetta itseruskettavan alla. Nämä uudet itseruskettavat ovat taas yksi jumalan lahja meille naisille (ja tietysti miehille).Terveellistä ja hyvän näköistä. Auringosta saa ihosyöpää ja paljon ennenaikaisia ryppyjä...Keep on working;)

        Ajattelin myös testata tuota Lumenen vaahtoa, kun sitä täällä niin kehutaan! Uskaltaakohan sitä laittaa kasvoille, kun minulla on paikoin kuiva iho (finnivoiteen takia, ku olen yrittänyt kuivattaa finnejä..) Kannattaako odottaa, että iho on tasainen? Jääkö tummemmaksi kuivista kohdista? En haluaisi odottaa enää, ku kesäkin on jo tullut ja iho on todella vaalea.. Tuolla vaahdolla varmaan sit peittyis näpyt ja punoitus kasvoilta? Tuleeko vaahdosta helposti näppyjä?


      • WhiteTeeth
        kasvoihin kirjoitti:

        Ajattelin myös testata tuota Lumenen vaahtoa, kun sitä täällä niin kehutaan! Uskaltaakohan sitä laittaa kasvoille, kun minulla on paikoin kuiva iho (finnivoiteen takia, ku olen yrittänyt kuivattaa finnejä..) Kannattaako odottaa, että iho on tasainen? Jääkö tummemmaksi kuivista kohdista? En haluaisi odottaa enää, ku kesäkin on jo tullut ja iho on todella vaalea.. Tuolla vaahdolla varmaan sit peittyis näpyt ja punoitus kasvoilta? Tuleeko vaahdosta helposti näppyjä?

        Jos olisi jostain toisesta aineesta kyse en suosittelisi sitä kasvoillesi. Lumenen vaahto on kuitenkin niin ohutta ja helposti leviävää, etten mitenkään voi uskoa että siitä jäisi läiskiä. Laita kuitenkin varmuuden vuoksi kasvoihin ohut kerros kosteusvoidetta ennen vaahtoa. Kun iho on ruskeampi, jäävät näpyt ja varsinkin punoitus hyvin piiloon. Vaahdosta ei voi tulla näppyjä, koska se ei ole rasvainen eikä ihohuokosia tukkiva aine.
        Elikkä hieman kosteusvoidetta alle ja vaahdot päälle. Toista käsittely niin monta kertaa että olet tyytyväinen. Aamulla olet yhtä ruskea kuin ne jotka ovat maanneet rannalla, eikä mitään riskiä ihosyövästä;)


      • eeliah
        kasvoihin kirjoitti:

        Ajattelin myös testata tuota Lumenen vaahtoa, kun sitä täällä niin kehutaan! Uskaltaakohan sitä laittaa kasvoille, kun minulla on paikoin kuiva iho (finnivoiteen takia, ku olen yrittänyt kuivattaa finnejä..) Kannattaako odottaa, että iho on tasainen? Jääkö tummemmaksi kuivista kohdista? En haluaisi odottaa enää, ku kesäkin on jo tullut ja iho on todella vaalea.. Tuolla vaahdolla varmaan sit peittyis näpyt ja punoitus kasvoilta? Tuleeko vaahdosta helposti näppyjä?

        Kokeilin lorealin suikutettavaa itseruskettavaa, sain tasaisen rusketuksen mutta väri hilseili pois viikon sisällä. Millä estätte tämän vai voiko sitä estää ja onko tuotetta mikä ei hilseile pois?


    • mä vaan........

      Olen aivan samaa mieltä että vaahto toimii parhaiten koitin sitä ja olen erittäin tyytyväinen tulokseen...Suorastaan ihmetyin kuinka se toimii... ;) ;) ;)

      • Fannyah**

        oletteko kukaan huomannut onko tuota lumenea vielä kaupoissa? Kevät lähestyy ihanansti ja isot juhlat, joten olisi ihanaa olla hieman päivettynyt turvallisesti-solariumiin kun en myös uskalla mennä. =)


      • kaipailin myös
        Fannyah** kirjoitti:

        oletteko kukaan huomannut onko tuota lumenea vielä kaupoissa? Kevät lähestyy ihanansti ja isot juhlat, joten olisi ihanaa olla hieman päivettynyt turvallisesti-solariumiin kun en myös uskalla mennä. =)

        olisin lumenea ollut itsekkin vailla eilen mutta valmistus on kuulemma lopetettu...yritä vielä jostain löytää sitä jos jonkun kaupan varastoihin ois jääny...


    • awdwdwdw

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      92
      4350
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4275
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4006
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2877
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2551
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2118
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2104
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2023
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1675
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe