Morjens, kyselisin vähän neuvoja kun olen taas aloittamassa kuntoilua ja tavoitteena olisi olla heinäkuussa 2003 edes jonkinlaisessa kesä kunnossa. Meikäläinen painaa n. 80 kg ja pituutta 176 cm ja olen 25 vuotias naikkonen. Eli neuvoja tarvitsisin siitä miten kannattaisi tämä urakka aloittaa, laihduttamalla todennäköisesti. Käyn salilla kolmesti viikossa ja en pelkää sitä jos lihakset alkaisi kasvamaan vaan ne olisivat ihan tervetulleitakin. Tavoite olisi vähän edes kiinteytyä ja poweria myös habaan...vinkkejä aiheeseen liittyville sivuille tai omia kokemuksia ja neuvoja otetaan vastaan.
Ruista ranteeseen...
4
715
Vastaukset
- MAF
Käypä tutustumassa keho.net sivustoon. Sieltä varmasti löydät vinkkejä.
- lå
tyttö,maistunu makkara näköjään!
- Töissä
Periaatteessa homma on helppo, mutta itsekuri ei aina ole helppoa.
Kaikki nyt suunnilleen tietää miten dietti ja kuntoilu sujuu, mutta kannattaa hankkia tietoa. Siitä tulee jatkuva projekti ja mielenkiinto sälyy.
Naisten treenipainot ja vastukset on yleensä aivan liian pieniä, joten lisää vastusta jatkuvasti niin kauan kun vaan pystyt tekemään sarjaa. Naama pitää olla aina kurtussa, kun nostaa. Kannattaa treenata paljon isoja lihasryhmiä, ne syö paljon energiaa. - Mirde
Jos lähettyviltäsi löytyy kuntokeskus, jossa on pace-tunteja, kokeile ihmeessä! Pacehän on ikäänkuin kuntosalin ja aerobicin yhteensulauma -noin karkeasti kuvaillen. Joka toinen laite treenaa lihaksia ja joka toisessa tulee harjoiteltua hapanottokykyä. Hiki tulee taatusti ja rasvan palamisen saattaa kuulla "sielunsakorvin" ;). Voit tehdä oman fiiliksen/kunnon mukaan, mutta itse olen ainakin tyytyväinen siihen, että tuntia ja varsinkin tahtia pitää yllä ohjaaja! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1124358Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773176- 991413
- 861286
- 91846
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka17682- 42667
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?108637- 43629