HIIVATULEHDUS MIEHELLÄ

tipitii

Eli, kuinka kauan miehellä suurin piirtein kestää, että "mahdollinen", oireeton hiivatulehdus paranee itsestään? Onko kuukausi liian lyhyt aika? (siis ei yhdyntöjä kuukauden sisällä)

Lisäksi löysin tällaista tietoa lääkäreille tarkoitetusta medisiinari.net-sivustosta hoito-ohjeet osiosta:

"Luonnollisesti myös partnerinne tulee huolehtia henkilökohtaisesta hygieniastaan. Miehellä oireinen tulehdus hoituu yleensä pelkällä alapesulla 2-3 kertaa päivässä kolmen päivän ajan, eikä yleensä lääkitystä miehelle tarvita."

Minua hämää tällainen tieto, kun taas joillakin lääkefirmojen sivuilla sanotaan, että mikään pesu yms. ei auta ja sitten lääkärit sanovat välillä eri asioita. Tottakai naisten käsketään hankkia itsehoitolääkkeet (kun melko helvetilliset ovat oireetkin), mutta entä miehet sitten?

Vähentyykö hiivatulehduksen mahdollisuus miehellä, jos hän pesee alapäänsä aina miedolla saippualla ja vedellä heti yhdynnän jälkeen eli pitämällä hygieniasta hyvää huolta? Ja tarttuuko hiiva mieheen helposti, jos se on naisella oireettomassa vaiheessa?

Kiitos vastauksista. :)

33

129887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äiti37

      Käsitykseni mukaan hiiva on yhteinen ongelma. Se koskee koko suoliston aluetta ja ei näin ollen häviä pesuilla.
      Ainoa juttu joka auttaa kunnolla asiaan on hiivan hoitaminen luontaistuotekaupan valmisteilla ja dieetillä (pois sokerit, valkoiset jauhot, hiivatuotteet, kuten olut ym).
      Hiiva voi olla oireeton välillä, mutta sitten se taas rehahtaa jommalla kummalla esiin ja aktivoi toisenkin oireita.

      Käsittääkseni lääkkeet auttavat vain tilapäisesti, sillä ne heikentävät suoliston normaalia bakteerikantaa hiivan ylikasvua vastaan. Maitohappobakteerit puolestaan suojelevat kehoa siltä. Jotenka, jos otat lääkekuurin, syö myös maitohappobakteereja ja tarkkaile syömisiäsi. Luontaistuotekaupasta löytyy informaatiota ¨hiivantappodieeteistä¨.

      • ei ole siis ollut

        hiivaa pitkään aikaan. tuli vain mieleen tuo miesten osuus, kun on tullut luettua viime aikoina kaikenlaista.


    • sivuilta

      "Hiivatulehdus ei ole sukupuolitauti, eikä se yleensä tartu partneriin, jos tällä ei ole esim. diabetesta, HIV-infektiota tai muuta tautia, jonka hoito heikentää immuunisolujen toimintaa. Miehillä hiivatulehdus onkin harvinainen. "

      • ei..

        kokemuksesta voin sanoa että kannattaa hoitaa myös partneri samalla kertaa. itselleni muodostuin helvetillinen hiivakierre josta vasta nyt olen palautumassa. miehellä hiiva ei aina oireile mutta se ei tarkoita sitä etteikö sitä olisi ja etteikö se voisi tarttua takaisin naiseen. homma hoituu yleensä pelkällä rasvalla(esim.canesten yhdistelmäpakkauksessa on sellaista) mutta on myös mahdollista hakea lääkäriltä yksi tabletti jolla homma hoituu. suosittelen siis erittäin lämpimästi!


      • nimittäin
        ei.. kirjoitti:

        kokemuksesta voin sanoa että kannattaa hoitaa myös partneri samalla kertaa. itselleni muodostuin helvetillinen hiivakierre josta vasta nyt olen palautumassa. miehellä hiiva ei aina oireile mutta se ei tarkoita sitä etteikö sitä olisi ja etteikö se voisi tarttua takaisin naiseen. homma hoituu yleensä pelkällä rasvalla(esim.canesten yhdistelmäpakkauksessa on sellaista) mutta on myös mahdollista hakea lääkäriltä yksi tabletti jolla homma hoituu. suosittelen siis erittäin lämpimästi!

        Edellinen kirjoittaja on oikeassa; hiivatulehdus EI OLE mitenkään harvinainen miehellä, se vaan ei oireile juurikaan, eli siksi sitä on vaikea tunnistaa. Yleensä vain siitä voi tunnistaa, että naisessa on hiiva päällä koko ajan, hoidoista huolimatta. Silloin se tod.näk. tarttuu miehestä aina uudestaan, ja näin ollen täytyisi mieheltäkin hoitaa pois. Miehen hiiva hoidetaan rasvalla, tai sitten reseptilääkkeellä suun kautta.


      • se hiivaton osapuoli...
        ei.. kirjoitti:

        kokemuksesta voin sanoa että kannattaa hoitaa myös partneri samalla kertaa. itselleni muodostuin helvetillinen hiivakierre josta vasta nyt olen palautumassa. miehellä hiiva ei aina oireile mutta se ei tarkoita sitä etteikö sitä olisi ja etteikö se voisi tarttua takaisin naiseen. homma hoituu yleensä pelkällä rasvalla(esim.canesten yhdistelmäpakkauksessa on sellaista) mutta on myös mahdollista hakea lääkäriltä yksi tabletti jolla homma hoituu. suosittelen siis erittäin lämpimästi!

        Meidän perheessä kierre alkaa miehestä...
        Mies sai alkujaan hiivan penisilliineistä...
        Kukaan lääkäri ei silloin vuonna miekka ja kivi meinannut uskoa, että miehellä voi olla hiiva... VOI se... Ja pirullinen onkin...

        Itse olen lähes oireeton... Ei kutita, ei kirvele, mies taas ei ole oireeton...

        Ainoa lääke joka meidän perheen hiivaan puree on Diflucan-tabletti, tai nykyään sen halvempi ratiopharmin vaihtoehto =)
        Käsikauppatavarana myytävät rasvat on todettu meillä tehottomiksi, sen verran ärhäkkää laatua hiiva on. Ja on se toisaalta mukavampikin tapa, kun yhdellä suun kautta nautittavalla pillerillä saa saman vaivan hoidettua, mitä ennen joutui viikon ajan rasvailemaan tai suppoja laittelemaan.


      • muija
        se hiivaton osapuoli... kirjoitti:

        Meidän perheessä kierre alkaa miehestä...
        Mies sai alkujaan hiivan penisilliineistä...
        Kukaan lääkäri ei silloin vuonna miekka ja kivi meinannut uskoa, että miehellä voi olla hiiva... VOI se... Ja pirullinen onkin...

        Itse olen lähes oireeton... Ei kutita, ei kirvele, mies taas ei ole oireeton...

        Ainoa lääke joka meidän perheen hiivaan puree on Diflucan-tabletti, tai nykyään sen halvempi ratiopharmin vaihtoehto =)
        Käsikauppatavarana myytävät rasvat on todettu meillä tehottomiksi, sen verran ärhäkkää laatua hiiva on. Ja on se toisaalta mukavampikin tapa, kun yhdellä suun kautta nautittavalla pillerillä saa saman vaivan hoidettua, mitä ennen joutui viikon ajan rasvailemaan tai suppoja laittelemaan.

        Miten mies oireilee??


      • nyt on 1972
        muija kirjoitti:

        Miten mies oireilee??

        Minulla oireet ovat seuraavat:
        -esinahan alta kutittaa jatkuvasti ennen hoidon aloittamista
        -terskan päältä ja esinahan alta irtoaa "nahkaa" ja terska on laikukas
        -minkäänlaista kipua ei ole, eli vempata pystyy kyllä hyvin...
        -syynä antibioottikuuri, samat oireet myös vaimolla


      • puhtaus puhtaus
        nyt on 1972 kirjoitti:

        Minulla oireet ovat seuraavat:
        -esinahan alta kutittaa jatkuvasti ennen hoidon aloittamista
        -terskan päältä ja esinahan alta irtoaa "nahkaa" ja terska on laikukas
        -minkäänlaista kipua ei ole, eli vempata pystyy kyllä hyvin...
        -syynä antibioottikuuri, samat oireet myös vaimolla

        Ensi oire oli vaalea massa terskanreunassa. Sitten alkoi kutina.
        Oli kuuma kesä ja hikosin kovasti, otin ilma kylpyjä aina kun mahdollista..

        Sitten raivostuin pesin sappisaippualla jota käytetään vaateiden tahrojen poistoon. Oli kuin taivaaseen olisi astunut kutina loppui. Sitten vain rasvasin http://www.itsehoitoapteekki.fi/Tuotteet1/Laakevoiteet/ kolmen hoidon jälkeen oli vaiva kadonnut.


    • Onko hoitoon reseptitön lääke apteekissa vai tarviaako lääkäriin mennä?

      • psyon

        eli miehille on olemassa apteekissa rasva (nimeä en muista) mutta maksaa muistaakseni alle 10€ olen itse hoitanut pari kertaa hiivan poies. Itse olen huolehtinut henkilökohtaisesta hygieniasta mielestäni paremmin kun hyvin (peseydyn kerran pvässä alapään pesu ennen nukkumaan menoa) mutta aina sekään ei auta. Kun se on iskeäkseen ni se iskee. Kondoomi suojaa tehokkaasti myös hiivalta. Ja ne merkithän on laikukas terska ns. nahka irtoilee, voimakas kutina ja pahan hajuinen penis vaikka useasti pesee. Farmaseutti apteekissa kyllä osaa auttaa. Miehille vinkkinä jos/kun hiiva vaivaa niin lääkärissä käynti kannattaa koska sen häipymistä tarkkaillaan juurikin sen takia että on miehille todella harvinainen.


      • psyon
        psyon kirjoitti:

        eli miehille on olemassa apteekissa rasva (nimeä en muista) mutta maksaa muistaakseni alle 10€ olen itse hoitanut pari kertaa hiivan poies. Itse olen huolehtinut henkilökohtaisesta hygieniasta mielestäni paremmin kun hyvin (peseydyn kerran pvässä alapään pesu ennen nukkumaan menoa) mutta aina sekään ei auta. Kun se on iskeäkseen ni se iskee. Kondoomi suojaa tehokkaasti myös hiivalta. Ja ne merkithän on laikukas terska ns. nahka irtoilee, voimakas kutina ja pahan hajuinen penis vaikka useasti pesee. Farmaseutti apteekissa kyllä osaa auttaa. Miehille vinkkinä jos/kun hiiva vaivaa niin lääkärissä käynti kannattaa koska sen häipymistä tarkkaillaan juurikin sen takia että on miehille todella harvinainen.

        http://www.canesten.fi/node/17 tossa linkkiä mistä kannattaa lukea. eli canesten rasvahan se oli miehillekkin. mutta tuolla paljon muutakin tietoa miesten hiivasta


      • psyon
        psyon kirjoitti:

        http://www.canesten.fi/node/17 tossa linkkiä mistä kannattaa lukea. eli canesten rasvahan se oli miehillekkin. mutta tuolla paljon muutakin tietoa miesten hiivasta

        niistä hintatiedoista vielä.
        emulsiovoide 1 % 20 g 8.09€ 404.50€/kg X


      • hepudaaa
        psyon kirjoitti:

        niistä hintatiedoista vielä.
        emulsiovoide 1 % 20 g 8.09€ 404.50€/kg X

        häviääkö miehen hiivatulehdus kokonaan pois elimistöstä hoidon jälkeen. ettei herpeksen tavoin jää jylläämään?


      • teeitsepoppamies
        hepudaaa kirjoitti:

        häviääkö miehen hiivatulehdus kokonaan pois elimistöstä hoidon jälkeen. ettei herpeksen tavoin jää jylläämään?

        Ei se hiiva mihinkään katoa. Se vaan poistuu hallitsevasta asemasta ihon pinnalta.
        Siitä johtuen oireet voi pukata uusiksi sopivan hetken tullen.

        Itse kärsinyt välillä esinahan alla lymyävästä hiivasta? Mutta epäilen että lähde onkin muualla. Eli jaloista lähtöisin. Jaloissa ollut ongelmia hajun yms. kanssa. Mutta ei jalkasilsaa tms. yleistä.

        Tuota hajua hoidellut Voccan haisevien jalkojen tuotteilla. Eli sisältää laimennettuja happoja joilla jalkakylpynä muutetaan ihon ph.
        Laitoin samalla jalkakylpy vedellä valelun koko alapäälle ja oireet katosi muualtakin pariin päivään.

        Eli jostain syystä ihon ph. on suosinut hiivoja ja pääsevät valtaan. Rakastelu on vähentänyt oiretta (emätin on happamampi). Pahentaako sitten yön yli muhivat lopputipat spermaa oiretta. Sperman ph. taitaa taas olla suotuisampi hiivoille.

        Pitkään selitykseen lyhyt ohje. Rakastelun jälkeen jonkun ajan päästä hyvä pesu. ph. hallintaan maitohappo tai muu ph. hallinta mm. pesuaine apteekista. Viimeiseksi sitten jos muu ei auta, laajakirjoiset kaikentappavat antimykootit apteekista (canesten).


      • Mieskin
        teeitsepoppamies kirjoitti:

        Ei se hiiva mihinkään katoa. Se vaan poistuu hallitsevasta asemasta ihon pinnalta.
        Siitä johtuen oireet voi pukata uusiksi sopivan hetken tullen.

        Itse kärsinyt välillä esinahan alla lymyävästä hiivasta? Mutta epäilen että lähde onkin muualla. Eli jaloista lähtöisin. Jaloissa ollut ongelmia hajun yms. kanssa. Mutta ei jalkasilsaa tms. yleistä.

        Tuota hajua hoidellut Voccan haisevien jalkojen tuotteilla. Eli sisältää laimennettuja happoja joilla jalkakylpynä muutetaan ihon ph.
        Laitoin samalla jalkakylpy vedellä valelun koko alapäälle ja oireet katosi muualtakin pariin päivään.

        Eli jostain syystä ihon ph. on suosinut hiivoja ja pääsevät valtaan. Rakastelu on vähentänyt oiretta (emätin on happamampi). Pahentaako sitten yön yli muhivat lopputipat spermaa oiretta. Sperman ph. taitaa taas olla suotuisampi hiivoille.

        Pitkään selitykseen lyhyt ohje. Rakastelun jälkeen jonkun ajan päästä hyvä pesu. ph. hallintaan maitohappo tai muu ph. hallinta mm. pesuaine apteekista. Viimeiseksi sitten jos muu ei auta, laajakirjoiset kaikentappavat antimykootit apteekista (canesten).

        Mulla oli alkuvuodesta hiivatulehdus terskan juuressa, sekä hemmetillinen kutina persiissä. Söin useamman viikon hiivalääkettä, mutta se ei tehonnut. Sitten nappasin kerralla tuota samaa lääkettä kolminkertaisen annoksen ja johan läks. Tuon ohjeen sain toiselta lääkäriltä.

        No nyt tuo on tullunna takasin enkä oikein tiedä mitä tekis, tosin toispuoleisena (etupuoli sai tällä kertaa armon). Taidanpa mennä paikalliseen lekuriin kyselemään mitähän tekis. Minä ja hiiva tykkäämme oluesta, mutta luulis nyt ettei tämä nyt voi loppuelämän olutlakkoa tarkoittaa. Toivottavasti.


      • kiusallinen haitta
        Mieskin kirjoitti:

        Mulla oli alkuvuodesta hiivatulehdus terskan juuressa, sekä hemmetillinen kutina persiissä. Söin useamman viikon hiivalääkettä, mutta se ei tehonnut. Sitten nappasin kerralla tuota samaa lääkettä kolminkertaisen annoksen ja johan läks. Tuon ohjeen sain toiselta lääkäriltä.

        No nyt tuo on tullunna takasin enkä oikein tiedä mitä tekis, tosin toispuoleisena (etupuoli sai tällä kertaa armon). Taidanpa mennä paikalliseen lekuriin kyselemään mitähän tekis. Minä ja hiiva tykkäämme oluesta, mutta luulis nyt ettei tämä nyt voi loppuelämän olutlakkoa tarkoittaa. Toivottavasti.

        Muita oireita ei ole kuin paha haju, jonka oikein tuntee ihan omassa nenässä asti. Semmoista ei kehtaa yrittää kenenkään suuhun tarjota. Tätä on jatkunut jo pitkään. Selvästi jotenkin hiivamainen löyhkä. Voisikohan siihen kokeilla canestenia? Lääkäriin meneminen on niin noloa, etten ole saanut aikaiseksi vaikka on kiusannut jo varmaan pari vuotta. Kummallisinta tässä on, että en ole voinut saada tartuntaa keltään koska olen elämässäni ollut suojaamattomassa sukupuoliyhteydessä vain yhden kerran kun kortsu meni rikki ja siitä on aikaa yli 15 vuotta. Mies 34 v.


      • kutinaa
        kiusallinen haitta kirjoitti:

        Muita oireita ei ole kuin paha haju, jonka oikein tuntee ihan omassa nenässä asti. Semmoista ei kehtaa yrittää kenenkään suuhun tarjota. Tätä on jatkunut jo pitkään. Selvästi jotenkin hiivamainen löyhkä. Voisikohan siihen kokeilla canestenia? Lääkäriin meneminen on niin noloa, etten ole saanut aikaiseksi vaikka on kiusannut jo varmaan pari vuotta. Kummallisinta tässä on, että en ole voinut saada tartuntaa keltään koska olen elämässäni ollut suojaamattomassa sukupuoliyhteydessä vain yhden kerran kun kortsu meni rikki ja siitä on aikaa yli 15 vuotta. Mies 34 v.

        Itse kävin juuri tänään hakemassa canesten emulsiovoidetta apteekista. Tehoa en siis voi sano avielä mutta, haittavaikutuksiakaan ei tule turhasta käytöstä joten päätin kokeilla, auttaako ja kuinka nopeasti sitten häviää oireet. Toivottavasti nopeasti. Mistähän olen voinut saada tämän hiivatulehduksen? Naisystävälläni ei ole kuulemma ollut oireita. Voiko tämä esiintyä naisella oireettomana? Hieman turvotusta ja punoitusta hänellä oli, mutta ei mitään kutinaa tai vastaavaa.


      • mushroom74
        kutinaa kirjoitti:

        Itse kävin juuri tänään hakemassa canesten emulsiovoidetta apteekista. Tehoa en siis voi sano avielä mutta, haittavaikutuksiakaan ei tule turhasta käytöstä joten päätin kokeilla, auttaako ja kuinka nopeasti sitten häviää oireet. Toivottavasti nopeasti. Mistähän olen voinut saada tämän hiivatulehduksen? Naisystävälläni ei ole kuulemma ollut oireita. Voiko tämä esiintyä naisella oireettomana? Hieman turvotusta ja punoitusta hänellä oli, mutta ei mitään kutinaa tai vastaavaa.

        No lähtikö oireet canestenilla? Itselläni lähti, käytin sitä jotain pari viikkoa, kunnes sitten taas parin viikon päästä palasi. En tiedä onko sillä vaikutusta, että kotona vasta huomasin, että oli antanut apteekista farmaseutti ilmeisesti sen naisten version rasvasta, kun oli punanen tuubi ja siellä jotain rojuja sisällä, jotain millä sitä rasvaa saa survottua emättimeen. Noh, kun tuota rasvaa nyt on vielä jäljellä, ajattelin sitä taas käyttää, mutta luulenpa että se on vaan hetkellinen apu. Kaljoteltua on kyllä tullu vähän joka päivä, kun ollu lomalla, että kai sekin sitten vaikuttaa.


      • Kutina666
        Mieskin kirjoitti:

        Mulla oli alkuvuodesta hiivatulehdus terskan juuressa, sekä hemmetillinen kutina persiissä. Söin useamman viikon hiivalääkettä, mutta se ei tehonnut. Sitten nappasin kerralla tuota samaa lääkettä kolminkertaisen annoksen ja johan läks. Tuon ohjeen sain toiselta lääkäriltä.

        No nyt tuo on tullunna takasin enkä oikein tiedä mitä tekis, tosin toispuoleisena (etupuoli sai tällä kertaa armon). Taidanpa mennä paikalliseen lekuriin kyselemään mitähän tekis. Minä ja hiiva tykkäämme oluesta, mutta luulis nyt ettei tämä nyt voi loppuelämän olutlakkoa tarkoittaa. Toivottavasti.

        Mikä oli tuo lääke?


    • neuvottiin näin

      Daktarin 2% voidetta miehelle, jos naisella ollut hiivatulehdus.

    • tässä tehokas konsti

      Betadine-liuosta vanulappuun, ja sillä puhdistat terskan alueen 3-4 krt päivässä. Lähtee hiiva parissa päivässä. (tämän ohjeen saimme eräältä viisaalta lääkäriltä).
      Samalla liuoksellahan hoidetaan esim suun limakalvojen hiivatulehdusta.

    • whiteman

      Mulla on ollut valkoista ihottumaa niin terskan juuressa kuin perseessäkin. Perseessä kun peilillä vilkaisin niin kasvaa tällä alueella täysin vitivalkoisia karvojakin, samoin kuin pelkästää takalistoa kutittaa. Canestenia olen tunkenut varmaan jonkun kuutisen rasiaa, mutta ei auta. Kenellkäkään kokemuksia?

    • haalo
    • tiutiu2

      ebayssa on halvalla 1prossanen rasvatuubi.oliskos joku 4£.
      apteekissa maksaa maltaita.

    • elijah9
    • Japetsun

      Mulla tuli hiiva johon käytin canestenia mutta se ei helpottanut ollenkaa. Menin sitten ihotautilääkärille ja hän sanoi että ei se canesteen autakkaan välttämättä. Hän määräsi sitten mulle jotain voide sekoitusta joka on alkanut helpottaan tilannetta ja sitten myös Difflukan pillerin kaks kertaa viikon välein.

    • Kvht

      Limakalvojen 3-tärkeintä hyöty-bakteeria käyttöön oilt mies, tai nainen ja on hiivatulehdus suussa, tai alapäässä:


      .......jatkuu. * Naisen hiivatulehdus!
      Voit nopeuttaa hiiva-tulehduksesta paranemista luontaistuote-kaupasta ja apteekista saatavalla hyöty-bakteeri emätinkapselilla joka sisältää vähintään(!) Lactobacillus Asidophilus bakteerin, mieluummin(!!!) kaikki kolme(3) tärkeintä hyöty-bakteeria:
      1.(1.)*** Lactobacillus asidophilus. = Tärkein probiootti bakteeri.
      Ominaisuus:
      Elää normaalisti ohutsuolen limakalvoilla * Kykenee estämään haitallisten bakteereiden ja hiivojen lisääntymistä(!) * Vähentää kolesterolin imeytymistä * Helpottaa maitosokerin imeytymistä * Korjaa suoliston limakalvojen mikrobiflooraa antibiootti-hoidon jälkeen(!).
      2.(2.)*** Lactobacillus bulgaricus. = Luonnon oma turvallinen antibiootti. Tämä on Bulgarialaisten pitkän iän bakteeri, josta nimikin.
      Ominaisuus:
      Säätelee immuuni-järjestelmän toimintaa * Vaikuttaa rasva-aineen vaihduntaan * Alentaa veren kolesteroli tasoja * Tuottaa luonnollisia atibioottisesti vaikuttavia aineita(!) * Estää haitallisten mikrobien lisääntymistä suolen limakalvoilla.
      3.(7.)*** Bifidobacterium. = Ohutsuolen limakalvojen alaosan tärkein bakteeri.
      Ominaisuus:
      Tehostaa ruuansulatus-järjestelmän toimintaa * Säätelee immuunijärjestelmää ja rasva-aineen vaihduntaa * Vähentää kolesterolin imeytymistä * Estää haitallisten bakteereiden kiinnittymistä ja kasvua limakalvoilla(!) * Estää haitallisten amiinien imeytymistä.
      >>>>Vaikeasta hiiva-tulehduksesta paranet kun emätinkapseleiden lisäksi syöt 6-vuorokautta limakalvojen kolmea tärkeintä L-a, L-b ja Bif hyöty-bakteeria 30-miljardia bakteeria/vrk(esimerkiksi Asidophilus plus kapseleita 10-kpl/vrk) ja sen jälkeen 2-kapselia/vrk.
      >>>>Muista että: Hiivatulehduksessa on yhtäaikaa hoidettava myöskin kumppanisi!
      Paluu tämän sivun alkuun Jatkuu........
      http://pappasmurffi.nettisivu.org/blogi-08092010-meijereiden-takia-maidon-kasittelyssa-on-vakava-terveys-uhka-maidon-homogenointi-on-lopetettava-valittomasti/mhb-naisten-vaivat-vauvan-odotus-lapsi-ja-parantavat-maitohappobakteerit-uusi-tarkea-ala-lammita-mikroaaltouunissa/#Naisen_hiivatulehdus

    • Rasittavahiiva

      Itsellä on ollut toistuvasti hiiva alapäässä. Canesten auttaa, mutta pari kolme päivää niin oireet palaavat. Farmaseutti ei myynyt minulle tabletteja, koska ne on kuulemma vain naiselle tarkoitettu. Muilla samoja kokemuksia?

      • Anonyymi

        Tuo on tapahtunut minullekin. Vaimon piti ostaa diflucan minulle, kun eivät minulle myyneet, koska olen mies. Diflucanilla hiiva parani nopeasti, sitä ennen yritin canestenia monta kertaa, ei hyötyä. Ehdin kärsiä hiivasta yli vuoden. Idiootteja ja kusipäitä ovat…


    • audrey22
    • Haatajapena

      Itselle auttanut yksittäinen pillerihoito,,noihin käsikauppalääkkeisiin mennyt lähinnä rahat...

    • mies6999

      Voithan sano, että ostat kapselia vaikka vaimollesi. Eikai siinä kannata mitään ihmeitä rupatella ku sanoo vain, että vaimo niin kipee et sen asialla liikut.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3940
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3742
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      605
      3738
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      14
      2383
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      72
      2332
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      328
      1995
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      124
      1976
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1816
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1489
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1382
    Aihe