Rozen Maiden

minä vaan

Mitä mieltä olette Rozen Maiden -sarjasta?

26

1486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tukka

      muutama jakso on tullut katsottua ja hyvältähän se vaikutti.

    • .Shinku.

      Voi, kysytkin vielä - RAKASTAN ROZEN MAIDENIA! Viime kuussa löysin kyseisen sarjan, ja heti ensimmäisen jakson huomattuani jäin koukkuun.
      Oon kattonu ny koko sarjan läpi, sekä ekan kauden että traumendit. Toinen kausi oli paljon surullisempi, vollotin jokases jaksos lopus. :') Mistä muuten saisi hankittua pokkareina jostain rozen maidenia?

      • MIÄ VAIN

        Voi voi teitä nuoria niitä pokkareita saa Vaivaton.com ja hakuun vaan Rozen Maiden mistä te muut muuten katotte niitä sarjoja muutakun sitä 1 saagaa? Mä katoin sen 1 Fin-Tv


      • tanelikertoo

        Mistä katsoit kakkos tuotantokauden? Olen yrittänyt metsästää sitä joka paikata kissojen ja koirien kanssa, mutta eipä ole löytynyt :/


    • Rozen Maiden fani

      Se on kyllä niin ihmeellinen sarja meidän koneelta ei vaan löydy traumendia haluisin kattoo loputki kaudet voiih oon kattonu ekan kauden 6kertaa kerran mun kamun kaa ja samaten jäin ekasta jaksosta koukkuun voi että on ihana sarja kerrakseen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Voiiiiiiiiiiiiiiih shinkuu suigintouuu rakastan niitä se on upee sarja näkisimpä kaikki jakson jonain päivänä kaikki putkeen!:-Imut ei mahista!:-(((((:-Dmutta toivossa pitää pysyä

    • animediiva

      Ihana sarja!

    • höpönpöpönpöppöö

      On kyl niin paras anime!!!!!!!!!!!

    • Kirakishou<333

      Mistä voin ostaa rozen maidenia?? Kertokaa joku!!!! Mä kuolen kun en tiiä;((

    • RM fan!

      Tiiättekö kukaan että onko divareissa (eli antikvariaateissa) rozen maidenia?? Jos joku asuu Tampereella nii tiiättekö onko jossain siellä myynnissä sitä?? Koska en viitsis mennä mihinkään Ouluun jos siä on:D

    • Kirakishou<333

      Lisään vielä että jos olette itse ostaneet/tilanneet niin kertokaa mistä!!!!:)

    • i <3 Rozen maiden

      tiiättekö mistä voisin hankkia RM osat 6-8??

      • minä vain

        Vaivaton.com säästöä joka minuutti ;)


    • Rozen Maidenia ei paineta enää englanninkielisenä, joten ne ovat monesta paikasta jo lopussa. Itse en omista yhtäkään pokkaria, koska uskon sarjan tulevan suomeksi lähivuosina.

      Animena olen katsonut koko sarjan. Joku taisi aiemmin kysyä, mistä katsoa sarjaa. Itse ainakin latasin Ushi-Aista (http://www.ushiai.net/)

      Ihan kiva sarjahan tämä. Ei yllä suosikkeihini, mutta kyllähän tätä ihan hyvin katsoi.

    • Punainen ruusu

      Rozen maiden on ihana anime! Mua ärsyttää kun se loppu niin epäselvästi. Barashuishou tuhoutui, ja viisi nukeista sai Roze Mysticat takaisin. Sitten vielä kymmenen sekunnin mystinen pätkä Kirakishousta. Luulis että ois vielä tullu 3 kausi. HUOM ouverture ei ole kausi vaan tv spesiaali. Rakastan sarjaa ja osaan laulaa 1, 2 kauden ja ouverturen alkutunnarin suomeksi ja japaniksi. Mun lempparit on Shinku ja Kirakishou. Mä yritän ettiä halpaa cosplay pukua jommallekummalle heistä. Mut mä vihaan HinaIchigoa, se on kauhea itsekäs KAKARA. Kanaria vielä menee mut HinaIchigo hyyrrr. Mun mielestä oli kyllä rohkea siirto, laittaa poika tyttöjen sarjan ihmis päähenkilöksi, mutta se kyllä toimi tyttö Jun-kunin paikalla olisi tehnyt sarjasta lattean. Ja jos Jun-Kunin paikalla olisi ollut tyttö, niin ne ei ois voinut tehdä sitä hauskaa lumikki kohtausta xD. Se oli kyllä kova "Jun-Kun sanoo, Mitä! Luuletteko oikeasti että tekisin jotain sellaista!? Vastanäytteliäni on NUKKE!" On se vaan niin kova kohtaus. Mua harmittaa kun kirakishou on animessa niin lyhyesti. Sit vielä, vaikka Shinku on mun lemppari ärsyttää kun se pyörii alkuteksteissä KOKO ajan huoh. Ouverture LIIKAA SUIGINTOUTA ALKUTEKSTEISSÄ! On suigintou hyvä hahmo tottakai, mutta jotenkin vaan tympii nähä melkeinpä koko ajan samaa naamaa. PS: Sori kirjoitusvirheistä, mulla on aina ollu huono äidinkieli ;). Sit vielä vihaan Barashuishouta, se on niin feikki hullun fanin tekemä, ja kopio Kirakishousta.

    • Anime loove

      Samaa mieltä tykkäsin siitä sarjasta ja katoin ekan tuotantokauden kokonaan kakkosta en jaksanut katsoa (en tiiä miks ei jotenkin vaa kiinnostanu) mut muuten on hyvä sarja

    • eveliina-.-

      olen samaa mieltä se on hyvä olen katsonut kahden tuotanto kauden suomeksi kirjoitettuna ja toisen extra jakson jossa kerrotaan miksi Suigintou vihaa niin paljon Shinkua


      ps.olen aivan putkessa rozen maiden

      • eveliina-.-

        rozen maideniin siis


    • qwerfgb
    • otaku pentu

      rozen maidenist on tulos 3 kausi kesäl jee suigintou

    • anime hullu

      HUOMIO ouverture on vain kaksi lisäjaksoa kolmas kausi tulos kesäll odottaa

    • Mister Me

      Rozen Maiden on ihana

      • Mister me

        Siis
        www.goodanime.net


      • shinku!>.<

    • rozen maiden fani

      Mä nii vaan rakastan sitä sarjaa. Haluisin tietää myös muutaman jutun siit. 1. Onks se souseiseki tyttö vai poika? 2. Miten löydän rozen maidenin toisen ja kolmannen kauden youtubesta? ja 3. Mistä löytää niit rozen maiden tavaroita?

    • Amskuh

      Souseiseki on tyttö ofc ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe