muovihousut ja kunnon vaippa

pissa pysyy kurissa

Suomessa on noin 250000 ihmistä jotka jollain lailla kärsii virtsan karkailusta eli pissaavat housuihin. Silloin kun vaiva on diagnostisoitu ja sille ei voi mitää ja on suojauduttava on olemassa hyvia suojaratkaisuja. Todella laadukkaita vaippoja, hyvin tehokkaita ja silti huomaamattomiakin.
Nykyään on pääasiassa teippi/tarravaippoja, muotovaippoja sekä pöksyvaippoja joissa on kosteutta läpäisemätön kalvo ja näin tuurilla pissa pysyy vaipassa.
On kuitenkin olemassa myös perinteisiä kokomuovisia housuja joiden sisään on olemassa suorakaidevaippoja. Näitä suorakaidevaippoja on olemassa noin 10 eri kokoa ja niitä voi käyttää sellaisenaan napakasti istuvassa joko umpinaisessa- tai nepparimallisessa muovihousussa.
Muovihousuja on todella laaja valikoima aivan perus-pvc:stä värikkäisiin ja jopa kuviollisiin.
Suorakaidevaippaa voi käyttää myös teippavaipan sisässä ns. lisä-imuna ja silti kaiken päälle voi pukea muovihousut. Näin menetteliviä ihmisiä on jonkin verran ja tahdon tuoda esiin että minä toimitan näitä varusteita täysin luottamuksella 30 vuoden kokemuksella. Olen itse käyttänyt muovihousuja ja perinteisiä suorakaidevaippoja koko ikäni ja olen niihin tottunut ja jopa mieltynyt. Toki minulla on kaapissa teippi ja pöksyvaippojakin, joskus on tilanteita jolloin haluan laittaa ne muovihousuun. Aina kuitenkin käytän muovihousuja vaipparatkaisun ollessa sitten mikä tahansa.
Muovihousuista saa infoa minulta sekä niitä saa myös Helisingistä eräästä kaupasta, kylläkin vain yhtä tyyppiä. Netistä voi tilata monista eri paikoista; googleta vaikka: tcsb tai fetware.
Minulta löytyy juuri noiden em. toimittajien housuja varastosta, jos et kehtaa itse netistä tilata.
Ota rohkeasti yhteyttä. Kirjottelen mielelläni kaikkien pissahousujen kanssa.
Ei kastelu pysäytä elämää jos se vaikka tulee myöhemminkin syystä tai toisesta.
Terv. muovihousu- vaippapöksy.

8

4525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Petri-

      Janne, oliko tarkoitus vastata tänne, kun et mitään yhteystietoja jättänyt? Ei sillä että minulla olisi mitään tarvetta juuri nyt, mutta muita yhteydenotosta kiinnostuneita varten.

      -Petri-

      • jannesta huolta

        No kun sinulla ja niin monella minusta ja kirjoittamisistani huolta kantavilla on varmasti jo montakin yhteystietoani niin mikset laita itse.
        Miksi kannat tällaista taakkaa vaikka et kertomasi mukaan itse mitään nyt juuri tarvitsisikaan.
        Ihmiset jotka haluaa yhteyttä niin he kyllä itse ilmoittavat siitä. Olet kuin kerrostaloyhtiön alkuperäinen omistaja - asukas jolle yhtiö on vielä langettanut ns talonmiehen tehtävän.
        Pidät huolta kaikkien ihmisten asioista, toivon sinulle hyvää kesää ja että osaisit pitää huolta omistakin asioistasi. Terv Janne email.
        [email protected] 0505436714 tässä näitä tietoja. Monet muut on niin kaapissa että näkevät jopa siitä kaameaa tuskaa kun annan mm puhelinnumeroni tänne. Kaappius on kauheaa.


      • Nimetön
        jannesta huolta kirjoitti:

        No kun sinulla ja niin monella minusta ja kirjoittamisistani huolta kantavilla on varmasti jo montakin yhteystietoani niin mikset laita itse.
        Miksi kannat tällaista taakkaa vaikka et kertomasi mukaan itse mitään nyt juuri tarvitsisikaan.
        Ihmiset jotka haluaa yhteyttä niin he kyllä itse ilmoittavat siitä. Olet kuin kerrostaloyhtiön alkuperäinen omistaja - asukas jolle yhtiö on vielä langettanut ns talonmiehen tehtävän.
        Pidät huolta kaikkien ihmisten asioista, toivon sinulle hyvää kesää ja että osaisit pitää huolta omistakin asioistasi. Terv Janne email.
        [email protected] 0505436714 tässä näitä tietoja. Monet muut on niin kaapissa että näkevät jopa siitä kaameaa tuskaa kun annan mm puhelinnumeroni tänne. Kaappius on kauheaa.

        Voi janne kulta, ne jotka yhteystietosi tietää, ei tuota mainosrimpsua tarvitse. Ja ne jotka mainostasi tarvitsevat, tarvitsevat myös yhteystietosi.


      • hukkapöksy
        Nimetön kirjoitti:

        Voi janne kulta, ne jotka yhteystietosi tietää, ei tuota mainosrimpsua tarvitse. Ja ne jotka mainostasi tarvitsevat, tarvitsevat myös yhteystietosi.

        En nyt ymmärtänyt keskustelun juonta.
        Ap ei ilmoittanut yhteystietojaa koska joku jo ne tietää. Toisista ei liene väliä.
        Ap myös kauppaa tuotteita mutta ei halua kertoa tuntemattomille mistä niitä saa.
        Taitaa olla vaan arvuutusta.


    • pepsimax

      Hei olisin halukas hankkimaan sulta muovihousuja neppareilla ja ilman. En kehtaa niitä netistä tai kaupasta ostella ujostuttaa. Voisitko kertoa lisää tietoa ja onko mahdollista saada kuvia?

      Mun osoite on [email protected]

      • tässä e-mail

    • tapsa58

      mistä muovihousuja voi ostaa?

    • Veetipoika

      Jannen puhelin nr on muuttunut siten että alkunumero on nyt 044 ja varsinainen nr edelleen 5436714

      Valvava valikoima hienoja muovihousuja, myös kokopitkiä muovihousuja, olkainlappuhaalarimalli-muovihousuja, aitoja olkainkurahousuja aikuisten kokoja.
      Suur-suorakaidevaippoja joista suurimmat imee 4000ml pissaa.

      Ottakaa hyvät housuihin pissaavat ihmiset yhteyttä avoimesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1625
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe