Megavideo-sivustolta ei löydy mitään hyviä esim amerikkalaisia 70- ja 80-lukujen jänniä juttuja, esim pienimuotosia trillereitä, esim Bob Rafelson Musta leski ja vastaavia; pelkkiä nykyrymistelyjä ja ihan uusia filmejä. No good.
Charles Mansonista on tehty kaksikin elokuvaa, ensimmäinen 70-luvulla, ja toinen valmistui 2007. Ainakaan viimemainittua ei ole tuotettu maahan, eikä ilmeisesti tuotetakaan, sitä ei saa videovuokraamoista.
...kyse on USA:ssa hyvin kuuluisasta joukkomurhasta jossa mm. Polanskin vaimo Sharon Tate ja muutama muu henkilö murhattiin raa´asti. Syyllisisksi tekoon osoittautui hippiguru Mansonin "Perhe". Elokuva Manson Gang Inside on valmistunut 2007 ja se kertoo noista tapahtumista.
Fin-tv on myös persesilmä sivusto, joka lupaili ILMAISTA ELINIKÄISTÄ elokuvankatselua 5 eurolla, mutta muutti nimensä nordic-tv:ksi ja alkoi rahastaa ihmisiä.
Samat paskalaatuiset elokuvat sielläkin, lisäksi elokuvat katkeilevat, niissä on kesken elokuvan vaihtunut kieli venäjäksi, tai player pysähtyy kokonaan ja joudut aloittamaan elokuvan katselun alusta.Kelata ei voi.
Kannattaako noille siis maksaa mitään? EI.
Onko muita sivustoja kuin nuo kympinkipeät peräreiät turkissa?
Itellä ei ole ollu nordicissa kertaakaan ongelmia, 5 euroa kuukaudessa hyvin pieni raha siihen nähden, miten monta elokuvaa sieltä olen katsonut.. Suosittelen muillekin..... Skipatkaa kurkkiturkin kommentti ja menkhöö sivulle.. www.nordic-tv.com
On! ihan sama ongelma. Nyt jo kolmatta päivää putkeen valittaa et sivua ei löydy. vittu toivottavasti ne ei oo joutunut poistaa sitä!! :(( oli hyvä sivusto!
fin-tv pätkii koko aja ja laatu on huono. eikö löydy parempaa paikkaa missä näkisi elokuvia ilman että pätkii ja tekstitys olisis suomeksi ja laatu hyvä ? kiitos jo etukäteen :)
Googleta Watch movies online. Siellä voi katsoa elokuvia. Ne ovat alkuperäisellä
kielellä, ei suomalaista tekstitystä. Mutta siinähän se englannin kuuntelu harjaantuu.
se ei oo reluu et se vanha sivusto tuhottiin ja et tilale tuli toi paska 5euron maksava dordinc.fi se sovi ei oo yhtä hyvä kun vanha et siel kaikki oli ilmasta HUOM I:C
VODDLER on SEMI-ILMAINEN ja TÄYSIN LAILLINEN palvelu, jota kautta voi kattoo leffoja. Sieltä ei löydy paljoo hyviä leffoja joita voi kattoo ilmaseks, mutta kyl sieltä nyt joitain ihan katsomisen arvosia löytyy-- God of war esim?
Fin-tv lopetetaan vissiin kesään mennessä. Siellä on aikaisemminkin ollut joku virusohjelma jota ne on levitelly niiden koneisiin jotka siellä on käyny. JA ne elokuvat ei ole välttis laillisia.
siis yksikään noista sivustoistahan ei ole laillinen kun tekiän oikeusmaksu vaaditaan joka leffasta minkä tonne tunkee eli suomeks se leffa pitää jokaisen kattojan ostaa ennen kun siitä tulee laillinen sivusto jokainen noista sivustoista on laiton vaikka miten etitte ilmasia sivustoja...
Sama sivusto noi on. Ottivat vaan maksut ensin pois ekasta mainostamalla ikuista palvelua. Perus kusettaja ählämin tekemä, keskisormea näytellään kiitokseksi.
Yrittäkääs leffahullut ryhdistäytyä, kilpailevia sivustoja pystyyn.
saako jostain sivulta ladattua ELOKUVIA ilmaiseksi? Halluisin nähä ainaki jonkun kauhu tai sci fi elokuvan, Sillä TV:stä ei näkyy aika harvoin hyviä kauhu tai sci fi elokuvia. Jotku tulee niin myöhään et nukahan niitä kattoessa . Kerran ku tuli Predator 2 nukahin ku olin kattonut 10 minuutti elokuvaa, sitte aamulla heräsin ja katoin TV:seen se oli jääny auki ja muistin et nukahhin kun tuli mainoskatko!!! ei VIT*U
En oo mäkää. Kaikki sivut oon käyny läpi, mut ei mikää toimi tai sinne pitää tehdä käyttäjä. Ei toimi fin-tv:kää, monesti oon sielt kattonu leffoi, mut nykypäivän se ei toimi....
fin-tv toimii ja käykää ihmeessä tsekkaa www.nordic-tv.com se on niiden fin-tv:n ylläpitäjien perustama uus sivusto ja siellä on ihan uusia leffoja suomiteksteillä, kuten x-men: first class. siellä ei oo kaikkia mitä fintv:ees on mut ne näkee yhä fin-tv:stä.
Jep. On tää kyl iha järkyttävää että kaikki tulee maksulliseks. Nordicis näki vähän aikaa leffoja ilmatteeks mut sit ne muuttuki maksulliseks. Fin-tv:ssäki oli vielä vähän aikaa sitten joitain hyviä leffoja mutta suurin osa on nyt poistettu/siirretty muualle. Tää Solarmovie.com vaikuttaa että sieltä vois nähdä elokuvia maksutta kun on tehny sinne tunnuksen. Siinä aukee sivu https://www.pushplay.com/signup/ tunnuksen luontiin mutta siinäkin kysytään luottokortin tietoja. Väittää ettei käytä tietoja mihinkään mutta onko siihenkään luottamista...
PS. Ei noi nykyset hinnatkaan tietysti ole kauheen pahat esim. nordicis mut mun mielestä on periaatteessa väärin muuttaa tosta noin vaan maksulliseks kun on jo tottunu siihen että sieltä näkee ihan ilmaseks.
Joo kiva kun pääsen kyllä fin-tvn sivuille ja siihenkin missä se elokuva katotaan, mut sit sen paikalla missä sen elokuvan pitäis näkyä, lukee eri kielillä video ei löytyi?????????????
HEI NYT OIKEESTI IHMISET KERTOKAA MULLE KU OON EPÄTOIVOINEN!
MISSÄ NIITÄ LAADUKKATIA JA MITÄ VAAN LEFFOJA LÖYTYY KOSKA MIKÄÄN NOISTA MITÄ ON LINKITETTY EI TOIMI.... -.- RASITTAVAA JO. ONKO JOLLAIN MITÄÄN TIETOA JOSTAIN SIVUSTA JOHON EI TARVII REKISTERÖITYY TAI JOSTA EI TARVII MAKSAA ?
jos on noin kova hinku saada ilmasii leffoi ni miks et imuta niit isohuntista tai piratebaysta tai jostai muusta sellasest.. taatusti löytyy joka leffat ja melkein heti julkaisupäivänä.katot ohjeet siihen hommaan jostain..onnistuu hölmömmältäkin.
Mene www.movie2k.com ! Todella laaja valikoima peräti HD laatuisiakin leffoja ilman rekisteröintiä tai leffan latausta! Laadukasta online tavaraa, itse käyn aina siellä. Suosittelen :)
On sitten vuoden sisällä muuttunut tuo movie2k.com.
Nyt sinne pitää ainakin rekisteröityä ja pitää antaa pankkkortin numero.
Ei varmaankaan siis maksutonkaan enää.
www.movie2k.com on loistava sivu.
Siellä on lähinnä ehkä uusia elokuvia, mutta myös esim. vanhoja Disney kalssikoita ja Hayao Miyazakin leffoja. Siellä on lähinnä HQ tai HD-laatuisia elokuvia, eikä sinne tarvitse rekisteröityä ja leffat voi katsoa ihan onlinessa ilman mitään latauksia. Suosittelen lämpimästi! :)
Niin ja lisäys vielä tuohon äskeiseen www.movie2k.comiin, että jos kiinnostaa niin elokuvia on siellä myös eri kielillä, kuten englanniksi, saksaksi tai espanjaksi. Hauskoja leffailtoja teille!
leffatverkossa.org on sekavuuksien huippu. Rekisteröidyin sinne. Sitten jouduin maksusivulle. Yritin tekstiviestimaksua, mutta jouduin jollekin venäjänkieliselle sivustolle, josta ei ota pirukaan selvää, ja on niin luotettavanoloinenkin lol. Sitten yritin mennä forumiin kirjoittamaan viestiä ylläpidolle, mutta en pysty, koska rekisteröityminen onnistuu vasta kun olet maksanut. Suosittelen nordic-tv.com sivustoa. Rekisteröityminen ja maksaminen vei about 2 minuuttia.
Ja sitten turkkilaiset kusettajat vievät rahasi..Mikä meitä suomalaisia oikein vaivaa kun haluamme vapaaehtoisesti työntää rahamme kreikkaan, turkkiin yms..
Minä laitan rahani Leffatverkossa.org koska on 100% suomalaisten pitämä sivusto ja toimii 90% paremmin kuin Nordic-tv.
Hei mä oon siis kauan ettiny elokuvii netistä kun ei fin-tv enään näytä... linkkei on ollu paljon mut en mä ainakaan haluu lataa jokasta elokuvaa koneelle minkä haluun kattoo sillon ku en jaksa raahautuu Makuuniin... Ja kaiken lisäks kun kattelen leffoja ni ois kiva jos niissä olis suomenkieliset tekstit... Jos jostain joku löytää jonkun sellaisen sivun niin kertokaapa sitten!!! Kiitos =)
Haluaisin saada jostain nähä leffan Matti - Elämä on ihmisen parasta aikaa
Ku olin matkoilla sillo kun tuli telkkarista en nähny ja nyt kaverit puhuu koulussa ja katoin youtubest trailerin oli ihan sairaan hyvä. Oon kattonu sen kerran mut uusiksi ois kiva
kertokaa ny noi on iha perseest ja sitä paitsi fint-tv oli hyvä sillo ku se toimi mut eipä toimi enää että ja mitä te luulette et youtubesta löytyy leffoja ehkä niitten trailereita ja www.youtube.com/ on iha surkee leffojen katteluu.
POLIISI OPISTO6 ON BEST
Moi!
Haluaisin nähdä elokuvan Hachiko, mutten löydä sitä mistään. Nordic-tv:ssä se on maksullinen, eikä fin-tv:tä ole...? Olen koittanut katsoa noilta teidän laittamilta sivuilta, mutta joitain en osaa käyttää ja joissain sitä ei ole.
Ja _haluan ehdottomasti_ siihen suomenkielisen tekstin, kiitos! ^^
Ootko kattonu, löyttyykö piratebaystä? Jos siellä ei löydy, laita googleen "hachiko torrent" niin pitäis löytyä. Tekstejä löytynee laittamalla googleen "hachiki fin sub"
Pitäisi katsoa tuo harri-kakantekijän (harripotterin)... 2. osa, kirjastoon juuri varasin sen uuden, kun jäi niin jännittävään paikkaan että miten seikkailussa käy.
VODDLER! http://www.voddler.com/en/ rekisteröinti ja katseluohjelman lataus ja siitä vaan katselemaan, tekstityksenkin saa valita. hinnat : 0€ -3,7€/kpl
eli siis linkkasin kaikkii mut ei toiminu ja jossai ei oo tekstitystä joten oisko kellää ideaa mis on illmaseksi coraline/norbit ja siinä on tekstit suomeks?!!??
Oon löytänny paikan nimeltä ilmaisetelokuvat.com sieltä löytää aika monta erillaista elokuvaa ne ovat myös ilmaisia. Esimerkiksi siellä on Liisa Ihmemaassa, Avatar, Twilight, Sherlock Holmes, X-men, Toy Story 3, Wall-e, Cars 2, Simpsons Movie, Robin Hood ja tommosii erillaisia. Mutta sit siinä sanotaan et täytä lomake ja sillon paina jostain lomakkeesta ja sitten ei siihen tarvi kirjoittaa mitään vaan sitten menet pois ja odota 60 sekunttia. Ja sitten voit katsoa elokuvan.
Miten tossa www.movie2k.com saa (vai saapiiko ees) tekstityksiä? Oli just kattomassa Sweeney Toddia ja huomasinki et eihän siinä oo mitään tekstityksiä D:
Itse käytän utorrenttia ja sitten Bs.playeria, ettii suoraan kaikki tekstit elokuvaan... Ja täysin ilmaisia, ja helppo ladata netistä. Ei oo iso homma :)
Mä haluun nähä alvin ja pikkuoravat 2 ja 3! Mistä näkee yritin kattoo fin-tv uuden netti sivun kautta mutta ei onnistunut olisin kattonu ruotsiks ''-.-
Klikkaamalla tota linkkiä saat 500gb ilmaista latausta jolla lataa hyvin jo HD tasosen leffan ja ainahan sitä voi tehä uuden käyttäjän kunhan eri sähkäposti kö... siis sähköposti klikkailet vaan tuota niin ei sano mitään sun koneen osootteesta siis koneesi osoitteesta ja uusi ip tulee kun käynnistät koneen uudelleen, eli ne joille kelpaa 900kB/s lataus kaista kannattaa kokeilla ja tää ei ole mainos mul meni itellä hermo kun tämä soneran perse meni blokkaa torrentit enka tajunnu sitä nettiä ottaessa :D älkää jakako tuota linkkiä ulkomaisille sivuille ettei kaadu heti että ehdin tehdä uuden tilalle..
Jos tiiätte nii voiko missään sivustolla kattoo Titanicin ilmaseks ja suomenkielisillä teksteillä? Jos tiiätte niin kerokaa! Olisin hirrrrrmuisen kiitollinen! :)))))
Täällä on aika paljon elokuvia, voi katsoa lataamatta tai ladata kopion koneelle.
stagevu.com
Ei sieltä kaikki elokuvia löydy, mutta hyvä, kevyt ja paskavapaa (ponnahdusikkunat, liat mainokset).
Vaatii divX-playerin latauksen (mikä ei varmaankaan ole mikään ongelma, se player on ihan hyvä ja monikäyttönen muutenkin)
Lataa utorrent, bittorrent ja mitä niitä on. Se ei maksa mitää. Lataat vaa sellasia elokuvia missä hyvät suositukset ja suomenkielisen tekstin saa vaikka opensubtiles. Oikeestaa paras ratkasu on subtitles.org. Saa monee paikkaa sieltä. Ja tosiaa, se ei ole laitonta omaa käyttöön vähän latailla. Kun et vaa jaa muille niitä.
vittu nykyää on kaikki perseestä!! MW2 communityki on täyttä paskaa ja enne iha nigga ,mut enne sai limewirest biisit ja leffat ja tekstit löyty vitu helposti nykyää ei!!!
Ensinnäkin Twilight on ihan paska sarja!! Ja toiseks, voisko joku ketoo sellasia sivustoja jotka TOIMIII?? miks sitä paitsi kaiikki änkee tänne sitä ruton fin-tvtä kun se lopetettiin jo aikoja sitten! Ja vielä sellanen juttu että se nordic-tv on paska koska siellä kaikki on paskalaatusia tai ne ei näy loppuun tai ollenkaan! ja kaikista hyvistä leffoista pitää maksaa!!
Tämä keskustelu alkaa tuntua jo sekavalta kun niin monia vaihtoehtoja tarjotaan.. Mikä nyt olisi paras paikka ladata elokuvia koneelle? Olen jonkin aikaa katsonut movie2k.to :sta leffoja ja suurin osa on ollut hyvänlaatuisiakin netistä siihen nähden kun netistä katsoo. Onko täältä mahdollista ladata leffoja koneelle? Ainakin jokin download siellä lukee. Jos ei, mistä sitä sitten kannattaa ladata, ilman että kone on täynnä kaiken maailman viruksia? Tv-ohjelmia haluan myös ladata, tämän hetken suosikit ehdottomasti The Vampire Diaries (neloskausi alkoi juuri, jee!) ja Game Of Thrones. Jälkimmäisen katsomiseen haluaisin tekstit saada. Joten, auttakaa minun laistani idioottia joka näistä asioista ei sen kummempia tiedä, kiitos :)
http://ilmaisiaelokuvia.blogspot.fi <--- tuolta löytyy muutama hyvä sivusto, joilta löytyy riittämiin ilmasia leffoja suomenkielisillä tekstityksillä nopeesti ja helposti sekä täysin ilmaseks.
Halusin kattoo vampyyripäiväkirjat - sarjaa ja Hdfin sivustolla löyty ihan ekat jaksot ja katoin, mut nyt siinä se ei aukase sitä sivuu ja kuulin jostain et hdfin lopetti.. Mistä muualta löytyy vampyyripäiväkirjat?
- Maksullinen, 5€/ 2 kk:tta
- Paljon huonolaatuisia elokuvia
- Usein toistuvia tekstitys- ja äänisynkka -ongelmia
- Jatkuvia ongelmia toiminnassa
- Toistuvia tietomurtoja
- Ylläpito lupaa yhtä ja toista, mutta lupauksia ei juurikaan pidetä
- Raskas ja hidas sivusto
- Joissain playereissä erittäin hidas lataus.
En tajua miksi ihmiset hehkuttavat Finelokuva.com sivustoa? Valikoima on aivan onnetonta, videot ja sivusto lataa nopeasta nettiyhteydestä huolimatta masentavan hitaasti ja välillä ei ollenkaan.
Tietääkö kukaan mistä sivustolta voisi katsoa ilmaiseksi "American Pie - Band Camp" elokuvaa. Kyseistä elokuvaa en löytänyt Nordic-tv:stä, enkä useasta muustakaan sivustosta.
Netflix maksaa, Nordic-tv:stä ei löytynyt, Fin-tv:tä ei ole enää...
kiitokset jos tiedätte mistä mahtaisi löytyä tämä elokuva ilmaiseksi katsottavissa.
Tässä semmonen paikka joka toimii!!! (ainaki toistaiseks) samat videot ku finelokuvat.com:issa http://elokuvaelokuva.blogspot.fi/ suomenkieliset tekstit!
ei kyllä näy tekstejä elokuvissa ainakaan mitä olen tarkistanut tai sitten se johtuu siitä että oon hypännyt johonkin puhe kohtaan sivustolla: http://elokuvaelokuva.blogspot.fi/
Jollaki on menny ilmasten elokuvien kattominen netistä ilman lataamista (eli streamaaminen) ja elokuvan omalle koneelle lataamista ilman viranomaisten lupaa sekasin.
Noilla fin-tvillä sun muilla paskakasoilla voi kattoa postimerkin kokoista ruutua suurennettua kunnes se kaatuu ja joudut kattoo alusta uusiks. tai äänet on niin paljon peräs että ne pelkästään häirittee kuvan ja tekstityksen suhteen. tai suomalaiset tekstit on kymmenen sekunttia edellä tai jäljes, vaihtuu japaniks puolesvälis tai muuten vaan vittuilee koko kattomisen ajan.
Jos oikeesti haluutte heiluttaa keskisormea suomen laille ladatkaa elokuvanne esim isohunt.com :ista ja opetelkaa teinit sen verta englantia että ymmärrätte ton yksinkertasen prosentin kielestä, jota elokuvissa koskaan käytetään. Tai ladatkaa tekstitykset hakusanoilla fin sub elokuvan nimi. Siinä tarttee osata purkaa pakattu tiedosto oikeaan paikkaan jota suurin osa teistä mulkunlussuttajista ei todennäkösesti osaa.
Itte tykkään käyttää netflixiä. Ei senkään luulis laillinen olevan jos mä kattelen 20 elokuvaa kuukaudessa 8 eurolla. Eikä tarjonta oo häävi. Kaikki scifileffat oon jo nähny. Sekä fantasiat. Ja muut vähänkään mielenkiintoset. Seuraavaks kokeilen HBO:n nettipalvelua ja tai sit oli se viel kolmaski..en muist?
mulle saa muuten lähettää sähköpostia osotteeseen zirgof@gmail.com
Jollaki on menny ilmasten elokuvien kattominen netistä ilman lataamista (eli streamaaminen) ja elokuvan omalle koneelle lataamista ilman viranomaisten lupaa sekasin.
Noilla fin-tvillä sun muilla paskakasoilla voi kattoa postimerkin kokoista ruutua suurennettua kunnes se kaatuu ja joudut kattoo alusta uusiks. tai äänet on niin paljon peräs että ne pelkästään häirittee kuvan ja tekstityksen suhteen. tai suomalaiset tekstit on kymmenen sekunttia edellä tai jäljes, vaihtuu japaniks puolesvälis tai muuten vaan vittuilee koko kattomisen ajan.
Jos oikeesti haluutte heiluttaa keskisormea suomen laille ladatkaa elokuvanne esim isohunt.com :ista ja opetelkaa teinit sen verta englantia että ymmärrätte ton yksinkertasen prosentin kielestä, jota elokuvissa koskaan käytetään. Tai ladatkaa tekstitykset hakusanoilla fin sub elokuvan nimi. Siinä tarttee osata purkaa pakattu tiedosto oikeaan paikkaan jota suurin osa teistä mulkunlussuttajista ei todennäkösesti osaa.
Itte tykkään käyttää netflixiä. Ei senkään luulis laillinen olevan jos mä kattelen 20 elokuvaa kuukaudessa 8 eurolla. Eikä tarjonta oo häävi. Kaikki scifileffat oon jo nähny. Sekä fantasiat. Ja muut vähänkään mielenkiintoset. Seuraavaks kokeilen HBO:n nettipalvelua ja tai sit oli se viel kolmaski..en muist?
ja paskat mä meen nauttimaan seuraavasta varteenotettavasta elokuvasta teatterin yli näkökentän ulottuvasta hd-kuvasta ja surround äänestä. ja otan jonku kivan tytön mukaan
Moi
http://www.cinetube.es/indices/peliculas.html osoitteessa näkee ilmaiseksi elokuvia mutta jotkut ovat vain espanjan kielisiä.jooo
voi www.megavideo.comhuonot valikoimat
Megavideo-sivustolta ei löydy mitään hyviä esim amerikkalaisia 70- ja 80-lukujen jänniä juttuja, esim pienimuotosia trillereitä, esim Bob Rafelson Musta leski ja vastaavia; pelkkiä nykyrymistelyjä ja ihan uusia filmejä. No good.suomennosta vail
saisko noihin suomennosta mistää!?yks
www.fin-tv.comLöytyykö Manson ?
Charles Mansonista on tehty kaksikin elokuvaa, ensimmäinen 70-luvulla, ja toinen valmistui 2007. Ainakaan viimemainittua ei ole tuotettu maahan, eikä ilmeisesti tuotetakaan, sitä ei saa videovuokraamoista.Kysyisin; Löytyisikö tuo elokuva netistä?
Eli siis...
...kyse on USA:ssa hyvin kuuluisasta joukkomurhasta jossa mm. Polanskin vaimo Sharon Tate ja muutama muu henkilö murhattiin raa´asti. Syyllisisksi tekoon osoittautui hippiguru Mansonin "Perhe". Elokuva Manson Gang Inside on valmistunut 2007 ja se kertoo noista tapahtumista.Löytyykö netistä?
Linkki...
..sinne:DOKUMENTTI
Aiheesta tulee maanantaina 1.2 dokumentti Jim-kanavalla yhdeksältä illalla.haloo!?
mitä tuut tänne haukkumaan ku toiset yrittää kysyä neuvoa. mee ite selaamaan monta kymmentä sivua googlesta et löytäis yhen huonon sivun.kiitos
kiitos tuhannestijeesatkaaa
onko muita sivuja kun tää yksi sivu missä voi kattoo ilmaseksi elokuvia ??????????????????Samat paskalaatuiset elokuvat sielläkin, lisäksi elokuvat katkeilevat, niissä on kesken elokuvan vaihtunut kieli venäjäksi, tai player pysähtyy kokonaan ja joudut aloittamaan elokuvan katselun alusta.Kelata ei voi.
Kannattaako noille siis maksaa mitään? EI.
Onko muita sivustoja kuin nuo kympinkipeät peräreiät turkissa?
FIN-TV.COM
fin-tv.com on tosi hyvä paikka ja suositeltava laatu siellä :)fin-tv.com
Tänään se vielä toimi,mutta ei enää.... :(miksi?
fin-tv
toimiipas :D katoin just sieltä leffanfin-tv
ei toimi :(fin-tv
fin-tv toimii sillon ku haluaa toimia. Päivällä toimi, mutta ei enää..fin-tv
Kyllä mulla ainakin toimii toi fin-tv.land of the dead
tietääko joku mist pystyy kattoo (land of the dead) leffan kertokaaSuoran linkin elokuvaan löydät tästä alhaalta..
http://www.cinetube.es/peliculas/ciencia-ficcion/avatar_espanol-dvd-rip-megavideo-38082.html
fin-tv
fin-tv pätkii koko aja ja laatu on huono. eikö löydy parempaa paikkaa missä näkisi elokuvia ilman että pätkii ja tekstitys olisis suomeksi ja laatu hyvä ? kiitos jo etukäteen :)sussuuuuuu
onks siellä fin-tv:ssä kauhuleffoja?..yritän just kattoo hopeanuolta mut en tiiä onks se kokonainen elokuva..?.. vastatkaa jos tiiätte..?kielellä, ei suomalaista tekstitystä. Mutta siinähän se englannin kuuntelu harjaantuu.
pätkii
toi fintv..VODDLER!
VODDLER on SEMI-ILMAINEN ja TÄYSIN LAILLINEN palvelu, jota kautta voi kattoo leffoja. Sieltä ei löydy paljoo hyviä leffoja joita voi kattoo ilmaseks, mutta kyl sieltä nyt joitain ihan katsomisen arvosia löytyy-- God of war esim?Sit on kans http://www.surfthechannel.com/ <-- tuolta tosin löytyy dokumentit, tv-sarjat, lastenohjelmat, ja leffat.
Pätkii juu
Fin-tv pätkii kun yritin kattoo mut löytyyks mistään englanniks epäilystä?Ja fin-tv suljettiin tänään..
www.leffatverkossa.net
Yrittäkääs leffahullut ryhdistäytyä, kilpailevia sivustoja pystyyn.
Divxstage.com
Solarmovie.com
PS. ei o FIN-TV poistettu katon leffaa sielt nyttenki ???
PS. Ei noi nykyset hinnatkaan tietysti ole kauheen pahat esim. nordicis mut mun mielestä on periaatteessa väärin muuttaa tosta noin vaan maksulliseks kun on jo tottunu siihen että sieltä näkee ihan ilmaseks.
MISSÄ NIITÄ LAADUKKATIA JA MITÄ VAAN LEFFOJA LÖYTYY KOSKA MIKÄÄN NOISTA MITÄ ON LINKITETTY EI TOIMI.... -.- RASITTAVAA JO. ONKO JOLLAIN MITÄÄN TIETOA JOSTAIN SIVUSTA JOHON EI TARVII REKISTERÖITYY TAI JOSTA EI TARVII MAKSAA ?
PLIIIIS NYT OIKEESTI! (:
Tähän asti mikään noista linkeistä ei oo mulla toiminut..
Nyt sinne pitää ainakin rekisteröityä ja pitää antaa pankkkortin numero.
Ei varmaankaan siis maksutonkaan enää.
tai blay beging
Siellä on lähinnä ehkä uusia elokuvia, mutta myös esim. vanhoja Disney kalssikoita ja Hayao Miyazakin leffoja. Siellä on lähinnä HQ tai HD-laatuisia elokuvia, eikä sinne tarvitse rekisteröityä ja leffat voi katsoa ihan onlinessa ilman mitään latauksia. Suosittelen lämpimästi! :)
Sivulta siis saa ilmaisia elokuvia.
tuolla on hyviä tv-sarjoja ja leffoja ihan sairaan paljon ! tai siis tuolla on niinku linkkejä sivuihin mistä voi kattoo :)
Minä laitan rahani Leffatverkossa.org koska on 100% suomalaisten pitämä sivusto ja toimii 90% paremmin kuin Nordic-tv.
Ku olin matkoilla sillo kun tuli telkkarista en nähny ja nyt kaverit puhuu koulussa ja katoin youtubest trailerin oli ihan sairaan hyvä. Oon kattonu sen kerran mut uusiksi ois kiva
POLIISI OPISTO6 ON BEST
ei se kovi paha hinta oo jos 1 elokuva maksais jossakin kaupas 2 kertaa enemmä?
1. Lataa Utorrent
2. Mene Piratebayhin
3. Lataa Torrentti
4. Odota
5. Katso elokuva
http://www.free-tv-video-online.me
http://www.solarmovie.eu/
Haluaisin nähdä elokuvan Hachiko, mutten löydä sitä mistään. Nordic-tv:ssä se on maksullinen, eikä fin-tv:tä ole...? Olen koittanut katsoa noilta teidän laittamilta sivuilta, mutta joitain en osaa käyttää ja joissain sitä ei ole.
Ja _haluan ehdottomasti_ siihen suomenkielisen tekstin, kiitos! ^^
[url]http://toponlinebrands.com/movies/opqrst[/url]
jos tekstejä halajat niin suosittelen lataamaan esimerkiksi Utorrent-ohjelman. Ja tekstejä saat ladattua vaikka osoitteesta www.divxfinland.org
Mä haluun nähä alvin ja pikkuoravat 2 ja 3! Mistä näkee yritin kattoo fin-tv uuden netti sivun kautta mutta ei onnistunut olisin kattonu ruotsiks ''-.-
Klikkaamalla tota linkkiä saat 500gb ilmaista latausta jolla lataa hyvin jo HD tasosen leffan ja ainahan sitä voi tehä uuden käyttäjän kunhan eri sähkäposti kö... siis sähköposti klikkailet vaan tuota niin ei sano mitään sun koneen osootteesta siis koneesi osoitteesta ja uusi ip tulee kun käynnistät koneen uudelleen, eli ne joille kelpaa 900kB/s lataus kaista kannattaa kokeilla ja tää ei ole mainos mul meni itellä hermo kun tämä soneran perse meni blokkaa torrentit enka tajunnu sitä nettiä ottaessa :D älkää jakako tuota linkkiä ulkomaisille sivuille ettei kaadu heti että ehdin tehdä uuden tilalle..
http://jumbofiles.com/free199215.html
stagevu.com
Ei sieltä kaikki elokuvia löydy, mutta hyvä, kevyt ja paskavapaa (ponnahdusikkunat, liat mainokset).
Vaatii divX-playerin latauksen (mikä ei varmaankaan ole mikään ongelma, se player on ihan hyvä ja monikäyttönen muutenkin)
http://www.funnyacid.com/
Suurin osa on tietysti laittomia. Osta mieluimmin DVD tai bluray.
Myös sarjoja on tulossa myöhemmin.
Osoite:
http://finmovie.net
Kannattaa seurailla säännöllisesti koska sivu päivittyy joka päivä.
ilmasia kaikki leffat ja joka päivä laittelee sinne pal uusii leffoi :)
- Maksullinen, 5€/ 2 kk:tta
- Paljon huonolaatuisia elokuvia
- Usein toistuvia tekstitys- ja äänisynkka -ongelmia
- Jatkuvia ongelmia toiminnassa
- Toistuvia tietomurtoja
- Ylläpito lupaa yhtä ja toista, mutta lupauksia ei juurikaan pidetä
- Raskas ja hidas sivusto
- Joissain playereissä erittäin hidas lataus.
FINELOKUVA: www.finelokuva.com
- Täysin ilmainen
- Elokuvat laadukkaita
- Vähän tekstitys- ja äänisynkka -ongelmia
- Sivustolla datarajoitus. Suurimman osan kuusta offlinessa.
2/5.
Tuolta löytyy vaihtoehto-sivustoja
Netflix maksaa, Nordic-tv:stä ei löytynyt, Fin-tv:tä ei ole enää...
kiitokset jos tiedätte mistä mahtaisi löytyä tämä elokuva ilmaiseksi katsottavissa.