vanhan ajan käsipumppu kaivoon

Johanna

Heippa,
mistähän mahtaisi vielä löytää käsikäyttöisen pumpun, jolla nostaa vettä kaivosta. Tarkoitan sellaista metrivartista ylös-alas veivattavaa mallia, joita käytetttiin kymmeniä vuosia sitten joka paikassa. Jos tiedätte paikkaa Turun lähellä mistä noutaa/lunastaa olen kiitollinen tiedosta!

Nuori emäntä

15

15002

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghhgjjghj

      Bauhaus , jotain 30 egee.

    • Markku.S

      Jos haluat kunnollisen pumpun laita vaikka Nira 4B,löydät myyntipaikat Niran sivuilta.

    • olisi

      NIRA 4B malli lähes käyttämätön,sais 350€ hakea pois Turun suunnalla

      • Johanna

        Mutta aika hinnakkaan oloinen tarkoitusperiäni ajatellen. Yritän etsiä vanhaa muutaman kympin arvoista pumppua. Kiitos vaan ilmoituksesta!


      • jeh

        Kuinka vanha tuo Nira 4B on? Onko se nyt kaivossa vai osina? Jos kaivossa, niin saako sen palasteltua metrin pituiseksi paketiksi? Uudenveroisesta olen kiinnostunut.


      • masa
        jeh kirjoitti:

        Kuinka vanha tuo Nira 4B on? Onko se nyt kaivossa vai osina? Jos kaivossa, niin saako sen palasteltua metrin pituiseksi paketiksi? Uudenveroisesta olen kiinnostunut.

        On tällä hetkellä kotona vajan orrella.Se on noin vuoden ikäinen ja ollut kaivossa noin kolme kuukautta.Pituutta vehkeellä on muistaakseni 2,5 metriä


      • jeh
        masa kirjoitti:

        On tällä hetkellä kotona vajan orrella.Se on noin vuoden ikäinen ja ollut kaivossa noin kolme kuukautta.Pituutta vehkeellä on muistaakseni 2,5 metriä

        Olen valmis tekemään kaupat, jos pumpussa ei ole vikoja ja se sisältää kaikki käyttöön ja asennukseen tarvittavat osat.

        Tarjoan pumpusta 360 euroa toimitettuna bussirahdilla Leivonmäen matkahuoltoon.

        Bussirahti: http://www.matkahuolto.fi/rahtipalvelut/etusivu_index.htm

        Vastaa mielellään sähköpostiini, [email protected]
        Jan Holmberg, 040 841 6499


      • jaf

        Hei!
        Onko sulla vielä tallessa se Nira pumppu.
        Olen kiinnostunut sen ostamaan.


      • mummo 70
        jeh kirjoitti:

        Kuinka vanha tuo Nira 4B on? Onko se nyt kaivossa vai osina? Jos kaivossa, niin saako sen palasteltua metrin pituiseksi paketiksi? Uudenveroisesta olen kiinnostunut.

        Kaivonpesu,. on vanha Nira luultavasti 4b. Nyt ei tule vettä ilman siemenveden laittoa.Kannen alla putkessa on paksu mötikkä.Laitettiin uusi muovinen lisäputki. Ennen tuli vesi ilman siemenveden laittoa.


      • tosi ostaja

        Ok aletaan suunnitella kauppaa, mikä on puh. numerosi,että voidaan sopia kauppa.
        minut tavoittaa numerosta 0400-922071


      • 2006...
        tosi ostaja kirjoitti:

        Ok aletaan suunnitella kauppaa, mikä on puh. numerosi,että voidaan sopia kauppa.
        minut tavoittaa numerosta 0400-922071

        On tainnut nopeat syödä hitaat vuosien varrella.


    • vammalassa

      Käsipumppuja saa tilattua mistä rautakaupasta tahansa, sillä niitä valmistetaan edelleen. Valmistaja on Vammalan Konepaja ja pumppujen merkki on Nira. Katso malleja netistä, osoite oli muistaakseni nira.fi.

    • rutrtu,li

      osta vaan toi bauhaussin valurautapumppu ihan hyvä hinta laatusuhde

    • semmonen on

      Hyvää ei saa halvalla siksi NIra maksa kun siihen saa varaosia AINa jopa -50 luvulta oleviin,mitenkähän mahtaa olla halpis pumput?

    • puhdasta vettä

      nykyisin saa niralta antiikkipumppuja joissa kaivossa olevat osat on muovia ja näin ollen eivät ruostu,puhdistelen kaivoja ja lähes jokainen rautapummppu on niin ruosteessa etten niitä enää takaisin kaivoon laita,muutama ruosteinen romu on itsellekin kertynyt ja ainoan mitä niistä saa on ilmanvaihto käyttöön ja koristeeksi,katkasee vaan poikki.Uudet on toki kalliita mutta kannattaako kaivonsa pilata vanhalla romulla,ovat toki varmatoimisia.Aivan samalla periaattella toimii myös muoviset ja ovat helppoja itse koota

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe