pelkkii spiritismi tarinoita kiitos

spooky

tänne tarinoita spiritismi pelista kiitos ja ei VALITTAMISTA "PELIN"VAAROISTA, eika mistaan mika ei liit spiritismiin huom positiivisesti pyydän kertokaa tänne teijän spiritismin peluukerroista kiitos jo etukäteen

121

20029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • basia

      Oltiin seitsemännellä tai kahdeksannella luokalla ja ystävien kanssa oltiin kiinnostuneita noituudesta, kynttilämagiasta ja sellaisesta. Pätettiin sitten yhtenä iltana pelata spiritismiä, noudatettiin annettuja säntöjä, mm. peitettiin peilit, kaikki kiiltävä ja jeesuskama. Kysyttiin sitten tyyliin, että 'onko täällä joku?' No tietenkään ketään ei vastannut, koska ajattelin kokoajan jotain jumalaa siinä. Kuitenkin toistelimme tuota kysymystä, mikä ehkä suututtu henget, koska alakerran siivouskomero aukesi ja moppi lensi lattialle ja viereisessä huoneessa patja kaatui seinältä alas, ja talossa ei ollut silloin muita, kuin me.

      • veli_roger

        pitääks pokemon-kortitki piilottaa (jos ne ovat kiiltäviä)??


      • Outoilija
        veli_roger kirjoitti:

        pitääks pokemon-kortitki piilottaa (jos ne ovat kiiltäviä)??

        No en usko.


    • A-Gi

      Pelissä vain kysytään kysymyksiä ja maaginen lasinpalanen kertoo vastauksen. Spiritismi on niin hyvä peli, ettet halua koskaan jättää sitä väliin. Ja koska yleensä siinä ei ole voittajia, eivät pelaajat pääse riitaantumaan keskenään. Pelin häviää se, joka ensimmäisenä passitetaan mielisairaalaan tai kuolee. Muistathan, että vahinkojen varalta ota Raamattu viereesi. Muista repiä sivu 666 pois ja polttaa se, jos ei joku jo ole tehnyt sitä. Ilmestyskirjakin olisi syytä jättää pois. Ota lähelle myös risti.. siin olis yks juttu.. mulla olis kyllä kymmeniä tarinoita kertoa aiheesta mutta en nyt aloita niiden kertomista..

      • Jooo___oooop

        Raamatut ja ristit pois Kun pelataan Spiritismii.


      • mähhh
        Jooo___oooop kirjoitti:

        Raamatut ja ristit pois Kun pelataan Spiritismii.

        Ku me kerran pelattii ja meillä oli siellä raamattu nii siitä oli palanu sivu 666. Me et mitä v****a ja yks vaa runk.. Siinä vieressä.


      • Hannu vaari

        T:Hikipedia :D Jonne


      • Juuuu
        mähhh kirjoitti:

        Ku me kerran pelattii ja meillä oli siellä raamattu nii siitä oli palanu sivu 666. Me et mitä v****a ja yks vaa runk.. Siinä vieressä.

        No mummo just kerto tarinoita ettei mitää ne peittäyt kun olivat nuoria ja pekasivat peliä


    • Sopuli_

      mun äitin työ-kamu oli pelannu pari viikkoo sitte spiritismii ni se haamu ol sanonu että "Kohtaa suuri valo." ni sen äitin kaverin takana oleva palava liekki leimahti 15 cm korkeeks ja palautu takas. pelottavaa :S

      • oonanen

        miten haamu voi olla sanonu jotain!!!! Ja kans ihmettelen sitä et ku jossain ohjeis sanotaan et jos henki käskee kattomaan peiliin niin ei saa. että miten se henki muka sanoo sen ku jos esim se lasi liikkuu niissä kirjaimissa nii siinä menee hirveen kauan...


      • Oletko tyhmä
        oonanen kirjoitti:

        miten haamu voi olla sanonu jotain!!!! Ja kans ihmettelen sitä et ku jossain ohjeis sanotaan et jos henki käskee kattomaan peiliin niin ei saa. että miten se henki muka sanoo sen ku jos esim se lasi liikkuu niissä kirjaimissa nii siinä menee hirveen kauan...

        Se henki liikuttaa sitä lasia eikä sano mitään -___-


      • Outoilija
        oonanen kirjoitti:

        miten haamu voi olla sanonu jotain!!!! Ja kans ihmettelen sitä et ku jossain ohjeis sanotaan et jos henki käskee kattomaan peiliin niin ei saa. että miten se henki muka sanoo sen ku jos esim se lasi liikkuu niissä kirjaimissa nii siinä menee hirveen kauan...

        Siin menee kauan mut sillo ku sitä pelaa nii tuskin ajatelee ajankuluu.


      • viisas
        oonanen kirjoitti:

        miten haamu voi olla sanonu jotain!!!! Ja kans ihmettelen sitä et ku jossain ohjeis sanotaan et jos henki käskee kattomaan peiliin niin ei saa. että miten se henki muka sanoo sen ku jos esim se lasi liikkuu niissä kirjaimissa nii siinä menee hirveen kauan...

        niistä kirjaimista muodostuu sana mikkä pitää muistaa ja kannattaa noudattaa ohjeita ellet halua katua koko loppuelämääs


    • mnfguldiz

      minä, Sara, Erika ja Miia pelattiin kerran Saran kotona spiritismii. Kun me kysyttiin jotain, että kuka sinä olet? Niin se vastasi. "Minä" Ja Miia kysy. "Kuka Minä" Ja se vastas taas Minä Erika vähän hermostu ja sano vähän kovempaa ja ärtyisästi "Minä, minä, minä eikö tuo muuta osaa sanoa! niin Erikan kyljissä tuntu sellanen pisto (Erika kuvaili jälkeenpäin että se tuntu siltä kun joku ois painanu kaksi neulaa molempiin kylkiin) meitä rupes pelottaan ihan kamalasti ja Sara sano saadaanko lopettaa (Eikä kyllä ootettu vastausta) ja lähettiin pois Kun me oltiin ulkoa niin sen huoneen ikkunasta missä oltiin pelattu näky sellanen kyyry selkänen vanha mies vähän vämpyyrin näkönen tyyppi... No me lähettiin meille yöksi ja niin myöhemmin siellä Saran talossa oli kuúlemma valot räpsyny päälle ja kiini :D että kiva... Ne on nyt myyny sen talon ja siellä asuu jotkut örvelöt ;P

      • sfhsthzxvjhkyj

        Ikinä ei saa lopettaa pelii kesken jos ei anneta lupaa


      • wawaa

        iha kiva tarina, mut oiskoha pikkuse liioteltu? ;)


      • Ei089

        Niin ei saakkaan lopettaa ennen kuin on saanut vastauksen jos henki sanoo ei pitää jatkaa vielä vähän aikaa ja kysyä sitä uudelleen. Koskaan ei saa hermostuttaa henkeä! Se voi suuttua ja sinulle voi sattua vaikka mitä esim: Voisit kuolla! En ole kokeillut enkä uskallakkaan. Vaikka haluaisin mutta oma henki riippuu siitä.


      • EnMinäTiiä
        sfhsthzxvjhkyj kirjoitti:

        Ikinä ei saa lopettaa pelii kesken jos ei anneta lupaa

        Mitä jos ei saa yhteyttä henkiin? Silloin varmaan saa lopettaa pelin ilman lupaa koska eihän kukaan ole vastaamassa kysymykseen.


      • fhdhajjfs
        Ei089 kirjoitti:

        Niin ei saakkaan lopettaa ennen kuin on saanut vastauksen jos henki sanoo ei pitää jatkaa vielä vähän aikaa ja kysyä sitä uudelleen. Koskaan ei saa hermostuttaa henkeä! Se voi suuttua ja sinulle voi sattua vaikka mitä esim: Voisit kuolla! En ole kokeillut enkä uskallakkaan. Vaikka haluaisin mutta oma henki riippuu siitä.

        On tullu kerran kokeiltua. vähä pelotti ku jossai oli lukenu et ei saa ajatella pahoi henkii tai ne ottaa yhteyttä mutta sitä ei tarvi pelätä koska ajattelet vaa sitä et "kyl toi lasi liikkuu". Valitettavasti ei toiminut mutta vois joskus kokeilla uudestaan. onko peli paikalla mitään väliä?


      • Kiinnostunut-hki
        fhdhajjfs kirjoitti:

        On tullu kerran kokeiltua. vähä pelotti ku jossai oli lukenu et ei saa ajatella pahoi henkii tai ne ottaa yhteyttä mutta sitä ei tarvi pelätä koska ajattelet vaa sitä et "kyl toi lasi liikkuu". Valitettavasti ei toiminut mutta vois joskus kokeilla uudestaan. onko peli paikalla mitään väliä?

        Hmm... Spiritismiä... Oon joskus ennenkun selaillu näin tarinoita näistä, jänniä ja mielenkiintosia ollu aina :P Sääli vaan kun kukaan ei omasta porukasta oo kiinnostunu pelaa, itellä sitä intoo olis paljon, ja kiinnostusta :D Kaikki yliluonnollinen kiinnostanu jo pikkusesta pitäen :D Tarttisko joku "lisäystä" omaan peliporukkaan? :D


      • joopa joo...
        Kiinnostunut-hki kirjoitti:

        Hmm... Spiritismiä... Oon joskus ennenkun selaillu näin tarinoita näistä, jänniä ja mielenkiintosia ollu aina :P Sääli vaan kun kukaan ei omasta porukasta oo kiinnostunu pelaa, itellä sitä intoo olis paljon, ja kiinnostusta :D Kaikki yliluonnollinen kiinnostanu jo pikkusesta pitäen :D Tarttisko joku "lisäystä" omaan peliporukkaan? :D

        hahhah... joo on sitä itekki koittanu mittei oo onnistunu :D onks sen liikutettavan pakko olla läpinäkyvä lasi? :D vai oliko syy siinä ettei ollu ihan pilkkopimeetä ja ikkuna oli rakosellaan? xD muhahaa... lol.


      • hipsuvarvas..
        Kiinnostunut-hki kirjoitti:

        Hmm... Spiritismiä... Oon joskus ennenkun selaillu näin tarinoita näistä, jänniä ja mielenkiintosia ollu aina :P Sääli vaan kun kukaan ei omasta porukasta oo kiinnostunu pelaa, itellä sitä intoo olis paljon, ja kiinnostusta :D Kaikki yliluonnollinen kiinnostanu jo pikkusesta pitäen :D Tarttisko joku "lisäystä" omaan peliporukkaan? :D

        sama ongelma. kukaan ei haluu pelaa munkaan kanssa kaikki pelkää, niin pelkään mäkin mut adrenaliiniin jää koukkuun ja ois kiva saada yhteys omaan mummiin?

        tarviin lisäystä peliporukkaan, jepjep


      • oonanen
        Ei089 kirjoitti:

        Niin ei saakkaan lopettaa ennen kuin on saanut vastauksen jos henki sanoo ei pitää jatkaa vielä vähän aikaa ja kysyä sitä uudelleen. Koskaan ei saa hermostuttaa henkeä! Se voi suuttua ja sinulle voi sattua vaikka mitä esim: Voisit kuolla! En ole kokeillut enkä uskallakkaan. Vaikka haluaisin mutta oma henki riippuu siitä.

        no jos se henki ei anna lopettaa vaikka kysyy monta kertaa niin pitää huutaa kolme kertaa "jeesus kristuksen nimessä lopeta!"
        sit muute ku mun äiti oli joskus pelannu sitä nuorena niin oli sattunu jotain niin kamalaa etteise ees suostu puhumaan siitä, mut yks kerta kysyin sen kaverilta joka oli kans pelannu sitä ja ilmeisesti joku pelaajista oli ainaki kuollu ku oli kysyny et koska se kuolee.....mut en oo varma ku ei se äitin kaveri kaa oikee suostunu puhuu...XD


      • RandomDr
        oonanen kirjoitti:

        no jos se henki ei anna lopettaa vaikka kysyy monta kertaa niin pitää huutaa kolme kertaa "jeesus kristuksen nimessä lopeta!"
        sit muute ku mun äiti oli joskus pelannu sitä nuorena niin oli sattunu jotain niin kamalaa etteise ees suostu puhumaan siitä, mut yks kerta kysyin sen kaverilta joka oli kans pelannu sitä ja ilmeisesti joku pelaajista oli ainaki kuollu ku oli kysyny et koska se kuolee.....mut en oo varma ku ei se äitin kaveri kaa oikee suostunu puhuu...XD

        Ei vitussa pidä huuta Jesuus kristuksen nimessä lopeta koska se henki voi tappaa sut


      • Spiri kokeilija
        Kiinnostunut-hki kirjoitti:

        Hmm... Spiritismiä... Oon joskus ennenkun selaillu näin tarinoita näistä, jänniä ja mielenkiintosia ollu aina :P Sääli vaan kun kukaan ei omasta porukasta oo kiinnostunu pelaa, itellä sitä intoo olis paljon, ja kiinnostusta :D Kaikki yliluonnollinen kiinnostanu jo pikkusesta pitäen :D Tarttisko joku "lisäystä" omaan peliporukkaan? :D

        Tervetuloa ystäväiseni jos helsingin suedukla asustelet


      • dbhs
        hipsuvarvas.. kirjoitti:

        sama ongelma. kukaan ei haluu pelaa munkaan kanssa kaikki pelkää, niin pelkään mäkin mut adrenaliiniin jää koukkuun ja ois kiva saada yhteys omaan mummiin?

        tarviin lisäystä peliporukkaan, jepjep

        sattaa olla vähän hankalaa saada omaan mummiin yhteyttä????eihän sitä tiedä kuka henki siel on


      • KA13
        dbhs kirjoitti:

        sattaa olla vähän hankalaa saada omaan mummiin yhteyttä????eihän sitä tiedä kuka henki siel on

        Älä koskaan pyydä tiettyä henkeä! Koska demonit voivat esiintyä kenenä tahansa


      • Eilinenpäivä

        Mulle tuli eilen yks kaveri ja sit ajateltiin että voitais pelata... mut sen jälkeen mitä tapahtu (ei mitään niin pelottavaa mutta pelottavaa) niin en saanu viime yönä unta ja en pystynyt nukkuun mun omasta huoneessa... me rikottiin sääntöjä koska meitä alko pelottaa, me kysyttiin monta kertaa saako lopettaa mutta ei se henki vastannut siihen ja sit vaan mulla meni motivaatio ja laitoin sen lasin siihen hyvästi kohtaan ja me poltettiin se lauta
        Lol mua pelottaa vieläkin


      • ääääääääääääähhhhhhhh
        RandomDr kirjoitti:

        Ei vitussa pidä huuta Jesuus kristuksen nimessä lopeta koska se henki voi tappaa sut

        Kyllä se jotenkin noin täytyi huutaa jos oikein muistan säännöt... sen voi mielestäni huutaa jo ensimmäisellä kerralla jos henki ei anna lupaa lopettaa...


      • Kokenut_pelaaja
        RandomDr kirjoitti:

        Ei vitussa pidä huuta Jesuus kristuksen nimessä lopeta koska se henki voi tappaa sut

        Jos henki ei anna lopettaa niin silloin täytyy huutaa toi


      • Jannastiina

        Kerran ku me pelattiin spiritismiä nii sen pelin jälkee alko tapahtuu aina jotai outo valot välkkyy ja peiton nykimistä ja kaikkee muuta outoo ja me kysyttiin lupa lopettaa peli ja se ei antanu lupaa mut silti me lopetettiin koska meitä pelotti iha sairaasti ja me revittii se leivinpaperi ja rikottiin lasi eikä aavistettu et kysees oliki 666! Ja sitte niiku sen pv:n jälkee meijä mamma jätti meille hyvästit ja se kaikki liitty kyseiseen peliin 😭😭


      • Anonyymi
        EnMinäTiiä kirjoitti:

        Mitä jos ei saa yhteyttä henkiin? Silloin varmaan saa lopettaa pelin ilman lupaa koska eihän kukaan ole vastaamassa kysymykseen.

        jos henkiin eisaa yhteyttä ja aiot lopettaa pelin niin laita aina lasi "Good bye" kohdalle.


    • ölkölälk

      Tämä on aika merkillistä, mutta kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa. Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä ja onnea!
      NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ FUSKAA!!! Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia: Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi, valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

      1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.
      2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.
      3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.
      Älä katso etukäteen, silloin tulos on vaara!!!
      4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa nimet (esim.ystävät, perhe jne.).
      Älä fuskaa tai tulet katumaan että teit sen!!!
      5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden 8, 9, 10 ja 11 viereen.
      6. Ja nyt, toivo jotain.

      Tulokset tulossa!

      Tässä avain tähän kaikkeen:
      1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.
      2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota rakastat.
      3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta pidät kovasti mutta et oikein ota hänestä selvää.
      4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.
      5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut erittäin hyvin.
      6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 6 tuo sinulle onnea.
      7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön kanssa.
      8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.
      9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja ajatuksistasi.
      10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi elämään.

      Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin kuluessa siitä, kun olet sen itse lukenut.
      Silloin toiveesi toteutuu.
      Ellet lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä, mutta se tuntuu toimivan!!!

    • ?OIKEESTI?

      OIKEESTI VASTATKAA NÄIHIN:
      1. Miten saisin spiritismi laudan?
      2. Montako pelaajaa tarvitaan?
      3. Mihin kellon aikaan tätä peliä kannattaa pelata?
      4. Ohjeet?
      5. Voisko joku kertoo kaikkii meedio, taikuus, ja (kynttilä juttui?)


      PLIIIS VASTATKAA NOPEE!!!!!!!

      • jenni.juden

        no laudan voi tehdä ite vaikka savesta ja piirtää tussilla tarvittavat asiat...

        voit pelata vaikka yksin jos haluat...

        klo 0:00...

        kysy spiritismi laudalta mitä mieleen juolahtaa älä koskaan kysy kuka kuolee seuraavaksitai mikä on nimesi/kuka olet henget voivat suuttua

        huoneessa pit olla ainakin 45 kynttilää 4 kynttilää pöydällä jolla pelaat huom älä pelaa peilin edessäö


      • moe! ni
        1. sen voi tehä ite leivinpaperista, ja piirtää ne jutu siihen(kirjaimet, numerot, yes, no jne.)
        2.vähintää 2h.
        3. ihan sama sillei oo välii
        4. lue netistä, kirjota vaa googlen hakuu spiritismi
        5........... netti


      • Pliide älä !

        miulle kerrottii, et pelkkä kirja käy laudaksi. pelaajia saa olla nii monta kun haluaa, mutta kannattaa olla kamu mukana, ei kantsi yksin !
        Kellon aika on ihan sama.
        Ohjeita en jaksa.

        Ps. älä tee sitä...sie voit kuolla tai joutuu mielisairaalaan, tai läheisesi voi kuolla!
        saatana on paha...älä leiki sen kanssa !


      • mm kokeillu

        lauta tehdään itse


      • ei kantsi pelaa=(
        Pliide älä ! kirjoitti:

        miulle kerrottii, et pelkkä kirja käy laudaksi. pelaajia saa olla nii monta kun haluaa, mutta kannattaa olla kamu mukana, ei kantsi yksin !
        Kellon aika on ihan sama.
        Ohjeita en jaksa.

        Ps. älä tee sitä...sie voit kuolla tai joutuu mielisairaalaan, tai läheisesi voi kuolla!
        saatana on paha...älä leiki sen kanssa !

        mä kysyin et kuka oot ja sit me lopetettii ku se ei vastannu ja sit viiko jälkee mun iskä kuoli


    • deadmasin

      minussa asuu riivaaja kun kello mennee yli 0:00 niin en muista mittään mut monet on nähnyt mut kylillä ja metsässä

      • et ole ainoa

        Sama homma tuossa perjantai-lauantai välisenä yönä!
        tosiaan heräsin lauantai aamuna putkasta lompakko tyhjänä.


      • wotto

        Joo tiiän vanha juttu mut, voin sanoo et jos sä et muista mitää siis yhtää mitää.. ni et kyl usko mut sut on otettu "haltuu" eli henki on ottanu sun kehon haltuu ja käyttää sitä....johonki... yleensä iha tavallisii asioihi esim. syömisee , tervehtii läheisii tai muuta sellast..ja ne tekee sitä sen takii ku niil on tylsää tai sit ne ikävöi "elämistä".....jos et usko ni ei voi mitää....


    • mewepei3

      itse elän vähän yli luonnolisessa maailmassa tapahtuu kaikkee mut ihmiset uskokaa jumalaan se oikeesti auttaa rukoilkaa jos jotain kamalaa tapahtuu ja tässä pieniä tarinoita:kaverini pelasivat spiritismiä kaikki jotka tietää spiritismistä ni tietävät ettei saa kysyä millon kuolen kaveri kumminkin kysy lauta vastasi:huomenna
      kaverit oli paniikissa kun lauta oli vastannu kaikiin vastauksiin oikein
      sitten se uudellen rupes näyttää uutta sanaa siinä luki
      :teette näin niin kaverinne ei kuole
      teidän pitää pelata peliä niin kauan kun haluan
      kaikki itki ja lähti pelistä ja juoksi talosta pois
      seuraavana päivänä kaveri jäi auton alle

      • PelottavaPeli.com

        Voi vittu oikeesti :ooo


      • Spiritismi pelaaja

        Ei saa ikinä lopettaa peliä ilman lupaa hengeltä, eikä kysyä mitään kuolemasta , saatanasta, helvetistä, taivaasta tai jumalasta. Pelin jälkeen älä katso peiliin vuorokauteen sillä itse saatana voi tulla sen kautta maailmaan. Riko lasi ja polta lauta.


      • Kakkapöläle

        Jos uskoo Jumalaan niin toimiiko
        spiritismi?!


    • xD

      Mä en tajuu mite jotkut ei usko spiritismiin kosk se on iha parast. Kannattaa kokeilla! Jotkut väittää et spiritismi johtuu jostain esin maan liikkeist mut me kysyttiin jotain esim. mun kaverin lempivärii ja ihastuksii ja no... oikein meni lempivärit ja miten "maan liikkeet" sais aikaan meiän luokkalaisien nimii??? totta on koko spiritismi :)

    • ??

      me aijjotaan pelata spiritismii mut onkohan noi tarinat liioteltui ku ei viel ihan vrm saaks sillon ku pelataan niin pelästyy tai jotian??

    • lappilainen juoppo

      me pelattiin kavereiden kanssa spiritismiä lievässä humalassa : D ei otettu tosissaan leikittiin vain ja joku liikutteli lasia. oli hauskaa siihen asti kunnes me käytiin hakemassa lisää juotavaa niin koko huone oli myllätty kokonaan ja kynttilät oli lattialla aivan normaalisti eikä mitään jälkiä missään, mutta ulko puolella oli kavion kuva maassa heti oven ulko puolella.

    • ...

      voiks oikeesti joutuu mielisairaalaan

      miten sitä pelataan ja mitä vois esim kysyä niiltä hengiltä?

      • kannattaa varoo

        kaikkee muuta saa kysyy paitsi elämään ja kuolmeen liittyvää


    • Kuka tollaseen oikeesti uskoo?
      Täyttä shittiä sanon minä :E

    • theVampire

      Joo, se toimii.
      Mä kokeilin sitä kaverin kanssa uudenvuoden yönä. Aluksi siitä ei tullut mitään järkevää, mutta kirjoitimme kuitenkin kaiken ylös. Kun seuraavana päivänä rupesin tutkimaan sitä, tajusin että esim acdc liittyy sähköön. Yhdessä vaiheessa lasi oli liikkunut vain edestakaisin d kyllä d kyllä d kyllä jne.. Mun olisi pitänyt laskea se määrä kuinka monta kertaa niin kävi. Mä olin kysynyt että onko tää joku arvoitus ja se vastasi kyllä.
      Mutta muistakaa, siinä on oikeasti riski. Sä voit joutua mielisairaalaan, siitä voi tulla niin kauhea kokemus ja sä haluaisit puhua siitä mutta kukaan ei usko sua. Älkää pilailko ja leikkikö sen asian kanssa mutta tahtoessasi voit saada kysymyksiisi vastauksia, joita et voisi saada keneltäkään elävältä maan päällä!

    • Karita :P

      jebou! spiritismi toemii ja se on jännää mut mut tyypit joille tulee muisti katkoksii ja tällast.... ni se meinaa sitä et joku henki on ottanu jossai vaihees sen kehon haltuu ja duunannu jotai jännää... meille kavereittekaa kävi sillai et se ei muistanu mitää mitä oli tapahtunu 3:n edellisen päivän aikan .... ja se vaikutti niinä päivinä aika oudolta ja sillai...... mut joo siis henget voi ottaa ihmisten kehoi haltuu helpoiten yöllä ku nukkuu....... mut myös sillo ku pyytää et voiko joku ottaa minut haltuun ja sitte pitää mennä makuullee, sulkee silmät ja pitää olla ajattelematta mitään...sitte noin 2-5 min. pääst oot hallussa. sitte jos on kavereittekaa ja joku otetaa haltuu ja sitte se henki ei anna se tyypi kehoo takas ni pitää sanoo "kuka haluu (nimi) takas" sitte kaikkien jotka on tietosii et kaveri o hallussa ni pitää sanoo "mä" ..... ja jos se tyyppi ei anna sitä kehoo vielkää takas ni se henki on ylihenki ja sen pitää ite antaa se kehotakas mut yleensä se haluu jonku vasta palveluksen.... esim. osta mulle tikkari...... jotai tollast ..... niiiii ja mist määää näää jutut tiiän ..no sanotaa vaik et kokeiltu on...
      ...ai niiiiii yksjuttu jos ei saa lupaa lopettaa ouja pelii ja kysyy sitä 3 kertaa ja se tyyppi sanoo "ei" ni pitää sanoo tä "Maan ja taivaan herrana, vesien ja luonnon suojeliana, saammeko tahtomme läpi voimmeko lopettaa" sillo sen pitäis laittaa heti "joo"...........

    • pelasin

      moro.
      mä oon 11 vee tyttö ja me kokeiltiin mun kahen kaverin kanssa spiritismii. sielt tuli demoni, mut ei tapahtunu onneks mitää erikoista. se oli ihan kivaa, suunnitelmissa toinen pelikerta.

      • Tietää mistä puhuu

        ......Oon itekki kakara 13v likka ........ mut kandee varoo demoneit, mut kyl joskus demonit o kilttei mut silti kandee varoo sill ne on arvaamattomii .... ekaks ne on kilttei sit seuraavaks ne ..... tekee jotain arvaamatonta......... :OOOOO .............
        !!Katokku mää tiiän!! !!!!!!!!JA EI KANDEE PELAA LIIAN MONTAA KERTAA KU SIIHE JÄÄ RIIPPUVAISEKS!!!!!!!!!!!!!!


      • 13-wee
        Tietää mistä puhuu kirjoitti:

        ......Oon itekki kakara 13v likka ........ mut kandee varoo demoneit, mut kyl joskus demonit o kilttei mut silti kandee varoo sill ne on arvaamattomii .... ekaks ne on kilttei sit seuraavaks ne ..... tekee jotain arvaamatonta......... :OOOOO .............
        !!Katokku mää tiiän!! !!!!!!!!JA EI KANDEE PELAA LIIAN MONTAA KERTAA KU SIIHE JÄÄ RIIPPUVAISEKS!!!!!!!!!!!!!!

        Mä jäin ekasta pelikerrasta riippuvaiseks :/ ei oo silti tullu mitään traumoja/jälkeenpäin mitään ilmiöitä, siis pelihetkellä tapahtuu sitä sun tätä mutta muuten ei oo tapahtunu mitään... oon pelannu kavereitten kaa ja yksin yhteensä ehkä 8-9 kertaa


      • Maatti_boy
        13-wee kirjoitti:

        Mä jäin ekasta pelikerrasta riippuvaiseks :/ ei oo silti tullu mitään traumoja/jälkeenpäin mitään ilmiöitä, siis pelihetkellä tapahtuu sitä sun tätä mutta muuten ei oo tapahtunu mitään... oon pelannu kavereitten kaa ja yksin yhteensä ehkä 8-9 kertaa

        Yksin ei saa pelata tai tapahtuu hirveitä


    • --

      kerokaa lissää (: kiinnostaisi !

    • haisuli666

      oon 13v tyttö uskon kaikkeen henkimaailmaan liittyvään ja olen kokeillut monta kertaa spiritismiä ystävien kanssa se toimii jos noudatat sääntöjä ja olet kohtelias
      laudan voi tehdä leivinpaperista
      paperin keskelle piirrät pentagrammin ja ylä-reunalle numerot 1-9 ja 0 ala-reunalle aakkoset niin että numeroiden ja kirjaimien välillä on riittävästi tilaa
      lasin kuuluu olla läpinäkyvä ja kevyt niin että se liukuu paperilla
      ennen istunnon aloittamista peitä heijastavat pinnat ja peilit
      kynttilöitä saa olla pariton määrä
      huoneessa ei saa olla ristejä, raamattuja yms.
      "peli" kannattaa aloittaa kysymällä kohteliaasti "onko paikalla henkiä"
      pelin aikana ei saa kysyä mitään minkä jo itse tiedät myöskään kuolemaan liittyvää ei saa kysyä
      älä mieti pelin aikana negatiivisia muistoja ,asioita tai mitä jos tapahtuu..
      kun/jos henki vastaa säilytä kohtelias positiivinen asenne pelin saa lopettaa vasta luvan saatua sitä ennen älä irrota otetta laista
      istunnon aikana kukaan ei lähde yksin minnekkään vaikka saisi siihen luvan
      aloin spiritismiä muutaman rakkaan ystäväni kanssa meidän vessassa kolmeviikkoa sitten teimme valmistelut peitimme peilit jne.
      kysyimme kohteliaasti onko täällä henkiä ja odotimme ainakin tunnin siihen mennessä ei ollut kuulunut vastausta sen jälkeen kysyimme kenen vieresse olet ja odotimme vielä kauemin jonka jälkeen lasi liikkui hyvin nopeasti niin että kukaan meistä ei olisi voinut liikuttaa lasia kohti kirjaimia l ja m sen jälkeen lasi ei liikkunut kysyimme anna merkki jos emme saa lopetaa merkkiä ei tullut joten lopetimme ja lähdimme kotiin peiliin katsoimme normaalisti alamme uudestaan viikon päästä samassa paikassa
      tätä teksitiä oli varmaan tosi tosi rasittava lukea pahoittelen merkkien puuttumista
      mulla on lukihäiriö joka vaikuttaa myös kirjoittamiseen

      • Anonyymi

        jos tunnet kylmiä väreitä niin se on sun luona.


    • hööhöhööh
    • heeeeeeeebou

      kerran noin 12vuotiaana kysäsin iskältä et "miten toi onnistuu?" ku katottiin manaajaa,ja siinähän se pikkutyttö pelaa spiritismii.Iskä vastas et "se vaan toimii,mut siinä ei saa kysyy et millon kuolee tai millon menee naimisiin" sit ku kysyin et onks joku sun kaveris kysyny jompakumpaa ni se sano et sen kaveri kysy et millon se kuolee,ni sille vastattiin et huomenna.Iskän kaveri ei uskonu et se huomenna kuolis,mut sit se oli hirttäytynyt huomispäivänä.(R.I.P. joku iskän kaveri) ja tositapahtuma kyllä sitte on!

    • Tietää mistä puhuuu!

      Oon 14v kakara mut oon pelannu spiritismii vitun monta kertaa (n.200 kertaa) siihen jää riippuvaiseks joten älkää pelailko paljoa...... siis mul on pari henki kaverii joten en vaa voi lopettaa noi vaa pelaamist ku sit menettäisin kavereit... :( olen yrittänyt lopettaa mutta turhaa....ai nii mul ois yks killi juttu jota melkee kukaa ei tiiä paitsi mun kaverit.......... no siis henget ja demonit voi ottaa ihmisen kehon HALTUU!!!!!! jooo en itekkää ois aluks uskonu mut kavereitten kaa testattii sitä.......................ja voin ehk kertoo miten se toimiii... jos haluutte ... mut mä en ota vastuuta mistäää.... kommentoikaa jos haluutte tietää lisäää asiasta.......

    • I<3spiritismi

      Itekki oon kavereitten kaa pelannu. Ei kyl peitetty pelei tai mitää. Pitää olla lasi koska kun kokeiltii pahvimukill ni ei toiminu. Mut kysyttii aluks et oletteko täällä sit ku ne vastaa ni kysytää nimee ja jos se ei liiku ni kysytää et haluuks se kortoo sen. Jos se ei haluu nii kysellää kaikkee et miss se on asunu ja kaikkee sellast. Sit kysytää et haittaaksitä et pelataa jos haittaa ni kysytää et saaks lopettaa yleensä ne antaa luvan. Mut jos ei anna ni pittää pelaa hetki ja kysyy uudestaa. Ku pelaa ekan kerra ni voi säikähtää vähä ;)) Kannattaa keksii jotai kysymyksii etukätee. Hyviä peli hetkiä;)))

    • spiritismiiiiiiii

      mentii tänää mun kavereiden kans spiritismiä. Oltiin eka ihan jeejee koska se henki oli ns. hyvä henki ja se vastaili kaikkiin kiltisti yms. Kysyimme ihan mielenkiinnosta onko hän sukua kaverilleni (sanotaan nyt vaikka Maija) Maijalle sukua ja liikkui ''ei'', kysyimme onko hän toiselle kaverilleni ( sanotaan vaikka Minna) Minnalle sukua ja liikkui ''ei''. Sitten kysyimme ( Olen nyt vaikka Tiina) oletko jtn sukua Tiinalle ja liikkui ''kyllä'' olin iha tohareissani koska sain yhteyden esiäitiini ( olimme aijemmin kysyneet onko hän nainen vai mies ja hän oli nainen ).
      Kysyimme onko siellä muitakin henkiä ja vastaus oli ''kyllä'' pyysimme saada jutella muidenkin kanssa ja päädyimme juttelemaan esi-isäni eli hänen miehensä kanssa. Olimme jutelleet hänen kanssaan esim. hänen iästään ja kuka hän oli ja kaverini halusi lopettaa koska hän oli kokoajan ollut ''hieman'' peloissaan :D Henki antoi hänen lopettaa. Toinen kaverinikin kysyi saisiko hän lopettaa ja henki antoi. Jäin sitten peloissani yksin siihen pelailemaan, kaverini tietysti olivat kokoajan vieressäni. Kysyin melkein heti saanko lopettaa ja lasi singahti ''ei'':hin nopeasti. Säikähdimme ja aloin itkeä D: (joo'o.. ) henki oli innoissaan ja kysyin itku kurkussa ''saanko nyt lopettaa ole kiltti'' kesti hetken aikaa ennenkuin vastaus tuli se alkoi hitaasti liikkua ''kyllä'' suuntaan ja huokaisin helpotuksesta ja olin jo irroittamassa otteeni ja pidin enää kynsieni kärjillä kiinni lasista ja yhtäkkiä lasi lähti liikkumaan nopeammin ja kaatui. Pelästyin ja irrotin otteeni lasista. Kaverini huusi jtn että ei siitä lasista saa päästää irti tai ei sitä saa kaataa. En oikeasti tehnyt mitään... Poltimme leivinpaperin johon olimme tehneet ''laudan'' ja heitimme lasin kiveen. Kun poltimme leivinpaperia yksi kaverini piti siitä kiinni ilmassa koska maa oli märkä ja paperin/laudan pitää palaa loppuun asti tai henki/mikälieolento voi jäädä riivaamaan.. Paperi paloi ensin hitaasti mutta sitten yhtäkkiä se leimahti kaverini käteen joka automaattisesti päästi irti katsoimme jännittyneenä paloiko se loppuun koska sitä ei saa enää sytyttää uudestaan. ( entiedämiksi) onneksemme paperi paloi loppuun ja tallasin vielä sen päälle varmuuden vuoksi. Olimm vielä hetken aikaa vainoharhaisia ( varsinkin minä:D) EN suosittele pelaamaan peliä jos et ole aivan varma. USKO TAI ÄLÄ KAIKKI ON TOTTA....

      • pelotti

        koin saman ku pelasin ekankerran... mä juttelin mun kuolleen äidin kanssa ensin olin että ei voi olla totta mutta sitten alkoi tapahtua sillä yksi peili pinta oli näkyvissä katsoin peiliin ja näin äitini uskokaa tai älkää tää on totta muistakaa et pelin aikana ei sais katsoo peiliin.


    • LaEW

      Moi! Mä ja mun kaveri Eveliina "Eve" pelattiin spirii ja kun me kysyttiin:tunnex sää ketää mun tai even tuttua? lauta vastasi:kyllä.Ja sitten ovi avautui ja me nähtii mun pikkuveli Joonas oven edessä.Se tuli siihen ja kaato laudan.Sitten kaikki tavarat alko paiskautu lattialle ja nappasin mun broidin syliin ja me juostiin ulos.Seuraavana aamuna "Eve oli meil yöt"Me herättiin ja katottiin ulos ikkunasta ja nähtiin Joonas ovesta ulos menossa.Huusin sille:Joonas tuu pois sieltä!!ihan täysillä,mut se ei vastannu.Ihan niin kun Joonas olis jotenkin...ninku...sellatte et joku olis hallinnu sitä.Ja sitte Joonas käveli vaan eteempäin autotietä kohti.Me juostiin nopeesti oven etteee mut kun olin menos joonasta kohti se jäi auton alle:( Tällä hetkellä joonas makaa sairaa las ja lääkäri sano et sill on enää 2kuukautta elinaikaa!!;( SIIS ÄLKÄÄ IKINÄ PELATKO JOS TEILLÄ ON JOKU MUUKIN KOTON TAI JTN!!!!!!!!!!!!

      • keksitty tarina!

        ööööö tuohon usko kukkaa?... ite keksiny oot! ''se jäi auton alle'' just.


    • ikhiedpia
      • Osku

        Hikipedia...


    • haamut ... pyhpah

      en tiedä että pitäskö itkee vai nauraa ku tääl on näitä 10 11 v pikkutyttöjä/poikia kertomassa "kokemuksistaan" mitä ei ikinä ole tapahtunut & sen kyllä huomaa että ketkä niitä pikkulapsia on täällä että suosittelen teille vielä että heti pikku kakkosen jälkeen nukkuu tääl on semmosii juttui mitä ette ees ymmärrä ja ei tarvii tulla pätee tähän kommentiin. Sen huomaa kyllä että mitkä näistä jutuista on keksittyjä & totta on.. älkää aliarvioiko spiritismiä jos ette ole kokeilleet..

      • Ei näin

        Ikärasisti


      • Mäki oon 10v

        Oon ite kohta 11v ja oon tutkinu näitä asioita vuoden.... Nää toiset 10-11v tyypit ei aima hmärrä näitä asioita....johtunee siitä että ne ei oo kokenu MITÄÄ! Joo oon samaa mieltä tästä asiasta että nää kaikki ei oo totta....mut ne on ehkä pelannut spiriä mutta ne osaa liioitella. Noin nuoret liioittelee usein ( Joo oon määki 10v ) mut mäki ymmärrän näit asioit ku on ollu paranormaali elämäs suurin piirtein 9 vuotta....aion kokeilla spirtismiä.


    • s-joelta

      Mulle ei oo ikin tapahtunu mitää tollaista mitä kirjotatte, ei todellakaan. ku ollaan pelattu niin ne henget on olluns. kilttejä, koska tollasta ei oo tapahtunu että esim. kaapista ois tullu moppi ja jtn sinnepäin. henget on ollu kilttejä eikä oo tehny mitään pahaa ehkä joskus tehnyt suonenvetoja. mutta ne huijasitvat yleensä kun kysyimme jotain. kavereiden kanssa kannattaa pelata! ei yksin. en ainakaan uskaltaisi itse. ja suosittelen, että yksi henkilö ei koko ajan kyselä turhia, koska henki/joku suuttuu sille henkilölle. henki käski kaverini lopettaa ja poistua huoneesta koska kyseli tyhmiä koko ajan. joskus henki ei ole antanut meidän lopettaa, mutta kyllä se antoi kun anelimme. kysykää saako ihmiset jotka eivät pelaa olla samassa huoneessa, koska ne eivät aina saa olla. ja onko henki hyvä vai paha kannattaa kysyä! kerran törmäsimme yhteen henkeen joka väitti yhden kaverini olevan hänelle tärkeä kaunein ja että hän nukkui hänen kanssaan yöllä ja liikkui joka paikassa kaverini kanssa. kysyimme mitä hän haluaa kaveristani ja henki kirjoitti lautaan pesää. :D
      olemme käskeneet hengen pyörittää kuppia niin kovaa kuin pystyy, ja sepyöritti niin lujaa ettei kukaan olisi voinut huijata pyöritystä. myös olemme käskeneet henkeä nipistämään kädestä, mutta se ei ikinä ole nipistänyt. olen kuullut paljon spiritismistä juttuja ja lukenut melkein kaikki näiltä palsoilta. suurin osa kuulostaa potaskalta. ei kannata miettiä spiritismiä öisin tai muulloinkaan. kannatttaa jatkaa elämää vaan normaalisti. !!!!!!!!!!! ja yksi asia vielä, tämä on totta! kaverini ja hänen kaverinsa pelasivat spiritismiä. yksi heistä kysyi koska hän kuolee. henki vastasi: huomenna. seuraavana päivänä se henkilö jäi auton alle, mutta ei kuollut. elää vielläkin. mutta ei ikinä kannata kysyä koska kuolee!
      spiritismi ei ole vaarallista jos osaa olla viisas ja pelata oikein ja pelata ohjeiden mukaan. jos kiroilette vahingossa tai nostatte sormet lasista, pyytäkää anteeksi! jos henki ei anna , pyytäkä anteeksi uudestaan. jos se ei anna vaihtakaa henkeä tai lopettakaa mahdollisesti. =)

    • tytskät<

      meillon discot ja aateltii kokeilla siell spiritismii. tehtiin lauta kartongista.... ei kai siinä oo mitää max määrää et kuinka monta ihmistä siinä saa olla? me ei olla ikinä kokeiltu sitä et kannattaako sitää ees kokeilla? kertokaa meille ohjeita siihen pliis!! :))

    • pelästyny 13 vuotias

      pelattiin spiritismiä ku olin 6v ja serkut oli jo yläasteella.en tiiä tehtiinkö kaikki oikein jne. kuulemma joku suojamuuri rikkoutu ja siellä missä pelattiin pahat henget liiikkkuu(pelattiin mummolan vanhassatalossa). muistan että muut eisaanu tulla kattomaan ku minä ne serkut jotka pelasi 2x ja joutuin ottaa kuvaaa niisät ja siinä näky semmonen punanen hahmo jne.ja siitä n.4 vuotta sen jälkeen mentiiin käymäään siellä vanhassa talossa vintissä kattelee tavaroita ja ovi meni itestään lukkooon ja ei saatu sitä auki millään siskon kanssa ja potkittiin sitä ja huuettiin apua kunnen ovi lennähti auki ja sitte juostuun häjissäään mummmon luo nii mummo oli ihan hiljaa.

      • sama ^

        siiis mentiin häjissään mummolle kertoo niii mummo oli aivan hiljaa!


    • Vepettiu

      Oon 11.v tyttö j akkeiltii kavereitten kaaa jaa sit lopetetii vaikka ne ei antanu lupaa nii meijän kaverin talos alko räpyy kanssavalot

    • hey ho let's go

      Ite pelasin spiritismiä ekan kerran rakkaiden ystävieni kanssa koulussa kuudennella luokalla. Mittään ei tapahtunu vaikka mietitytti kyllä kummasti ku meidän luokassa olevan kaapin ovi oli auennu. Pojat sitte nauro meille että uskottasko me tosiaan tommosta ja eipä me sitte jääty miettimään sitä sen kummemmin. Eikä me ees olla varmoja että oliko se kaappi jo auki vai ei....

      Ja yksi näistä minun rakkaista ystävistäni sano että äitisä oli siskosa kanssa nuorempana pelannu spiritismiä ja kuvannu sen pelin. Siinä pelissä ei kai ollu mittään tapahtunu mutta ne ei ollu saanu poistettua sitä videoo sen koomin siitä kamerasta.

    • joku

      Me pelattiin kaveri porukalla spiritismiä ja sitten tietämättämme rikottiin sääntöjä. Viikko sen jälkeen kaveri ajoi autolla kolarin, hiekkasiiloihin. Jos hän olisi ajanut pari senttiä eteenpäin kaikki autossa oleett olisi kuollut. SIitä pari päivää samalla porukalla ajettiin toinen auto ojaan 60km vauhtia ja jos oltais vähän myöhempää jarrutettu oltais kaikki kuoltu. ja tämä ei liity tosiiaankaan ajotaitoihin

    • kokenut pelaaja

      Juu se kyllä tosiaan toimii mutta ensimmäisillä kerroilla heikosti.
      Itsellään on todella paljon kokemusta ja ollaan pelattu sekasäännöillä (vähän mist sattuu ollaa kaikkee kaiveltu) ainakii sen 40 kertaa, peilien, ikkunoiden ja muiden heijastavien pintojen peittäminen ei ole pakollista mutta suositeltavaa, niistä voi nimittäin nähdä jotai tosi mukavaa. Kuitenkin, ensin peli vaikutti mun mielest tosi tylsälle ku just mitää vakuuttavaa ei tapahtunu, vaa jotaa yleisii juttui mitkä ei järkytä, mut nyt viime vuoden marraskuus kerrankii tapahtu, me pelattii mun autotallis niiku yleensä ja ku kysyttii voisko henki pitää äänimerkin nii rupes kuuluu jotaa ihmeen vikinää ja se vaa jatku ja jatku, sit ku lopetettii peli nii se loppu ku seinää. Sitte seuraaval kerral me kysyttii taas äänimerkkii ja katon läpi putos joku metalliputki meijän ullakolt ja siit kuulu nii kova ääni et kaikille tuli tyylii paskat housuu ja ku oli pimeää nii me ei ees ekaks nähty mikä se oli.Löytyyhän tuohonkii varmaa looginen selitys et joku vanha putki hyväl tuuril sattu pettämää just silloin ku me kysyttii äänimerkkii, oli kuitenkii ihan tarpeeks pelottava kokemus ja saa nähä mitä tapahtuu ku me varmaa pelataa seuraavaks oikeel laudal kuhan sellain saadaa käsii, me ollaa siis tähän mennes pelattu ainoastaa leivinpaperist tehdyl laudal. Kehotan viel lopuks niille keist tuntuu sellaselle et spiritismi on paskaa ja mitään ei tapahdu, Kun tarpeeks monta kertaa pelaa ja vaa uskoo nii aikanaa tapahtuu, jos haluu vauhtia hommaa nii kannattaa vittuilla hengille tai hommata oikea lauta

      • Kysynteiltä

        Voiko pahvista tehä lauan


    • ebin sleeben

      Joo vitti mie pelasin spritismii sitku en kuuluu mitää ja lopetin keske nii paha henki päätti antaa miulle ripulin parin tunni pääst:D kyl muute vitutti

      • Onko täälä väliä

        Ebin repesin ihan vitusti :-DDD


    • :-):-)

      Me pelattii tänää spiritismii mun kamun kaa siinä uskossa ettei se oikeesti toimi. Oltii säännöt luettu huolella ja loitsuki luettii :D no alotettii sitte siinä minä olin se "meedio" ja kysyin onko henki paikalla. Ei se sit mihinkää aluks liikkunu mut oottettii siin semmoset 2min ja sit se yhtäkkiä töksähti liikkeelle. Se meni sit k:n kohalle ja siin vaihees alettii molemmat itkemää :D ja sit kysyin hädissäni et saahaanko lopettaa ja se meni taas k:hon. No sitte puhallettii kynttilät ja lähettii itkie pois siit huoneest. Että en suosittele heikkohermosille. Nyt pitäs mennä nukkumaa ja pelottaa ottaa valot pois mutta koukkuu siihe kyllä jää...

      • :O:O

        Mitä voi tapahtuu jos joku tulee sinne huoneeseen? Tai jos lopettaa kesken kysymättä lupaa??


    • Ihmettelijää

      Me pelailtiin mun kamujen kka spiritismiä. Ensin oltiin sillei että miten se voi muka liikkuu ja että onko muka jotai henkiä olemassa.. Noo.. Sitte koitettii mun kamun kaa jaa se ei lähteny liikkeellee. Meinatttiin jo lopettaa , mutta sitten se ihan yhtäkkiä lähti liikkeellee!!! Eka kerta oli aika pelottava, mutta sittenku sitä pelailee niin ei se sitten nii pelottavaa oo.. Pelailtiin sitä päivällä ja myöhemmin ilalla. Ja toimi aina. Mut sittenku seuraavana päivänä koitettii pelata niin se ei toiminu... Ei lähteny liikkeele vaikka tehtii kaikki samat jutut ku sillo, luettii loitsut sytytettii kynttilät.. Nyt sitten kamujen kaa aateltii että onko se totta?? Vai onko se "illuusio"? Kuvitellaanko me vain että se liikkuu,vai onko joku henki olemassa?? Kun sitä pelailee kaua niin alkaa miettii noita... Että joku saattaa liikuttaa sitä... Sitä ei kannata pelata liikaa tai jää koukkuuu.. Niikun minä. Mun tekee mieli kokoajan pelata sitä.. Mut kamut ei oikein oo innostuneita pelä ta enää koska siihen on joku " järkevä selitys".. Mutta mää en kuitenkaa viitttii pelata yksin . Ja mitä pahaa pelaaamisessa on?? Miks kaikki vanhemmat on sillei että et ei kantsii pelata/kieltää pelamisen?? Toi on houkutteleva peli ja minä anakin uskon siihen henkeen koska miten se liikkuis muut? Esim. jos joku pelaa yksin niin miksi se liikuttais sitä?? Koskaa ei kannata kysyä kuolemasta tai jos lopettaa pelin kesken, nii että mitä saa rangaistukseksi.. Hyviä pelihetkiä!!!:DD

      • vastaaja913

        Aikuiset ei anna pelata koska spiritismissä kutsutaan hhelvetistä kuolleita........ ja aikuisetkin tietää mitä siinä voi käydä eikä ne haluu menettää lapsiaan.


    • McMurpatti

      http://koti.phnet.fi/petripaavola/spiritismi.html

      Spiritismi pahuuden lähde



      Spiritismi on nykyään yhä suositumpaa ja monet etsivät siitä jännitystä ja kokemuksia elämäänsä. Toiset etsivät spiritismin kautta yhteyttä tuonpuoleiseen, kuolleisiin tai luulevat henkioppaiden johdattavan heitä spiritismin kautta. Spiritismi on pahuuden lähde, joka eksyttää ja saastuttaa pahuuden henkivaltojen kautta ihmisten sydämiä.

      Aion tässä kirjoituksessa tuoda esille Jumalan sanan (Raamatun) todistuksen sekä oman kokemuksen kautta sen, että spiritismi on pahuuden lähde, jonka kautta pahuuden henkivallat eksyttävät ihmisiä.

      Oma kokemus

      En ollut 80-luvulla uskossa Herraan Jeesukseen ja silloin olin mukana spiritismin harjoittamisessa. Näin omin silmin kuinka spiritismin kautta tapahtui yliluonnollisia asioita, joita ei ihmiskäsi ja voima saanut aikaan. Tunsin jo silloin, vaikka en ollut uskossa kuinka persoonallisen pahuuden läsnäolo vaikutti voimakkaasti spiritistisessä istunnossa, vaikuttaen yliluonnollisia asioita.

      Monet leikkivät spiritismin kanssa tietämättä millainen pahuus spiritismissä on. Tämän asian kanssa ei kannata leikkiä, vaan pysy poissa spiritismistä, sillä spiritismi jättää sieluusi haavan ja kanavan, jonka kautta pahuuden henkivallat eksyttävät sinua sekä koittavat tuhota sinut.

      Kuinka sokea ihminen onkaan, sillä spiritismin kautta sain kosketuksen persoonalliseen pahaan ja näin saatanan tekoja, mutta en silloin silti vielä uskonut Jumalaan.

      Vuonna 1991 Herra Jeesus pelasti minut ja samalla sanouduin irti spiritismin harjoittamisesta. Ainoa tapa vapautua spiritismin kahleista ja sen aiheuttamista haavoista sekä eksytyksestä on tulla uskoon Herraan Jeesukseen.

      Spiritismin eksytys

      Spiritismin takana oleva voima on saatanan voima, jonka kautta hän haluaa eksyttää ja tuhota ihmisiä. Spiritismin kautta pahuuden henkivallat matkivat ja jäljittelevät kuolleita ihmisiä, mutta he eivät ole kuolleita ihmisiä, vaan pahuuden (demoneja) henkivaltoja.

      Spiritismin kautta tapahtuvan yliluonnollisen sanoman avulla henkivallat eksyttävät ihmisiä. Spiritismi on myös henkivalloille kanava minkä kautta saatana demoneineen ottaa vahvemman otteen ihmisen sielunelämästä. He koittavat spiritismin kautta eksyttää ihmiset syvemmin sielunvihollisen otteeseen. Tästä seuraa usein syvällisempi kiinnostuminen okkultiikkaan, noituuteen tai johonkin muuhun sielunvihollisen eksytykseen.

      Spiritismin tai okkultiikan kautta toimivat henkioppaat ovat pahuuden henkivaltoja (demoneita), jotka eksyttävät ihmisiä sanoen olevansa hyviä henkioppaita, vaikka itse asiassa he ovat pahoja henkiolentoja (demoneita).

      Vainaja- ja tietäjähenget

      3 Moos 19:31 Älkää kääntykö vainaja- ja tietäjähenkien puoleen; älkää etsikö heitä, ettette tulisi heistä saastutetuiksi. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.

      Alkutekstin mukaan vainajahenki on paha henkiolento (demoni) ja tietäjähenki on sellainen ihminen, jonka sisällä asuu paha henki tai jonka kautta paha henki toimii.

      Raamatun mukaan vainaja- ja tietäjähenget saastuttavat ihmisiä, siksi heidän puoleensa ei saa kääntyä, vaan tulee kääntyä Herran Jumalan puoleen. Pahat henkivallat eksyttävät ihmisiä tekeytyen milloin kuolleiksi ihmisiksi tai hyviksi henkioppaiksi, he jopa eksyttävät ihmisiä tekeytymällä Jumalaksi.

      Koko teksti:

      http://koti.phnet.fi/petripaavola/spiritismi.html

    • Köyhäsisältö

      Ootko noin laiska että copypastaat ylläolevaa samaa pas... lukuisiin eri viestiketjuihin

    • pettymys500

      Pelin jälkee mun kamu kerto et se liikutti sitä:// että haluisin kokeilla uusiks jos joku mun kamuist haluis.. ;))

    • Mies 674

      Ite en usko spiritismiin

    • Minäwain

      En ole ikinä pelannut spiritismiä, mutta haluaisin.. Mun kaverit kerran pelasivat sitä, ja mitään ei tapahtunut, joten he varmaankin noudattivat sääntöjä. Tässä parin päivän aikana olen kiinnostunut todella kovasti demoneista ja hengistä. Onko niitä oikeasti olemassa, vai kuvittelevatko ihmiset kaiken mikä liittyy spiritismiin? Liikkuuko lasi oikeasti, vai? Voisiko joku kertoa miksi peilit ja heijastavat esineet kannattaa peittää? "Tirkistelevätkö" demonit ja henget niistä ihmisiä? :o Pelottaa hiukan mennä nukkumaan, koska olen lukenut niin paljon spiritismistä. :D Mutta kertokaas juttuja että oletteko te nähneet (jotka eivät ole peittäneet heijastavia juttuja) demoneja, tai henkiä niiden kautta? Mä kuolisin varmaankin jos näkisin demonin.. Kertokaa, minua kiinnostaa! Kiitos.

      • Ruu no

        Edelleen minä olen ihminen joka on nähny vähän liiskdikin näit hommia.. ja tietoo on.


      • Ruu no
        Ruu no kirjoitti:

        Edelleen minä olen ihminen joka on nähny vähän liiskdikin näit hommia.. ja tietoo on.

        Kirjotus virhe "liiaksikin"


      • Kokemusta on ja palj

        Itse olen pelannut useita kertoja ja annan nyt vakavan neuvon: ÄLÄ IKINÄ PELAA SPIRITISMIÄ!! Ymmärrän, että se kiinnostaa, koska ihminen haluaa uskoa, että on olemassa näkymättömiä voimia. Voin kertoa, että lasi todellakin liikkuu ja vastauksia tulee. Pelottaviakin vastauksia. Ystävistäni muutamat ovat turvautuneet terapiaan pelisessioiden jälkeen. Riskit mielenterveyden ongelmiin ovat erittäin suuret. Jos sinua kiinnostaa henget ja näkymättömät voimat, käänny suosiolla Jeesuksen puoleen. Hän on voittanut kaiken pahan ja ainoana voimana maailmassa pystyy viemään sinut todelliseen onneen ja lepoon.


      • Anonyymi

        oikeastihan et itse huomaa kun liikutat lasia ja henki tarkkailee sinua siinä huoneessa missä olet se näkee sinut ilman heijastaviakin esineitä. ja spiritismin pelaamisen jälkeen kannattaa rukoilla herraa!


    • secretgarden

      Lähetänpä tämän tekstin tännekin palstalle =) Spiritismi toimii, jos siihen uskoo. Asialla ei kannata leikkiä. Lisäksi myös on oltava itsestä varma, että pystyy siihen. Itse olen kavereideni kanssa pitänyt useammankin spiristismi-istunnon. Istunnot venyivät kahdesta tunnista jopa kuuteen seitsemään tuntiin. Pelasimme eräänlaisessa pukuhuoneessa, jossa ei ollut ikkunoita tms. Peilit otimme pois ja laitoimme lattialle muutamia kynttilöitä. Laudan teimme itse leivinpaperista. Lasina käytimme läpinäkyvää snapsilasia, joita olimme ostaneet kirpparilta, koska istunnon jälkeen lasit on rikottava. Aloitimme istunnon n. kuuden hengen porukassa. Istuimme ympyrässä laudan ympärillä pitäen toisiamme kädestä kiinni. Valot olivat sammuksissa, ja kynttilät valaisivat tilan. Pidimme silmät kiinni hetken, ja ennalta sopimamme henkilö kysyi hetken päästä ''onko tässä huoneessa muitakin kuin vain me, jos on niin antaisitko jonkun merkin?'' Odottelimme ja hetken päästä kynttilä alkoi räpistä ikäänkuin siihen olisi tippunut hieman vettä. Tämä oli merkki että voisimme aloittaa. Laitoimme sormemme lasin päälle ja aloimme esittää kysymyksiä, kuten esimerkiksi, mikä onhengen nimi jne. Täytyy muistaa, että kun istunnossa on useampi henkilö, ettei kysymyksiä saa esittää päällekkäin, vaan yksi ihminen puhuu kerrallaan ja esittää mahdollisimman selkeitä ja hyvin ymmärrettäviä kysymyksiä. Ja kuten varmaan suurin osa tietää, kuolemasta eikä siihen liittyvistä asioista saisi kysyä. Meidän istunnossa kuitenkin tästä tietämätön kysyi, joka aiheutti meissä muissa reaktion että sanoimme hänelle ettei siitä aiheesta saisi kysyä. Kysyimme sitten hengeltä kuitenkin että eikö olekin näin, ja hän vastasi kyllä. Asia ei kuitenkaan aiheuttanut mitään konflikteja vaan istunto jatkui eteenpäin. Tämä ensimmäinen istuntoni jännitti tosi paljon, varsinkin siinä vaiheessa kun tajusin että lasi liikkuu oikeasti. Illan mittaan istunto alkoi muuttua rennomman sävyiseksi.
      Useamman istunnon kokeneena voin kertoa että joitakin henkejä saattaa häiritä esim. risti kaulakoru. Itse laitoimme pentagrammi kaulakorun laudan yläpuolelle. Eräs henki alkoi ''kirjoittamaan'' laudalla jotakin mistä emme saaneet mitään selvää. Hetken päästä tajusimme kun henki tätä jatkoi edelleen, että hän piirtää pentagrammia. Tilanne oli todella kuumottava, mutta kysyimme että häiritseekö se sinua. Hän sanoi kyllä, joten veimme sen hänen tahdostaan tilan ulkopuolelle jolloin istunto taas jatkui normaalisti. Tästä viisaannuimme, joten olemme siitä lähtien joka istunnon alussa ja hengen vaihtuessa kysyneet: ''häiritseekö jokin esine/asia tässä huoneessa sinua'' Näin istunto sujuu heti alusta alkaen sujuvammin.

      Tässä tuli jo melkoinen stoori, mutta hyvin paljon kokemuksia on vielä kertomatta mikäli jotakin kiinnostaa!! Itsestäni sen verran että tämän kirjoittamishetkellä olen viimeksi spiritistisessä istunnossa ollut n. 9kk sitten. Olen tällä hetkellä 20v nainen joka kokeili spiritismiä koska kaverini kokeilivat aiemmin ja sanoivat sen toimineen. Mielelläni juttelisin näistä asioista tästä kiinnostuneiden kanssa, koska monet eivät ymmärrä kokemuksiani ja luulevat minua ihan tärähtäneeksi kun alan selittämään näitä :D

    • VASTATKAA :)

      Saako talossa olla muita, kuin pelaajat kun pelaa spiritismiä?

      • Emt talos, mut koulu

        Joo kai ku mä tein koristurnaukses koulun vessas mu jengiläisten kans pimees (me käytettiin puhelimien valoi) ja muut oli vessan ulkopuolel tai luokis nii sit siel oli myös muita joukkuelaisii samas rakennukses. (Ulko puolella olevat pitivät olla sit hiljaa, jotta olisi hiljaista you knoow xD)
        Sit ku oot kysyny et voidaanko lopettaa tai jtn vastaavaa ja henki on vastannu (liikuttanut kolikon/lasin) "kyllä" nii voit lähtee, mutta sun pitää polttaa sen jälkeen. Mu jengiläisen mutsi poltti sen. Turnaukses me sit hävittiin kaikki, mut kyl voitettii turnauksen alussa ennen spiritismin peliä xD
        (Mä en jaksanu kertoo mu storyy x))


    • voisko

      Voiko kuolleeseen eläimeen/lemmikkiin ottaa yhteyttä?
      Vastatkaa mahollisimman nopeeta. :)

      • ppldod

        Ei kai elaimii voi ottaa yhteytta


      • duusbäk

        Ja mitenkähän se eläin sit vastaa sulle? kysyt et häiritseekö sua joku tässä huoneessa nii koira haukahtaa siellä? entä jos sun eläin on ollu joku marsu nii mitäs ääniä se päästelee? :D vähä valoja hei...


      • vastaaja913

        Uskon että voi, koska se henkihän liikuttaa sitä lasia eikä puhu


    • 12v tytöt

      Aijotaan kaverin kaa tänään yöllä testata spiritismii toivotaan että toimii (:

      • 12v tytöt

        Ja lisäksi voiko pelata ilman kynttilöitä et Käyks esim taskulampun valo?


    • Elämälläleikkimistä

      Mun mielipide:
      Ei kanmnata kokeilla spiritismiä,se on oman ja muiden tuttujesi jne henkien vaarantamista. Mutta jos haluat pelata ja leikkiä hengellä,nii älä kysy mitään liittyen jumalaa,itse henkeen tai taivaaseen. Lasi pitää rikkoa heti kun olet saanut luvan lopettaa pelin hengeltä ja pelilauts polttaa.

    • Kokeillut

      Olen nyt 7-luokalla ja olin silloin kuudennella luokalla kun testasin parhaan kaverini kanssa spiritismiä. Oltiin kiinostuneita henkimaailmasta ja oltiin jo aiemmin testattu charlie cahrlie pencil game. Luettiin spiritismin ohjeet tarkasti. Teimme laudan ja otimme lasikupin jonka laitoimme oikeaan kohtaan. Sitten vielä suolaa siihen ympärille. Sanoimme sen alku "valan" ja aloitimme. Aloitettiin helpoilla kysymyksillä ja kaikki vastaukset tuli oikein. Sitten kysyimme voisiko henki jotenkin näyttää että on meidän kanssamme. Tunsin miten joku pyyhkäisi selkääni vaikka istuin ovea vasten. Sitten jatkoimme normaalisti ja yhtäkkiä kaverini huomautti että kun mun me aloimme pelaamaan eräs nukke oli ollut toisinpäin. Jatkoimme siinä sitten ja kysyttiin saadaanko lopettaa. Ei saatu. Kysyttiin pian uudestaan. Ei.. pian taas kysyttiin uudestaan ja kun kolmannella kerralla ei saatu sitten lupaa huusimme samaan aikaan: "jeesuksen kristuksen nimeen lopeta". Pinkaisimme alas ja oli jo pimeä koska oli talvi. Juostiin pimeässä joelle ja paiskasimme lasin kiveen niin että se meni rikki. Sitten kaverini kaivoi tulitikut ja sytytti laudan palamaan. Kun se oli palanut niin että siitä ei enää voinut pitää kiinni hän heitti sem jokeen. Ennen lähtöä otimme kivikolta lasin sirut. Molemmille yhdet ja laitoimme ne taskuumme.Juoksimme kaverini luo koska tuntui että joku seurasi meitä pimeässä. Pian minun täytyi lähtä kotia. Otin taskun ja lähdin matkaan. Ajattelin oikaista jään halki. Keskellä lampea osoitin lampulla jäätä. Lammen jäässä oli halkeamia ja yhtäkkiä jää rytisi lujaa niin kuin se äänteli välillä. Menin konttausasentoon ja konttasin loppumatkan lammen yli. Menin kotia ja sain unta.
      Minulla on vieläkin se lasinpalanen jäljellä ja tuntuu että se vaihtaisin välillä paikkaa itsestään.

    • monoukkeli

      Huono peli, monopoli on parempi.

    • Kokenut_pelaaja

      Mä oon pelannut spiritismiä eikä mulle tai mun kavereille tapahtunut mitään.
      Kysyimme:
      Mikä on nimesi? Alice
      Mikä on lempi eläimesi? Kissa tai hevonen
      Tahdotko pelata kanssani? Kyllä
      Näytäisitkö minulle merkin? Hän kosketti minua olka päälle
      Millä kirjaimella alkaa tulevan mieheni nimi? K
      Kuinka vanha olet? 35
      Olitko kihloissa tai naimisissa? En
      Mikä oli Lempi ruokasi? Puuro ja leipä
      Saanko lopettaa pelin? Miksi?
      Saanko lopettaa pelin koska ystäväni odottaa minua jo? Kyllä
      Tuon jälkeen olen 2 saanut häneen "yhteyden" ja ei ole tapahtunut mitään

    • Kysynteiltä

      Voiko pahvista tegä lauan

    • JeesusVoiAuttaa

      VAROITUS ... LEIKITTÄ OMALLA SIEULLANNE.

      EHDOTON VAROITUS VOITTE JOUTUA MITÄ PIMEIMPÄÄN SIELUN YÖHÖN,

      JOSSA PELKO JATKUVANA VIERAANA... MONET ON LOPULTA ITSETUHON PARTAALLA. ÄLÄ LEIKI NÄILLÄ ASIOILLA.

      LOPULTA NIISSÄ EI OLE MITÄÄN HAUSKAA JÄNNITTÄVÄÄ TAI KIVAA VAAN VOIT JOUTUA DEMOJEN VOIMIEN VALTAAN.

      SINUA ON NYT VAROITETTU.

      Ette tiedä päivien määrää, JEESUS KRISTUS voi sinut vapauttaa ja pelastaa, jos tähän pimeyteen olet eksynyt.

      • JeesusVoiAuttaa

        SIIS DEMONIEN VALTAAN = PAHOJEN VOIMIEN VALTAAN, ELI SAATAVAN JA LANGENNEITEN ENKELEIDEN VALTAAN,

        ANTAVAT EKAKS VALHEELLISEN KUVAN. ETT
        VOIT HALLITA NIITÄ VOIMIA JA TILANTEITA, KUNNES OVAT SAANEET SINUT OMAAN VALTAANSA


    • Anonyymi

      Oon ite nyt kohta 11 ja haluisin pelata spiritismii mut voiko sitä pelata yksin ja voiko sitä pelata paperilla

    • Anonyymi

      Oon kyl vähän myöhässä tästä keskustelusta, mutta no siis joo. Tää on mun äitin spiritismi tarina. Eli mun äiti ja sen 2 kaverii oli pelannu spiritismii KUNNES ne oli kysyny jotaa että 'oletko sinä täällä huoneessa?' Sitte niitten takana oli semmonen sohva ja sit siihe sohvaan oli tullu semmonen kuoppa, ihan niinku siin ois istunu joku.. mun äiti ja ne 2 kaverii lähti äkkii pois sielt talosta..😨

    • Anonyymi

      Itse pelasin eilen kunnolla spiritismiä mökilläni, laitoin peilin laudan alle ja kysyin "haluatko pelata" vastaus "kyllä", käteni alkoivat tärisemään kun tiesin että itse en sitä liikuttanut, kysyin "oletko hyvä" vastaus oli "kyllä", kysyin kaikkea yhtäkkiä äitini tuli kesken pelin ja sanoi "saanko mäki pelata" loll en ois ajatellu että se haluu pelata!?
      En saanut seuraavana yönä unta:)

    • Anonyymi

      Laitoin tän toisellekin palstalle mut tässä nyt kuitenkin:
      Tässä mun kokemus:
      Oltiin kurssilla leirikeskuksessa. Mä ja mun kaks kaveria päätettii kokeilla spiritismiä. Siellä oli yks vessa missä valot välkky sillee pelottavasti nii mentii sitte ite tehdyn laudan ja pullonkorkin kanssa sinne. Alkuu mitään ei oikeen tapahtunu. Mut sitten yhellä kerralla kun kysyttiin onko täällä ketään, korkki alko liikkua. Se liikku kutosen päälle. Aateltiin että tää tarkottais et paikalla on kuus henkeä. Siirrettii korkki takas laudan keskelle ja ennen ku kerettiin kysyä mitään se alko liikkua uudestaan kutosen päälle. Kolmannellakin kerralla se alko liikkua kutosen päälle. Siinä vaiheessa jänistettiin. Mutta viesti oli selvä. 666.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3017
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      544
      2866
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2038
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1942
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1788
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1755
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1472
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      96
      1223
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1188
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1152
    Aihe