AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  / Mitä yo-juhlien kiitoskorttiin?

Mitä yo-juhlien kiitoskorttiin?

7 Vastausta 3 574 Lukukertaa
Olisiko kenelläkään mitään hyvää runoa tai muuta kivaa tekstiä, jonka voisi laittaa yo-kiitoskortiin. Haluaisin jotain persoonallisempaa kuin vain kiittäen...

Olen yrittänyt etisä netistä, mutta ei mikään ole ainakaan vielä oikein kolahtanut..

Aion jakaa kiitoskortit jo juhlapäivänä, jotta postituskulut säästyvät..

Mites tämä?

Juhlat on juhlittu,
ja minua on muistettu.
Nyt on aika minulla,
kiitokseni lausua.

kiitos

kiitos, kyllä tämä oli ihan kiva.. täytyy harkita..

Laittakaa vaan lisää ideoita..

Jos kerran

olet valmis näkemään vaivaa, esim. etsimään netistä runoa, kerron oman näkemykseni asiasta.

Vieraana arvostan korkealle henkilökohtaista kiitosta paljon enemmän kuin "monistettua" rutiinikorttia, vaikka sitten runonkin koristamana. Sanoja ei tarvita monta, mutta juuri minulle kirjoitettu kiitos (tai kutsu) on kohteliaisuuden huippu. Mieti tätä.

Vaikka kysymys ei minulle olekaan, niin

Mietippä hiukan myös itse. Kyllä koneella monistettu on ihan yhtä hyvä ja siisti. Itseäni vastauksesi loukkasi, vaikka se ei minulle ollut takoitettukaan.

Itselläni ei ole sattuneesta syystä fyysistä kirjoitus taitoa ENÄÄN. Koneellakin tekstin kirjoittaminen lopulliseen asuun on työlästä. Pällepäin sitä ei näy, joten kaikki ei sitä tiedä.

Mutta, nyt tiedän, että, kun kirjoitan koneella ja teen itse kortit, niin vastaanottajissa voi olla niitä, jotka ei arvosta vaivan näköäni.

Tässä

" Monta on aihetta kiittää, niistä luettelon tehdä vois, ehkä nyt kuitenkin riittää, kun tärkeimmän kerron kerron pois: Kiitos muistamisesta lakkiaispäivänäni! "

Siis sorry

"tärkeimmän kerron pois:" siis ei kerron-sanaa kahta kertaa!

Mä etsin myös sopivaa runoa..

Itse olen ajatellut myös jakaa kiitoskortit juhlapäivänä. Mistä osoitteesta niitä runoja ylipäätään löytää?
 /   /  /  / Mitä yo-juhlien kiitoskorttiin?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta