Hampaiden valkaisu

Kokemuksia?

Hampaat kellertävät sen verran, että pakko alkaa miettimään valkaisua. En ole perehtynyt yhtään aiheeseen koska tämä päähänpisto tuli ihan hiljattain.

Valkaisu kannattaa ilmeisesti tehdä hammaslääkärissä jotta se olisi hampaille hellävarainen? Millainen prosessi on ja paljonko tulee maksamaan?

64

44982

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pingu85

      Juu luin lehdestä, että kotitekoiset hampaanvaalennus tuotteet eivät ole tehokkaita, koska niissä ei ole ns. voimakkaita "myrkkyjä".

      Itse kävin hampaiden valkaisussa, mutta hinnasta en tiedä, koska en itse kustantanut.

      Itse toimenpiteestä. Minulle annettiin piikki käteen, joka vähentää syljen eritystä ja pissihädän tunnetta. Sitten ikenien ympärille laitettii joku suojakerros. Hampaiden päälle levitettiin vetyperoksidia ja sitten maattiin uv-valossa 3 x 20 minuuttia ja aina valotaukojen välillä vaihdettiin uusi kerros valkaisuainetta.

      Kokemus: suu tuntui kuivalta, aika pitkältä. valkaisuaine valui jostain raosta ikenille. Sattui ja vihloi. Hampaita vihloi kolme päivää. sattu muutenkin. Ei tuntunut kivalta enkä halua mennä toisten.

      Tulos: hampaat valkenivat, mutta väri on tasoittunut jo paljon... Fluorilaiskät tai muut läiskät hohtivat alussa ihan sairaasti, että melkein itketti. Onneksi väri on tasaantunut, ettei hohda! Olin alussa järkyttynyt kun kaikki hampaan pinnan pienet värimuutokset, jotka ei normaalin värisissä hampaissa näkynyt, erottuivat todella ilkeästi. Mutta väri on onneksi tasoittunut ja ei ne enää ole oikeastaan edes hirveän vaaleat. Hammaslääkäri värjää vaan etuhampaat edestä eli ne kohdat jotka näkyy hymyilessä. Kun vertaa etupuolta ja takapuolta, on vaaleampi etupuoli. Käytännössä olen tyytyväinen, mutta ei se mitään ihmeitä pidemmällä ajalla tee, joten en viittis enää toista kertaa kolmee päivää kärsiä kivusta ja vihlomisesta!

    • esimerkkiä..

      1. zoom valkaisu
      tehokas
      - kallis (500e)ja saattaa aiheuttaa vihlontaa

      2. laservalkaisu
      tehokas ja hellävaraisempi
      - kallis (390)

      3. joku suomen tv shop ym. kotivalkaisu
      ei pilaa kiillettä, edullinen
      - on niin mieto ettei kyllä valkaisekaan

      4. hammastahna, tai joku valkaisupuikko
      halpa ku mikä
      - ei toimi

      5. crest whitestrips
      valkaisee hyvin ja on edullinen (25e)
      - saattaa aiheuttaa vihlontaa

      ite kokeillu noita kotijuttuja kaikkia, muista kuullu kommenttia. noi crestit toimii hyvin, mulla ei edes vihlonu. voimakkaampia ku suomessa myytävät (jenkeistä tilata) mut oikeain käytettynä (ei liian pitkään tai useasti) ei vahingoita hammasta. sain unelmahymyn ja hammaslääkärikin kehui rivistöäni ja sanoi et näyttää se kiille olevan kunnossa niin ku ennenkin , mut ei "periaatteessa" suosittele ku voi tulla jotain vahinkoa. mut se on omasta itsestä kiinni jos on niin tyhmä ettei osaa lukea et 30min tarkoittaa 30min eikä 2h..

      • Minä vaan

        Mistä noita whitwstripsejä saa tilata??? voitko laittaa linkkiä?


      • Minä joka aloitin keskustelun
        Minä vaan kirjoitti:

        Mistä noita whitwstripsejä saa tilata??? voitko laittaa linkkiä?

        Noita ei ilmeisesti saa Suomesta mutta googlettamalla löytyy paljonkin jenkkisivuja mistä niitä voi tilata.

        Olen tilannut paljon ulkomailta tavaraa joten siinä mielessä uskallan. Kai tuo on hampaille sitten vaaratonta?!


      • saannuliini
        Minä joka aloitin keskustelun kirjoitti:

        Noita ei ilmeisesti saa Suomesta mutta googlettamalla löytyy paljonkin jenkkisivuja mistä niitä voi tilata.

        Olen tilannut paljon ulkomailta tavaraa joten siinä mielessä uskallan. Kai tuo on hampaille sitten vaaratonta?!

        mulle hammaslääkäri sanoi ettei näytä tulleen mitään vaurioita, enkä itsekään kyl huomannu. kiille hyvässä kunnossa kuten aina. pitää vain noudattaa ohjeita, sama valkaisuaine siinä on ku lääkäreiden tuotteissaki


      • Kirsix

        http://www.dentway.com/finland/fi/bestall_steg1.php

        Tuossa ainakin sanotaan, että aine on täsmälleen samaa mitä käyttävät hammaslääkärissäkin. Hintakaan ei ole paha!
        Ainut mikä jännittää on se, että tuleeko liian valkoiset hampaat kun joka paikassa puhutaan hohtavan valkoisista hampaista.


      • Kirsix
        Kirsix kirjoitti:

        http://www.dentway.com/finland/fi/bestall_steg1.php

        Tuossa ainakin sanotaan, että aine on täsmälleen samaa mitä käyttävät hammaslääkärissäkin. Hintakaan ei ole paha!
        Ainut mikä jännittää on se, että tuleeko liian valkoiset hampaat kun joka paikassa puhutaan hohtavan valkoisista hampaista.

        Rohkenin nyt tilaamaan tuolta Dentwaysta kun niillä oli kattavat suomenkieliset sivutkin.

        Tuota hampaiden valkoisuuden astettahan voi tosiaan itse säädellä kun ainetta pitää kuitenkin käyttää useamman kerran.

        Jännityksellä odotan!!


      • kokeillut...
        Kirsix kirjoitti:

        Rohkenin nyt tilaamaan tuolta Dentwaysta kun niillä oli kattavat suomenkieliset sivutkin.

        Tuota hampaiden valkoisuuden astettahan voi tosiaan itse säädellä kun ainetta pitää kuitenkin käyttää useamman kerran.

        Jännityksellä odotan!!

        ei toimi kunnolla läheskään kaikille! lisäksi varoiteltu et tyytyväisyystakuu ei toimi, eli rahoja ei anneta takaisin kun kuluttajans. viranomaisen avulla. lähettelevät myös ylim. laskuja :( mut toivotaan et toimii sulle ettei tarvi alkaa tuohon rumbaan


      • Ap kirjoittaja
        kokeillut... kirjoitti:

        ei toimi kunnolla läheskään kaikille! lisäksi varoiteltu et tyytyväisyystakuu ei toimi, eli rahoja ei anneta takaisin kun kuluttajans. viranomaisen avulla. lähettelevät myös ylim. laskuja :( mut toivotaan et toimii sulle ettei tarvi alkaa tuohon rumbaan

        Mistä olet lukenut tuollaista? Tilasin tuotteet laskulla, en ole vielä saanut niitä. Pitääköhän palauttaa samantien kun tulevat...?


      • luin ku tilailin iteki jotai..
        Ap kirjoittaja kirjoitti:

        Mistä olet lukenut tuollaista? Tilasin tuotteet laskulla, en ole vielä saanut niitä. Pitääköhän palauttaa samantien kun tulevat...?

        40 naista joista 3 oli ollu tyytyväinen. uskon et toimii tummentumiin, hammasluun väristä en tiedä. mut kokeile ihmeessä, jos ei toimi niin ilmoita vaikka sinne kuluttajansuojeluviranomaiselle :)


      • valkoiset hampaat

        Minä olen itse ostanut amerikassa käydessäni crest valkaisuliuskoja ja ne toimii todella hyvin. Edullinen valinta ja hampaat tulevat todella valkoisiksi. Itselläni hampaat pysyivat erittäin valkoisina lähes 2 vuotta, sitten hieman kellastuivat, mutta ei läheskään sellaisiksi mitä olivat alunperin. Nyt amerikassa käydessäni ostin itselleni pari tuubia valkaisevaa hammastahnaa ja hampaani ovat taas valkoiset (: Jos ei ole käymässä amerikassa, tuotetta voi tilata netin kautta. Suosittelen!


      • ivvv
        valkoiset hampaat kirjoitti:

        Minä olen itse ostanut amerikassa käydessäni crest valkaisuliuskoja ja ne toimii todella hyvin. Edullinen valinta ja hampaat tulevat todella valkoisiksi. Itselläni hampaat pysyivat erittäin valkoisina lähes 2 vuotta, sitten hieman kellastuivat, mutta ei läheskään sellaisiksi mitä olivat alunperin. Nyt amerikassa käydessäni ostin itselleni pari tuubia valkaisevaa hammastahnaa ja hampaani ovat taas valkoiset (: Jos ei ole käymässä amerikassa, tuotetta voi tilata netin kautta. Suosittelen!

        Mitä noista cresteistä olet ostanut? Mietin ostaisinko classicin vai premiumin. Mitä suosittelet?


      • siskon
        ivvv kirjoitti:

        Mitä noista cresteistä olet ostanut? Mietin ostaisinko classicin vai premiumin. Mitä suosittelet?

        hei,kokeilin pearlwhiten(http://www.pearlwhite.eu/whiteningstripes/) whitening stripsejä, vihlontaa esiintyi jonkin verran , ja itse valkaisuun olen jotenkuten tyytyväinen.Hampaisiini jäi ns.valkoisia pisteitä, mutta onneksi ne lähtivät ajan kanssa pois.


    • mä vaan...

      suomi on perseestä ku täällä on kielletty kaikki "tehokas" tavara mikä muualla maailmassa on sallittu. energiajuomat, kauneustuotteet ym. pitäähän niiden lääkäreiden ja kosmetologien saada tienattua ylihintaisilla palveluillaan joten kielletään hammastahnatkin kohta että saisivat lisää töitä!! olen kotivalkaissu kans ja hampaat on mitä paremmassa kunnossa vielä vuosien jälkeenkin! ja ku hinta on alle 10 osa lääkärin hinnasta vaikka vaikuttava aine on sama niin jossaki mättää ja kunnolla

      • tytsy

        Voitko kertoo, millä sä oot kotivalkaissu hampaas ja saako sitä ainetta Suomesta? Mä oon köyhä opiskelija, eikä oo varaa mennä hammashoitajalle valkaisuttamaan ja sekin pelottaa, et toiminpide olis epämiellyttävä/kivulias.


      • tuota crest
        tytsy kirjoitti:

        Voitko kertoo, millä sä oot kotivalkaissu hampaas ja saako sitä ainetta Suomesta? Mä oon köyhä opiskelija, eikä oo varaa mennä hammashoitajalle valkaisuttamaan ja sekin pelottaa, et toiminpide olis epämiellyttävä/kivulias.

        whitestripesia ekan kerran jo vuosia sitten.
        googleta crest whitestrips, tulee muutama firma josta voi tilata.


      • Arvostelija
        tuota crest kirjoitti:

        whitestripesia ekan kerran jo vuosia sitten.
        googleta crest whitestrips, tulee muutama firma josta voi tilata.

        hassu taas Ennen-Jälkeen kuva,mainostetaan hampaanvalkaisu-ainetta,mut kuin ihmees toi rako hampaan välissä on kans kadonnu =)


      • Mira87

        Mä oon kans tehnyt kotivalkaisuja useesti. Karpamidiperoksidilla oon onnistunu aina saamaan tuloksia aikaan muilla aineilla en juurikaan. Tilasin just tämmösest paikast valkoisethampaat.com
        35% ainetta. Alkoi nyt vähän jänskättää et mitenköhän tässä käy!? Apua, onko kellään kokemuksia näiden tuotteista?


    • WhiteTeeth

      Kun olette hankkimassa kotivalkaisua, katsokaa sisältääkö tuote carbamide peroxideä ja kuinka monta prosenttia. Se on ainoa aine joka todella valkaisee hammasluuta. Myöskin sama aine jota hammaslääkärit käyttävät vakaisuihin (35%). Tätä ainetta käytetään myös esim.Zoomissa.
      Tietyt hammaslääkärit myyvät näitä aineita. Mistään muualta suomesta ei aineita löydä.Dentway myy 16% ja 22%. Olen kuullut, että jotkut ovat pitäneet aineita liian mietoina. Tarkoitta sitä, että ainetta joutuu käyttämään pitkän aikaa saadakseen hyvän tuloksen.Crestin stripsit sisältävät ainoastaan 6% peroxiidiä, joten ei ole oikea tuote niille jotka todella haluavat valkaista hampaita. Crest sopii hyvin esim. tupakoitsijoille, koska se poistaa todella nopeasti pinnalliset värjäytymät.Muistakaa siis katsoa mitä tuote sisältää, ennen kuin tuhlaatte rahaa valkaisuihin jotka ei toimi!Mikään tahna muodossa oleva valkaisu ei toimi. Oikea valkaisuaine on aina geelimuodossa ja pakattuna muovi ruiskuihin. Tulossa kyllä on pian kynsilakkapullon muotoinen pakkaus. Ainetta sivellään hampaisiin ja muotit laitetaan suojaksi.Muotit ovat aina pakolliset vahvojen aineiden käytössä! Tämä tuote on siis tulossa jenkkeihin...sorry...

      • Alkuperäinen kirjoittaja

        Olen nyt kolmena päivänä käyttänyt tuota Dentwayn 22 % geeliä ja ihme kyllä, huomasin valkaisevan vaikutuksen jo ensimmäisen käyttökerran jälkeen!
        Aloin käyttää valkaisua keltaisten kulmahampaiden vuoksi ja nyt kun katson peiliin, eivät ne värierot enää edes häiritse.

        Minulla on siis toistaiseksi hyvää kokemusta tuosta firmasta. Lasku ei ole vielä tullut sieltä.


      • WhiteTeeth
        Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

        Olen nyt kolmena päivänä käyttänyt tuota Dentwayn 22 % geeliä ja ihme kyllä, huomasin valkaisevan vaikutuksen jo ensimmäisen käyttökerran jälkeen!
        Aloin käyttää valkaisua keltaisten kulmahampaiden vuoksi ja nyt kun katson peiliin, eivät ne värierot enää edes häiritse.

        Minulla on siis toistaiseksi hyvää kokemusta tuosta firmasta. Lasku ei ole vielä tullut sieltä.

        Se olisi todella outoa jos tuo 22% geeli ei tuottaisi tulosta! 100% varmaa on että 22% vetyperoxidi valkaisee hampaita. Yleenä jo ensimmäisen käyttökerran jälkeen (varsinkin tupakoitsijat) on yllättynyt totaalisesti, koska kaikkien vuosien nikotiinit ovat poissa. Tottakai tarvitsee pidempää käsittelya silloin kun haluaa valkaista oman hammasluun väriä. Mutta, mitä sitten? Käsittely ei ole epämiellyttävää eikä kallista ! Tiedän että Dentwayn 22% geeli on hyvä, en ehkä kuitenkaan suosittelisi tuota 16%, siihen menee jo liikaa aikaa,hehe. En tiedä miten kyseinen firma toimii, mutta kyseessä on luultavasti ollut väärinkäsitys. Dentwayllä on myynti myös ruotsissa ja hinnat ovat OK.Mehän ollaan kaikki vaan ihmisiä;)
        Toivon että useammat tekisivät kotivalkaisuja ja että suuret ennakkoluulot alkaisivat pikkuhiljaa kadota. Jenkit ovat käyttäneet kyseisiä valkaisuja 70-luvulta asti. Toivottavasti kotivalkaisujen myynnin yleistyminen saa myös hammaslääkärit pudottamaan hintojaan!En voi ymmärtää mistä nuo 500 euron hinnat koostuvat, koska materiaalikulut eivät voi ylittää 30 euroa!
        Markkinoille kaivattaisiin yksityinen vastaanotto joka tekisi valkaisuja vaikka 100 eurolla. Tuohon valkaisuntekoon ei tarvitse olla koulutukseltaan hammaslääkäri.(näin on ainakin ruotsissa) Elikkä siinä hyvä idea jollekkin,hehe..ei muuta kun putiikki pystyyn. Syksyn aikana tulee muutoksia vetyperoxidin suhteen ja tarkoitus on että näitä aineita alkaa löytyä kauppojen hyllyiltä.
        Joka tapauksessa mitä enemmän ihmiset tekevät kotivalkaisuja, luulen että he samalla haluavat hoitaa entistä paremmin näita valkoisia hampaita, joten se taas tuo lisää potilaita hammaslääkäriden vastaanotolle.


      • Esmeralda

        Tilasin dentwayn paketin jossa 22% geeliä ja olen ollut tyytyväinen. Lasku oli se mitä luvattiin ja olen ollut palveluun tyytyväinen. Ja aine on aitoa carbamide peroksidia. En ymmärrä miksi se ei toimisi, itse näin eron jo kahden käyttökerran jälkeen. Ja niin huomasi työkaveritkin....

        Netissä ihmiset kirjoittavat nimettöminä ja mustamaalaavat joitakin tuotteita ja huhu leviää kulovalkean tavoin jne. Itsekin kauhistelin kun luin juttuja vasta sen jälkeen kun tilasin dentwayn tuotteen. Mutta suosittelen!


      • WhiteTeeth
        Esmeralda kirjoitti:

        Tilasin dentwayn paketin jossa 22% geeliä ja olen ollut tyytyväinen. Lasku oli se mitä luvattiin ja olen ollut palveluun tyytyväinen. Ja aine on aitoa carbamide peroksidia. En ymmärrä miksi se ei toimisi, itse näin eron jo kahden käyttökerran jälkeen. Ja niin huomasi työkaveritkin....

        Netissä ihmiset kirjoittavat nimettöminä ja mustamaalaavat joitakin tuotteita ja huhu leviää kulovalkean tavoin jne. Itsekin kauhistelin kun luin juttuja vasta sen jälkeen kun tilasin dentwayn tuotteen. Mutta suosittelen!

        Se on uskomatonta miksi niin suuret enakkoluulot juuri carbamidi peroxidi kotivalkaisuun. Oli todella kiva lukea positiivisiä kokemuksia teiltä jotka olette kokeilleet! Kuitenkaan kukaan ei epäile etteikö valkaisu hammaslääkärin vastaanotolla onnistuisi.Kyseessähän on aivan sama aine! Voiko se olla hinta? Onko se niin että se mikä on kallista on hyvää ja se mikä on halpaa, on myös luultavasti huonoa.
        Nämä valkaisumarkkinat ovat kyllä eniten kärsineet erilaisten "valkaisevien tahnojen" takia. Outoja tuotteita, jotka eivät ole tehokkaampia kuin hammastahnat. Myös kuluttajien pitäisi reagoida heti, jos tuote ei täytä kriteereitä. Ei muuta kuin lähettää/palauttaa kyseinen tuote ja vaatia rahat takaisin. Olen itsekkin epäileväinen, koska on ollut monia pettymyksiä. Tällä hetkellä tutkin tuota laservalon vaikutusta carbamidi peroxidin kanssa hammasvalkaisussa. Minulla on käytössäni tuo systeemi, mutta haluan tietyn määrän 100% tuloksia ennen kuin otan tuotteen markkinoille.


      • miiaaaa7
        WhiteTeeth kirjoitti:

        Se on uskomatonta miksi niin suuret enakkoluulot juuri carbamidi peroxidi kotivalkaisuun. Oli todella kiva lukea positiivisiä kokemuksia teiltä jotka olette kokeilleet! Kuitenkaan kukaan ei epäile etteikö valkaisu hammaslääkärin vastaanotolla onnistuisi.Kyseessähän on aivan sama aine! Voiko se olla hinta? Onko se niin että se mikä on kallista on hyvää ja se mikä on halpaa, on myös luultavasti huonoa.
        Nämä valkaisumarkkinat ovat kyllä eniten kärsineet erilaisten "valkaisevien tahnojen" takia. Outoja tuotteita, jotka eivät ole tehokkaampia kuin hammastahnat. Myös kuluttajien pitäisi reagoida heti, jos tuote ei täytä kriteereitä. Ei muuta kuin lähettää/palauttaa kyseinen tuote ja vaatia rahat takaisin. Olen itsekkin epäileväinen, koska on ollut monia pettymyksiä. Tällä hetkellä tutkin tuota laservalon vaikutusta carbamidi peroxidin kanssa hammasvalkaisussa. Minulla on käytössäni tuo systeemi, mutta haluan tietyn määrän 100% tuloksia ennen kuin otan tuotteen markkinoille.

        35% carbamidi peroksidi toimii... miksei 22%. Noitahan ne hammaslääkäritkin käyttää. valkoisethampaat.com:sta saa ainakin halvalla. dentweillä kans hyvää, mutta huomattavasti kalliimpi paikka.


      • Tummunut hammas
        Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

        Olen nyt kolmena päivänä käyttänyt tuota Dentwayn 22 % geeliä ja ihme kyllä, huomasin valkaisevan vaikutuksen jo ensimmäisen käyttökerran jälkeen!
        Aloin käyttää valkaisua keltaisten kulmahampaiden vuoksi ja nyt kun katson peiliin, eivät ne värierot enää edes häiritse.

        Minulla on siis toistaiseksi hyvää kokemusta tuosta firmasta. Lasku ei ole vielä tullut sieltä.

        Mitä mieltä olet nyt Dentway 22 % geelistä? Valkaiseeko hyvin, entä ovatko hampaasi yhtään kärsineet? Suositteletko?

        Kiitos vastauksestasi:)


      • Valkohammas2
        miiaaaa7 kirjoitti:

        35% carbamidi peroksidi toimii... miksei 22%. Noitahan ne hammaslääkäritkin käyttää. valkoisethampaat.com:sta saa ainakin halvalla. dentweillä kans hyvää, mutta huomattavasti kalliimpi paikka.

        Itse tilasin totali paketin tuolta valkoisethampaat.com.. Juurikin kokeilin ekakertaa ja voin kertoa että jännitti. Paketissa oli 35% ja 44% aineet ( 2 ruiskua), sininen valo aparaatti joka tungetaan vielä muottien jälkeen suuhun (pitäisi voimistaa vaikutusta) ,valkaisukynä ja rauhoittavaa geeliä jos hampaissa ilmenee vihlontaa. Noh silikoonimuotti oli helppo laittaa hampaisiin ja tehdä syvennykset sen jälkeen arvioin mielestäni sopivan määrän geeliä muottiin..laitoin saman aikaisesti sekä ylä että ala hampaille :D
        Tuo valolaite ei enää mahtunu suuhun joten pitelin sitä hampaiden edessä valkaisun ajan. Sylkeä erittyi ensin häiritsevän paljon joten otin koko muotin suusta kun en uskaltanu niellä ainetta! sitten syljeskelin ja menin lukemaan ohjeet uudestaan. Kuivasin hampaat ja luin että ei ole vaarallista niellä ainetta pieniä määriä kun sylkeä erittyy suuhun.. Tottakai sitä on pakko vähän niellä..vielä ainakin olen hengissä vaikka hermoilenkin :) Pidin laitetta suussa 30 minuuttia kuten suositeltiin eka kerralle ja otin pois. Hampaani vaalenivat hieman kuten myös ikeneni edestä! säikähdin että jumankauta jos mun ikenet jää tälleen!!! Tosin pieni alue yläetuhampaiden ikenestä mutta se ei kestäny kuin hetken ja ikenet ovat taas normaalit. Huh! Aion kuitenkin jatkaa valkaisua


    • Ionic White?

      onko joku kokeillu tv-shopin Ionic White?

    • URF

      suomessa ei ole muuta vikaa kuin sijainti,ilmasto ja ihmiset.
      Eroopan surkein maa on suomi,ankea takapajula jossa miehet laitetaan vankilaan jos kieltäydyt asepalveluksesta.
      Vika ei koskaan ole maassa vaan ne ihmiset luovat sen ilmapiirin joka suomessa on paska.
      Eli inhoa ihmisiä äläkä maata.

      • wannabejenkki

        Otsikko kertoo kaiken. Pitäisi muutella tuonne rapakon taakse Jenkkeihin, Texas kiinnostaa erittäin paljon..
        Hah, onhan tuosta edellisestä viestistä jo aikaa mutta silti:)
        Suomen tilanne on ja pysyy samana.


      • nojuu
        wannabejenkki kirjoitti:

        Otsikko kertoo kaiken. Pitäisi muutella tuonne rapakon taakse Jenkkeihin, Texas kiinnostaa erittäin paljon..
        Hah, onhan tuosta edellisestä viestistä jo aikaa mutta silti:)
        Suomen tilanne on ja pysyy samana.

        ehkä tosiaan kannattaa kokeilla ulkomailla asumista ni huomaa suomen hyvät puolet. kokemuksella puhun


      • hammassärky

        Kävin marraskuussa 2009 ottamassa kalliin Zoom valkaisun. Tulos ensin ihan ok, tosin hampaat eivät ole enää niin valkoiset kuin alussa. Vihlontaa oli yhden vuorokauden. Mutta mutta...nyt olenkin sitten saanut käydä hammaslääkärissä aika tiuhaan tahtiin. Muovipaikat alkoivat lohkeileen ja irtoileen. Kaksi hammasta on uudelleen paikattu. Tällä hetkellä yks hammas on aivan sairaan kipeä. Hammaslääkäri (kunnallinen) ei kuitenkaan tiennyt et mikä siinä on. En suosittele hampaiden valkaisua kenellekkään. Ei kannata tuhota omaa hammaskiillettä. Kaduttaa et otin sen valkaisun. Siitä toimenpiteestä alkoi ongelmat minun hampaiden kanssa. Ottasin mielelläni takaisin sen entisen vahvan ja keltaisen hammasluun. Aikaisemmin hampaani olivat kunnossa, eikä niitä särkenyt koskaan.


    • ..kokemusta tästä?

      Olen kotona hampaidenvalkaisussa käyttänyt muotteja (ylä- ja alahampaille omat) ja valkaisugeeliä, jota laitetaan muotteihin. Suuri ongelmani on, että minulle erittyy niin paljon kuolaa, että geeli huuhtoutuu nopeasti pois! Onko kokemuksia? Hyviä tekniikoita? Hampaat on kyllä vaalenneet hieman, mutta olisivat varmaan enemmän, jos ei liukenisi pois.

      • sami___

        Mitään siinä haittaa. Kuten ohjeessa varmasti on mainittu, on erittäin tärkeää tehdä nuo muotit tarkasti. Itselläni siihen meni reilu tunti per muotti mutta nyt kun muotin painaa paikalleen, voi syljeksiä kuolaa pois ihan rauhassa kun ei se sinne muotin ja hampaan väliin pääse menemään. V-mäinen homma oli kyllä itselläni muotoilu kun pari hammasta niin kierossa mutta kyllä kannatti.


      • vaihda liuskoihin

        Käytä hampaidenvalkaisu liuskoja? Kuivaat hampaat kunnolla ja liimaat liuskat hampaisiin niin saat juoda vaikka vettä ja kuolata niinpaljon kuin haluat. ;)
        Muistaakseni crestin professional effects paketissa luvattiin että voit juoda vettäkin hoitokerran aikana....


    • It's a deal

      Beyond- valovalkaisu hampaille nyt 139 € (norm. 239 €)!!

      http://www.diilit24.fi

      Tarjous voimassa 7 vuorokautta.

    • ilkka2

      Hollywood Smile valkaisu on ollut hyvä päätös, kaikki keltainen joka on häirinnyt etuhampaita ja tehnyt minusta epäterveellisen näköisen, lähti pois heti. Olen mies 32v.

    • Hiilihampi

      Hollywood Smile Tampereella tekee hyvää jälkeä, muista toimipisteistä ei ole kokemuksia.

    • Oikomismissi

      Olen kokeillut noita kotijuttuja mutta oikeestaan on mukavampaa käydä tuolissa valkaisuttamassa hampaat. Kotona löytyy aina jotain häiritseviä juttuja ja asia siirtyy. Hollywood ei varmaan ole huono.

    • koettu on

      Hollywood smile on ylihintainen , eikä hampaat valkene. Ikenet saat kyllä poltettua.

      • valkoiset hampaat 56

        Eipä väitteesi pidä paikkaansa. Minulle tehtiin Turun hoitolassa laser valkaisu ja sain yli odotusten valkoisemmat hampaat. Katohan muita hintoja ja muista aikaisemmista hoidoista ei koskaan hampaani ole tullut näin valkoiseksi. Suosittelen oikein isolla S ja Laser hampaan valkaisulla.


      • omistaja huutelee
        valkoiset hampaat 56 kirjoitti:

        Eipä väitteesi pidä paikkaansa. Minulle tehtiin Turun hoitolassa laser valkaisu ja sain yli odotusten valkoisemmat hampaat. Katohan muita hintoja ja muista aikaisemmista hoidoista ei koskaan hampaani ole tullut näin valkoiseksi. Suosittelen oikein isolla S ja Laser hampaan valkaisulla.

        Älä sinä tule sanomaan mikä ei pidä paikkaansa. Puhu ihan vaan itsestäsi. Taidat olla mainostaja kun on tuollainen asenne.


    • juuulia2

      Hollywood Smile valkaisu toimi ainakin siskollani ihan hyvin.

    • raipe7

      Minulle tehtiin eilen Tampereella yhdessä paikassa hintaan 150€. Niillä on joku Italialainen menetelmä. Hoidon teki suuhygienisti. Olen lopputulokseen tyytyväinen.

      • Serppis

        Minullekkin tehtiin Tampereella hyvä Laser valkaisu kampanjahintaan 150€ ja hyvä tulos!


      • lörtsy
        Serppis kirjoitti:

        Minullekkin tehtiin Tampereella hyvä Laser valkaisu kampanjahintaan 150€ ja hyvä tulos!

        Jokapuolella saa tuohon hintaan. Hollywood Smile vois suksia vit-ttuun mainostamasta täältä


    • Nili

      Vihlooko aina, kun tehdään valkaisu hampaisiin?

    • Annelitan

      Te jotka olette käyneet valkaisussa, mitä ruokia, mausteita ja juomia vältätte jatkossa?

    • Peltsi82

      Tietääkö kukaan mitään tälläisestä kuin Suomen Hammasvalkaisu eli www.hammasvalkaisu.fi? Kriteereinä itsellä valkaisutuotteille olisi lähinnä etteivät tuotteet tule Kiinasta tms, eli ovat turvallisia käyttää, suht edullisia ja lisäksi tietysti täytyy tehota.

      • Tiinavirt

        Tilasin tuolta kotivalkaisupaketin, eikä tullut minkäänlaista tulosta. Kuullut muualta että heidän liuskat ovat aiheuttaneet ainoastaan vihlontaa, vaikka eivät pitäisi aiheuttaa. Tuloksia en minä, eikä kukaan ystävistäni ole saanut. Jatkuvasti pyörii samat "tarjouksetkin", tuntuu huijaukselta koko firma.


    • alitan

      Kävin laservalkaisussa. Täysin kivuton toimenpide suuhygienistillä. Käytin vihlontaa estävää tahnaa kuukauden ennen toimenpidettä. Ikenet ja ja huulet suojattiin hyvin. Parin päivän päästä hampaitten väri tasaantui ja tulivat luonnollisen värisiksi. Raikas hymy, muttei aivan valkoinen. Hyvä!

    • Mysterious M

      Kannattaa tilata offerum tai muu vastaava ja sitä kautta saa suhteellisen edullisia tarjouksia valkaisuun. Itse tein niin toissa kesänä ja maksoin kevytvalkaisusta (zoom) alle satasen ja kolmesti kävin ja viimeisimmän valkaisukerran sain vielä jollain tarjouksella. Hyvä tuli ja ei vihlonutkaan niin paljon, kuin pelkäsin. Toinen edullinen ja turvallinen miedompi vaitoehto on tehdä kotivalkaisu. Käy katsomassa blogissani :
      http://kristallikimara.blogspot.fi/2013/12/beconfi-dent-teeth-whitening.html

    • beyond-valkaisu

      Olen kokeillut kaikenlaisia kotikonsteja, ei mainittavia tuloksia.

      Sitten menin hammaslääkäriin jossa tehtiin Beyond-valkaisu. 3 x 15 min laservalolla. Hoito ei pelkästään poista tummentumia ja valkaise kiillettä, vaan valkaisee myös hammasluun. Todella upea tulos, nyt kestänyt jo 1,5 vuotta. Maksoi 250 e. Uusintahoito voidaan tehdä vain 1 x 15 min ja maksaa vähemmän.

      Jos vihloo valkaisun jälkeen kannattaa pyytää fluorilakkaus. Kahteen päivään ei saa syödä eikä juoda mitään värjäävää, esim. kahvi, tee, kolat ja limsat, ketsuppi ym. kiellettyjä.

    • Järjen kanssa

      Ei kannata tuhlata rahoja suomenhammasvalkaisuun tai muihin höpöhöpö tuotteisiin. Kaikki jotka mainostaa että kiille turvallinen ja ei peroksidia ja valkaisee luonnon omilla yrteillä on aivan täyttä sontaa. Fakta on se, että niinkuin kalliissa ammattivalkaisussakin, kotivalkaisu tuotteessa pitää olla valkaisevia ja tehokkaita aineita. Nämä aineet eivät vahingoita kiilleetä oikein käytettyinä.
      Se on ihan sama käytätkö niitä aineita kotona ohjeiden mukaan vai menet maksamaan jollekkin ammatilaiselle, joka käyttää samoja aineita ja laskuttaa kalliisti.
      Suosittelen tekemään niinkuin minäkin ja valitsemaan tuotteen joka on ollut markkinoilla kauiten, silloin tietää että se toimii ja on turvallinen, muutoin se olisi poistettu markkinoilta jo ajat sitten.
      Parhaat valkaisutuotteet tulevat yllättäen jenkeistä, kuten Crestin ja Oral-B:n 3DWhite hampaidenvalkaisu tuotteet.
      Ainut ongelma näiden kanssa on niiden saanti. Niiden kovan suosion takia feikkejä on liikkeellä joka paikassa. E-baysta tilaaminen on todella riskialtista, kuten myös isosmilet sun muut sivustot, joista ei voi taata tuotteen aitoutta.
      Paras tapa saada näitä käsiinsä on tuotteen virralliset sivut, kuten 3dwhite.com ja 3dwhite.fi.

      • Tottatosiaan

        Loistavia tuotteita kyllä Crestillä. Itse tilasin niitä kanssa beautyeurope.eu:sta


    • Karri grandi

      Hollywood Smile mainostaa nyt myös kevyt vaalennusta, soitin ja kysymykseeni vastattiin että sekin on Laser käsittely mutta noin puolet edellisen tehosta. Hinta oli nyt niin edullinen että varasin sen, lupasivat taas näkyviä tuloksia eikä nämä ole vielä kovin tummentuneet viime vuotisesta käsittelystä..Joten en tarvitse koko vaalennusta.

    • miskula

      Itse tilasin beautyeurope.eu sivuilta Crest 3D White hammastahnan ja Vividin. Voin kertoa et kyllä toimii! Kesti noin viikko kun sain tuotteet kotiin. Suosittelen!

    • Wau1

      Ohhoh. Kokeilin kanssa crestin valkaisuliuskoja ja totta tosiaan ne oikeasti toimivat!!!! Todella positiivisesti yllättynyt. Olen pitänyt kotivalkaisutuotteita aina ihan huuhaana mut nyt olen valmis pyörtämään sanani :) pientä vihlontaa seuraavana päivänä mutta ei mitään mitä ei kestäisi verrattuna laser valkaisuihin...

    • aktiivihiilellä
    • Anonyymi

      Crestin tuotteet ovat toimivia, mutta kannattaa vaan tutkia huolella, että mistä tilaat ne. ÄLÄ vain tilaa niitä Valkaise.com sivustolta.

      • Anonyymi

        Miksi ei kannata tilata valkaise.com sivustolta?


    • Anonyymi

      Pese kerrankin hampaat, niin sinulla on valkoiset hampaat.

    • Anonyymi

      Täältäkin poistettu näköjään kommentteja koskien tota valkaise.com yritystä. 😃

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe