Skyteam 150cc

JJK

Eli kaipaisin tietoa Skyteam 150 Big nimisestä "crossista". Ostaisin ihan ns. kevyeen käyttöön sen eli ajelen hiekkateillä ja pelloilla. Omat mitat on 187/80 eli olenko liian iso tjsp ja onko kokemuksia? Onko se täysin paska vai ihan käypä? Tässä osoite kyseiseen menopeliin: http://www.motorpower.fi/

29

7228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • endurokuski

      älä sorru tommoseen. eikös pellolla ja muuten nopeella baanalla olis kiva fiilistellä teholla, toi on sama ku vetäisit polkuautolla pellolla. tolla 1290e saat -90 alun piikin helposti. suosittelen hondaa.

      • JJK

        Eikös ne 90 luvun alkupuolen crossit ala olla jo melko loppuunkulutettuja?


      • endurokuski
        JJK kirjoitti:

        Eikös ne 90 luvun alkupuolen crossit ala olla jo melko loppuunkulutettuja?

        ...ne ovat loppuun kuluneita. Mä oon varmaa site tajunnu nää hommat väärin ku mä vaihan niitä kuluvia osia ja huollan iskareita ja pidän rungon siinä kunnossa että ei ruostu puhki eikä mitää semmosta. ne -90 alun crossit on ihan ajettavia mutta ainahan kannattaa ostaa niin uusi/vähän ajettu/hyväkuntonen ku on varaa ostaa


      • metsala

        terve itsellä on tuollainen skyteam 150cc ja on kyllä todella hyvä ja tehokas itse en kyllä hondaa tai muuta japsilaista ostaisi, kiinalaista parempaa ei enään voi löytyä ja kokemusta löytyy itseltä kiinalaisista todella paljon!!!!!!!!!!!


      • Abelzini
        metsala kirjoitti:

        terve itsellä on tuollainen skyteam 150cc ja on kyllä todella hyvä ja tehokas itse en kyllä hondaa tai muuta japsilaista ostaisi, kiinalaista parempaa ei enään voi löytyä ja kokemusta löytyy itseltä kiinalaisista todella paljon!!!!!!!!!!!

        Mulla oli kiinalaisessa puinen kampura.


    • JJK

      Jos ostaisin jommankumman, 200 cc samurain josta tälläkin foorumilla on paljon puhuttu, vai tuon 150 cc Skyteamin, kumpi olisi kannattavampi?

      • Tumppi-82

        Sinun käytössäsi ei kumpikaan. Olen sinua 10kg kevyempi ja koeajoin samalla 150cc koneella olevan Rallyn. Ajopaikkana toimi asfaltti. Pyörä ei kulkenut mihinkään. kulku oli samaa luokkaa kuin kuristimet poistetussa mopossa.
        Eli sinun allasi ja pellolla kulku hyytyy täysin.
        Tai ainakin ajo ei ole hauskaa vaan lähinnä kiroamista.

        Myyjän mukaan 200cc ei ole merkittävästi tehokkaampi.


      • jannez..
        Tumppi-82 kirjoitti:

        Sinun käytössäsi ei kumpikaan. Olen sinua 10kg kevyempi ja koeajoin samalla 150cc koneella olevan Rallyn. Ajopaikkana toimi asfaltti. Pyörä ei kulkenut mihinkään. kulku oli samaa luokkaa kuin kuristimet poistetussa mopossa.
        Eli sinun allasi ja pellolla kulku hyytyy täysin.
        Tai ainakin ajo ei ole hauskaa vaan lähinnä kiroamista.

        Myyjän mukaan 200cc ei ole merkittävästi tehokkaampi.

        Tumppi-82 ja JJK taitavat olla sama henkilö tai sitten kumpikin on ihan pellejä. Sen näkee että joku yrittää tahallaan kettuilla täällä meille jotka naureskelemme näille "painoasiantuntijoille" jotka esittävät tuollaisia naurettavia vitsejä 10 kiloista jne.

        hah hah


        asiahan oli niin että kuskin painolla ei merkitystä millään mopolla, vain pituudella on crossissa merkitystä.

        eli menkää pellet itseenne tai siis JJK voi lopettaa feikkaamisen siihen.

        JJK:llahan oli oikea firmakin pystyssä mutta sieltä saa pelkkää paskaa.

        mouhijärveltä meinaan.


        " 10 kg erolla hyytyy "

        HEHHEH! vittu mikä pelle.


      • JJK
        jannez.. kirjoitti:

        Tumppi-82 ja JJK taitavat olla sama henkilö tai sitten kumpikin on ihan pellejä. Sen näkee että joku yrittää tahallaan kettuilla täällä meille jotka naureskelemme näille "painoasiantuntijoille" jotka esittävät tuollaisia naurettavia vitsejä 10 kiloista jne.

        hah hah


        asiahan oli niin että kuskin painolla ei merkitystä millään mopolla, vain pituudella on crossissa merkitystä.

        eli menkää pellet itseenne tai siis JJK voi lopettaa feikkaamisen siihen.

        JJK:llahan oli oikea firmakin pystyssä mutta sieltä saa pelkkää paskaa.

        mouhijärveltä meinaan.


        " 10 kg erolla hyytyy "

        HEHHEH! vittu mikä pelle.

        Tumppi on eri ihminen ku minä, ja kuskin painohan merkkaa jos on kyse jostai halpismerkeistä, kas kun ne ei muutenkaan ole mitään tehokkaita ja kunnon pelejä, saatanan apina.


      • JJK
        JJK kirjoitti:

        Tumppi on eri ihminen ku minä, ja kuskin painohan merkkaa jos on kyse jostai halpismerkeistä, kas kun ne ei muutenkaan ole mitään tehokkaita ja kunnon pelejä, saatanan apina.

        Tosin se 10 kiloa ei ehkä mutta 80 ja 40 on täysin eri asia...


      • Tumppi-82
        jannez.. kirjoitti:

        Tumppi-82 ja JJK taitavat olla sama henkilö tai sitten kumpikin on ihan pellejä. Sen näkee että joku yrittää tahallaan kettuilla täällä meille jotka naureskelemme näille "painoasiantuntijoille" jotka esittävät tuollaisia naurettavia vitsejä 10 kiloista jne.

        hah hah


        asiahan oli niin että kuskin painolla ei merkitystä millään mopolla, vain pituudella on crossissa merkitystä.

        eli menkää pellet itseenne tai siis JJK voi lopettaa feikkaamisen siihen.

        JJK:llahan oli oikea firmakin pystyssä mutta sieltä saa pelkkää paskaa.

        mouhijärveltä meinaan.


        " 10 kg erolla hyytyy "

        HEHHEH! vittu mikä pelle.

        Tarkoitin että itseni alla 150cc Kiinan ihme ei kulkenut mihinkään ja vielä asfaltilla joka on siis kevyttä maastoa. Ja pellolla koneelta vaaditaan paljon enemmän voimaa kuin asfaltilla.
        Ja kerroin painoni siksi ettei kukaan mieti että olen 120kg jättiläinen jonka alla pyörä taatusti hyytyi.
        Eli tarkoitin että meno hyytyy täysin JJK:n alla pellon takia eikä 10kg painoeron ansiosta, koska itseni alla se ei mennyt edes asfaltilla.

        Kertomani 10kg ero tuskin vaikuttaa kulkuun. Tai noh. itse huomaan senkin jos crossissani on tankki tyhjä tai täynnä. Tyhjällä tankilla eturengas nousee paremmin pehmeän hiekan päälle.

        Ja paino vaikuttaa kulkuun siinä vaiheessa jos koneesta loppuu puhti. Eli 100kg äijän ei kannata ostaa piikkistä varsinkaan pehmeälle radalle. Eikä 80kg äijän samuraita.


      • makezz^^123456
        Tumppi-82 kirjoitti:

        Tarkoitin että itseni alla 150cc Kiinan ihme ei kulkenut mihinkään ja vielä asfaltilla joka on siis kevyttä maastoa. Ja pellolla koneelta vaaditaan paljon enemmän voimaa kuin asfaltilla.
        Ja kerroin painoni siksi ettei kukaan mieti että olen 120kg jättiläinen jonka alla pyörä taatusti hyytyi.
        Eli tarkoitin että meno hyytyy täysin JJK:n alla pellon takia eikä 10kg painoeron ansiosta, koska itseni alla se ei mennyt edes asfaltilla.

        Kertomani 10kg ero tuskin vaikuttaa kulkuun. Tai noh. itse huomaan senkin jos crossissani on tankki tyhjä tai täynnä. Tyhjällä tankilla eturengas nousee paremmin pehmeän hiekan päälle.

        Ja paino vaikuttaa kulkuun siinä vaiheessa jos koneesta loppuu puhti. Eli 100kg äijän ei kannata ostaa piikkistä varsinkaan pehmeälle radalle. Eikä 80kg äijän samuraita.

        Siis mitä helvettiä täällä jauhetaa?! Itelläni on tuo skyteam 150 big ja tehoo löytyy, Ja tumppi-82, jos väität ettei tuo skyteam kule mihinkää ni sinuna lopettaisin syömisen ja laihuttaisin ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !


    • lopeta tumppi

      TUmppi puhuu täyttä paskaa... samaa mieltä jannezin kanssa.

      • Lolleasdefd

        Haistakaa paskat jeesustelijat, ketään ei oikeesti kiinnosta kumpi on parempi "oikee krossi vai skyteam" KUN SE KYSYY TIETOJA SIITÄ! Multa saat kuha annat vaikka mesen


    • nakkisukka

      Ittellä skyteam mana kesti vuoden eli sen takuu ajan sen jälkee lahosi täysin. Nyt vaihelaatikko paskana ketjut löystyy ittestää ja imuvuoto. Eli siinä sulle miettimistä kannattaako ostaa kiinalainen kopiopaska.

      • iiig

        mikä kaupunki lainen sää oot??? ketjun kiristäjät vois ehkä auttaa ketjuihin ja käytä sitä kytkintä kun vaihdat vaihteet se on sitävarten!


      • köndzä

        mulla on ollu sky team 4vuotta ja ei oo käyny mitään. sää et vaan osaa käsitellä crosseja....


      • makkezzz

        joo.. elikkä skyteam ei peri aattees oo kiinalaine. jos en oo iha vääräs se on puoliks italialaine. ja ei mankeista en tiiä mut toi 150 cc mik äitellä on on kestäny hyvi, ku huoltaa säännöllisesti ni kyllä kestää !


    • Metalcamp

      Itellä on Skyteam big, metsässä ajelen ja hiekkatiellä, ainaki mulla se on toiminu hyvin, ei ongelmia. mitat on noin 170/60. ei hyydy ainakaa. metäs kulkee nätisti ainaki mun kokemuksilla. EI ole musta täysin paska, mutta joikaisella omat mielipiteensä.

    • kktt

      kyllätuo skyteam 150 big kin on ne kurit pakoputkessa holkki ja ottaa sen pois niin se menee jotain 90-100 eli lujempaa mitä 200 65kg liikkuu ja keulii ja vääntöä on ku ottaa sen pötkön sieltä alku käyrästä. 150kuriton voitti uuden 200kin nopeudessa!
      osta ja ota kurit pois nii varmasti keulii sunki painosta:D

    • jjjjuuuiii

      Mutta ajatelkaa nyt, jos on vaikka vuoden -92 piikki honda, se on jo 19 vuotta vanha. Yritäppä ajaa jollain kiinalaisella 19 vuotta ja vielä siitäkin eteenpäin, kyllä aika huono vois todellisuudessa joku 20 vuotta vanha kiinalainen jos sitä verrataan johonkin ihan merkkisiin pyöriin..

    • randomerz

      joo hei ei ne kiinanihmeet mitää iha tuhnuja oo et älkää valittako!

    • Järki käteen.

      Itsellä ollut 5 vuotta skyteamin 70 kuutioinen, kaikki toiminut, vaihteisto välillä vain renklannut. Sisko ajoi sen kiveen, voi olla siitä tullut. Eli töyssyissä heittää kakkoselta vapaalle ja joskus se ei löydä vaihdetta kun vapaalta hakee. Mutta aika paljon sitä onkin rääkätty ja muutenkin, ja eihän siinä tehoa ole merkkipyöriin verrattuna, muttakun hintaa on 5 kertaa vähemmän niin kyllä se riittää. Viisainta olisi hankkia nettimotosta vaikka 80-85 tai 125 merkkipyörä, KTM, Kawasaki, Yamaha, Honda tai vaikka suzuki. 80 suzuki esimerkiksi on yli 2 kertaa tehokkaampi kun tämä skyteam. Mutta en sano että tämä huono olisi, itse pidän ihan hyvänä näitä kunnon kiinalaisiakin. Kaverin tysconin bad boyn hana tippui itsekseen pois, ja muutenkin vähän huonossa kunnossa, mutta skyteam toimisi vieläkin loistavasti, ellei kumi olisi juuri mennyt.

    • ihmetteliä

      kyllä kiinalaiset kestää jos ei rääkkää mut kaverilla on 150cc sky team ja mulla on -90 luvun kawasaki kx 80 niin vei viivoissa ja huipuissa mennen tullen, ei sellanen kiinalainen kulje mihinkään

    • kawasaki65

      köyhät ajaa kinanpaskoila ostakaa kunnon crossit

      • Juho-Jukka

        Ajattele et vittu kaikki ei oo semmosii isin pikkusii kakaroi mitkä saa aina kaikki mitä haluu, ja jollai ei oo rahaa. Saatanan lellitty kakara painuisit vittuun. Ja Töitäkää et mistää saa jos 10 ei lue joka aineessa perkele


    • joulou

      itellä ollu 2v toi 150cc eikä mitään vikoja ilmennyt. pellolla ja hiekka teillä oon ajellu ja hyvin riittää tehot. mitat 180/60

    • samatsanattäältä

      " Pyörä ei kulkenut mihinkään. kulku oli samaa luokkaa kuin kuristimet poistetussa mopossa.
      Eli sinun allasi ja pellolla kulku hyytyy täysin.
      Tai ainakin ajo ei ole hauskaa vaan lähinnä kiroamista."


      Ja paskat.
      Kyllä se jotenkin kulkee, yleensä samalla tavalla kuten muidenkin alla.
      Sinun paskassasi tod.näköisesti ollut vikaa.
      Painan itse yli 100kg ja tiedän että jos ostaisin tuollaisen uuden tai vastaavan niin
      ei varmasti ole mikään kuristamaton mopo.
      minkähän maanantaikappaleen olet ostanut?

      tiedän senkin että 50cc pv vakionakin kulkee sen 40-50km/h 100 kiloisen äijän alla, niin miten ei joku 4t crossi sitten mihinkään kulkisi? öööh...?

      ihmettelen aina näitä vatipäitä jotka ei muka saa peliään kulkemaan "Mihinkään" jos painatte sen parikolmekymmentä kiloa enemmän kuin se toinen.

      vetäähän vakiomopotkin nykyään vaikka 300 kiloa, ei ne nyt siihen hyydy.

      jos sinua kiinnostaa aika-erot niin ei ne eivät taas kiinnosta ihmisiä jotka harrastaa ajelua. ihan varmasti riittää jokapelissä riitävästi puhtia isompaakin viemään.

      "ei sellanen kiinalainen kulje mihinkään"

      kulkeehan se johonkin.
      näitä suomi24 ja mototnet lässytyksiä on saanut nauraa kylliksi kun pennut puhisee ja teitä pitäisi vielä uskoakin.
      hyvinpä veti vakio skodekin itseäni ja muijanikin oli kyydissä eikä huiput pudonneet mihinkään.
      millähän paskalla te sitten ajatte?


      "65kg liikkuu ja keulii ja vääntöä on ku ottaa sen pötkön sieltä alku käyrästä. 150kuriton voitti uuden 200kin nopeudessa!
      osta ja ota kurit pois nii varmasti keulii sunki painosta:D"


      puhut siis aloittajasta ( 80kg ) ja vertaat ( 65kg ) kuskiin? ei hyvää päivää..

      ja että oikeinko kurit poistamalla (15kg painoeron takia ) ?

      eihän nyt vittu tuollainen painoero vaikuta yhtään minnekään.
      luepa tämä ketju alusta läpi ja mieti uudelleen mitä sontaa jauhat.

      " pitäskö mun isi virittää kun painan 15kg enemmän ku mun kamu??? "


      voi hyvää päivää näitä netin älyniekkoja.... huoh

    • ihanvaanihmettelin

      "Eli kaipaisin tietoa Skyteam 150 Big nimisestä "crossista". Ostaisin ihan ns. kevyeen käyttöön sen eli ajelen hiekkateillä ja pelloilla. Omat mitat on 187/80 eli olenko liian iso tjsp ja onko kokemuksia? Onko se täysin paska vai ihan käypä? Tässä osoite kyseiseen menopeliin: http://www.motorpower.fi/"


      vaikka ketju on vanha niin silti pakko nauraa tällekin...

      mikä helvetti siinä on että kysellään tällaisia?
      yleensä mikä tahansa crossi tai mopo ihan varmasti on se sama vehje
      mitkä siinä on tehotkin ja varmasti vetää, olit sitten pieni lapsi tai iso aikuinen.
      mitkään vehkeet eivät ole niin paskoja että puhti loppuisi.
      vanhat mankitkin vetää ( mopot ) ketä hyvänsä ihmistä kun kaasua antaa.

      täällä silti pyörii näitä vatipäitä ( huomaa kun kyselevät eivätkä itse mene ja testaa ).

      kannattaisi urpojen lopettaa typerät kyselyt suomi24 netistä ja käydä
      ostamassa oikeasti se crossi.


      ei saatana miten tyhmää porukkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe