Laattapisteen laatat

T&T

Onko kenelläkään kokemuksia Laattapisteen laatoista? Hinta-laatusuhde?

21

6017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laattoja

      Markkinointikuluilla lisättynä. Valitse vaikka sen mukaan jotta paljon luulet maksavasi TV-mainontaa..

      Niin ja Suomessa ei taideta tehdä enää laatan laattaa jos ei snagarijonoja lasketa

      • Pämmy

        Valitsin uuteen taloomme laattoja sekä Pukkilalta että Laattapisteestä. Laattapisteessä (Kouvola) on erinomainen valikoima ja palvelu. Sieltä löytyy kaikenhintaisia laattoja. Pukkilan valikoima on tosi blääh, mitään erikoista ei sillä ole tarjota. Suomessa valmistettuja laattoja on vain muutama: Keto, Riite ja Viola. Itse valitsin keittiöön ja eteiseen Pukkilan vaalean beigen Trendstone -laatan ja sitä olen lähes itkien katunut. Se näyttää putopuhtaanakin paskaiselta. Tekisi mieli piikkauttaa kaikki 50 m2 pois ja laatoittaa uudelleen, mutta siihen ei ole varaa.

        Kannattaa varautua siihen, että laatat näyttävät asennettuina erilaisilta kuin kauppojen halogeenivalojen loisteessa.


      • Pämmy kirjoitti:

        Valitsin uuteen taloomme laattoja sekä Pukkilalta että Laattapisteestä. Laattapisteessä (Kouvola) on erinomainen valikoima ja palvelu. Sieltä löytyy kaikenhintaisia laattoja. Pukkilan valikoima on tosi blääh, mitään erikoista ei sillä ole tarjota. Suomessa valmistettuja laattoja on vain muutama: Keto, Riite ja Viola. Itse valitsin keittiöön ja eteiseen Pukkilan vaalean beigen Trendstone -laatan ja sitä olen lähes itkien katunut. Se näyttää putopuhtaanakin paskaiselta. Tekisi mieli piikkauttaa kaikki 50 m2 pois ja laatoittaa uudelleen, mutta siihen ei ole varaa.

        Kannattaa varautua siihen, että laatat näyttävät asennettuina erilaisilta kuin kauppojen halogeenivalojen loisteessa.

        Jos lähdet sisustamaan kotia alan lehtiä lukemalla, niin saat työlään kodin, tai pahimmillaan painajaisen.

        Maalaisjärkeä käyttäen saa toimivan kodin. Lopputulokseen ei vaikuta laatan toimittaja, vaan ostaja.


      • Pämmy
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

        Jos lähdet sisustamaan kotia alan lehtiä lukemalla, niin saat työlään kodin, tai pahimmillaan painajaisen.

        Maalaisjärkeä käyttäen saa toimivan kodin. Lopputulokseen ei vaikuta laatan toimittaja, vaan ostaja.

        En oikein ymmärrä, miten sinun kommentisi liittyy viestiini. Eihän laattavalintani varsinaisesti tätä keskustelun ydinasiaa ole, mutta ajattelinpa kertoa tuleville laatoittajille, mitä kannattaa etukäteen ottaa huomioon. Laattojen värit ovat erilaiset liikkeissä kuin siinä kohteessa mihin ne tulevat. Siksi kannattaakin pyytää mallipala haluamastaan laatasta ja katsoa sitä työmaalla oikeassa valaistuksessa.

        Laattojen laadussa on eroa. Enoni on tuonut laattoja maahan jo monta vuotta ja kuormien palautus heikon laadun vuoksi on arkipäivää. Isoilla toimittajilla laadunvalvonta toivottavasti toimii. Minä ainakin haluaisin suosia kotimaista työtä ja sen vuoksi valita kotimaassa valmistetut laatat. Valitettavasti Pukkilan kotimaassa tekemät laatat eivät Ketoa lukuunottamatta miellyttäneet minua.


      • EI,laattapisteelle
        Pämmy kirjoitti:

        Valitsin uuteen taloomme laattoja sekä Pukkilalta että Laattapisteestä. Laattapisteessä (Kouvola) on erinomainen valikoima ja palvelu. Sieltä löytyy kaikenhintaisia laattoja. Pukkilan valikoima on tosi blääh, mitään erikoista ei sillä ole tarjota. Suomessa valmistettuja laattoja on vain muutama: Keto, Riite ja Viola. Itse valitsin keittiöön ja eteiseen Pukkilan vaalean beigen Trendstone -laatan ja sitä olen lähes itkien katunut. Se näyttää putopuhtaanakin paskaiselta. Tekisi mieli piikkauttaa kaikki 50 m2 pois ja laatoittaa uudelleen, mutta siihen ei ole varaa.

        Kannattaa varautua siihen, että laatat näyttävät asennettuina erilaisilta kuin kauppojen halogeenivalojen loisteessa.

        varmaan joku liikkeen työntekijä kirjoittanut selvä mainos surkealle yritykselle!!


    • Aattele_ite

      Kalliit,maahantuoja-tekee-tiliä

      • haettiin

        meille laatat. oli kotimaiset ja hinta oli kohdallaan. ja palvelu oli loistavaa!!


      • Kotimainen1
        haettiin kirjoitti:

        meille laatat. oli kotimaiset ja hinta oli kohdallaan. ja palvelu oli loistavaa!!

        Moi. Mikä merkki ja mikä laatan koko? Kotimaassa ei tietääkseni ainakaan Suomessa valmistetan laattoja


      • myyjänkertomaa
        Kotimainen1 kirjoitti:

        Moi. Mikä merkki ja mikä laatan koko? Kotimaassa ei tietääkseni ainakaan Suomessa valmistetan laattoja

        joitain malleja, lähinnä valkosta ei kokoisina.


      • 45
        Kotimainen1 kirjoitti:

        Moi. Mikä merkki ja mikä laatan koko? Kotimaassa ei tietääkseni ainakaan Suomessa valmistetan laattoja

        Kyllä suomessa tehdään laattoja. menepä www.pukkila.com sivuille oppimaan lisää!!


      • käytänedelleen
        45 kirjoitti:

        Kyllä suomessa tehdään laattoja. menepä www.pukkila.com sivuille oppimaan lisää!!

        laattapiste on asiallinen ja palvelava liike. olen hankkinut laattapistettä laatat tarvikkeet moneen remonttiin .jatkossakin uskallan käyttää kyseisen liikkeen palveluja.


      • Laattamestari
        käytänedelleen kirjoitti:

        laattapiste on asiallinen ja palvelava liike. olen hankkinut laattapistettä laatat tarvikkeet moneen remonttiin .jatkossakin uskallan käyttää kyseisen liikkeen palveluja.

        En ikinä ostaisi "tilaisi" laattapisteeltä.Mitään ole liikkeessä valmiina kaikki tilaus tavaraa.

        - pitkä toimus aika
        -kallit verrattuna muihin toimittajiin.
        -usein ole koko tavaraa suomessa
        -epäpätevät myyjät
        -erittäin huono saada lisää samaa tavaraa
        -ennakko maksu rahti.
        - kallista ostaa ylimääräisi laattoja , "irtolaatta" Koko paketti tai pien kulu toimistuslisä päälle.
        -huono laatuisia laattoja,leikatessa halkeilee miten sattuu.


    • T44

      Tuolta löytyy aikas tärkeetä tietoo...

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10288529

    • kadunmies

      Vahva suositus välttää laattapistettä. Tilasimme kaikki laatat laattapisteeltä ja pettymys ollut suuri. Hinta on kova, mutta sekundaa laitettu joukkoon. Selkeät valmistusvirheet ja raidat laatoissa ovat OMINAISUUS, ja kieltäytyvät vaihtamasta. Itse katselen ilmeisesti seuraavat 20 vuotta tuota lattiaa kyrpä otsassa.

    • Anonyymi

      En suosittele sitä firmaa , ostakaa muualta. Huono asiakaspalvelu. Tosi pettynyt.

    • Anonyymi

      En suosittele . Varokaa sitä firma. Tosi huono asiakas palvelu . Iso pettymys ja liian kalliit laattat siellä.

    • Anonyymi

      Meillä jäi 4 laatikko kallista laatta yli ja ne ei ottanut sitä takaisin. Harmi. Asiakaspalvelija ei ollut ollekaan ystävällinen, vaan käytäyttyi ihan sopimattomasti.

      • Anonyymi

        Mulla jäi rempasta yli maalia, listoja ja tapettia, mutta k-rauta ei ottanut näitä vastaan. Maali oli vielä kallista! Todella ala-arvoista palvelua! Kannattaa välttää!!1


    • Anonyymi

      En suosittele ainakaan Lahden Laattapistettä pysykää kaukana !!! Tilattiin muutaman tonnin laatat ja kun laatat viimein 5 vk jälkeen tulivat ne olivatkin kolmen (3) eri laatan kokoelma kaikki erinäköisiä. Myyjän mielestä meidän olisi pitänyt ymmärtää että seinällä olevia ruskeita harmaita ja beigenväriä voi olla paketissa sekaisin. Myyjä ei sanallakaan maininnut että saadaan lajitelma erinäköisiä laattoja eikä sitä mitä tilattiin. Kun asiasta reklamoitiin kyyti oli kylmää. Myyjän ja firman pomon mielestä kaikki kymmenet paketit olisi pitänyt avata ja tarkastaa tavara, tämä oli siis asiakkaan vika koska näin ei tehty. Meillä vaan talven aikaan ei ollut raksalla paikkaa missä olisimme voineet sadat laatat tarkistaa eikä koskaan missään isollakaan rakennustyömaalla näin toimita. Olen ollu kerrostalotyömaalla ja sielläkin avataan paketti kerrallaan kun työ alkaa ja edistyy. Laatat oli pakko laittaa seinään ettei tyntekijöitä tarvinnu seisottaa palkaa maksaen ja työmaata laitta seis. Laatat on jossain vaiheessa purettava pois koska seinä on suoraan sanoen hirveän näköinen. Laattapiste tuli vastaan parisataa euroa ( sitäkin rahaa on ootettu useampi kuukausi ) ja kyseessä tonnien tilaus. Myyjät ja pomo erittäin epäystävällinen ja tylyjä ilmeisesti heillä menee niin hyvin että voivat kohdella ihmisiä miten vaan. En toivo kenellekkään samaa kohtaloa siksi tämä vuodatus ja tieto. Jos olisi ollut väljä aikataulu olisin vienyt asian eteenpäin, mutta en kertakaikkian voinut kun maksaa omasta pussistani kyllä v....aa.

    • Anonyymi

      Laattapisteen myyjät laskivat tuotemäärät todella pieleen, hävikkiä jäi kahdesta eri laatasta yli 40%. Myyjät eivät hyväksyneet ehjiä, avaamattomia pakkauksia palautukseen, vaan sanoivat että tilattavien laattamäärien laskeminen on asiakkaan vastuulla. Liikkeessä asiakaspalvelu oli töykeää, myyjä naureskeli, että voimme remontoida toisenkin kylpyhuoneen samoilla laatoilla. 5000e kaupasta emme saaneet penniäkään hyvitystä. Mahtoivatko rahanhimoissaan laskea tavaramäärän noin paljon pieleen, rahastukselta vaikuttaa.

    • Anonyymi

      Välttäkää Laattapistettä jos voitte. Iso osa laatoista sekundaa, reklamaatiota vähätellään eikä tulla asiassa vastaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe