AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Laattapisteen laatat

Laattapisteen laatat

13 Vastausta 2 571 Lukukertaa
Onko kenelläkään kokemuksia Laattapisteen laatoista? Hinta-laatusuhde?

Laatat on

Markkinointikuluilla lisättynä. Valitse vaikka sen mukaan jotta paljon luulet maksavasi TV-mainontaa..

Niin ja Suomessa ei taideta tehdä enää laatan laattaa jos ei snagarijonoja lasketa

Olen tyytyväinen

Valitsin uuteen taloomme laattoja sekä Pukkilalta että Laattapisteestä. Laattapisteessä (Kouvola) on erinomainen valikoima ja palvelu. Sieltä löytyy kaikenhintaisia laattoja. Pukkilan valikoima on tosi blääh, mitään erikoista ei sillä ole tarjota. Suomessa valmistettuja laattoja on vain muutama: Keto, Riite ja Viola. Itse valitsin keittiöön ja eteiseen Pukkilan vaalean beigen Trendstone -laatan ja sitä olen lähes itkien katunut. Se näyttää putopuhtaanakin paskaiselta. Tekisi mieli piikkauttaa kaikki 50 m2 pois ja laatoittaa uudelleen, mutta siihen ei ole varaa.

Kannattaa varautua siihen, että laatat näyttävät asennettuina erilaisilta kuin kauppojen halogeenivalojen loisteessa.

Miten tu liittyy asiaan?

Jos lähdet sisustamaan kotia alan lehtiä lukemalla, niin saat työlään kodin, tai pahimmillaan painajaisen.

Maalaisjärkeä käyttäen saa toimivan kodin. Lopputulokseen ei vaikuta laatan toimittaja, vaan ostaja.

Asian ohi

En oikein ymmärrä, miten sinun kommentisi liittyy viestiini. Eihän laattavalintani varsinaisesti tätä keskustelun ydinasiaa ole, mutta ajattelinpa kertoa tuleville laatoittajille, mitä kannattaa etukäteen ottaa huomioon. Laattojen värit ovat erilaiset liikkeissä kuin siinä kohteessa mihin ne tulevat. Siksi kannattaakin pyytää mallipala haluamastaan laatasta ja katsoa sitä työmaalla oikeassa valaistuksessa.

Laattojen laadussa on eroa. Enoni on tuonut laattoja maahan jo monta vuotta ja kuormien palautus heikon laadun vuoksi on arkipäivää. Isoilla toimittajilla laadunvalvonta toivottavasti toimii. Minä ainakin haluaisin suosia kotimaista työtä ja sen vuoksi valita kotimaassa valmistetut laatat. Valitettavasti Pukkilan kotimaassa tekemät laatat eivät Ketoa lukuunottamatta miellyttäneet minua.
varmaan joku liikkeen työntekijä kirjoittanut selvä mainos surkealle yritykselle!!

Laattapiste

Kalliit,maahantuoja-tekee-tiliä

Pukkilasta

meille laatat. oli kotimaiset ja hinta oli kohdallaan. ja palvelu oli loistavaa!!

Kotimaiset laatat

Moi. Mikä merkki ja mikä laatan koko? Kotimaassa ei tietääkseni ainakaan Suomessa valmistetan laattoja

tekee ne vielä

joitain malleja, lähinnä valkosta ei kokoisina.
Kyllä suomessa tehdään laattoja. menepä www.pukkila.com sivuille oppimaan lisää!!

laattapiste

laattapiste on asiallinen ja palvelava liike. olen hankkinut laattapistettä laatat +tarvikkeet moneen remonttiin .jatkossakin uskallan käyttää kyseisen liikkeen palveluja.
En ikinä ostaisi "tilaisi" laattapisteeltä.Mitään ole liikkeessä valmiina kaikki tilaus tavaraa.

- pitkä toimus aika
-kallit verrattuna muihin toimittajiin.
-usein ole koko tavaraa suomessa
-epäpätevät myyjät
-erittäin huono saada lisää samaa tavaraa
-ennakko maksu + rahti.
- kallista ostaa ylimääräisi laattoja , "irtolaatta" Koko paketti tai pien kulu toimistuslisä päälle.
-huono laatuisia laattoja,leikatessa halkeilee miten sattuu.
Tuolta löytyy aikas tärkeetä tietoo...

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10288529
 /   /  /  / Laattapisteen laatat

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta