Suurpyöli!

Suvi:)

Elikkäs: tietääkö kukaan kyseistä paikkaa? Käy ratsastamassa siellä tai menee vaikka leirille? :) Mielipiteitä :D I
Itse käyn siellä ratsastamassa ja menen kesällä leirille sinne :).

13

1129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaninen

      Mä oon ratsastannu siellä lopetin kylläki! Ratsastan nyt toisella tallilla vähän rankemmalla tunnilla. Oon menos kesäl alkeisleirille vaikka en sitä niin hirveest tarviskaa.. :)

    • Sirukki

      Ihan kiva paikka ja kivat hepat, vaikka jotain ihme riitaa tuntuu olevan erään opettajan kans.

    • Tiia :)

      Minä olen menossa sinne yleisleiri 2:koseen olen käynyt siellä pari kertaa ratsastamassa ja hyvät opettajat on. Vaikka asunkin sen lähellä niin ei oikein ole juuri nyt varaa itselläni niihin tunteihin. mutta joka tapauksessqa hyvä talli ja hepat :D

    • nainen 36v.

      Olin kerran suurpyölissä tunnilla. Menin silloin Ellillä. Hevonen oli kiva, mutta en tajua,miten mahdollista että jo 20v. hevonen menee 5tuntia päivässä! :o Tuntikaan ei ollut mikään loistavin. Opettaja selitti ja seisottiin siinä paikallaan, melkeimpä kokotunti. Jäin myös seuraamaan seuraavia tunteja, ja näin kuinka joku vaalea hiuksinen ratsastaja sahasi hevosta suusta, ja opettaja ei sanonut siihen mitään vaikka katsoi. En tiedä tarkemmin kuka hevonen oli, mutta joku ruskea. Tallissa myös haisi todella pahalta, eikä siisteydestä ollut tietoakaan. Myös kalterit puuttuivat, onko talli edes nykyään laillinen? MUISTAAKSENI jossain luki, että kalterit tarvitsee olla.

    • Meici

      Itse en ole koskaan käynyt kyseisellä tallilla mutta olisi kiva tietää paikasta enemmän joten kertokaa ihmeessä. Esteleirille haluaisin mennä ja olen hypännyt 60cm radan. Riittääkö? Kertokaa vapaasti kaikesta talliin liittyvästä!

    • tykkäävä

      Itse tykkään kys. tallista.. =)
      Nainen 36v. : en oikein ymmärtänyt tuota ja uskon että vähän liiottelit, ja voiko joku 36v puhua tuolla tavalla?

      Itse käyn tunnilla ja pidän tunneista varsinkin ratsastuksen opettajasta, joka on mukava ja osaava! =) ja hevoset ovat todella kivoja ja eri tasoisia ja varmasti löytyy jokaiselle joku kiva! Eivätkä hevoset yleensä tee noin monta atuntia töitä, ? kesällä mahdollista leirien takia mutta muuten ei kyllä hevoset mene noin montaa tunti apäivässä!

      • kilpaponi

        Minä olen täysin samaa mieltä nimimerkin36v. Kanssa en näe tallissa oikein mitään hyvää! Tallihan on yritetty jopa lopettaa:| En kyllä tiedä onko asiat yhtään parantunut kun vaihtoi omistajaa


    • Rapsu555

      Suurpyöli on MAAILMAN PARAS TALLI!

    • pepelove

      nainen 36v oot ihan hullu pyöli on paras paikka oon käyny siel 5 vuotta ja PALLO I LOVE YOU !!!!!

    • I LOVE HEPOLA <3

      lähellä on myäs toinen talli... Hepola lukekaa lisää netistä sivulta: TR custom hepola. SE ON PARAS TALLI IKINÄ!!!!!!!!! mikään hevonen ei oo tyhmä mutta Humu ja Sonny ei käy vielä tunneilla koska Humu on valmentajan omassa käytössä ja Sonny on vasta 3.

      • kilpaponi

        Niin Hepola on kyllä mielestäni hyvä talli


      • kilpaponi

        Mut Sonnyhän llopetettiin;(


    • rumba 4-ever

      Käyn itse suurpyölillä vähintään kerran viikossa ratsastamassa. Tähän elämänvaiheeseeni asti olen nähnyt monia talleja; niin isoja kuin pieniäkin, mutta suurpyöli on kyllä parhain kaikista! Siellä on hyviä hevosia kaiken tasoisille ratsastajille. Siellä on isoja hevosia, ja pieniä. Hevosilla ei tosiaankaan ole viittätuntia päivässä, en usko että edes leirillä. Normaalisti hevosilla on ainakin yksi vapaapäivä. Talli on siisti mutta maalaisen oloinen. :) Ei siis mikään täysin puhdistettu. Tarhat/karsinat ovat isoja ja hevosilla on seuraa. tallityöntekijät ovat ystävällisiä ja osaavia. Myös yhteishenki on LOISTAVA! ihmisiä ei kiusata siellä ja kaikkia autetaan. Siellä saa hoitaa itse hevosensa kutoon tai auttaa hoitajaa. Tai sitten vain katsotaan vierestä. Tunnit ovat hyviä ja monipuolisia. Tehtävät ovat hauskoja ja juuri oikean tasoisia. Ja jos joku tekee jotain väärin, siihen puututaan. Tunteja saa varattua helposti. Kiitos jos luitte loppuun :) p.s. Talli on SRL hyväksymä ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe