Kokovartalohieronta

tietoa

En tiedä onko tyhmä kysymys, mutta siis kun olen ymmärtänyt tätä palstaa lukiessani että kokovartalohieronnassa oltais alasti, tai ainakin ilman mitään pikkuhousuja, niin pitääkö paikkansa vai onko hierojasta kiinni?

Tässä vaan aloin miettimään kun ois varattuna aika kokovartalohierontaan mutta taitaa kuukautiset osua samoille ajoille, eli sillon varmaan pitäis muuttaa tuota hieronta aikaa...
Siis kun jos pikkuhousuja ei voi pitää jalassa hieronnan aikana.

Mitä muuten tossa kokovartalohieronnassa tarkemmin ottaen hierotaan? Tai pitäiskö ennemmin kysyä että mitä ei?

47

44007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koulutettu hieroja

      Pikkuhousut saat pitää jalassa, jos haluat; sen asian päätät sinä itse. Hieronta on helpompaa ilman pikkuhousuja, mutta onnistuu myös ihan hyvin niiden kanssa. Hieroja siirtää pyyhkeellä suojaten tarpeen mukaan housujasi sen verran, että saa hierottua pakaralihakset ja vatsalihakset alas asti. Rintaliivitkin saat pitää päällä jos haluat, hieroja avaa selän hieronnan ajaksi hakaset takaa, ja olkapäiden hieronnan ajaksi siirtää olkaimet kainaloon.

      Kokohieronnassa koulutettu hieroja jättää hieromatta genitaalialueen, välilihan ja anuksen. Naisilta ei hierota rintarauhasten aluetta, rintalihakset kylläkin. Kokohierontaan kuuluu myös vatsalihasten hieronta, ja siinä hierotaan myös häpyluun yläreunalta lihasten kiinnytyskohdat. Naisilta jätetään hieromatta siis kolme noin kämmenen kokoista aluetta, miehiltä yksi. Toisin sanoen hyvin lähelle intiimialueita mennään, koska siellä on tärkeitä lihasten kiinnityskohtia.



      Näin siis koulutettu hieroja toimii, muista en tiedä.

      • koulutettu

        myös itse voi vaikuttaa kokovartalohieronnassa että tahtooko että hierotaanko esim.vatsalihakset, jalkapohjat. Jotkut ihmiset eivät pidä vatsan hieronnasta jolloin se voidaan jättää pois. Aina kuunneellaan asiakkaan toivetita. Ja alasti ei todellakaan tarvitse olla. Itselläni asiakkaat pitävät päällään alushousut ainakin jos eivät toisin halua. Ja koko vartalokin voidaan bhieroa kuivahierontana ohuet vatteet päällä. joskin hieronta ei ole useinkaan niin tehokasta ja paljon raskaampaa hierojalle.


      • koulutettu uh
        koulutettu kirjoitti:

        myös itse voi vaikuttaa kokovartalohieronnassa että tahtooko että hierotaanko esim.vatsalihakset, jalkapohjat. Jotkut ihmiset eivät pidä vatsan hieronnasta jolloin se voidaan jättää pois. Aina kuunneellaan asiakkaan toivetita. Ja alasti ei todellakaan tarvitse olla. Itselläni asiakkaat pitävät päällään alushousut ainakin jos eivät toisin halua. Ja koko vartalokin voidaan bhieroa kuivahierontana ohuet vatteet päällä. joskin hieronta ei ole useinkaan niin tehokasta ja paljon raskaampaa hierojalle.

        Yleensä aina asiakkaat jättää alushousut jalkaan kokovartalohieronnassakin emmekä me hierojat pyydä niitä ottamaan pois. Minusta ainakin on mukavempi hieroa kun asiakkaalla on alushousut jalassa...Kyllä ne pakaralihakset saa hierottua hyvin ihan siirtämällä housuja. Usein kokovartalohieronta kestää 90 min ja asiakas saa valita mitä hierotaan. "Kokovartalo"- nimi on hämäävä kun ainakaan itse en todellakaan ehtisi hieroa KV:ta!

        Mielestäni hierojan ei todellakaan tule mennä noin intiimialueelle mitä tuo edellinen vastaaja mainitsi. Mutta ehk sitten jos asiakkaalla joku oikea ongelma vatsalihaksissa...... Oikein kyllä ihmettelin lukiessa tuota vastausta...

        Että ei tarvitse siirtää hieroja-aikaa:)!


      • koulutettu hieroja
        koulutettu uh kirjoitti:

        Yleensä aina asiakkaat jättää alushousut jalkaan kokovartalohieronnassakin emmekä me hierojat pyydä niitä ottamaan pois. Minusta ainakin on mukavempi hieroa kun asiakkaalla on alushousut jalassa...Kyllä ne pakaralihakset saa hierottua hyvin ihan siirtämällä housuja. Usein kokovartalohieronta kestää 90 min ja asiakas saa valita mitä hierotaan. "Kokovartalo"- nimi on hämäävä kun ainakaan itse en todellakaan ehtisi hieroa KV:ta!

        Mielestäni hierojan ei todellakaan tule mennä noin intiimialueelle mitä tuo edellinen vastaaja mainitsi. Mutta ehk sitten jos asiakkaalla joku oikea ongelma vatsalihaksissa...... Oikein kyllä ihmettelin lukiessa tuota vastausta...

        Että ei tarvitse siirtää hieroja-aikaa:)!

        Olen täysin samaa mieltä vastaus2 kanssa! Parempi pitää alushousut jalassa, ne ei ole tiellä! Ja itse sanon asiakkaille että 90min ei ehdi kokovartaloa käydä läpi, ainakaan kunnolla. Reisiä hieroessa on turha mennä ns. tavallisen asiakkaan kohdalla niin lähelle intiimialueita, urheilijoilla nivuset on asia erikseen.


      • koulutettu uh
        koulutettu hieroja kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä vastaus2 kanssa! Parempi pitää alushousut jalassa, ne ei ole tiellä! Ja itse sanon asiakkaille että 90min ei ehdi kokovartaloa käydä läpi, ainakaan kunnolla. Reisiä hieroessa on turha mennä ns. tavallisen asiakkaan kohdalla niin lähelle intiimialueita, urheilijoilla nivuset on asia erikseen.

        totta puhutte ja paljon on ihmisillä juuri vastaavanlaista arkuutta,koska valitettavasti toiset
        hierojat/fysioter. eivät kunnioita asiakkaan intimiteettiä.Meillehän tissit/peppu ovat samaa nahkaa kuin nenänpäässäkin.Tuosta kokohieronnasta tuli mieleeni kun aikoinani olin työharjoittelussa paikallisessa kylpylässä niin siellä kokoh. tehtiin 45minuutissa....hehheh!!!!!


      • hier.
        koulutettu uh kirjoitti:

        totta puhutte ja paljon on ihmisillä juuri vastaavanlaista arkuutta,koska valitettavasti toiset
        hierojat/fysioter. eivät kunnioita asiakkaan intimiteettiä.Meillehän tissit/peppu ovat samaa nahkaa kuin nenänpäässäkin.Tuosta kokohieronnasta tuli mieleeni kun aikoinani olin työharjoittelussa paikallisessa kylpylässä niin siellä kokoh. tehtiin 45minuutissa....hehheh!!!!!

        Heh, 45min kokovartalo :) On siiä kädet käyneet melko vauhtia että ehtii! :)Itse en mainosta kokovartalo hoitoa missään muodossa, on vain olemassa eri pituisia aikoja ja asiakkaan kanssa sovitaan mitä alueita käydään läpi. Ja samaa mieltä olen myös teidän kanssa että intimiteetti suojasta tulee huolehtia, jopa liioitellusti! Monet asiakkaat ovat kuitenkin todella arkoja, etenkin alkuun ennen kuin asiakkaan ja hoitajan välinen luottamus suhde kehittyy. Mikäli hoitaja ei huolehdi intimiteetti suojasta kunnolla, se saattaa vaikuttaa negatiivisti koko ammattikuntaan.
        T. myös koulutettu hieroja


      • koulutettu hieroja 2
        koulutettu kirjoitti:

        myös itse voi vaikuttaa kokovartalohieronnassa että tahtooko että hierotaanko esim.vatsalihakset, jalkapohjat. Jotkut ihmiset eivät pidä vatsan hieronnasta jolloin se voidaan jättää pois. Aina kuunneellaan asiakkaan toivetita. Ja alasti ei todellakaan tarvitse olla. Itselläni asiakkaat pitävät päällään alushousut ainakin jos eivät toisin halua. Ja koko vartalokin voidaan bhieroa kuivahierontana ohuet vatteet päällä. joskin hieronta ei ole useinkaan niin tehokasta ja paljon raskaampaa hierojalle.

        äläå nyt puhu paskaa. ohuen vatteen pältä hieroen, ns hankaustekniikalla (tosin siinä kankaalla EI hierota ihoa, vaan nimi tulee siitä, että lihaksia tavallaan hierotaan luita vasten) hieronta on PALJON TEHOKKAAMPAA JA HIEROJAA VÄHEMMÄN RASITTAVAA kuin joku voiteen kanssa läträäminen, jossa vain pintakudosta vellotaan ja venytellään. Voiteen kanssa hierominen se vasta raskasta on, sillä siinä liukkailla käsillä hieroja ei saa kunnon otetta asiakkan lihaksista ja näin hieronta on pinnallisempaa kuin hankaustekniikalla kankaan läpi. pientåä pyyhetäki voi käyttää käsien ja asiakkaan ihon välissä, jolloin asia on sama jos asiakkaalla olisi ohuet vaatteet.
        Tämä hankaustekniikka opetetaan hierojille jo peruskoulutuksessa, mutta varmaan valtaosa heistä ei opi tekniikkaa, vaan hankaa kankaalla asiakasta, jolloin tunne on tosi kauhea, voi tulla jopa ihoon nirhaumia ja "palamisjälkiä". tekniikan käytö on silloin vasta kunnossa, kun hieroja onnistuu hieromaan niin, ettei kangas liiku asiakkaan iholla, vaan ainoastaan asiakkaan lihakset luitaan vasten.Hieronta on paljolti tekniikkalaji, ei niinkään voimalaji.


      • koulutettu hieroja 2
        koulutettu uh kirjoitti:

        totta puhutte ja paljon on ihmisillä juuri vastaavanlaista arkuutta,koska valitettavasti toiset
        hierojat/fysioter. eivät kunnioita asiakkaan intimiteettiä.Meillehän tissit/peppu ovat samaa nahkaa kuin nenänpäässäkin.Tuosta kokohieronnasta tuli mieleeni kun aikoinani olin työharjoittelussa paikallisessa kylpylässä niin siellä kokoh. tehtiin 45minuutissa....hehheh!!!!!

        kylpylähieronnat on siksi niin lyhyitä, ettei asiakkaat turhan paljon rentoudu. jos rantoutuisivat, niin eiväthän he jaksaisi enää sen jälkeen mihinkään muuhun aktiviteettiin. Siellä altaat ja tanssiparketit tyhjyyttään loistaisivat. Aivan markkinointijuttu tämä on. Rennoksi hierotut asiakkaat vain köllöttelisivät huoneissaan maha täynnä sapuskaa umpiunessa.


    • hieroja ja vähän muutakin

      hieronnassa en ihan menisi niitä vatsa- alueita
      hieromaan enkä intiimialueita.
      Kysyn tai jätän vatsan hieromatta.
      Jokainen saa housusa pitää jalassa ja on suotavaa
      myös hierottavalle että hierojalle.
      Ja onhan se mukavempaa suojata omia aluita, joihin ei halua toisten nähdä.
      Ja onhan niitäkin jotka haluaa esitellä sulouksiaan ja kalleuksiaan.

      Taitaa nää seksi jutut olla sellaisia nakujuttuja.
      Ja niistä saa sellaisen käsityksen, että jokainen
      hieroja on niinkuin sellainen hieroja.

      • Nuori Sokrates

        Mitä sillon tapahtuu? koska tuskin pääsee niihin lihaksiin käsiksi


    • Minkälaista hierontaa?

      Ihmettelen osaa vastauksista, joissa kerrotaan, että SAA olla housut jalassa. Onko siis yleisenä tapana, että ollaan alasti ja vain häpeilevät ja ujot asiakkaat pitävät housut jalassa?

      Varsinkin jalkoja hierottaessa kosketellaan hyvin lähelle toisen sukuelimiä, että melkoisen helposti miehille tulee erektiö, jos on alasti ja nainen hieroo. Naisten reaktiot eivät tietysti vastakkaisessa tilanteessa näy niin selvästi.

    • (((((((())))))))))

      Kannattaa varmaan käydä tutuksi tulleella hierojalla, koska heitäkin on monenlaisia. Yleensä puhutaan mieshierojista, joilla on ns. tuhmat mielessä, mutta on myös naishierojia, jotka mielellään "härnäävät" asiakasta genitaalialueita kosketellen.

      Mikä lie syynä, ehkä heitä kiihottaa nähdä miesasiakkaan erektio, tosin kyseiset hierojat tuskin ovat laillistettuja, enemmänkin niitä itänaapurista tulleita tai aasialaisia.

      • urheilija Jan

        Olen 21vuotias jalkapalloilija ja olen huomannut, että lähes kaikki hierojat,miehet ja naiset nauttivat nähdessään vartaloni.he vaativat riisuutumaan aina alasti.Usemmiten vain pieni pyyhe suojaa varustustani.Eikä se pysy paikallaan, vaan tuon tuosta se valahtaa pois.Kiihotun siitä ja elimeni 28cm stondaa.Kerran jopa laukesin urheilija hieroja Jannun paidalle, kun hän hieroi reisiäni.Kun hekin nauttivat, minäkin mukana.he hierovat ensin alaselkäni, pakarat ja takareidet sisäsivuilta.Kun huomaavat, että kiihotun,käskevät kääntymään.En voi stondikselleni mitään, onneksi.


      • EkiBoy
        urheilija Jan kirjoitti:

        Olen 21vuotias jalkapalloilija ja olen huomannut, että lähes kaikki hierojat,miehet ja naiset nauttivat nähdessään vartaloni.he vaativat riisuutumaan aina alasti.Usemmiten vain pieni pyyhe suojaa varustustani.Eikä se pysy paikallaan, vaan tuon tuosta se valahtaa pois.Kiihotun siitä ja elimeni 28cm stondaa.Kerran jopa laukesin urheilija hieroja Jannun paidalle, kun hän hieroi reisiäni.Kun hekin nauttivat, minäkin mukana.he hierovat ensin alaselkäni, pakarat ja takareidet sisäsivuilta.Kun huomaavat, että kiihotun,käskevät kääntymään.En voi stondikselleni mitään, onneksi.

        Mulla ihan sama juttu, samat lukematkin yksikkönä vain tuumat! Yleensä lasti lentää useampaan kertaa ja tapeteille asti. Hierojat on pääsääntöisesti ihan haltioissaan ja kehuvat komistustani.


    • vaatteet päällä

      shiatsuhieronnassa pidetään vaatteet päällä. Vaatteiden täytyy kuitenkin olla rennot ja joustavat. siinäkin on siis kyse kokovartalohieronnasta, mutta mitään öljyjä ei käytetä. Jos on kovin arka riisumisen suhteen kannataa siis harkita sitä vaihtoehtoa.

      • Pakarat kovat

        Mietin, voisiko olla alasti. olen nainen ja urheilen paljo. Mitä jos kiihotun hirveesti, pakarat herkät?????????


      • koulutettu hieroja
        Pakarat kovat kirjoitti:

        Mietin, voisiko olla alasti. olen nainen ja urheilen paljo. Mitä jos kiihotun hirveesti, pakarat herkät?????????

        "Kokohieronnassa koulutettu hieroja jättää hieromatta genitaalialueen, välilihan ja anuksen. "

        Voi mitä vastauksia. Oletteko te ihan oikeasti koskaan käyneet tavallisella hierojalla??? Ihan samaan vastaukseen olisi voinut lisätä myös kielen ja sisäkorvan. EI NIITÄKÄÄN HIEROTA!!!!!!29
        Jotenkin toisten mielesta ihan normaali hierojalla käynti aiheuttaa melkoisia vibroja.


      • kuppariakka
        koulutettu hieroja kirjoitti:

        "Kokohieronnassa koulutettu hieroja jättää hieromatta genitaalialueen, välilihan ja anuksen. "

        Voi mitä vastauksia. Oletteko te ihan oikeasti koskaan käyneet tavallisella hierojalla??? Ihan samaan vastaukseen olisi voinut lisätä myös kielen ja sisäkorvan. EI NIITÄKÄÄN HIEROTA!!!!!!29
        Jotenkin toisten mielesta ihan normaali hierojalla käynti aiheuttaa melkoisia vibroja.

        Jännä kun täällä keskustelut pyörii tän pikkarit vai ei-aiheen ja erektion ympärillä.
        Hieronnassa ei ole kysymys mistään seksuaalisesta. Ja minun asiakkaani ovat lähes poikkeuksetta pikkarit jalassa. 7v ammatissa toimineena en ole stondista nähnyt hieronnan aikana juuri koskaan.
        Ja teen kokohierontaa, siihen varataan aikaa 2h, että ehtii todella paneutua ongelmalihaksiin.


      • asiakas045789
        kuppariakka kirjoitti:

        Jännä kun täällä keskustelut pyörii tän pikkarit vai ei-aiheen ja erektion ympärillä.
        Hieronnassa ei ole kysymys mistään seksuaalisesta. Ja minun asiakkaani ovat lähes poikkeuksetta pikkarit jalassa. 7v ammatissa toimineena en ole stondista nähnyt hieronnan aikana juuri koskaan.
        Ja teen kokohierontaa, siihen varataan aikaa 2h, että ehtii todella paneutua ongelmalihaksiin.

        Oon lukenut useasta kokemuksesta miehistä joilla alkaa seistä hieronnassa. Ite en oo mitenkään seksuaalisia asioita ajatellut hieronnassa mutta joskus on pöksyt kuitenkin kostuneet ja hierojakin sen todennäkösesti huomaa viimestään kun nousen sillä pöydälle jää pieni märkä jälki. Kuinka nolo tästä pitäisi olla? Onko muille käynyt?


      • nuori jäbä
        asiakas045789 kirjoitti:

        Oon lukenut useasta kokemuksesta miehistä joilla alkaa seistä hieronnassa. Ite en oo mitenkään seksuaalisia asioita ajatellut hieronnassa mutta joskus on pöksyt kuitenkin kostuneet ja hierojakin sen todennäkösesti huomaa viimestään kun nousen sillä pöydälle jää pieni märkä jälki. Kuinka nolo tästä pitäisi olla? Onko muille käynyt?

        Kyllä minulla ainakin alkaa seisomaan kun olen hierottavana. Tämä siitä huolimatta, että ajattelen koko ajan ihan epä seksuaalisia asioita, kuten auton öljyn vaihtoa. En ymmärrä miksi olen näin herkkä.


      • nuori jäbä kirjoitti:

        Kyllä minulla ainakin alkaa seisomaan kun olen hierottavana. Tämä siitä huolimatta, että ajattelen koko ajan ihan epä seksuaalisia asioita, kuten auton öljyn vaihtoa. En ymmärrä miksi olen näin herkkä.

        kaikki on kiinni..eli todennäkösesti et osaa rentoutua rriittävän hyvin ja mielessäsi seuraat hierojan työskentelyä ja käsien liikkeitä ja kun ne lähestyvät intiimialueita niin vaistomiasesti sulla tulee mieleen stondis tai ainakin jotain sen tapaista - siitäkin huolimatta että tietoisesti yrität torjua sitä ajatuksissasi vaikku juuri auton öljyn vaihtoa ajattelemalla.
        se ei kuitenkaan rentouta sinua - päinvastoin se tuo lisää jännitystä kehoosi ja sitä kautta et saa onnistunutta lopputulosta hieronnan aikana/sen jälkeen. et kuitenkaan mahda asialle mitään muutoin kuin opettelemalla rentoutumaan kunnolla. itsensä pakottaminen muihin ajatuksiin ei välttämätä edes auta yhtään asiassa. yritäpä siis olla ajattelematta yhtään mitään. paras olisi jos asiakas vaikka osaisi niin hyvin rentoutua että alkaisi jopa kuorsata (kuten eräälle asiakkaalleni kerran viime kevällä kävi kesken hieronnan).
        tiedän, että monet tiedostamattaan / tietoisesti jännittävät useita tilanteita, halusivat he sitä tai eivät. itselleni ehkä asiakkaan kannalta noloin tilanne oli se, että asiakas tuli elämänsä ensimmäistä kertaa hierontaan (kokovartalohieronta). asiakas oli toivonut että saisi olla alasti, mutta sanoi että jännittää kovasti tilanne joka tapauksessa. asiakas kävi vatsalleen ja alapään suojaksi laitoin siis pyyhkeen. kun asiakas sitten kääntyi selälleen, huomasin että hän oli lauennut alleen kesken kaiken (sitä ei voinut olla huomaamatta kun vatsan alla oli iso märkä läntti ja alapään karvoituksella tahmeaa). annoin asiakkaalle kertakäyttöpyyhkeitä joilla hän sai siistittyä itseään ja sitten taas pyyhe suojaksi ja jatkettiin loppuun asti. itseäni tilane sinällään ei kummastuttanut kovinkaan, mutta asiakas oli tosi nolona vaikka rauhoittelin tilannetta ja yritin olla siitä puhumatta. asiakas toki senkin jälkeen käynyt mutta aina yhtä vaikeaa se hänelle on (ei tosin ole sen ekan käynnin jälkeen lauennut).


    • gombi

      mistä löydaä mihelle hyvän hierojan joka hieroo kaikki paikat ??..

    • netis tään

      olisiko seksirehfin sivuilla näitä hierojia. normi hierojat ei tee koska voi saada väärän maineen.

    • 15v alalla

      Normaaliin hierontaan kuuluu aina anuksen peukutus ja genitaalien käsittely. Täällä näemmä jaetaan aivan vääränlaista tietoa.

      • Hieronnan opettaja

        Näin on, tätä korostetaan jo opiskeluvaiheessa.


      • epelikkö
        Hieronnan opettaja kirjoitti:

        Näin on, tätä korostetaan jo opiskeluvaiheessa.

        tuskinpa omalla nimell olisit tommosta sontaa kriivannut


    • ilman ko koulutusta

      15v alalla ja hieronnan opettaja! Kysyn vaan missä oppilaitoksessa olet oppisi saanut ja missä hieronnan opettaj tällä hetkellä opetat? Itse ole ja noin 15 v hieroja koulun käynyt ja lyhyempiä päivitys kursseja myöhemmin. Missään paikassa ei ole koskaan edes sivuttu millään lailla genitaalien käsittelyä eikä mitään anusen peukutusta, puhumattakaan että niitä olisi oikein opetettu. En tosin ole moisissta toimenpiteistä mitenkään kiinnostunutkaan, Minusta ne eivät kuulu millään lailla klassiseen eikä urheilijan hierontaan. Vaikuttaa siltä että edellä maituilla henkilöillä on niskanikama pahasti nyrjähtänyt niin ettei pää tiedä mitä kädet tekevät. Tällaista vaivaa ei jäsenkorjaajakaan varmaan pysty auttamaan.

      • hahahahaaaa

        Et voinut ottaa tuota 15v alalla-nimimerkin juttua tosissasi, ethän


    • oikeetatietoo

      kyllä genitaalialueiden hieronta on erittäin hyvää ja tarpeellista ainakin minulle.onneksi hierojani hieroo nivuseni ja pakarani aina ilman erikseen pyytämistä.olen käynyt useammalla hierojalla ja kyllä suurin osa niistä hieroo myös nivuseni ja pakarani. ja tämä on faktaa
      nipottajahierojien ei tarvi täällä jakaa väärää tietoa.

      • kaikkeee sitä ihmise

        tämmöset tekstit pitäs poistaa täältä. provokaatiota. ETKÖ JO ymmärrä. toitotatte tumputajat noita provolauseita siellä sun täällä.


    • koulutettu hieroja x

      Nivusista voidaan hieroa, jos asiakas pyynnöstä itse siirtää kalleutensa niin, ettei hierojan tarvi niitä kopeloida. ja piste. Näin on minulle opetettu aivan koulutuksen yhteydessä, kun puheeksi tuli mahdollisuus, että vahingossa voi jotenkin käsi osua asiattomiin alueisiin.

    • hierottava mies

      En ole jaksanut lukea kaikkea plörinää palstalla kielen ja välilihan hieronnasta sun muusta, mutta kiinnostaisi löytää suunnasta stadi/espoo reipasotteinen mieshieroja Ensi alkuun kokovartalohieronta, ja aikaa myöten vois katsoa, mitä voi mahdollisesti jättää pois. Ihan jees, jos peitetään se alue, joka ei käsittelyssä, mutta ei todellakaan ole ongelma olla nakunakaan:)

    • hieroja 2

      Hierottava mies! Ilmoituksestasi puuttuu yhteystiedot. On vaikea tarjota palvelua jos ei tiedä mihin tarjouksen lähettää.

    • polvilukko

      Pakaralihasten hieronta on tärkeä, sillä sieltä lähtevät reisilihakset, kuin myös välilihan hieronnan tärkeyttä on syytä korostaa.

    • Tyrmistynyt nainen

      Välilihan hieronta? Onko tottakaan? Siis naisiltako hierotaan ja vatkataan välilihaa, siis peräaukon ja emättimen aukon välistä kapeaa kaistalettako? Onko kannasta tuumakaan? Eikö se johda ainakin mieshierojan houkutuksiin sormeilla pimppaa ja tunkea vulvaan vaikka mitä? No sitä...

      • b-junnu

        Olen jääkiekkoilija poika ja pidän hieronnassa aina tummia boksereita kuten pitävät useimmat pelikaveritkin. Vaalean värisissä esim. harmaissa näkyisi nolon selvästi että on lauennut hieronnan aikana.


      • Ei mitään välilihoja

        Ei siellä mitään välilihaa hierota. Se joka väittää niin, niin ei tiedä hieronnasta yhtään mitään ja jos tietää ja on vielä hieroja, niin ei ole kyllä oikealla alalla.


      • hcfhf

        Tyrmistynyt nainen, ei tosiaankaan ole totta :) Jengistä osa jauhaa skeidaa täällä


    • hieronnassa alastiolo voi olla joillekin vaikeaa, mutta eihän siellä edes tarvitse olla alasti ellei itse halua. Omat asiaakkaani osaavat ja halauvat kyllä kertoa miten haluavat hieronnassa olla ja toki pyyhettä voi aina käyttää kehon intiimialueiden suojana. Ja ainahan asiasta voi ja saa keskustella hierojansa kanssa, tuskin siitä mitään suurta haloota nousee.
      Ja joku kysyi pakaroiden hieronnasta, oma mielipiteeni on, että myös pakaroita voi hieroa ihan yhtä lailla kuin muitakin lihaksia, mutta kysyn itse asiakkaalta haluaako hän (tai välillä asiakas suorastaan toivoo) niiden hieromista.Tuolloin pyyhkeen voi siirtää sivuun siksi aikaa ja sitten taas takaisin pakaroiden päälle kun hieronta siltä osin ohi.
      Asiakkaana käy niin urheilevia teinejä kuin aikuisiakin, ja en ole huomannut mitään eroa asiakkaiden välillä. Aina on löytynyt sopiva linja asiakkaan toiveiden mukaan eikä siitä ole tarvinnut tehdä mitään isompaa numeroa koskaan.

    • jalispoi

      Anuskukkulan hieronta irroittaa lihaslukkoja takareisistä.

    • NallePuh_75

      Minä en ainakaan toistamiseen mene hierojalle, joka sanoo hetimiten, että pikkuhousut voi jättää jalkaan.

      Menen vain hierojalle, joka antaa valinnanvapauden asiakkaalle, haluaako jättää housut jalkaan vai ei. On niin paljon mukavampaa ja vapauttavampaa olla alastomana kuin housut jalassa. Jotkut hierojat ovat niin seksuaalikomplekseja täynnä, että alaston mies on kauhistus. Onneksi luonnollisempaakin suhtautumista on!

      • Santtu36

        Olen vähän samoilla linjoilla. Kyllä asiakkaalle pitää jättää mahdollisuus riisuutua kokonaan. Hierojan olisi hyvä mainita, että alushousut voi jättää päälle tai jos ne tuntuvat puristavilta, ne voi ottaa poiskin. Ainakin vatsallaan pötköttäessä housut voivat olla kokonaan pois - selälleen käännyttäessä pikkarit voi laittaa takaisin päälle jos pelkää ns. keulimista.

        Valitettavasti kaikki hierojat eivät ole sinuja alastomuuden osalta, vaikka kehoon tulisi suhtautua ymmärtäväisesti oli se kroppa sitten minkä näköinen tahansa. Sehän kuuluu olennaisena osana jo koulutukseen.

        Naiset muuten ottavat herkimmin mitään kyselemättä kaikki vaatteet pois. Miehet sen sijaan tuntuvat odottavan hierojan ohjeistusta. Mutta ainakin itse pidän tärkeänä tarjota sitä mahdollisuutta, että puristavat kalsarit voi jättää tuolillekin. Hieronta pitää olla rentoutumisen paikka.


    • tyynykasa

      Pakaroitten hieronta ei Ole kelvollista housut jalassa. Pitää leipoa laajalti öljytyin käsin myös vakoa .

    • Anonyymi

      Minun emäntä on hierojalla alasti ja 4hierojan kanssa sekstailu.
      Laillisiin hiojii on olleet.
      Kertokaapa mies hierojat totuuksia asiasta.. Jos tarpeet kohtaa ja suu pysyy kiinni

    • Anonyymi

      Missä on ihmisellä anuskukkulat kun täällä hieronnasta puhutaan

      • Anonyymi

        Evoluutio etenee. En ole minäkään anuskukkuloista kuulut. Voi olla että anus muodostaa kukkulan kun on oikein vallaton pask....hätä?


    • Anonyymi

      Niin, että hieromalla on ainakin alussa housut jalassa, kyllä se pano onnistuu, kunhan vähän laskee vyötäröö, että saa melan ulos..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe