Neuvoja kiitos!

äiti-75

Olen yh-äiti ja minulla on 13 vuotias tytär. Asumme kaksistaan pienessä yksiössä. Minulla ei ole ollut miesystäviä pariin vuoteen, niinpä hankin hieromasauvan. Tarpeeni on minullakin ;) Säilytän sauvaa hyvin piilotettuna. Siitä huolimatta oli tyttäreni yhtenä päivänä löytänyt sen. Huomasin että kätkön tavaroita oli siirrelty. En ole vielä rohjennut ottaa asiaa puheeksi, mutta luulen että hänkin käyttää sitä. Patterit kun on ollut pari kertaa ihmeellisesti loppu vaikka olenkin ne juuri vaihtanut. Tiedän että tyttäreni harrastaa itsetyydytystä mutta sitä en arvannut että hän käyttää minun hieromasauvaa. Pitäisikö minun kieltää häntä käyttämästä sitä? Vai pitäisikö minun ostaa hänelle oma sauva? Minusta on kyllä hyvä että tyttäreni tutustuu omaan kehoonsa ja oppii miten se toimii. Sauvan kanssa tai ilman. Ja mielestäni on parempi että hän leikkii itsensä kanssa kuin että hän juoksisi kaupungilla poikakaverin kanssa. Mitä mieltä te muut olette?

14

5987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äiteelle

      Eiköhän tyttäresi ota itse asian puheeksi, jos haluaa asiasta keskustella. On parempi antaa hänen jatkaa intiimiä itsetutkiskeluaan kaikessa rauhassa kuin ottaa puheeksi aihe, josta hän tuskin haluaa kanssasi keskustella.
      Hänelle sauvasi on mahdollisuus, jota monella tuonikäisellä tytöllä ei ole. Hän käyttää sitä salaa, koska aihe on arka.
      Äidin ja tyttären "avoimet" sauvakeskustelut ja kokemusten vaihto eivät oikein kuulu kulttuuriimme.

      Kun tyttäresi on aikuistunut henkisesti, hän kyllä uskaltaa itsekin hankkia oman sauvan.

    • -n22-

      Hyvinkin mahdollista että tyttäresi on käynyt kätköilläsi ja käyttää siis sauvaasi.Luontevaahan tuo itsetyydytys on.

      Itse käytin aikoinaan sähköhammasharjaa kun se värisi niin mukavasti (jo 10-vuotiaana.)

      Vaikeaa varmasti ottaa asia puheeksi ja saattaa tytöllekin olla nolo paikka.Itse en edes osaa kuvitella tilannetta jossa puhuisin äitini kanssa itsetyydytyksestä.Seksistä vielä puhuu suht luontevasti,mutta tämä aihe on jo arempi.

      Voithan kysyä haluaako tyttäresi oman hieromasauvan,mielestäni se on hyvä idea.Kunhan sitä oppii käyttämään (ei käytä liian usein)
      Tai voithan aina ostaa sauvan ja laitaa sen piilopaikkaan omasi viereen ja kirjoittaa vaikka kirjeen viereen :)

      Helppo tehtävä sinulla ei edesä ole...tsemppiä!

    • ...jukka

      eiköhän olisi syytä kieltää moinen, kai tuollainen seksilelu on yhtä henkilökohtainen kuin hammasharja eikä mikään koko perheen käyttöesine.

      • vaan henkilökohtainen

        Samaa mieltä, ei hieromasauva todellakaan ole mikään yleisessä käytössä oleva kapistus! Osta tyttärelle oma ja hommaa omille leluillesi lukollinen laatikko.


    • Ell.N

      Kaltaisesi Äiti Ollut .. ;D

    • molli

      En usko, että kannattaa kieltää. Hän keksii jonkun toisen kapistuksen itselleen. Sauva on kuitenkin turvallisempi kuin porkkana tai vaikka joku putki!
      Tee niin kuin joku tuossa ehdotti. Laita uusi sauva omasi viereen ja joku pikku viesti mukaan!

    • tämä kyllä

      oli ylivoimaisesti kaikkien aikojen PARAS PROVO!!

      • äitee +4

        kellä riittää mielikuvitus tuollaiseen joten sen on oltava totta?

        Sauva noin nuorella on aika raju lelu. Itsetyydytys toki on ihan luonnollista, mutta ehkä toisilla keinoilla. Hiljattain seksitarvikekutsuilla olleena ensin tulee mieleen että jos olet valmis hankkimaan tyttärelle oman välineen niin joku perhonen tms joka jää ulkopuolelle eikä mitään sisälle työnnettävää.

        Sauvan laittaisin muualle piiloon tai sitten reilu keskustelu ettei siihen kosketa onhan se aika henkilökohtainen tarvike.


      • äiti 46v.
        äitee +4 kirjoitti:

        kellä riittää mielikuvitus tuollaiseen joten sen on oltava totta?

        Sauva noin nuorella on aika raju lelu. Itsetyydytys toki on ihan luonnollista, mutta ehkä toisilla keinoilla. Hiljattain seksitarvikekutsuilla olleena ensin tulee mieleen että jos olet valmis hankkimaan tyttärelle oman välineen niin joku perhonen tms joka jää ulkopuolelle eikä mitään sisälle työnnettävää.

        Sauvan laittaisin muualle piiloon tai sitten reilu keskustelu ettei siihen kosketa onhan se aika henkilökohtainen tarvike.

        Siis sauva piiloon?
        Minun serkku silloin aikoinaan, kun oltiin 14v. laittoi vanhan ajan puhelimen luurin sinne!
        Ja Banaania .
        Olin Yliopiston Apteekissa töissä vuosina 1976-1979, työkaveri saman ikäinen kuin minä laittoi oikein paksua kynttilää....


      • äitee +4
        äiti 46v. kirjoitti:

        Siis sauva piiloon?
        Minun serkku silloin aikoinaan, kun oltiin 14v. laittoi vanhan ajan puhelimen luurin sinne!
        Ja Banaania .
        Olin Yliopiston Apteekissa töissä vuosina 1976-1979, työkaveri saman ikäinen kuin minä laittoi oikein paksua kynttilää....

        tiedän kyllä mitä sinne voi tunkea ja pokassa on pitelemistä kun ensiavussa niitä poistetaan, mutta se mitä sinne kannattaa tunkea ja millä innolla on ihan eri juttu. Lisäksi kun se tavaran tunkeminen sinne emättimeen ei auta seksuaalisuuteen tutustumisessa ollenkaan sillä niin harva saa tyydytystä saati orgasmia pelkällä nylkyttämisellä. Se hekuman lähde kun on ihan jossain toisessa kohdassa ja sille riittä se kuuluisa oljellakin kutittelu..

        Lähinnä tuosta sauvan käytöstä olen kielteisellä kannalla juuri tuon itsensä oppimisen takia, mutta myös hygienian ja ehkä liian rajunkin käytön reurauksena tulevien kudos yms vaurioiden takia. Patterit jos menee illassa niin kuulostaa aika hurjalta.. Lisäksi turha opettaa enää uutta sukupolvea hyväksymään sissään-ulos tekniikka koska parempaakin on tarjolla!

        Tuo luuri on jopa parempi kuin sembramännyn käpy jota pidin aika outona...


      • äiti 46v.
        äitee +4 kirjoitti:

        tiedän kyllä mitä sinne voi tunkea ja pokassa on pitelemistä kun ensiavussa niitä poistetaan, mutta se mitä sinne kannattaa tunkea ja millä innolla on ihan eri juttu. Lisäksi kun se tavaran tunkeminen sinne emättimeen ei auta seksuaalisuuteen tutustumisessa ollenkaan sillä niin harva saa tyydytystä saati orgasmia pelkällä nylkyttämisellä. Se hekuman lähde kun on ihan jossain toisessa kohdassa ja sille riittä se kuuluisa oljellakin kutittelu..

        Lähinnä tuosta sauvan käytöstä olen kielteisellä kannalla juuri tuon itsensä oppimisen takia, mutta myös hygienian ja ehkä liian rajunkin käytön reurauksena tulevien kudos yms vaurioiden takia. Patterit jos menee illassa niin kuulostaa aika hurjalta.. Lisäksi turha opettaa enää uutta sukupolvea hyväksymään sissään-ulos tekniikka koska parempaakin on tarjolla!

        Tuo luuri on jopa parempi kuin sembramännyn käpy jota pidin aika outona...

        Mulla ei itsellä ole ikinä ole ollut sauvaa.
        Sormet riittää kun hieroo klitorista.
        Nyt tämä 6v. valittaa että on välillä pimppa kipeä.
        Pestään pelkällä vedellä ja rasvotaan.
        Siis klitoris ei itse emätin.
        Saapi nähdä miten tulee käymään tulevaisuudessa.
        Itse ainakin yritän parhaani mukaan selittää työlle että se on luonnollista.
        Jos kiellän ja huudan....
        Ollaan molemmat tyytyväisiä kun tekee sen iltarukoksien jälkeen ja ilta sadun.
        Ettei tule sohvalle istumaan ja aloita touhua.
        Meillä on tuttava perhe.
        Vanhemmat kieltää jatkuvasti moisen touhun.
        Mitä teki tyttö kun oltiin kylässä?
        Istui sohvalla ja alkoi hieroa itseään.
        Äiti otti tukasta kiinni ja talutti tytön omaan huoneeseen.
        Pahinta mitä voi tehdä!
        Kieltää lapsen uteliaisuus .
        Olen molemmille tytöille kertonut kun näen että yrittävät kurkkia alapäähän.
        Silloin kun olin n.10v. otin peilin ja katselin tilannetta.
        Pikku peili on kylppärissä ja laittavat oven lukkoon että saavat tukistella, mitä sielä onkaan.
        Sitten tämä lasten teko.
        Olen selvittänyt sekä vanhimmille ttä nuorimmille asian nätist.
        Kun äiti ja iskä tykkää toisistaan tosi paljon laitta isä pippelin äitin pimppa reikään ja siellä kasvaa siemen.
        Parempi niin että tietävät, kotoa kuin kuuntelevat kavereilta.
        Tämä oli paha juttu:
        Vanhin tytär silloin noin 5v. katseltiin valokuvia.
        No, siinä oli vanhin poia kuvissa.
        Kysyi tytär missä minä olin?
        No, vastasin ettei sua vielä olklutkaan.
        Vastaus:Niin mä olin vielä iskän muna pusseissa!
        T:Äiti


    • äiti 46v.

      Juttele!Tyttäresi kanssa.
      Asioista.
      Aloita varovasti, itse aloitin tyydyttää itseäni kun olin n.13-14v.
      Siihen aikaan ei ollut suvoja, mutta sormet riitti.
      Tärkeintä on nyt että sulla ja tytölläsi on lämpimät ja luotettavat suhteet, eli mitään ei piilotella.
      Itse-tyydytys ei ole mikään häpeä päin vastoin!
      Jos tyttösi kieltää että on käyttänyt sauvaasi, niin se sun täytyy selvittää hänelle että olen huomannut.
      Ja sitten kivasti ja nätisti puhua haluaisiko hän oman.
      Varmasti onnistuu.
      Ota semmoinen tilanne että ajan kanssa, eli ei mitään kiirettä mihinkään, shipsejä hyvä elokuva jne... ja vaan juttelette.
      Musta todella hienoa että teillä on jo nyt tämmöinen suhde!
      T.Äiti

    • tohtorig
    • yxvaaneikax

      Osta ittelles oma sauva ja jätä se entinen tyttärelles löydettäväksi edelleen,oman uuden piilotat vielä paremmin jonnekkin lukon taa,saa siinä tyttäres sit tehdä kuten haluaa.
      Ihan turhaa on pelko että lapsi/nuori itteään satuttaa jos haluaa tyydyttää,kukaan ei sillon satuta vaan tekee ittellee hyvää.
      Jos jotain tulehduksia joskus tuliskin niin siitäpä oppivat että ei pidä vehkeillä ja värkeillä liikaa leikkiä!
      Kuolemaksi se ei kummiskaan ole!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe