Suzuki RF 900 R

susnari

Elikkäs onko kansalla millaisia kokemuksia moisesta pyörästä. Itsellä kiikarissa vm. -96 oleva yksilö, ajettuna hiukka päälle 30 000 km

13

15722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cool'eri

      Aikanaan Bike-lehti mittasi RF:lle vieläkin lyömättömän ajan 0-100km/h.2.5 sekunttia!!Sopivaksi väliletty ykkönen mahdollisti kovan kiihtyvyyden alle sadan nopeudessa.Tais mennä varttimailinkin 10.5:een.Omakohtaista kokemusta pyörästä ei kylläkään ole.Aika vähän näkyy liikenteessä.

    • hyvä pyörä

      Erinomainen pyörä matka-ajoon ja taittuuhan tuo kaupungissaki kohtuu hyvin. Parhaimmillaan mutka pätkillä, tehoa ja kiihtyvyyttä löytyy monille ihan tarpeeksi. 135 hp ja huiput jossain 260km/h.
      Kiihtyvyys huippuluokkaa.. Osta pois vaan. Tervetuloa joukkoon: http://groups.msn.com/SuzukiRF

    • jiijii

      että kaasarin kurkuista on "kuristukset" poistettu
      siltikin jäin kaipaamaan sitä hurjaa kiihtyvyyttä
      jota tuo testi aikoinaan mittasi,voipi olla että olivat säädöt muuten vaan pielessä,muuten on mukava matkasportti,harmi vaan että ko: pyörä jäi aikoinaan
      toisten mallien "varjoon" .

      • on kyllä

        luotettava ja hyvä ajaa! mulla on nyt ollu -95 RF kolmatta kesää ja kyllä kiihtyvyyttä riittää kun pitää pyörän säädöissä. jos haluaa vielä kiristää niin eteen hammasta pienempi välittäjä. rupee vaan nousee tosi herkästi pystyyn.
        RF 900R tilalle on tullut nämä nykyiset gsx-r 1000


      • juupe

        mitä tarkoitat kaasarien kuristuksilla?voisitko tarkentaa.oon hankkimassa kyseistä pyörää mallia -96.papereissa se on 99kw.


      • jii---jii
        juupe kirjoitti:

        mitä tarkoitat kaasarien kuristuksilla?voisitko tarkentaa.oon hankkimassa kyseistä pyörää mallia -96.papereissa se on 99kw.

        oli ajokaverin 900:satasessa kurkut oli vulkanoitu
        puoliksi tukkoon,eli kun katsot läpi näkyy puolikuu
        eikä koko pyöreä,ne kun leikkaa sieltä pois niin
        homma toimii,tosin monta muutakin tapaa on olemassa.


      • juupe
        jii---jii kirjoitti:

        oli ajokaverin 900:satasessa kurkut oli vulkanoitu
        puoliksi tukkoon,eli kun katsot läpi näkyy puolikuu
        eikä koko pyöreä,ne kun leikkaa sieltä pois niin
        homma toimii,tosin monta muutakin tapaa on olemassa.

        pitikö pyörää säätää sen jälkeen ku saitte kurkut auki vai menikö entisillä säädöillä?onko kysesen pyörän tyyppivioista mitään tietoa ja yleensäkkin luotettavuudesta.


      • loistava
        juupe kirjoitti:

        pitikö pyörää säätää sen jälkeen ku saitte kurkut auki vai menikö entisillä säädöillä?onko kysesen pyörän tyyppivioista mitään tietoa ja yleensäkkin luotettavuudesta.

        Luotettavuus huippuluokkaa. Aikoinaan motoristiystävä osti moisen pyörän (uutena). Ajaa vieläkin, eikä ole ollut mitään vikaa. Hauska vitsikin syntyi kerran öljyjä vaihtaessa, kun kaveri rikkoi (vaikkei ollutkaan omistaja) sveitsiläisen kellonsa pyörän kanssa värkätessään ;) Voispa siis sanoa että Sveitsiläistä kelloakin kestävämpi :] Ainut miinus oli kaverilla se, että kun vaimo on lyhyenläntä, piti pleksiä säätää kymmenet kerrat että sai tuulipyörteet pois, mutta tämähän ei ole pyörän, vaan naisen vika ;) Itse koitin pyörää matka-ajossa. Vaikka itse ajan customilla, eikä herkkä selkä kestä etukenoa (esim VFR ei sopinut), niin RF osottautu yllättävän hyväksi. Kait muuta voi ku suositella ;)


    • TR

      Mulla on ollut kyseinen pyörä pari kesää, enkä ole moitittavaa löytänyt. Hyvä vaihtoehto 750/1000 GSXR:lle.
      Hyvä ajoasento vähän isommallekkin kuskille.

      • kixeripusa

        jota epäilyttää tuo 0-100km/h aika? Vaikka kuinka on "TM mitannut". Tuo pyörä on pakosti testattu muissakin mp-lehdissä,mitäs ne on mitannut suoritusarvoiksi,veikkaanpa ettei kolmensekunnin alle ole menty.


      • rf
        kixeripusa kirjoitti:

        jota epäilyttää tuo 0-100km/h aika? Vaikka kuinka on "TM mitannut". Tuo pyörä on pakosti testattu muissakin mp-lehdissä,mitäs ne on mitannut suoritusarvoiksi,veikkaanpa ettei kolmensekunnin alle ole menty.

        kyllä se on kaikissa muissakin mittauksissa tuo sama 2,6 s. Vieläkin nopein sarjatuotantopyörän 0-100 ikinä.


    • No nii 10vuoden tauon jälkee prätkäkuume huipussaan ja ostoaikeena suzuki rf900r -94 vuotinen.Paljonko heppoja vakiona?ja tuoko pelkkä slipari muuta ku hyvät äänet?

      • koop

        Vakiona 135 hv, jos ei Saksan kuristettu malli. Mulla Micronin sliparin ja suutinsarjan vaihdon jälkeen 129 hv takasesta .Pelkkä sliparin vaihto max 5 hv.
        Hyvä ajettavuus tuon aikaiseksi, suorituskyky erinomainen ,kyykyttää useita nykypyöriäkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe