kaivurin vuokraus

ei konetta

Onko kukaan vuokrannut kaivinkonetta, olis tarve 5-7tonniselle telakoneelle parinpävän homma.
Millaiset ehdot noilla vuokralle antajilla on, lähinnä vakuutukset ja toi kaivuuvakuutus, kaapeleita tai putkia ei pitäis olla ei hän niitä koskaan.

36

36861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luulee osaavansa

      maksat kuule vahinkosi omasta pussistasi, vakuutus on persetaskussa, vai onko?

      Vrk vuokra on 600 egee.

    • saanut

      Cramolla on ollut pieniä kumitelavolvoja, isompi tais olla korkeintaan 5t. Rakentajan Konevuokraamo osti Cramon, joten sinne. Sitten vaan omaa vakuutusta ottamaan.

      • minikone

        5t kone on n. 180eur alv/pv ja 3,5t 140-160eur alv/pv


      • Minikaivuri
        minikone kirjoitti:

        5t kone on n. 180eur alv/pv ja 3,5t 140-160eur alv/pv

        Itse vuokraan 1,5 tn Kubotaa (kaivuusyvyys 2,3 m, kumitelat (ei riko ison lailla pohjaa) luiskakauha)
        150 eur/vrk (sis alv)

        [email protected] (Keski-Uusimaa SuurHelsinki)


    • Cat 307CR

      Moro!

      Cramolta (tai siis nykyään RK) saat telakoneita aina 7 tonniin asti. Cramohan kuului "The Cat Rental Store" ketjuun, joten mallisto on melkein 100 prosenttisesti Caterpillareita. Uusimmat koneet (Cat 307C, 7t) tuli viime heinä -elokuussa ja niitä tuli 3 kpl.

      Listahinnat oli ainakin Cramon aikana 460€ ensimmäisestä päivästä ja 290€ seuraavista.

      Terv.
      Entinen Cramon maansiirtokaluston vastaava

      • halvemmaksi

        Tule ottaa se kone kuskin kanssa? Eipä ainakaan isoa eroa ole. Ja jos ei ole kaivanut niin halvemmaksi tulee kuskin kanssa. Mutta jos mulla ois paljon rahaa, ottaisin koneen leluksi muutamaksi päivää, kun ei pienenä oikein leikkikaluja ollut.
        Ehkä halvempi sitten vuokrata jos on pätevä kuski ja tekee pitkää päivää, tai kaks kuskia, mutta maksaa se polttoainekin.
        Mikä idea yleensä koko vuokraamisessa on? Toki ei kannata ihan halvallakaan vuokrata, amatööri kun saa rikki vaikka sen metrisen ratakiskonkin.


      • Saetkae
        halvemmaksi kirjoitti:

        Tule ottaa se kone kuskin kanssa? Eipä ainakaan isoa eroa ole. Ja jos ei ole kaivanut niin halvemmaksi tulee kuskin kanssa. Mutta jos mulla ois paljon rahaa, ottaisin koneen leluksi muutamaksi päivää, kun ei pienenä oikein leikkikaluja ollut.
        Ehkä halvempi sitten vuokrata jos on pätevä kuski ja tekee pitkää päivää, tai kaks kuskia, mutta maksaa se polttoainekin.
        Mikä idea yleensä koko vuokraamisessa on? Toki ei kannata ihan halvallakaan vuokrata, amatööri kun saa rikki vaikka sen metrisen ratakiskonkin.

        on esimerkiksi siinä, että kun käyn tekemässä lyhyen keikan (1-10vrk.) mihin oma kone ei sovi, voin hakea sopivan vuokraamosta. On paljon kustannusvastaavampaa kun oman pikkukoneen hankkiminen parille keikalle.

        Ja kyllähän sen voi vuokrata ihan huvikseenkin, on se meinaan vaan hauskaa möyriä mullassa... :D


      • Minikaivuri
        Saetkae kirjoitti:

        on esimerkiksi siinä, että kun käyn tekemässä lyhyen keikan (1-10vrk.) mihin oma kone ei sovi, voin hakea sopivan vuokraamosta. On paljon kustannusvastaavampaa kun oman pikkukoneen hankkiminen parille keikalle.

        Ja kyllähän sen voi vuokrata ihan huvikseenkin, on se meinaan vaan hauskaa möyriä mullassa... :D

        Erehdyin vuokraamaan minikaivurin ja tämän jälkeen ostin sellaisen (1,5 tn kumitelaKubota - brand new ja kivempi kuin oma auto).

        Kone on Tuusulassa ja vuokraan sitä muille "tee-se-itse"-kaivelijoille


      • vhh
        Minikaivuri kirjoitti:

        Erehdyin vuokraamaan minikaivurin ja tämän jälkeen ostin sellaisen (1,5 tn kumitelaKubota - brand new ja kivempi kuin oma auto).

        Kone on Tuusulassa ja vuokraan sitä muille "tee-se-itse"-kaivelijoille

        Terve,
        paljonko veloitat vuokraa viikonlopusta?
        Onko vapaana milloin, ja miten kuljetus Vantaalle?


      • Minikaivuri
        vhh kirjoitti:

        Terve,
        paljonko veloitat vuokraa viikonlopusta?
        Onko vapaana milloin, ja miten kuljetus Vantaalle?

        300 euroa viikonlopusta kuljetus 50 eur/sivu
        mukana peruskauhan lisäksi hydraulinen 100 cm liuskakauha tarvittaessa

        mistä vko-lopusta olisi kyse - kone on vapaana ensi viikonlopun jälkeen


      • JJV
        Minikaivuri kirjoitti:

        Erehdyin vuokraamaan minikaivurin ja tämän jälkeen ostin sellaisen (1,5 tn kumitelaKubota - brand new ja kivempi kuin oma auto).

        Kone on Tuusulassa ja vuokraan sitä muille "tee-se-itse"-kaivelijoille

        Tarvitsisin minikaivurin apua pari tuntia, voitko auttaa ?


      • Minikaivuri
        JJV kirjoitti:

        Tarvitsisin minikaivurin apua pari tuntia, voitko auttaa ?

        Kaivuri on Tuusulassa - missä päin kaivuutöitä tarvitsisi?


      • JJV
        Minikaivuri kirjoitti:

        Kaivuri on Tuusulassa - missä päin kaivuutöitä tarvitsisi?

        Kaivamista olisi Espoossa, alue on meidän etupihalla, 12m pitkä, 1m leveä ja kaivaa pitäisi noin 60-80cm syvyydelle. Maa on lähinnä savea joten homma pitäisi hoitua nopeasti. Voin maksaa esim. 200e ja arvioni on että itse kaivamisessa menee noin tunti. Maan voi siirtää suoraan mun peräkärryyn, eli kyseessä pelkkä kaivaminen. Kiinnostaako ?


      • löytyä
        JJV kirjoitti:

        Kaivamista olisi Espoossa, alue on meidän etupihalla, 12m pitkä, 1m leveä ja kaivaa pitäisi noin 60-80cm syvyydelle. Maa on lähinnä savea joten homma pitäisi hoitua nopeasti. Voin maksaa esim. 200e ja arvioni on että itse kaivamisessa menee noin tunti. Maan voi siirtää suoraan mun peräkärryyn, eli kyseessä pelkkä kaivaminen. Kiinnostaako ?

        kaivuuapua. Onko yhteystietoja?


      • JJV
        löytyä kirjoitti:

        kaivuuapua. Onko yhteystietoja?

        Hei, kiitos, mutta sain asian ratkaistua eilen.


      • Hermut
        JJV kirjoitti:

        Kaivamista olisi Espoossa, alue on meidän etupihalla, 12m pitkä, 1m leveä ja kaivaa pitäisi noin 60-80cm syvyydelle. Maa on lähinnä savea joten homma pitäisi hoitua nopeasti. Voin maksaa esim. 200e ja arvioni on että itse kaivamisessa menee noin tunti. Maan voi siirtää suoraan mun peräkärryyn, eli kyseessä pelkkä kaivaminen. Kiinnostaako ?

        Minulla on 3,3t kumitelainen kaivukone ja koneenkuljetusauto. Teen oman yhtiöni nimissä pieniä kaivuukeikkoja esim kaapeli/putkilinjoja, kivien siirtelyä ja kiveyksien pohjatöitä. Minulta löytyy myös pieni traktori jossa on kelamurskain nuoren vesakon poistamiseen ja maanmuokkain isojen nurmikoiden perustamiseen. Ota yhteyttä jos kiinnostaa.

        [email protected]


      • maarakentaja
        Hermut kirjoitti:

        Minulla on 3,3t kumitelainen kaivukone ja koneenkuljetusauto. Teen oman yhtiöni nimissä pieniä kaivuukeikkoja esim kaapeli/putkilinjoja, kivien siirtelyä ja kiveyksien pohjatöitä. Minulta löytyy myös pieni traktori jossa on kelamurskain nuoren vesakon poistamiseen ja maanmuokkain isojen nurmikoiden perustamiseen. Ota yhteyttä jos kiinnostaa.

        [email protected]

        pihatyöt , pohjankaivut,ympäryskaivut,salaojien uusinnat,eli kaikki minkä kaivinkoneella yleensä voi tehdä. yli 30 vuoden kokemus maarakennustöistä. käytössä 6tn kumitelakone pyörivällä kauhalla ,tai pyöräalustaisena isompi kone . kone vapaana . soita 045 1369806


      • psetala
        Hermut kirjoitti:

        Minulla on 3,3t kumitelainen kaivukone ja koneenkuljetusauto. Teen oman yhtiöni nimissä pieniä kaivuukeikkoja esim kaapeli/putkilinjoja, kivien siirtelyä ja kiveyksien pohjatöitä. Minulta löytyy myös pieni traktori jossa on kelamurskain nuoren vesakon poistamiseen ja maanmuokkain isojen nurmikoiden perustamiseen. Ota yhteyttä jos kiinnostaa.

        [email protected]

        mitä maksaa tonyyijohdon kaivaminen KERAVALLA 15m,vvanha johto vuotaa.


      • jaakko_mikkonen
        maarakentaja kirjoitti:

        pihatyöt , pohjankaivut,ympäryskaivut,salaojien uusinnat,eli kaikki minkä kaivinkoneella yleensä voi tehdä. yli 30 vuoden kokemus maarakennustöistä. käytössä 6tn kumitelakone pyörivällä kauhalla ,tai pyöräalustaisena isompi kone . kone vapaana . soita 045 1369806

        paljonko sulla on tunti hinta ois sokkelin täyttöä?


      • Kaisa-84
        Minikaivuri kirjoitti:

        Kaivuri on Tuusulassa - missä päin kaivuutöitä tarvitsisi?

        Meillä olisi tarvetta kaivuukoneelle. Pitäisi kasvimaa ja "grilli"alue saada kaivettua. Ylimääräiset mullat pois ja tasoittaa alue, en usko että siinä montaa päivää menisi. maks.viikonloppu. Paljon tällainen tulisi maksamaan, kuskeineen.


      • villarusko
        halvemmaksi kirjoitti:

        Tule ottaa se kone kuskin kanssa? Eipä ainakaan isoa eroa ole. Ja jos ei ole kaivanut niin halvemmaksi tulee kuskin kanssa. Mutta jos mulla ois paljon rahaa, ottaisin koneen leluksi muutamaksi päivää, kun ei pienenä oikein leikkikaluja ollut.
        Ehkä halvempi sitten vuokrata jos on pätevä kuski ja tekee pitkää päivää, tai kaks kuskia, mutta maksaa se polttoainekin.
        Mikä idea yleensä koko vuokraamisessa on? Toki ei kannata ihan halvallakaan vuokrata, amatööri kun saa rikki vaikka sen metrisen ratakiskonkin.

        Joo mutta jokaisella kaivurimiehellä on oma mieli miten tehdään , ei isännällä
        ole sanan valtaa! Olen kyllä joskus sanonu että toi korjataan ennnen ei jatketa .


      • P.M
        Minikaivuri kirjoitti:

        Erehdyin vuokraamaan minikaivurin ja tämän jälkeen ostin sellaisen (1,5 tn kumitelaKubota - brand new ja kivempi kuin oma auto).

        Kone on Tuusulassa ja vuokraan sitä muille "tee-se-itse"-kaivelijoille

        minkälaista päivävuokraa pyytelet kyse olis ehkä kahdesta päivästä.onks sulla kärry kohde olis korsossa


    • nääs...

      Ensin selvitetään onko kaapeleita taikka putkituksia. Jos niitä "saattaa olla" kaivetaan kuten niitä etsittäessä/ esiin kaivaessa. Jos tilaaja sanoo varmasti ettei ole niin silloin on hänen vastuullansa jos onkin. Vuokraamosta saat vakuutuksen vuokrakoneelle, mutta sillä aiheuttamasi vahingot ovat omalla vastuullasi.

    • kaivuri

      Tarvittaisiin kaivuukonetta Alavuden seudulle...ehkä pienkaivuri menettelisi...olisi maakellarin ulkomultien kaivuu josta tehtäisiintalomallinen ...ja multien poisvienti? Vastaa pian ja kerro [email protected]

    • pikkupekka100

      minikaivuri ja 2 -sisu kuormuri sopivasti töitasi tekemään........soita 044-9438012 pp

      • Tänne vaan hommiin

        Meillä täällä öljykentällä olisjust sopevasti hommoo sisukuskille ja minikaivurille. Läheppä tulla ajelemmaa...osoite on masar al sariff, libya. Ku pääset perille, kysy työnjoht Pentikäistä.


      • Sööpe
        Tänne vaan hommiin kirjoitti:

        Meillä täällä öljykentällä olisjust sopevasti hommoo sisukuskille ja minikaivurille. Läheppä tulla ajelemmaa...osoite on masar al sariff, libya. Ku pääset perille, kysy työnjoht Pentikäistä.

        Haahaa! Taidan tuntea sen työnjohtajan vuosien takaa!


      • rolleryokale
        Sööpe kirjoitti:

        Haahaa! Taidan tuntea sen työnjohtajan vuosien takaa!

        mistähän sais jyväskylän seudulta vuokrattua esim 2kk halvalla alta 2 tonnisen minikaivurin


    • Vuokrakoneet.com

      3.5t Yanmari vapaana Etelä-suomen alueella, lisätietoja www.vuokrakoneet.com Syystarjouksena alkaen 25€ päivä !

    • mari-ann1

      Hei,

      Pienikaivinkone vuokra tai kuski hinta? Okt salaojan kaivamine, Järvenpää. Ei iso homma, pieni talo.

      • kylläkelpaa

        hei mari-ann!
        mulla 960 kg minikaivuri päivävuokra 140€/8h sis alv..kuskin kanssa 45 €/tunti ja siirrot siihen päälle.kone nyt nurmijärvellä,vapautuu 15.8.


      • kivakaivari
        kylläkelpaa kirjoitti:

        hei mari-ann!
        mulla 960 kg minikaivuri päivävuokra 140€/8h sis alv..kuskin kanssa 45 €/tunti ja siirrot siihen päälle.kone nyt nurmijärvellä,vapautuu 15.8.

        Saako noin kevyellä kaivurilla kaivettua pensaita juurineen ylös, kylläkelpaa?n Olisiko kaivuri vapaana tänä vkl:na?


    • Keski-uudenmaan alueelta voin antaa vinkkiä urakoitsijoista jotka osaavat ja pystyvät tekemään sen minkä lupaavat. Suora yhteydenotto kiitos.

    • Voloovo

      Tere
      Me vuokraamme 3.5 T Volvon kaivurin kallistajalla 3 kauhaa = hintaan 31 € / h, sis. Alv 24 %. Kuljetuksen hoitaa / kustantaa tilaaja. Kone sijaitsee Turun talousalueella.
      Laita sähköpostisi näkyville, niin otamme yhteyttä...

    • Anonyymi

      Hyvän kaivurin sain kuskin kanssa vuokralle www.vuokrakaivuri.com

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe