MM Mexico Camus Napoleon cognac 1996

Keraaminen, jalkapallon muotoinen 0,7 l ?? pullo alkuperäisessä styrokisi- ja pahvipakkauksessaan Avaamaton, olut paketissa koko ajan, virheetön. Pohjassa teksti BERNARDAUD LIMOGES FRANCE ja numero 59 Loytyykö mistään tahoa, mikä tällaisen arvo olisi, vai pitäisikö se vaan lavatansseissa juoda metsön luona pois, ettei vaan haihdu

28

6122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinn Mexicon jalkapallon MM-turnaushan pelattiin siis jo vuonna 1986

    • Ape0

      kiinnostaa sikäli että hallussani on samanlainen pullo jonka olen luvannut myydä pois,ja se taas on pitkä tarina.

      • arthurs

        moi,joko löysit uuden pullon,mul ois ylimääräinen


    • joop.

      no joo.. ensinnäkin se on vuodelta -86 ei -96. mulla on itellänikin sellanen samanlainen pullo, sarjanumero 25, ja löysin ton viestis kun etsiskelin myöskin sen hintaa, eli jos oot saanut tietää sen arvon niin kiinnostais muakin!! sen tiedän, että niitä ei montaa ole tehty ja todennäköisimmin saat siitä suurimman hinnan kun myyt sen jollekin keräilijälle jos meksikossa koskaan järkätään taas uudemman kerran jalkapallon mm-kisat.

      • japo55

        minullakin on kaksi laivalta ostettu numerot 25 ja 28 mexicon -86 ihmeellistä että on sama numero (25)


    • arthurs

      joo,selvittelin pullon hintaa ja kuinka monta kappaletta niitä on tehty.hintaa ei pystytä sanomaan,se on myyjän ja ostajan välinen juttu"ei halpa" pulloja on tehty 10.000kpl ja näyttää niitä jokunen suomessakin olevan.

    • Axu99

      Nå moro.. se on mexico 86 jalkapallo cognac? Sama pullo hyllyssä.. Sen arvo oli 10 vuotta sitten 15000 markkaa ... ja mä soitin se valmistaja ranskassa ja hän sano että hän ei voi sano sen arvo mutta oiken asiakas voi maksaa 10.000 euroa nyt täällä hetkellä

      • paaki69

        mulla ois 1990 italian konjakki futis pullo mikä mahtaa olla noin, arvo??


      • E77

        Moron...myös multa löytyy samanmoinen pullo hyllystä nro:24,yllättävää että näitä löytyy näinkin monta suomesta. vielä kun löytäs ostajan joka maksaa kunnon hinnan...


      • E77 kirjoitti:

        Moron...myös multa löytyy samanmoinen pullo hyllystä nro:24,yllättävää että näitä löytyy näinkin monta suomesta. vielä kun löytäs ostajan joka maksaa kunnon hinnan...

        Nostetaan taas ylös. Onko kellään mitään uutta, ostajia, tehtyjä kauppoja tms?


    • Katle66

      Mulla on myös sellainen pullo hyllys, numero 79. Ostin pullon kun olin laivalla töissä. Missäköhän muualla niitä myytiin?

      • pudas

        Edesmennyt enoni on ilmeisesti myös laivalta hankkinut pullon, 52 nro löytyy pohjasta, pullo on perikunnalla myytävänä, hintaa minäkin olen kysellyt pullolle ja hintahaarukka tuntuu olevan 650€-10.000€ välillä.


      • Aukku

        Moikka! Olin myös laivalla töissä ja minun pullon numero on 28.


      • cognac100
        Aukku kirjoitti:

        Moikka! Olin myös laivalla töissä ja minun pullon numero on 28.

        Itseltäni löytyy kyseinen camus mexico 1986 numerolla 26 . Pullon arvo kiinnostaisi .

        http://aijaa.com/0083210010970


      • japo55
        Aukku kirjoitti:

        Moikka! Olin myös laivalla töissä ja minun pullon numero on 28.

        minullakin on numerolla 28 oleva mexico-86 pullo


    • JokkeTK

      Samanlaisia pulloja 2kpl, numerot 50 ja 64. Itse merillä olessa hankittu.

    • lukkomies1

      Olis pari pulloo näitä!
      Toinen on n:ro 29 ja toinen 70! v. molemmat vuodelta1982

      • unmikki

        Avaamaton Mexico MM-86 pullo loytyy kaapista no. 75 ja ostettu Libanonista -88


      • 2-basso
        unmikki kirjoitti:

        Avaamaton Mexico MM-86 pullo loytyy kaapista no. 75 ja ostettu Libanonista -88

        Arvaamaton pullo numero 15 löytyy hyllystä !


      • hamis1967
        2-basso kirjoitti:

        Arvaamaton pullo numero 15 löytyy hyllystä !

        Meiltä löytyy edellinen pullo, siis nr 14:)


    • pekk 1

      onko mitään hinta arvioo ?
      mexico , soul , barseloona comus konjakeista

    • camus 86
    • maahantuontiliikkeen

      Itsellä numerot 1-12 ja koko keissi siis. Arvo tällä setillä n. 2600,00 €

      • Kerää_koko_sarja

        "Itsellä numerot 1-12 ja koko keissi siis. Arvo tällä setillä n. 2600,00 €", arvo on se jonka joku on valmis maksamaan pulloista. Näitä pulloja on markkinat täynnä, sisältö ei kiinnosta ketään. Oikeasti hinnat lienevät 50-200€/pullo, riippuen siitä onko alkuperäinen pakkaus, kunto jne. Kuuluvat sarjaan :massakeräily tuotteet joilla sinänsä ei ole mitään arvoa.

        Sopivassa paikassa myytynä hinta voi kohota, mutta voi myös jäädä aika alas. Nämä eivät ole harvinaisia - tai mielenkiintoisia.


      • T.huippuja

        Höpöhöpö


    • pikanpala

      Sina et ole edes syntynyt kun ne kisat on kayty

    • TolkkuaKiitos

      Valitettavasti näiden keräilymarkkinat ovat romahtaneet, aivan liian paljon vastaavia tuotteita ja liian suuren erät, tuhansia ja tuhansia pulloja jotka pölyyntyvät hyllyissä.
      Parhaan tilin tekee alkuperäinen julkaisija, muut tekevät tiliä jos tekevät.
      Päivänarvo on se arvo jonka joku on valmis tuotteesta maksamaan - sama kuin keräilyarvo.

      Itse en kerää MM enkä minkää muunkaa kisan pulloja. Kerää vaikka muumimukeja, halvempia ja vievät vähemmän tilaa.

    • Anonyymi

      Itsellä on 4 avaamatonta pulloa näitä hyllyssä turku

      Mail ossihiltunen99 @ gmail.com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe