AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

terassin teko

5 Vastausta 30 679 Lukukertaa
terassin teko 6 kertaa 8 metriä, omakotitalon takapihalle.
valmiina puutavara.
lekaharkkoja sellaisia puolikkaita 30cm kertaa 30cm, joista niiden päälle aion sen puukehikon ensin valmistaa. maa on savista, kuinka paljon pitää upottaa siihen saveen, ja mitä jos laittaisin hiekkaa tai sepeliä lekaharkkojen päälle?!elikkä kysymys kuinka rakentaa terassi?
mitä minä siihen tarvitsen, siis niinkuin esim kulmarautoja ja minkälaisia ruuveja, oisko kellään kuvalinkkejä terassi aiheisiin kuviin, joista voisin katsella mallia. auttakaa!

Joo kuule

Jos noin kädetön olet niin palkkaa ihmeessä joku timpuri siihen, voi tullakin jotain. Noiden kysymysten perusteella olen ihan varma, että sä et saa aikaan muuta kun vahinkoa...

eihän

eihän sitä ikinä opi mitään jos aina kaikki vaikeat asiat teettää muilla!
tuon viestisin sijaan olisit voinut antaa vinkkejä eikä paskaa ja tyhjän päiväisiä hömpötyksiä!

kieltämättä

Ehkä kp:n kannattaisi sieltä karatesalilta pyytää kaveriksi joku mukaan sinne k-rautaan etteivät myy ihan mitä sattuu. Tuo linkki on ihan ok, mutta kirjastosta löytyy kyllä parempia oppaita.

Jotenkin tuntuu ettei tuossa ole kovin paljon kyllä vaivauduttu itse miettimään ja suunnittelemaan asioita. Terassin teossa jos missä se alustava työ, eli pohjat ja suunnittelu on kaiken a ja o. muuten tulee sutta ja sekundaa.

kyllä siitä hyvä tulee

www.k-rauta.com
www.woodfocus.fi

Kummaltakin sivulta löytyy selaamalla hyvät ohjeet.

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta