Revivogen

Hiukset kasvaa!

Vihdoinkin on löytynyt hyviä luotettavia tuotteita hiustenlähtöön!! Olen mies, 38v. olisin muuten nyt täysin kalju mutta aloitin muutama vuosi sitten käyttämään Revivogen-nimistä shampoota ja päänahan hoitoainetta, kaljuuntuminen loppui siihen ja nyt hiukset ovat kuin teini-ikäisellä. en olisi uskonut eikä sitä kyllä usko muutkaan, siksi ajattelin kertoa!! Suurin ongelmani on nyt se, että joudun käymään parturissa noin 3 viikon välein,ennen noin 5-6 viikon välein. Hiukset ovat jo 3-4 viikon kuluttua selvästi pörröiset ja kasvavat rajusti. Huomasin että tuotetta saa nyt myös Suomesta?? revivogen.fi
Suosittelen kyllä oikeasti, en huijaa! Ehkä ei kaikille vaikuta mutta mulla koko juttu kääntyi päinvastoin!!!

45

36556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi ostaa?

      Ei näet löytynyt tarkempia tietoja tuolta websivulta.

    • täti X

      Hei! Kiinnostuin kovasti tosta hoitonesteestä ja pyysin heiltä tarkempaa tuoteselostusta ja hintatietoja. Yleensä, kun olen jostain pyytänyt tuoteselostuksia, niin en ole niitä saanut. Ehkä nämä vastaavat, mutta jos eivät, niin ehkä sinä voisit kopioida tänne sen ainesosaluettelon ihan sellaisenaan? Ja kertoa, mitä nämä aineet maksavat.

      • Kaljuuntuva

        Mikä liene homman nimi,kun eivät vastaa edes puhelimeen 09-8521122.Onkohan tässä taas se sähköposti kusetus,jolla ne yrittävät saada uusia markkinoijia tähän tuotteeseen.


      • gbfdbfghngf
        Kaljuuntuva kirjoitti:

        Mikä liene homman nimi,kun eivät vastaa edes puhelimeen 09-8521122.Onkohan tässä taas se sähköposti kusetus,jolla ne yrittävät saada uusia markkinoijia tähän tuotteeseen.

        Haiskahtaa taas verkostomarkkinoinnilta! Taitaa olla humpuukia taas kerran. Ihmetyttää vaan, että pian sen jälkeen ku tuote julkasee suomenkieliset nettisivut nii heti alkaa löytyä "käyttäjiä" jotka on eritäin tyytyväisiä ja haluaa ilmotella siitä täällä,,,minä sanon että PAH!


      • Kaljuuntuva

        Laitappas täti X jotain tietoa kyseisestä tuotteesta,jos saat sieltäpäin jotain tietoa.Lähetin eilen viestiä mailiin,mutta mitään ei vielä ole kuulunut.


      • täti X
        Kaljuuntuva kirjoitti:

        Laitappas täti X jotain tietoa kyseisestä tuotteesta,jos saat sieltäpäin jotain tietoa.Lähetin eilen viestiä mailiin,mutta mitään ei vielä ole kuulunut.

        En ole saanut sieltä mitään viestiä. Tosin, vähän epäilen, että siinä tuoteselosteessa kuitenkin on ensimmäisenä aineena alkoholi. Siitä aineesta mun hiuspohjan iho oikein suuttuu, ei heti, mutta ennen pitkää.

        Tuota alkuperäistä viestiä lukiessani mietin taas sitä, että mulla ei mene tuolla tavalla yks yhteen hiusten pituuskasvu ja toisaalta niiden tuuheentuminen. Eli mulla hiukset on tuuheimmillaan talvella (joulu-helmikuussa), mutta silloin ne kasvaa pituutta hitaammin kuin kesällä. Kesällä niitä saa leikkauttaa useammin kuin talvella, mutta kesällä ne myös ohenee niin, että elokuussa mua jo ajoittain masentaa se ohkaisuus. Kuitenkin yleensä näitä aineita mainostetaan sillä, että ne saa hiukset kasvamaan.

        Muuten ei kannata väheksyä ihoon annosteltavien aineiden vaikuttavuutta. Vähitellen on alettu monissa lääkkeissäkin siirtyä ihon kautta annosteluun, kun on huomattu, että sillä tavalla sitä vaikuttavaa ainetta tarvitaan paljon vähemmmän. Ihon kautta annostelussa maksa ei pääse eliminoimaan sitä lääkettä, vaan se menee suoraan verenkiertoon. Aika kamalaa oikeastaan, kun ajattelee, miten surutta me hieromme ihoon jos jonkinlaisia aineita. Hiuspohja on erityisen vastaanottavainen, koska iho on siinä karvatuppien rikkoma.


      • hiukset kasvaa

        sain tietoa että on tulossa myyntiin useisiin paikkoihin. itselläni siis erittäin hyviä kokemuksia ja tällaisen voi aina yhdistää vaikka johonkin sisäisesti nautittavaan hiusvitamiiniin tms.


    • Ville_hki

      Joo tuo on kyllä tehokasta ainetta, olin opiskelemassa Englannissa vuoden verran ja siellä löysin kyseistä ainetta. Meillä miehillä kun nuo kutrit tuppaavat lähtemään...Jotenkin jäi sellainen kuva että tuo on amerikkalaista ihmeainetta, kai siellä on niin kovat markkinat että tällaisten mömmöjen täytyy toimia hyvin tai ne kuolevat alta aika yksikön pois? en ole vielä nähnyt Suomessa.

    • jussi.

      hairlosshelp.comin keskustelupalstoilla tuote ei saa mitenkään mairittelevia kommentteja. Humpuukia, sanoisin minä.

      • kyröö

        Ihan täyttä paskaa. Mainostetaha ja vedätetään. mun ei tarvitse eres perustella


      • bald truth

        Huomasin että kyseinen tuote on ainoa luontaistuote jonka The Bald truth -sivusto ja ohjelma hyväksyy hiustenlähtöön. KAikissa tuotteissa näyttää olevan hyötyjä ja haittoja,kyllä tämä näytttää kuitenkin paljon paremmalta kuin monet suomalaiset selvät humpuukit jotka ei perustu yhtään mihinkään kuin ravintoon.


    • Mikko_

      Revivogen on ollut USA:n markkinoilla jo vaikka kuinka pitkään... Luultavasti viime vuosituhannen puolelta asti. Mikään ihmeaine se ei todellakaan ole. Jotkut ovat saaneet hieman apua, jotkut eivät. Itse en jaksa innostua.

      • Mikko_

        On erittäin epätodennäköistä, että mitkään shampoot tai poishuuhdeltavat hoitoaineet sinällään pystyvät vaikuttamaan miestyypin hiustenlähtöön juuri mitenkään. Jos Revivogenista jotain apua on, niin ehkä sitten siitä hoitonesteestä.


      • Hiukset kasvaa
        Mikko_ kirjoitti:

        On erittäin epätodennäköistä, että mitkään shampoot tai poishuuhdeltavat hoitoaineet sinällään pystyvät vaikuttamaan miestyypin hiustenlähtöön juuri mitenkään. Jos Revivogenista jotain apua on, niin ehkä sitten siitä hoitonesteestä.

        Joo oman kokemuksen mukaan se on juuri se neste joka jätetään päähän. Ja tietysti nämä tökötit ei koskaan auta kaikkia 100%sti, ei taida mikään aine maailmassa olla 100 %nen kaikille heti? Varmaan jos yhdistää paria erilaista,esim.lääkettä ja sitten tällaista lääkäreiden kehittämää ulkoista ainetta joka vähentää tätä dht-ainetta niin pääsee hyviin tuloksiin.


      • Ex kaljuuntuva
        Hiukset kasvaa kirjoitti:

        Joo oman kokemuksen mukaan se on juuri se neste joka jätetään päähän. Ja tietysti nämä tökötit ei koskaan auta kaikkia 100%sti, ei taida mikään aine maailmassa olla 100 %nen kaikille heti? Varmaan jos yhdistää paria erilaista,esim.lääkettä ja sitten tällaista lääkäreiden kehittämää ulkoista ainetta joka vähentää tätä dht-ainetta niin pääsee hyviin tuloksiin.

        Aine kuulostaa täydelliseltä humpuukilta. Voiko joku esitää kyseisestä shampoosta jonkin tieteellisen artikkelin, jossa teho todistetaan. Finasteridin on tieteellisesti tutkittu ja todettu auttavan kaljuuntumiseen. Aineesta löytyy useita artikkeleita arvostetuissa tieteellisissä julkaisuissa. Se on näin ollen tehokkain saatavilla oleva kaljulääke.


      • ex-finastredin käyttäjä
        Ex kaljuuntuva kirjoitti:

        Aine kuulostaa täydelliseltä humpuukilta. Voiko joku esitää kyseisestä shampoosta jonkin tieteellisen artikkelin, jossa teho todistetaan. Finasteridin on tieteellisesti tutkittu ja todettu auttavan kaljuuntumiseen. Aineesta löytyy useita artikkeleita arvostetuissa tieteellisissä julkaisuissa. Se on näin ollen tehokkain saatavilla oleva kaljulääke.

        Itse aion ehdottomasti kokeilla tätä. Käytin ennen finasteridia. Jotenkin se vei potkun pois miehisestä energiasta ja potenssikin jotenkin hieman latistui. Lisäksi vaimo kieltäytyi lisääntymästä jos syön hormooniin vaikuttavia pillereitä joissa varoituksia. No sitten siirryin muihin juttuihin. Ei kai mikään shampoo yksinään kasvata uusia hiuksia, mutta voi poistaa ainakin pinnalta dhtn.ja onhan tuossa muitakin tuotteita kuin shampoo.


      • Ex kaljuuntuva
        ex-finastredin käyttäjä kirjoitti:

        Itse aion ehdottomasti kokeilla tätä. Käytin ennen finasteridia. Jotenkin se vei potkun pois miehisestä energiasta ja potenssikin jotenkin hieman latistui. Lisäksi vaimo kieltäytyi lisääntymästä jos syön hormooniin vaikuttavia pillereitä joissa varoituksia. No sitten siirryin muihin juttuihin. Ei kai mikään shampoo yksinään kasvata uusia hiuksia, mutta voi poistaa ainakin pinnalta dhtn.ja onhan tuossa muitakin tuotteita kuin shampoo.

        Tietysti jokainen voi kokeilla mitä haluaa, mutta itse en usko tuotteisiin, joiden tehoa ei voida mitenkään näyttää toteen.

        Itselleni Finasteridi ei ole aiheuttanut kuvailemiasi oireita tai muitakaan sivuvaikutuksia, mutta toki ne voivat olla mahdollisia osalle käyttäjistä. Käyttöä ei tietenkään ole syytä jatkaa, jos sivuvaikutukset häiritsevät.


      • uusia hiuksia
        Ex kaljuuntuva kirjoitti:

        Tietysti jokainen voi kokeilla mitä haluaa, mutta itse en usko tuotteisiin, joiden tehoa ei voida mitenkään näyttää toteen.

        Itselleni Finasteridi ei ole aiheuttanut kuvailemiasi oireita tai muitakaan sivuvaikutuksia, mutta toki ne voivat olla mahdollisia osalle käyttäjistä. Käyttöä ei tietenkään ole syytä jatkaa, jos sivuvaikutukset häiritsevät.

        olen nyt käyttänyt Revivogenia pari kuukautta, hiustenlähtö on käytännössä loppunut kokonaan ja aikaisemmat hiukset tuntuvat paksuimmilta,vähän kuin hevosen jouhet, uutta hiusta on jo hieman näkyvissä. sisäisesti käytin MSM-hiusravinnetta ja sahapalmukapseleita. Ne ja Revivogen yhdessä toimivat erittäin hyvin. Ennen ja jälkeen kuvia vaimo otti...selvää kohentumista havaittavissa.


      • Kaljuuntuva
        uusia hiuksia kirjoitti:

        olen nyt käyttänyt Revivogenia pari kuukautta, hiustenlähtö on käytännössä loppunut kokonaan ja aikaisemmat hiukset tuntuvat paksuimmilta,vähän kuin hevosen jouhet, uutta hiusta on jo hieman näkyvissä. sisäisesti käytin MSM-hiusravinnetta ja sahapalmukapseleita. Ne ja Revivogen yhdessä toimivat erittäin hyvin. Ennen ja jälkeen kuvia vaimo otti...selvää kohentumista havaittavissa.

        Sen vielä voin uskoa, että hiustenlähtö loppuu, mutta ne vanhat hiukset on kuollutta kudosta ja niitä voi paksuntaa "hevosenjouhiksi" vaan lisäämällä niihen jotakin eli jääkö se Revivogen kiinni hiuksiin ja tekee niistä "hevosenjouhia"?


      • Tää..
        Ex kaljuuntuva kirjoitti:

        Aine kuulostaa täydelliseltä humpuukilta. Voiko joku esitää kyseisestä shampoosta jonkin tieteellisen artikkelin, jossa teho todistetaan. Finasteridin on tieteellisesti tutkittu ja todettu auttavan kaljuuntumiseen. Aineesta löytyy useita artikkeleita arvostetuissa tieteellisissä julkaisuissa. Se on näin ollen tehokkain saatavilla oleva kaljulääke.

        ainehan omaa juuri samat vaikutukset kuin finasteridi!!!eli alfa-5-reduktaasin estäjä!!


    • enpäusko

      Melkoista paskapuhetta,paljonko luulit hyötyväsi tästä emävaleesta vai maksettiinko sinulle

      • Nimetön

      • kaasari
        Nimetön kirjoitti:

        Mistä ootte ostanu tätä ainetta? itse löysin tollasen sivun http://www.onlyhairloss.com/revivogen/serum.htm ja tuntuu olevan aika halpaa verrattuna suomeen, Suomessa n. 30€/plo.
        Onko kokemuksia...

        Itse ostin juuri ebay:n kautta,
        n.65 €/9kk annokset. Taitaa myyjällä olla vielä varastoja..
        Joku yksityinen myyjä, ja tosiaan ei tule
        tulleja eikä veroja kun tilaa eu:n sisältä. =)
        Normaalisti kun hintaa Suomessa n.300 €!


    • ihraläskimaha

      Taidat vaan mainostaa... tosin mikäs siinä... testatkaa ihmeessä ihmiset... ihan mukavan tuoksuista. Kannattaako siitä vaan maksaa 90e / 3 kk?

      • TULOS ja ULOS

        Jaahas,nyt on tullut läträttyä riittävän kauan kyseisillä litkuilla ja rahaa on palanut.
        Voin rehellisesti kertoa että mitään ihmettä ei ole tapahtunut,samaan tulokseen olisin ihan varmasti päätynyt paljon halvemmilla kaupan shampoilla ja hoitoaineilla.
        Joten tässä suora vinkki harkitseville!½


      • Yksimielipidejoo
        TULOS ja ULOS kirjoitti:

        Jaahas,nyt on tullut läträttyä riittävän kauan kyseisillä litkuilla ja rahaa on palanut.
        Voin rehellisesti kertoa että mitään ihmettä ei ole tapahtunut,samaan tulokseen olisin ihan varmasti päätynyt paljon halvemmilla kaupan shampoilla ja hoitoaineilla.
        Joten tässä suora vinkki harkitseville!½

        Itse huomasin vaikutuksen todella hyvin kun oli useamman kuukauden tauko kun Revivogen loppui. Hiukset meni tosi huonoon kuntoon. Nyt otin taas sen käyttöön ja hiusten lähtö loppui taas ja hiukset vahvistui. Tuo sinun kommentti on tietysti yhden ihmisen kokemus. Mutta jos sadat lääkärit ulkomailla myy tätä potilailleen, niin ei se nyt huonoimmasta päästä voi olla. Mun mielestä jos joku tuote ei jollain toimi niin sen huomaa kyllä muutamissa kuukausissa jo ihan hyvin eikä sitten ihmettele jos joku tuote ei toimi. Ja sitä paitsi päälakeen on tehonnut hyvin. Jos voisi hoitoneste olisi vähän helpompi laittaa niin että voisi päivälläkin käyttää. Naiset muuten kehuu revivogenin shampoota todella.


    • mies-34v

      No hyvä jos on tehonnut. Käsitykseni mukaan Revivogenin tehossa saattaa olla jotain perääkin, vaikkei se siis mikään virallisesti hyväksytty tuote olekaan. Olisi mielenkiintoista kuulla oletko jaksanut käyttää sitä tähän päivään asti ja minkälaiset ovat olleet tulokset.

      • fghxghjgfhh

        Pitää jaksaa käyttää vuoden, puolessa vuodessa voi jotain jo näkyä. Se on puppua jos 3 kk jotain näkyy. Se on osoitus tehosta, jos alussa tuntuu hiuksia lähtevän enemmän kuin normaalisti, mulla ei lähtenyt hiuksia alussa olenkaan, päinvastoin hiuksia ei enää pudonnut niin paljoa, vasta vuoden jälkeen hiukset on päänahassa lähtenyt kasvamaan, saa nähdä tummeneeko ne ja kasvaako normaalipituuteen, aion nyt ainakin vielä toisen vuoden jatkaa nähdäkseni tehon, vaikutus kuulemma tehostuu jos siihen hommaa vielä toisen tyyppisen aineen rinnalle.


    • cvbvbm.kj

      Olipa huonosti naamioitu markkinointiviesti.

      • Revivogen-fani

        Täällä toinenkin erittäin hyviä tuloksia Revivogenilla saanut. En ole sama kirjoittaja, tarkastuta vaikka IP-osoitteet. Miksi ihmeessä vaikkapa finasteridista on ihan ookoo kirjoittaa netissä mutta sitten kun puhe siirtyy Revivogeniin, niin ko. tuote onkin ihan täyttä kusetusta. Miksikö puhun tän litkun puolesta? No koska se on ainoana tuotteena onnistunut pysäyttämään hiustenlähtöni ja kasvattamaan UUSIA hiuksia. Rogainea käytin 2 vuotta ja hiukset sen kun harveni.


      • m32v...
        Revivogen-fani kirjoitti:

        Täällä toinenkin erittäin hyviä tuloksia Revivogenilla saanut. En ole sama kirjoittaja, tarkastuta vaikka IP-osoitteet. Miksi ihmeessä vaikkapa finasteridista on ihan ookoo kirjoittaa netissä mutta sitten kun puhe siirtyy Revivogeniin, niin ko. tuote onkin ihan täyttä kusetusta. Miksikö puhun tän litkun puolesta? No koska se on ainoana tuotteena onnistunut pysäyttämään hiustenlähtöni ja kasvattamaan UUSIA hiuksia. Rogainea käytin 2 vuotta ja hiukset sen kun harveni.

        mutta tuo aloittajan viesti kuulosti minustakin kun jostain kuponkiuutisten mainoksesta!

        .niinkuin sanotaan, jos kuulostaa liian hyvältä, se monesti sitä myös on!

        mutta mistäpä tiedän vaikka olisi ihan aito viesti!


      • daasdsdadd
        m32v... kirjoitti:

        mutta tuo aloittajan viesti kuulosti minustakin kun jostain kuponkiuutisten mainoksesta!

        .niinkuin sanotaan, jos kuulostaa liian hyvältä, se monesti sitä myös on!

        mutta mistäpä tiedän vaikka olisi ihan aito viesti!

        Toi eka kirjoitus on trolli, ei todellakaan pidä paikkaansa, ei se hiusten pituutta kasvata, jotain haivenia aluksi ja ne kituu siinä aika kauan kun ne lähtee kasvamaan, jos lähtee.


      • Lerppa esa
        daasdsdadd kirjoitti:

        Toi eka kirjoitus on trolli, ei todellakaan pidä paikkaansa, ei se hiusten pituutta kasvata, jotain haivenia aluksi ja ne kituu siinä aika kauan kun ne lähtee kasvamaan, jos lähtee.

        Oon ite kokeillu ja kaverini kans.Ohimot nousee tasaisen varmasti.Markkina miesten mainoksia
        tuo eka viesti. Finasteri auttaa jos kerran.ainut vaan että saattaa tulla lieviä masennus oireita ja ei niinkään paljo kiinnosta sexi ku ennen.Kokeilin sitäki mut lopetin ku vei rakastelu halut.Kaljuuntuminen pysähtyy aika isolla prosentilla. Eli finaa saa halvallaki.Pyytää vaan lääkäriltä reseptin siihen halvimpaan lääkkeeseen.


      • nainen vaa...
        Lerppa esa kirjoitti:

        Oon ite kokeillu ja kaverini kans.Ohimot nousee tasaisen varmasti.Markkina miesten mainoksia
        tuo eka viesti. Finasteri auttaa jos kerran.ainut vaan että saattaa tulla lieviä masennus oireita ja ei niinkään paljo kiinnosta sexi ku ennen.Kokeilin sitäki mut lopetin ku vei rakastelu halut.Kaljuuntuminen pysähtyy aika isolla prosentilla. Eli finaa saa halvallaki.Pyytää vaan lääkäriltä reseptin siihen halvimpaan lääkkeeseen.

        Moi! Kokeilin muutaman kuukauden Revivogenia, mulla on vaalennettu tukka ja se päähän jätettävä neste värjäsi tukkaa keltaisen oranssiksi juuresta, piti lopettaa aineen käyttö.
        eikä tuo mitään ihmeitä muutenkaan tehnyt Ja haju tuossa oli myös Ällö:(:/


      • Läpätiläp
        nainen vaa... kirjoitti:

        Moi! Kokeilin muutaman kuukauden Revivogenia, mulla on vaalennettu tukka ja se päähän jätettävä neste värjäsi tukkaa keltaisen oranssiksi juuresta, piti lopettaa aineen käyttö.
        eikä tuo mitään ihmeitä muutenkaan tehnyt Ja haju tuossa oli myös Ällö:(:/

        ....tuo vuonna 2006 kirjoitettu ketjun ensimmäisin viesti.


    • läheltä piti

      Oon käyttäny revivogenii jo melkeen pari vuotta ja se on vienny mun hiukset kaks vuotta ajassa taaksepäin. Monella ei vaan ole kärsivällisyyttä ja lopettaa aineen käytön jo parin kuukauden jälkeen. Sitä pitäis käyttää vuoden ennen kun alkaa näkyy tuloksii sen jälkeen suunta on vaan ylöspäin. Olisin nyt itsekkin lähes kalju :)

      • Otappa selvää

        No jaa,,,,
        Olen käyttänyt vuoden verran revivogenia , shampoota ainoastaan nyttemmin koska heidän tuuhentava hoitoaine sai hiukset tönköksi.
        En osaa sanoa olisinko kalju ilman revivogenia vai en, jotenkin tuntuu ettei siitä ole ollut ilmeisen hyötyä ainakaan minulle, mutta kun taas tuli se shampoo pullo ostettua niin käytetään nyt ainakin se loppuun.
        Ei taida olla mitään oikein tutkitusti tehokasta shampoota tai hoitoainetta henkilöille joilla hiusten oheneminen on vasta alkanut, sen hidastamiseen tai jopa elvyttämiseen, kai siitä olisi jo kuullut .
        Kuvittelisi että juuri tässä vaiheessa olisi viisasta aloittaa säännöllinen elvytyshoito koska kaljulle päälle ei uutta hiusta enää saakkaan muuta kuin siirrolla.


      • Vookenisika
        Otappa selvää kirjoitti:

        No jaa,,,,
        Olen käyttänyt vuoden verran revivogenia , shampoota ainoastaan nyttemmin koska heidän tuuhentava hoitoaine sai hiukset tönköksi.
        En osaa sanoa olisinko kalju ilman revivogenia vai en, jotenkin tuntuu ettei siitä ole ollut ilmeisen hyötyä ainakaan minulle, mutta kun taas tuli se shampoo pullo ostettua niin käytetään nyt ainakin se loppuun.
        Ei taida olla mitään oikein tutkitusti tehokasta shampoota tai hoitoainetta henkilöille joilla hiusten oheneminen on vasta alkanut, sen hidastamiseen tai jopa elvyttämiseen, kai siitä olisi jo kuullut .
        Kuvittelisi että juuri tässä vaiheessa olisi viisasta aloittaa säännöllinen elvytyshoito koska kaljulle päälle ei uutta hiusta enää saakkaan muuta kuin siirrolla.

        Siis oletko sinä noin pöhkö vai muuten vain trolli? Ei se Revivogen-shampoo estä kaljuuntumista, ainoastaan se hoitoneste. Eikä siis se hoitoaine vaan se ruskea litku pikkuruisessa pullossa.

        Mutta yhdyn kirjoittajaan kahta kerrosta ylempänä, aine toimii. Ite olen käyttänyt nyt vuoden ja uutta hiusta kasvaa koko ajan lisää. Myös ottamani valokuvat todistavat asian päivänselvästi, ei tarvii arvailla.


    • Revivogen testi

      Todelliset Revivogen-kokeilut 5 vuoden testailujen jälkeen, eli tämä aika kattaa kyllä hyvin tehon ja kerron todella totuudenmukaisesti enkä ole trolli.
      Oon pitänyt taukoja välillä, en ole käyttänyt koko aikaa, mutta sanoisin että perhanan hyvä tuote noin kokonaisuudessaan, ei varmaan kaikille kasva täysin uutta päätä eikä pidä odottaa jotain mieletöntä ihmettä, ja mulla on edelleen lievät ohimoiden lahdekkeet mutta tilanne on ainakin hyvin hallinnassa, ja tänään katoin noin 7 v vanhoja valokuvia joissa mun tilanne on ollut menossa todella pahaan suuntaan,niiden mukaan oisin kyllä nyt täysin kalju. niihin kuviin verrattuna tilanne on aika hyvä nyt. Jos luette mitä toi revivogen sisältää niin ymmärrätte että hyvin on valittu litkun sisältö.Oon käyttänyt myös finaa,minoksidiilia,syönyt biotiinia jne. Finasta kasvoi tissit joten oon lopettanut nyt sen kun en halua alkaa lainaamaan vaimon rintsikoita. Mutta tosiaan jos katsotte mitä se sisältää niin mun mielestä tosi hyvät aineet.

    • Ei ihmeitä tapahdu

      Jos aine olisi OIKEASTI toiminut, niin siitä kirjoitettaisiin iltalehdissä ja jokaisessa naistenlehdessä joka päivä..ei vaan mainoksena, vaan suosituksena kaikille hiusongelmista kärsiville.. Kun on ihmisiä, joilla on käytettävänään miljoonia euroja vaikka mihin kokeiluun ja siltikin ovat ohuttukkaisia/kaljuja .. niin missä mättää?
      Tää on sama kuin laihdutuspillerien kanssa.. kun melkein jokainen elokuvatähti ja tähdetön amerikkalainen ja muutkin ovat laihtarilla ja toisilla käytettävänä sitä mammonaa laihdutustuotteisiin runsaasti.. niin miksi ne kaikki tähdet ei ole langanohuita?
      Miettikää vähän ihan oikeasti.. ei ole ihmetuotteita, on vain ihmisiä, jotka uskovat ihmeisiin ja näitä ihmisiä hyväksikäyttäviä ihmisiä!

    • Rogain

      Ei ihmeitä tapahdukaan, mutta on mahdollista pysäyttää hiusten lähtö ja jopa ns. kasvattaa "uusia" hiuksia. Kaljuuntumisen hoitaminen vaatii oikeasti sitoutumista, järjestelmällisyyttä ja tietoa sekä paljon kärsivällisyyttä. Kaljuuntuminen täytyy myös pysäyttää tarpeeksi aikaisin. Ei Spedekaljuun saa hiuksia muuten kuin istuttamalla.

      Tietoa kaljuuntumisesta on vaikea löytää. Sillä lääkäritkään eivät juuri tunnu tietävän kaljuuntumisesta ja foorumeilta tietoa etsiessä tarvitsee kielitaitoa sekä viitseliäisyyttä täytyy pystyä suodattamaan tietoa. Kaiken tämän lisäksi kaljuuntumisen saralla ei vielä ole löydetty ns. viisasten kiveä eli takuuvarmaa lääkettä kaikille.

      • Rogaine

        Hieman lisäystä edelliseen eli meni hieman väärään ketjuun. En käytä Revivogenia, mutta hyvä jos se jollain toimii. En silti hoitaisi kaljuuntumistani pelkästään Revivogenillä vaan oikeasti hyväksytyillä lääkkeillä/aineilla. Revivogenia voisin käyttää lisänä kuten nyt käytän sahapalmukapseleita ja mustateekapseleita, mutta ne eivät ole minun päälääkkeet.


    • turha toivo

      ei toimi,vuoden joka yö laittanut päähän,hiukset senkun vähenee.en usko että kenellekkään kasvanut uutta hiusta,vituttaa kun menin lankaan,hiusten siirtoon aika varattava.

    • o69o

      Kyllä Revivogen sisältää juuri oikeita aineosia jotka teoriassa voivat hidastamaan hiustenlähtöä
      mutta mikään ihmeaine tämä ei ole,ehkä soveltuu täydentämään ravintolisiä,finaa ja minoxia.
      Oman kokemuksen mukaan vahvisti hieman jäljellä olevia vähäisiä hiuksiani.
      Mutta aivan turhan kallis ja ulkomailta tilattaessa kannattaa varoa kiinasta peräisin olevia tuoteväärennöksiä,niiiden sisällöstä kuin ei tiedä mitään.
      Mutta täyttä humpuukia tuote ei ole.

    • keikko

      haisee mainokselta ja aika lujaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe