mielipidetutkimus.com

2006

onko joku tämän kyseisen paneelin jäsen? Onko ollut ongelmia ja saako siitä tosiaan rahaa, kun vastaa... Vähän epäilyttää nimittäin.

33

12396

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hannu

      Oon vastannu aika moneen tutkimukseen (lähettää sähköpostiin tiedon) joka vastaa minun profiilia ja koskaa ei oo tullu rahaa. Ihmettelin sitä samaa

    • hipsu

      Sieltä ei saa rahaa, vaan lahjakortteja. Käy lukemassa tarkemmat tiedot sieltä mielipide.com sivuilta.

      • kyselyn lop.saattamisest

        noniii:
        vastausaikaa 9.8 asti tai kun on vastauksia tarpeeksi. 22.7 aloin vastaamaan niin oli jo tarpeeksi mukamas,mikseivät he tuon verran tiedä milloin vastauksia on tarpeeksi. edellisen kerran valitsin eka ksyssärin 5 :Stä "väärin " joten en päässyt jatkamaan

        ihan kusetusta en itä mitä he tiedoilla tekevät kun eivät anna edes vastata


      • misikaan
        kyselyn lop.saattamisest kirjoitti:

        noniii:
        vastausaikaa 9.8 asti tai kun on vastauksia tarpeeksi. 22.7 aloin vastaamaan niin oli jo tarpeeksi mukamas,mikseivät he tuon verran tiedä milloin vastauksia on tarpeeksi. edellisen kerran valitsin eka ksyssärin 5 :Stä "väärin " joten en päässyt jatkamaan

        ihan kusetusta en itä mitä he tiedoilla tekevät kun eivät anna edes vastata

        mulle ne lähetti kaksi cdon.com 10e lahjakorttia jossa oli viimeinen käyttöpäivä jo mennyt kaksiviikkoa aikaisemmin,olen lähettänyt niille monta sähköpostia ja valittanut asiasta eikä mitään vastausta ole tullut,aika ihme puuhaa.


      • kyrsiintynty pahasti
        misikaan kirjoitti:

        mulle ne lähetti kaksi cdon.com 10e lahjakorttia jossa oli viimeinen käyttöpäivä jo mennyt kaksiviikkoa aikaisemmin,olen lähettänyt niille monta sähköpostia ja valittanut asiasta eikä mitään vastausta ole tullut,aika ihme puuhaa.

        että mihin homma perustuu ja saako sieltä jokin jotakin. olen osallistunut n 10 tutkimkseen ja en ole yhdessäkään päässyt 3 kysymystä pitemmälle" -kiitoksia meillä on tarpeeksi vastauksia tai Kiitos vastauksestasi, mutta et valitettavasti pääse tällä kertaa mukaan tutkimukseemme. Otamme pian taas yhteyttä!"
        esemes valitsin kaupungin ja 2 viidestä vaihtoehdosta joka tyssäs siihen. tai ikä on väärä. ihmettelen että jos näitä lähetellään tuhansille niin monellako on mahd päästä loppuun ja mitä firma hyötyy näist. taitaa tulla pieni otanta. lähettelijä ei koskaan vastaa maileihin kun ihmettelen tätä.irtisaunoudun nyt sielt!


      • eri vaihtoehtoja
        kyrsiintynty pahasti kirjoitti:

        että mihin homma perustuu ja saako sieltä jokin jotakin. olen osallistunut n 10 tutkimkseen ja en ole yhdessäkään päässyt 3 kysymystä pitemmälle" -kiitoksia meillä on tarpeeksi vastauksia tai Kiitos vastauksestasi, mutta et valitettavasti pääse tällä kertaa mukaan tutkimukseemme. Otamme pian taas yhteyttä!"
        esemes valitsin kaupungin ja 2 viidestä vaihtoehdosta joka tyssäs siihen. tai ikä on väärä. ihmettelen että jos näitä lähetellään tuhansille niin monellako on mahd päästä loppuun ja mitä firma hyötyy näist. taitaa tulla pieni otanta. lähettelijä ei koskaan vastaa maileihin kun ihmettelen tätä.irtisaunoudun nyt sielt!

        On myös muitakin mielipidefirmoja, kuin mielipidetutkimus. Esimerkiksi Zaperassa kerätään pisteitä kyselytutkimuksista ja näitä pisteitä voi sitten käyttää erilaisiin palkintoihin esim. Iittala-astiat, veitset, keittiötarvikkeet, cd-levyt, saippua...

        Kannattaa ainakin kokeilla! Alla on linkki.

        http://finland.yougov.com/go.aspx?id=ebfc05ad-a647-4b24-9529-ef2731768da6


      • löytyy

      • alittako
        kyselyn lop.saattamisest kirjoitti:

        noniii:
        vastausaikaa 9.8 asti tai kun on vastauksia tarpeeksi. 22.7 aloin vastaamaan niin oli jo tarpeeksi mukamas,mikseivät he tuon verran tiedä milloin vastauksia on tarpeeksi. edellisen kerran valitsin eka ksyssärin 5 :Stä "väärin " joten en päässyt jatkamaan

        ihan kusetusta en itä mitä he tiedoilla tekevät kun eivät anna edes vastata

        Jos kysely koskee tupakoinnin lopettamista niin joudut aluksi vastaamaan muutamaan kysymykseen, joilla testataan sinun sopivuutta tähän tutkimukseen. Jos esim. Pekka vastaa että en polta niin miksi häneltä kannattaa kysyä jatkokysymyksiä kun hän ei edes polta?

        Jos kysely tutkii vähemmistöjen, kuten homojen suhtautumista muihin ihmisiin, niin haluaisitko olla siinäkin osallisena? Jos olet muuten seksuaalisesti suuntautunut tai olet nainen niin sinulta ei kannata kysellä asioita tähän tutkimukseen liittyen.

        Kyllä ne niitä tutkimuksia lähettää kun joku asiakas tilaa mielipiteitä.


      • Timppa101
        misikaan kirjoitti:

        mulle ne lähetti kaksi cdon.com 10e lahjakorttia jossa oli viimeinen käyttöpäivä jo mennyt kaksiviikkoa aikaisemmin,olen lähettänyt niille monta sähköpostia ja valittanut asiasta eikä mitään vastausta ole tullut,aika ihme puuhaa.

        Mulle kävi samoin. Erosin paneelista. Suosittelen kaikille muillekin eroamista tuosta puljusta!


      • kyllästyttää
        alittako kirjoitti:

        Jos kysely koskee tupakoinnin lopettamista niin joudut aluksi vastaamaan muutamaan kysymykseen, joilla testataan sinun sopivuutta tähän tutkimukseen. Jos esim. Pekka vastaa että en polta niin miksi häneltä kannattaa kysyä jatkokysymyksiä kun hän ei edes polta?

        Jos kysely tutkii vähemmistöjen, kuten homojen suhtautumista muihin ihmisiin, niin haluaisitko olla siinäkin osallisena? Jos olet muuten seksuaalisesti suuntautunut tai olet nainen niin sinulta ei kannata kysellä asioita tähän tutkimukseen liittyen.

        Kyllä ne niitä tutkimuksia lähettää kun joku asiakas tilaa mielipiteitä.

        olen yrittänyt saada omaa palkintoani nyt ulos yli 2 kk,kukaan ei vastaa missä se luuraa.3 aikaisempaa palkintoa kyllä perille tullut.en kehoita liittymään tähän mielipidetutkimuksen systeemiin...


      • hande 58
        kyllästyttää kirjoitti:

        olen yrittänyt saada omaa palkintoani nyt ulos yli 2 kk,kukaan ei vastaa missä se luuraa.3 aikaisempaa palkintoa kyllä perille tullut.en kehoita liittymään tähän mielipidetutkimuksen systeemiin...

        Ainakin Hesburgerin palkinto kortit on tullut melko pian perille.


      • misi63
        hande 58 kirjoitti:

        Ainakin Hesburgerin palkinto kortit on tullut melko pian perille.

        mulle tuli hesen lahjakortti ihan niin kuin pitikin seuraavaksi pyysin että ne lähettää mulle koodit cdon.comiin ne tuli mutta oli mennyt umpeen kuukausi aikaisemmin, valitin monta kertaa eikä vastausta tullut:)


      • tyytyväinen kuluttaj
        misi63 kirjoitti:

        mulle tuli hesen lahjakortti ihan niin kuin pitikin seuraavaksi pyysin että ne lähettää mulle koodit cdon.comiin ne tuli mutta oli mennyt umpeen kuukausi aikaisemmin, valitin monta kertaa eikä vastausta tullut:)

        Olin tosiaan aikeissa liittyä, mutta luettuani nämä kaikki viestit oli helppo tehdä päätös siitä, että ei kiinnosta. Kyllä on hienoa että ihmiset ovat aktiivisia ja kirjoittavat tänne säästyin turhalta touhulta/odotuksilta kiitos.


    • kiitolline

      komppaan edellistä, en todellakaan aio liittyä ku on ihmisillä tollasia kokemuksia! kiitos siis teille vastaajille :)

    • the myöhäinen
    • ....

      Oon mukana, en tiä paljonko on pisteitä, mitään ei oo ikinä tullu.

      YouGov on paras. Sain peräti 30 e lahjakortin CDON.comiin.
      Norstatista sain joskus veikkauksen arpoja (10 euroo voitin).

    • sotkvr

      YouGov on mielestäni huijausta.

      Olen vastannut heidän kyselyihin monta vuotta ja sain vihdoin ja viimein niin paljon pisteitä että sain tilauttua niillä lahjakortin.

      LAhjakortista tuli tilausvahvistus jossa luki: saat kahden viikon kuluessa ohjeet lahjakortin lunastamista varten presentcard palvelusta. Lunastus ohjeita ei ikinä tullut.

      Olen lähettänyt asiasta lukuisia s-posteja YouGoville, mutta niihin ei olla vastattu. Olin yhteydessa myös presentcard-palveluun ja sieltä ilmoitettiin että tilausta sinun nimelläsi ei löydy.

    • Timo49

      En suosittele ketään liittymään mielipidetutkimus.comiin. Homma sinänsä toimii mutta jos jotain ongelmia syntyy, niin kuin tulee käymään, puuttuvia hyvityksiä ei tule ikinä saamaan. "Huijaussivusto" ei ole missään nimessä mikään yliluonnehdinta tästä paneelista.

    • Käyttäjissä vika

      Hyvin on toiminut YouGov ja Mielipidetutkimus paneelit. Palkinnot aina toimivia ja käytettykin pois. Yougovista olen varmaan 6 lahjakorttia saanut ja mielipidetutkimuksestakin 3.

    • Nestori Pielavesi

      Toimii erittäin hyvin kun vaan itse osaa luovia joka kyselyyn ja jauhaan humpuukia!!

    • Kieroa

      Kannattaa hyvin tarkkaan lukea ne sopimuksen ehdot rekisteröitymisvaiheessa...

      2.6 Palkintoja ei voida maksaa jäsenille rahana.
      3.3 Jäsen on velvollinen vaatimaan maksua Tilillään olevasta summasta Research Now:lta sivustolla mainittujen menettelytapojen mukaisesti kolmessa kuukaudessa siitä, kun hänen Tilinsä summa on yltänyt Palkinnon tasoon. Jos jäsen ei ota yhteyttä Research Now:hun vaatiakseen Palkinnon maksamista tässä kohdassa 3.3 mainitun ajan kuluessa, jäsenellä ei ole oikeutta saada palkintomaksua ja Research Now nollaa jäsenen Tilin.

      Nämä pistivät miettimään...

    • asdasdasd3
    • varauksella

      Ainakin YLE:n ja kaikkien puolueiden itsensä rahoittamia, tekemiä, mielipidetiedusteluja pitää kriittisesti tarkastella eikä ottaa todesta.

    • asdghfsd4325
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tälle peukku


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe