haluatko psorista eroon, oikeasti?

psoriikko

elikkäs olen 22-vuotias psoria sairastava nainen.
löysin mahtavan aineen psoriin joka tehoaa ja hoitaa todella. tällä rasvalla sain psorin kokonaan pois noin puoleks vuodeks, sitten kun taas alko ilmetä ihossa ongelmaa taas rasvailin ja taas se hävis.
ennen itselläni notku hyllyt rasvoista laskin joskus aikanaan ja todellakin 124 purkkia erinmerkkisii rasvoja.

ja ei tää sitten oo mikään huuhaa juttu!

rasvaa ei saa apteekista, tämä on yksityiseltä ihmiseltä tilattava, eikä ole kallista.
ja kaiken lisäks se on luonnon tuote mitä pystyy valmistamaan itekin.

kaikki ketä kiinnostaa laittakaa sähköpostinne ni mailaan tän äijän yhteystiedot ja muut tarvittavan tiedon. (tähän palstalle ei varmaan saa laittaa tuntemattoman henkilötietoja)

ja oikeesti mulle tää ainakin on toiminu, olen itse sairastanu psoria 6-vuotta. ja itsekin eka ajattelin huhaana mutta huvikseen kokeilin ja todella hämmästyin! en itekkään tunne koko ukkoa joka tätä rasvaa tekee mutta mahtavasti se toimii.

54

8309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lissu

      nyt ensin mistä aineesta on oikein kysymys ! Onko se niitä koivuvaseliini juttuja vai mitä ko. mahdollisesti sisältää?

      • psoriikko

        siis joo täi eine on valmistettu puuhtaasti luonnontuotteista.
        elikkäs kuusen pihkaa, kuusen kerkkesitä ja ruokaöljystä.
        ja ei oo haitallista elimistölle kuten jotkut rasvat ovat.
        sekä ei oo kallista, niinku eräs rasva jota aikoinani ostin psoriin makso pieni 60g tuubi 90€
        eli sika kallista, eikä silläkään psorilähteny tai mitenkää oireet lieventynyt!

        sähköposti osotteita vaan palstalle ja laitan sen äijän yhteystiedot, ni tekin saatte sitä rasvaa ja pääsette ikävästä ja inhottavsta psoristanne eroon.

        mulla on ystäviä ja tuttuja jotka ovat myös kokeilleet tätä psoriinsa ja ovat nyt sen käyttäjiä koska se todellakin auttaa.


      • Iso Jallu
        psoriikko kirjoitti:

        siis joo täi eine on valmistettu puuhtaasti luonnontuotteista.
        elikkäs kuusen pihkaa, kuusen kerkkesitä ja ruokaöljystä.
        ja ei oo haitallista elimistölle kuten jotkut rasvat ovat.
        sekä ei oo kallista, niinku eräs rasva jota aikoinani ostin psoriin makso pieni 60g tuubi 90€
        eli sika kallista, eikä silläkään psorilähteny tai mitenkää oireet lieventynyt!

        sähköposti osotteita vaan palstalle ja laitan sen äijän yhteystiedot, ni tekin saatte sitä rasvaa ja pääsette ikävästä ja inhottavsta psoristanne eroon.

        mulla on ystäviä ja tuttuja jotka ovat myös kokeilleet tätä psoriinsa ja ovat nyt sen käyttäjiä koska se todellakin auttaa.

        Olen sairastanut psoria 5 vuotta ja jos löytyy tehoava lääke olisin ikikiitollinen.
        On tosi paskamainen juttu.

        Sähköp. [email protected]


    • Mai
      • psoriikko

        laitan tulemaan.
        siis psori on niin ikävä ja inhottava että todella haluun auttaa muitakin pääsemään eroon siitä, koska itse löysin niin hyvän tuotteen haluan sitä julistaa kaikille. =)


    • lissu

      tätä ainetta laittaa päänahkaan (mulla on psori vaan päässä) kun siinä on sitä pihkaa ??? Eli saako pestyä pois hiuksista ?

      • psoriikko

        siis voi laittaa, vaiks tässä aineessa on pihkaa ni koostumus on kuin voita.
        elikkäs ei tahmaa tms..


    • Tököttiä
      • Seccu

        tietoja tuosta tökötistä?


    • tökööttiä
    • kans!
    • Sinipiika2

      Laittaisitko minullekin tietoa voiteesta osoitteeseen [email protected].

      Kaunis kiitos etukäteen

    • Stiinu
    • kans
    • ***
    • jontte
    • heila82
    • ?????????????

      muukin käyttäjä laittaa tänne palstalle palautetta ko.olevasta aineesta miten on auttanu, kaikki aineet ei auta kaikille, olisi mielenkiintoista kuulla.

    • Tenski

      Moi!
      Voisitko ystävällisesti toimittaa minulle yhteystiedot siihen voidevalmistajaan, jonka tuotteesta on ollut apua. Minulla on psori sormenpäissä ja "miljoonaa" eri rasvaa olen kokeillut - ei apua. Sähköposti osoitteeni on:
      [email protected]
      Toiveikkaana odotellen
      - Tenski -

    • tervonen.

      terve vaan, oon psoriikon ystävä ja hän käski tulla laittamaan omat kommenttini tänne aineesta.
      elikkäs oon 33 vuotias mies ja sairastanut psoriaisista 12vuotta.
      ens alkuun kun kuulin tästä rasvasta, ajattelin että hölynpölyä. sitten ystäväni antoi minulle kokeiltavaksi tuota rasvaa ja ihme kyllä, nyt olen ollut n.2,5 vuotta ilman psoriaisisihottumia. kumma on rasvalla teho.
      tässä siis lyhyesti minun kommenttini.

    • hmm70
    • fiia
    • winona
    • kans
    • Jipuli

      Noh onkos tästä voiteesta mitään palautetta muualta kuin psoriikkolta ja kaverilta?

    • Nimetön
    • asko .b

      kerro lisää aineesta vaiko onko salaisuus?Pistä aineosat, vaikuttavat aineet,jne... missä päin tätä myydään ?

      • ketunlapsi

      • vaik ei mahtuiskaan

      • tais ol kaveri kun kauppas

        Ihmevoidetta terv,läpy.com


      • Minä***

    • markku

      Voi kiitos, jos sellainen aine löytyisi. Odotan vastausta.

    • Psoria vasta 30 vuotta

      Haluan yhteistiedot ihmeaineen valmistajalta, jotta
      voisin kokeilla, miten se toimii?!

      Kiitokset!

    • Vesa.K

      Ei näytä ihmeaineen mainostaja taikka kaverit eikä valmistaja ottavan yhteyttä tais olla jotain muuta...??????varmaan kaverin mäntyuutetta tai ...?

      • Minä*

      • Vesa.K
        Minä* kirjoitti:

        sain tietoa ja sen tuotteen nimenkin. Sitten googletin ja tässä on tietoa siitä. Meilaa tai soita sille henkilölle jonka yhteystiedot tässä linkissä on.

        http://www.ytyinfo.net/fi/content/view/33/85/

        Onkos tästä tuotteesta palautetta psorin hoitoon?


      • Minä*
        Vesa.K kirjoitti:

        Onkos tästä tuotteesta palautetta psorin hoitoon?

        se tuote josta ketjun aloittaja kirjoittaa. Ainakin hän kertoo saaneensa siitä apua ja ystävänsä myös. En ole vielä tilannut mutta sain aloittajalta kun pyysin, sähköpostilla tietoja tästä tuotteesta. Sitten googlettamalla löysin tämän linkin siitä kyseisestä aineesta.
        Laitoin sen siksi että aloitajalla on muuten kova työ aina poimia niitä halukkaita. Ajattelin että tuosta linkistä saa kaikki halukkaat ne yhteystiedot. Tämä ei ole mitään mainosta vaan laitoin siksi koska monet sitä kyselivät ja aloittaja ei välttämättä ole jatkuvasti täällä palstalla poimimassa halukkaiden yhteystietoja.


      • psoriikko
        Minä* kirjoitti:

        se tuote josta ketjun aloittaja kirjoittaa. Ainakin hän kertoo saaneensa siitä apua ja ystävänsä myös. En ole vielä tilannut mutta sain aloittajalta kun pyysin, sähköpostilla tietoja tästä tuotteesta. Sitten googlettamalla löysin tämän linkin siitä kyseisestä aineesta.
        Laitoin sen siksi että aloitajalla on muuten kova työ aina poimia niitä halukkaita. Ajattelin että tuosta linkistä saa kaikki halukkaat ne yhteystiedot. Tämä ei ole mitään mainosta vaan laitoin siksi koska monet sitä kyselivät ja aloittaja ei välttämättä ole jatkuvasti täällä palstalla poimimassa halukkaiden yhteystietoja.

        kiitos sinulle, on todellakin kovasti ollut kyseliötä ja kiinnostusta, eikä meinaa millään keritä vastaamaan kaikille.
        itse en edes ole tajunnut googlettaa tietoja.
        haluan kuitenkin että kaikki muutkin psorikot saavat tästä rasvasta kultaisen avun koska tiedän todellakin miten inhottava psori on.


    • Vaan

      Onko muilla kokemuksia vai onko samanlaista huuhaata kun kaikki muukin.

    • psoriikko

      Kaikki jotka kokeilevat tätä rasvaa laitatteko kokemuksenne tänne, että ihmiset uskoo mistä on kysymys. Ymmärrän hyvin että epäilyttää tämä rasva huuhaalta, joten kaikki ketkä vaan viitsii niin laittakaa jotakin kokemuksia, oli sitten vaikutasta tai ei.
      kaikillehan samat rasvat ei auta, mutta toivon että mahdollisimman monelle tämä auttaisi. ainakin minuun auttaa. =)

    • sirko

      Olen sairastanut ihottumaa vuodesta 1980.
      Tutkittu on ja ihmetelty, lääkkeitä vaihdeltu, diagnoosit vaihdelleet lääkäreiden mukaan.
      Nyt aloittivat psoriasis- hoidon. Lääkkeenä on
      Neotigason ja Elokon sekä perusvoiteet.
      Olishan se ihanaa elää ilman kutinoita.

    • Ninala
    • ryppy40
    • psoriikko
      • Ju-kka

        eli nää kuulostaa epäilyttäviltä, mutta ne toimii. Tosin UVB ja esim. piki ja terva ovat karsinogeeneja.

        valittavana on siis syöpä tai parannus, sanoo joku taas tähänkin. mutta kun nää toimii tosi hyvinkin, olen ite käyttänyt koivuöljyä (kai tervaa, mutta koivusta) ja kovempaa kamaa ei löydy. paitsi siis vastaavat tuotteet. kortikosteroidien haittana tuttua ihoatrofiaa ei ole, ja laikut häipyvät kuhinalla!

        lääkäri ei voi määrätä tutkitusti syöpää aiheuttavaa ainetta ihovaivaan, mutta minä itse valitsen mieluummin toimivan aineen kuin kalliin, tutkitusti turvallisen - tehottoman keinon. muutama päivä näitä tervoja ja iho on niin hyvä, että pysyy perusvoiteilla viikkokausia siedettävänä. kun siihen hyvään ihoon saa vielä aurinkoa, vaiva pysyy kurissa. valkoisten plakkien läpi kun ei aurinko pääse vaikuttamaan.

        eipä muuta. suosittelen - mutta tietäkää riski ja pohtikaa tahdotteko käyttää.


      • Miccu.
        Ju-kka kirjoitti:

        eli nää kuulostaa epäilyttäviltä, mutta ne toimii. Tosin UVB ja esim. piki ja terva ovat karsinogeeneja.

        valittavana on siis syöpä tai parannus, sanoo joku taas tähänkin. mutta kun nää toimii tosi hyvinkin, olen ite käyttänyt koivuöljyä (kai tervaa, mutta koivusta) ja kovempaa kamaa ei löydy. paitsi siis vastaavat tuotteet. kortikosteroidien haittana tuttua ihoatrofiaa ei ole, ja laikut häipyvät kuhinalla!

        lääkäri ei voi määrätä tutkitusti syöpää aiheuttavaa ainetta ihovaivaan, mutta minä itse valitsen mieluummin toimivan aineen kuin kalliin, tutkitusti turvallisen - tehottoman keinon. muutama päivä näitä tervoja ja iho on niin hyvä, että pysyy perusvoiteilla viikkokausia siedettävänä. kun siihen hyvään ihoon saa vielä aurinkoa, vaiva pysyy kurissa. valkoisten plakkien läpi kun ei aurinko pääse vaikuttamaan.

        eipä muuta. suosittelen - mutta tietäkää riski ja pohtikaa tahdotteko käyttää.

        pysyy hyvänä 2,50 euron rasvalla (250 ml). Sisältää kehäkukkauutetta ja betakaroteenia.
        Toinen hyvä voide maksaa 3,90 (250 ml)euroa ja sisältää A&E vitamiinia jotka uutettu kasveista.
        Niin että kukin tulee onnellaan autuaaksi!


    • vertti
    • siska

      Saisinko tiedot mistä psorias rasvaa saa.Ja miten sitä itse voi tehdä.Itselläni on ollut psori 20vuotta ja mikään ei tehoa.

      T:Inkku

    • inga
    • Niin viestiä nyt, katosiko ...

      Laskelmieni mukaan ensimmäiset viesteilijät olisivat saaneet voiteensa, heinäkuun puolella. Eli siis kaipaan nyt muiltakin(kuin alkuperäiseltä viestin kirjoittajalta) "totuutta esiin", SIIS ONKO VOIDE TOSIAANKIN auttanut teillä muillakin jotka innolla ostitte rasvan??
      Kiitos jos vaivaudutte vastaamaan totuuden mukaisesti!

    • tietäjä..

      kyllä hyväuskoisia on helppo naruttaa. mitään ihmesalvaa ei ole olemassa...

    • Nimetön

      kerro ihmeessä, mistä semmosta rasvaa saa, tiedätkö auttaako se kaikkiin psori tyyppeihin? :)

    • Rofa

      Ja höpö höpö tää nyt on ihan huuhaalta ja koko keskustelu joutais poistaa.

      • höpö-Rofa

        Älä nosta 8 vuotta vanha keskustelua!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe