riedeck oy

lik

mikä on riedeck oy onko luotettava kuka omistaa?

46

22124

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • semmottis

      Kotisivut ei välttämättä ole ihan parhaimmasta päästä, mut aika avoimelta toiminta näyttää.Ei vaikuta olevan vm.
      YTJ:stä lisäinfoa: kotipaikka hämeenlinna, perustettu 2003, toimiala huonekalujen vähittäiskauppa.

    • mikäkesä

      Joku kyseli Riedeck -firmasta.
      Se on varmasti ihan ok, nehän myyvät edustajien kautta villaisia vuodevaatteita.
      Tilattu tuote tulee postitse ja törmäsin siihen , että sillä ei mukamas ole palautus- eikä vaihto-oikeutt, näin kerrotiin sieltä Hämeenlinnan toimistopisteestä.

      Okei, kuluttaja-asiamies oli kylläkin toistamieltä, kyseessä on postimyynti joten aina on 14 vrk:n palautu- ja vaihto-oikeus.
      Aina kannattaa kysellä.
      Lämpöistä jatkoa hyvät ihmiset

      • Nimetön

        Ei todellakaan ole postimyynnistä kyse!
        Kuluttaja-asiamies on monessa paikassa ensin käsittänyt tämän saman asian, että kyseessä olisi postimyynti. Aina sama muutos ymmärryksessä, kun ovat saaneet tiedon mistä on kysymys. Tässä valmistetaan räätälöidysti asiakkaille tuotteet. Tuotteet ovat maailman parasta villa-laatua ja ehdottomasti suosittelen kaikille ihmisille. Parasta unta ikinä!!!
        Kaikki kehuneet joilta olen kuullut!! Kaikki!!


      • mainos mielessä
        Nimetön kirjoitti:

        Ei todellakaan ole postimyynnistä kyse!
        Kuluttaja-asiamies on monessa paikassa ensin käsittänyt tämän saman asian, että kyseessä olisi postimyynti. Aina sama muutos ymmärryksessä, kun ovat saaneet tiedon mistä on kysymys. Tässä valmistetaan räätälöidysti asiakkaille tuotteet. Tuotteet ovat maailman parasta villa-laatua ja ehdottomasti suosittelen kaikille ihmisille. Parasta unta ikinä!!!
        Kaikki kehuneet joilta olen kuullut!! Kaikki!!

        keskenänne tällä palstalla. En mene lankaan. Ovela veto!

        Ostan sieltä mistä haluan. Näitä teidän tavaroitanne myy toisetkin. Tällaiset illalliskutsu ovat aina vaarallisia tyhmille kansalaisille.


      • asiakas
        mainos mielessä kirjoitti:

        keskenänne tällä palstalla. En mene lankaan. Ovela veto!

        Ostan sieltä mistä haluan. Näitä teidän tavaroitanne myy toisetkin. Tällaiset illalliskutsu ovat aina vaarallisia tyhmille kansalaisille.

        Eiköhän tehtaan omasta tilaisuudesta saa monen monta kertaa halvemmalla kuin kaupasta, jossa välistä ottajia on valmistuksesta lähtien yli 10 tahoa.. siis etkö ymmärrä, että tehtaantilaisuudessa ei ole näitä välikäsiä!
        Osta vaan mistä haluat! Kalliimmalla!!
        Itse ostin koko setin ja kyllä kaikki oli totta mitä minulle sanottiin vaikka aluksi epäröin... uskomaton tunne nukkua luxus-villojen välissä..
        Olen paljon iloisempi ja virkeempi kuin vuosikausiin!! Enkä todellakaan ole mikään myyjä vaan ASIAKAS!! ( minulla on myös reuma, johon auttanut paljon!!)


      • ukuli
        asiakas kirjoitti:

        Eiköhän tehtaan omasta tilaisuudesta saa monen monta kertaa halvemmalla kuin kaupasta, jossa välistä ottajia on valmistuksesta lähtien yli 10 tahoa.. siis etkö ymmärrä, että tehtaantilaisuudessa ei ole näitä välikäsiä!
        Osta vaan mistä haluat! Kalliimmalla!!
        Itse ostin koko setin ja kyllä kaikki oli totta mitä minulle sanottiin vaikka aluksi epäröin... uskomaton tunne nukkua luxus-villojen välissä..
        Olen paljon iloisempi ja virkeempi kuin vuosikausiin!! Enkä todellakaan ole mikään myyjä vaan ASIAKAS!! ( minulla on myös reuma, johon auttanut paljon!!)

        minulla on kyseiset vuodevaatteet ja en ole parempia kokeillut.ei ole kylmä talvella eikä kesällä kuuma kun näissä nukkuu.unen laatu on huomattavasti parantunut ainakin minulla ja useilla tuttavillani ketkä on nämä ostaneet


      • unijukka
        ukuli kirjoitti:

        minulla on kyseiset vuodevaatteet ja en ole parempia kokeillut.ei ole kylmä talvella eikä kesällä kuuma kun näissä nukkuu.unen laatu on huomattavasti parantunut ainakin minulla ja useilla tuttavillani ketkä on nämä ostaneet

        Eipä ole kukaan kysynyt neuvojani, mutta annan ne pyytämättä. Kun peittosi "lätistyy", saat sen uudenveroiseksi, pehmeäksi ja puhtaaksi lemmikkieläimen harjaukseen tarkoitetulla piikkissä harjalla. Se harja, jossa on ohuet metallipiikit. Likainen karva lähtee ja peitot ovat kuin uudet, pehmeät ja tuuheat. Homma käy helposti, kuun riittävän usein "tyhjennät" harjan. Puistele sitten irtokarvat täkistä pois ja voi kun uni taas maistuu. Ovathan peitot ostaessa kalliit, mutta kestävät kyllä melkein ihmisiän. Lanoliinia voi lisätä myös ja etikkakäsittelystä hangesta ja tuuletuksesta tykkäävät. kastuminenkaan ei haitta. Auringonvalosta eivät pidä. Ihanat peitot, kannattaa sijoittaa..


      • olla
        unijukka kirjoitti:

        Eipä ole kukaan kysynyt neuvojani, mutta annan ne pyytämättä. Kun peittosi "lätistyy", saat sen uudenveroiseksi, pehmeäksi ja puhtaaksi lemmikkieläimen harjaukseen tarkoitetulla piikkissä harjalla. Se harja, jossa on ohuet metallipiikit. Likainen karva lähtee ja peitot ovat kuin uudet, pehmeät ja tuuheat. Homma käy helposti, kuun riittävän usein "tyhjennät" harjan. Puistele sitten irtokarvat täkistä pois ja voi kun uni taas maistuu. Ovathan peitot ostaessa kalliit, mutta kestävät kyllä melkein ihmisiän. Lanoliinia voi lisätä myös ja etikkakäsittelystä hangesta ja tuuletuksesta tykkäävät. kastuminenkaan ei haitta. Auringonvalosta eivät pidä. Ihanat peitot, kannattaa sijoittaa..

        myyntimiesten puheita :D


      • mahtavaa
        ukuli kirjoitti:

        minulla on kyseiset vuodevaatteet ja en ole parempia kokeillut.ei ole kylmä talvella eikä kesällä kuuma kun näissä nukkuu.unen laatu on huomattavasti parantunut ainakin minulla ja useilla tuttavillani ketkä on nämä ostaneet

        Kyllä varmasti on aivan jees, mutta meillä on nukuttu veneessä jo vuosia aidosta lampaanvillalangasta kudotun peitteen alla ja tyynyliinan päällä. On mahtavaa!


      • kamalaa...
        mahtavaa kirjoitti:

        Kyllä varmasti on aivan jees, mutta meillä on nukuttu veneessä jo vuosia aidosta lampaanvillalangasta kudotun peitteen alla ja tyynyliinan päällä. On mahtavaa!

        ottekonä joutunu veneeseen nukkumaan? Kovin on pieni sänky, jos nukutte tyynyliinan päällä.
        Tai sitten on se tyynyliina todella iso....
        Kannattais varmaan vaikka myydä ne petivaatteet ja vuokrata asunto.


      • Jepu,
        Nimetön kirjoitti:

        Ei todellakaan ole postimyynnistä kyse!
        Kuluttaja-asiamies on monessa paikassa ensin käsittänyt tämän saman asian, että kyseessä olisi postimyynti. Aina sama muutos ymmärryksessä, kun ovat saaneet tiedon mistä on kysymys. Tässä valmistetaan räätälöidysti asiakkaille tuotteet. Tuotteet ovat maailman parasta villa-laatua ja ehdottomasti suosittelen kaikille ihmisille. Parasta unta ikinä!!!
        Kaikki kehuneet joilta olen kuullut!! Kaikki!!

        maj ääs....

        Käykää ihmiset syömässä (sikäli kuin tavaraa riittää), mutta älkää panko senttiäkään likoon tähän vitsiin!


      • Anonyymi
        ukuli kirjoitti:

        minulla on kyseiset vuodevaatteet ja en ole parempia kokeillut.ei ole kylmä talvella eikä kesällä kuuma kun näissä nukkuu.unen laatu on huomattavasti parantunut ainakin minulla ja useilla tuttavillani ketkä on nämä ostaneet

        Itellä on ko.firman peitto,ei ihanampaa ole!!


    • En varmaan mene

      Päivällisen jälkeen tutustuminen Riedeckin uutuuteen. Mikähän tuo mahtaisi olla?
      Pitää olla tarkkana mitä rupee pakko-ostamaan.
      On jotain mätää, kun tarjotaan monelle ilmaisia päivällisiä. Se luultavasti velvoittaa johonkin. Päivällisen hinta otetaan pois mahdollisesta ostoksen hinnassa. Kauppa on se joka kannattaa.

      ps. Lisäksi luvattiin vaimolle kaulaketju ja miehelle kello.

      • kutsun saanut

        Kieltämättä kuulostaa liian makeilulta joidenkin viestit. Voisiko joku illalliskutsuilla käynyt kertoa mitä siellä käytännössä tapahtui? Tarvitsiko käyttää rahaa ollenkaan jos ei halunnut?


      • Totuuden torvi
        kutsun saanut kirjoitti:

        Kieltämättä kuulostaa liian makeilulta joidenkin viestit. Voisiko joku illalliskutsuilla käynyt kertoa mitä siellä käytännössä tapahtui? Tarvitsiko käyttää rahaa ollenkaan jos ei halunnut?

        Ei siellä kutsuilla pakko ole mitään ollut ostaa, enkä kyllä mitään tuhannen eron petivaatteita ostaisikaan. Minulla on hyvin herkkä iho ja olen koko 40 vuotisen elämäni ajan inhonnut karkeita materiaaleja. tilaisuudessa pääsin kokeilemaan kashmir-villaisia tuotteita ja odotin jotain ihanan pehmeää... KAAMEAA SANTAPAPERIA! Ihan kuin joku norjalainen villapaita! (omistan sellaisen). Netistä koko firmasta ei löydy suomalaisia sivuja lukuunottamatta mitään (sivut ovat usealla kielellä). Hauska juttu muuten että illalliskutsussa firma on muka perustettu 1920, mutta saksankielisillä nettisivuilla kerrotaan sen toimineen "jo" 40 vuotta ,ja kaikki puhelinnumerot ulkomaansivuillakin ovat suoraan riedeckin suomennumeroon varustettuna tuolla 358 alkuliitteellä..? Niin ja se lahja: Muovinen patterirannekello miehille ja ohkaista ohkaisempi "hopea"riipus naisille. P.S. Itävaltalaisessa nettihuutokaupassa myytiin sellaista tuplaleveää 190x200 riedeck villapeitettä osta heti hintaan 10,50 €... postikulut suomeen 20 €. Oli ihan sama peitto kuvassa jota edustaja kauppasi monikymmenkertaisella hinnalla!!!! Että semmosta p****a koko systeemi.


      • arvokasta
        kutsun saanut kirjoitti:

        Kieltämättä kuulostaa liian makeilulta joidenkin viestit. Voisiko joku illalliskutsuilla käynyt kertoa mitä siellä käytännössä tapahtui? Tarvitsiko käyttää rahaa ollenkaan jos ei halunnut?

        Eli kävin just sellaisilla kutsuilla. Lohikeitto oli ruokana joka loppu kesken ja sitte tutustuttiin vaatteisiin. Onhan ne varmasti hyviä tuoetteita et ei niitä tartte pohtia mut, sitte ne hinnat aivan pilvissä. Tyyny 199
        miettikää sitä. Jos oikeesti on rahaa ni kannattaa mennä ostaa ne kutsuilta. Jos ei oo rahaa ni ei kannata mennä etes syömään sitä niin sanottua päivällistä.


      • fryhdryrh
        arvokasta kirjoitti:

        Eli kävin just sellaisilla kutsuilla. Lohikeitto oli ruokana joka loppu kesken ja sitte tutustuttiin vaatteisiin. Onhan ne varmasti hyviä tuoetteita et ei niitä tartte pohtia mut, sitte ne hinnat aivan pilvissä. Tyyny 199
        miettikää sitä. Jos oikeesti on rahaa ni kannattaa mennä ostaa ne kutsuilta. Jos ei oo rahaa ni ei kannata mennä etes syömään sitä niin sanottua päivällistä.

        joskus tuli käytyä illallisella., ihan hyvä lohi-peruna laatikko. tyynyt tuli tilattua vaikka oli kalliit, mutta ei ole rahasta kiinni. ja hyviä ne tyynyt kyllä on, ei siinä mitään.
        eikä kukaan tietysti pakota ostamaan mitään illallisella, ei ollut edes minkäänlaista painostus ilmapiiriä.


      • Lapanen72
        arvokasta kirjoitti:

        Eli kävin just sellaisilla kutsuilla. Lohikeitto oli ruokana joka loppu kesken ja sitte tutustuttiin vaatteisiin. Onhan ne varmasti hyviä tuoetteita et ei niitä tartte pohtia mut, sitte ne hinnat aivan pilvissä. Tyyny 199
        miettikää sitä. Jos oikeesti on rahaa ni kannattaa mennä ostaa ne kutsuilta. Jos ei oo rahaa ni ei kannata mennä etes syömään sitä niin sanottua päivällistä.

        Kyllä se villatyyny sen 199€ maksoi.
        Itse ostin aikoinaan n. kaksi kertaa vuodessa parin kympin muototyynyn. Piti muotonsa muutaman kuukauden. Sitten olin Riedeckin tilaisuudessa, ja päätin panostaa kyseiseen villatyynyyn. Tämä tapahtui 2008. Nyt eletään vuotta 2018, ja tuo villatyyny on edelleen käytössä. Pientä kulumaa näkyy, mutta täydellisesti ajaa asiansa edelleen!!
        Takuu oli 10-vuotta, enkä ole katunut päivääkään!!
        Niin se vain Riedeckin "huijausfirma" säästi monen vuoden tyynyostoksilta!!
        Ps. Jälkeenpäin ostettiin toinen samanlainen tyyny ja myös tuhannen euton villainen petauspatja. Erittäin laadukkaita, ja hyvän unen niissä sai.
        Avioeron yhteydessä ei mulle jäänyt, kuin tuo oma tyyny.


      • Lapanen72 kirjoitti:

        Kyllä se villatyyny sen 199€ maksoi.
        Itse ostin aikoinaan n. kaksi kertaa vuodessa parin kympin muototyynyn. Piti muotonsa muutaman kuukauden. Sitten olin Riedeckin tilaisuudessa, ja päätin panostaa kyseiseen villatyynyyn. Tämä tapahtui 2008. Nyt eletään vuotta 2018, ja tuo villatyyny on edelleen käytössä. Pientä kulumaa näkyy, mutta täydellisesti ajaa asiansa edelleen!!
        Takuu oli 10-vuotta, enkä ole katunut päivääkään!!
        Niin se vain Riedeckin "huijausfirma" säästi monen vuoden tyynyostoksilta!!
        Ps. Jälkeenpäin ostettiin toinen samanlainen tyyny ja myös tuhannen euton villainen petauspatja. Erittäin laadukkaita, ja hyvän unen niissä sai.
        Avioeron yhteydessä ei mulle jäänyt, kuin tuo oma tyyny.

        Onko antaa webbilinkkiä josta näkisi kuvauksen ko. tuotteesta?

        Ja olisiko samanlainen kuin verkkokaupoillakin, josta näkisi ihmisten analyysejä tuotteesta?

        En väitä ketään huijariksi (siis nyt tässä yhteydessä) mutta olisi hyvä nähdä kommentteja tuotteesta, muidenkin kuin nimimerkin kommentteja.

        > ja myös tuhannen euton villainen petauspatja

        Nimimerkillä ei varmastikaan ole pulaa pikkurahasta jos on laittaa tonni tuollaiseen. Onneksi olkoon! Olisi tosiaan hyvä saada jotain webbilinkkejä näistä tuotteista! Ja mieluummin tänne suoraan, ei jaksa alkaa haastatella herra Googlea turhan syvällisesti.

        Nimimerkin kuvaamat tuotteiden ominaisuudet kuulostat huikeilta. Ja varsinkin kun on opetettu "jos jokin kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, niin ...". Nimimerkki tietänee lauseen loppuosan?

        Poijjaat!


    • jurassick

      Koska kyseessä ei ole verkostomarkkinointiyritys, saa sitä ja sen toimintaa näköjään mainostaa avoimesti.
      Jos kirjoittaisin vastaavanlaisen kehuketjun omasta yhtiöstäni joka ON verkostomarkkinointiyritys, lähtisi keskustelu pois kuin kuppa Töölöstä.

      • Nacht schätzen???

        Koko homma yksi iso puhallus ja hyväuskoisten ryöstö! Kehujat ovat omaa väkeä, kauppiaita ja tyhmiä asiakkaita! IP-osotteiden mukaan moni kehuja on eri nimimerkillä on samahenkilö! NYT VALOT PÄÄLLE IHMISET!!!


      • Suku Puu
        Nacht schätzen??? kirjoitti:

        Koko homma yksi iso puhallus ja hyväuskoisten ryöstö! Kehujat ovat omaa väkeä, kauppiaita ja tyhmiä asiakkaita! IP-osotteiden mukaan moni kehuja on eri nimimerkillä on samahenkilö! NYT VALOT PÄÄLLE IHMISET!!!

        Tunnen sen omistajan vaimon pikku veljen tyttöystävän aidin iso isä.


      • huiput(us)
        Nacht schätzen??? kirjoitti:

        Koko homma yksi iso puhallus ja hyväuskoisten ryöstö! Kehujat ovat omaa väkeä, kauppiaita ja tyhmiä asiakkaita! IP-osotteiden mukaan moni kehuja on eri nimimerkillä on samahenkilö! NYT VALOT PÄÄLLE IHMISET!!!

        Kävin vaimoni kanssa "illallsikutsuilla" ja itse kutsussa ei sanottu tilaisuuden olevan pakko-ostotilaisuus, jossa myyjä yrittää saada asiakkaan allekirjoittaman tilausvahvistuksen.
        Kokonaisuudessaan homma oli ihan hauska, koska päätimme vaimoni kanssa mennä "treffeille" sinne tilaisuuteen. No ei siitnä tilaisuudessa romantiikkaa ollut, vaikka myyjä kehui vällyjään soveltuvaksi etenkin alastomana käytettäessä.. -pikkutuhma täti.. (ihme-pervo)
        Ruokana oli possunpihvi.
        Tuotteet vaikuttivat ihan hyviltä, mutta yhtään kauppaa ei syntynyt sinä iltana.
        Kamat olivat hinnoiteltu niin törkeän sikakalliiksi, ettei sellasia päätöksiä helposti tehdä pihvikahvien siivittämänä. Varsinkin kun kaikki (uusi) informaatio, joka pitäisi uskoa, tulee ventovieraan ihmisen suusta ja jotta "halvemmat hinnat" tulisi voimaan, olisi ostopäätös tehtävä heti. Epäilyttävää oli myös se, että tuotteella on kymmenen vuoden takuu, mutta niitä ei toimiteta muuten, kuin pihvikahvimyyjän kautta. Kyseessä on ohittamaton tarjous. Hintoja ei voi vertailla mihinkään, mutta onneksi myyjä tekee sen puolestasi, lukemalla jonkun (tekaistun) ilmotuksen aikakausilehdestään. Patjan ovh-hinta oli jotain 1200 euroa ja nyt myyntitilaisuudessa sen sai pilkkahintaan, 1000€. Minua huvitti ale-hinnat, koska ei ole mitään muuta "hinnastoa" ja tuotteita ei saa mistään muualta, mihinkään muuhun hintaan. Myyjä piti tuotteitaan arvokkaina ja edullisina. Jopa kannattavana sijoituskohteena.. Villasta hän sanoi, että se todennäköisesti loppuu maailmasta ja näiden tuotteiden hintojen eksponentiaalisesta kehittymisestä pilviin, ei edes uskaltanut arvailla.. =)
        Muutoin myyntipuheet oli normaalia bla bla tasoa. Vertasi tuotteittensa hintoja kaikkeen vielä kalliimpaan.. MITÄ SITTEN!?
        Mulla oli sattumalta taskussa kuusisataa mukana, mutta mielessä ei käynyt edes piipahtamassa, että olisin niitä riedeckiin törsännyt.
        Myyjä tarjosi avoimesti yhtiön omarahoitteista korotonta osamaksuvaihtoehtoa, 2-3 erässä.
        Kaksi patjaa ja kahdet villavällyt oli pyöreästi 3500-4000 euroa.
        Tuotteissa ei loppujen lopuksi ollut itsessään mitään erikoista. On varmasti hyviä juu, ja se mikä niistä tekee poikkeuksellisia ja erikoisia täällä härmässä on se, ettei villatuotteet tuossa formaatissa ole yleisiä täällä. Jokainen tietysti tekee valintansa itse ja siihen ko. tuotteiden myynti perustuukin.


      • Vihdoinkin lepoa
        huiput(us) kirjoitti:

        Kävin vaimoni kanssa "illallsikutsuilla" ja itse kutsussa ei sanottu tilaisuuden olevan pakko-ostotilaisuus, jossa myyjä yrittää saada asiakkaan allekirjoittaman tilausvahvistuksen.
        Kokonaisuudessaan homma oli ihan hauska, koska päätimme vaimoni kanssa mennä "treffeille" sinne tilaisuuteen. No ei siitnä tilaisuudessa romantiikkaa ollut, vaikka myyjä kehui vällyjään soveltuvaksi etenkin alastomana käytettäessä.. -pikkutuhma täti.. (ihme-pervo)
        Ruokana oli possunpihvi.
        Tuotteet vaikuttivat ihan hyviltä, mutta yhtään kauppaa ei syntynyt sinä iltana.
        Kamat olivat hinnoiteltu niin törkeän sikakalliiksi, ettei sellasia päätöksiä helposti tehdä pihvikahvien siivittämänä. Varsinkin kun kaikki (uusi) informaatio, joka pitäisi uskoa, tulee ventovieraan ihmisen suusta ja jotta "halvemmat hinnat" tulisi voimaan, olisi ostopäätös tehtävä heti. Epäilyttävää oli myös se, että tuotteella on kymmenen vuoden takuu, mutta niitä ei toimiteta muuten, kuin pihvikahvimyyjän kautta. Kyseessä on ohittamaton tarjous. Hintoja ei voi vertailla mihinkään, mutta onneksi myyjä tekee sen puolestasi, lukemalla jonkun (tekaistun) ilmotuksen aikakausilehdestään. Patjan ovh-hinta oli jotain 1200 euroa ja nyt myyntitilaisuudessa sen sai pilkkahintaan, 1000€. Minua huvitti ale-hinnat, koska ei ole mitään muuta "hinnastoa" ja tuotteita ei saa mistään muualta, mihinkään muuhun hintaan. Myyjä piti tuotteitaan arvokkaina ja edullisina. Jopa kannattavana sijoituskohteena.. Villasta hän sanoi, että se todennäköisesti loppuu maailmasta ja näiden tuotteiden hintojen eksponentiaalisesta kehittymisestä pilviin, ei edes uskaltanut arvailla.. =)
        Muutoin myyntipuheet oli normaalia bla bla tasoa. Vertasi tuotteittensa hintoja kaikkeen vielä kalliimpaan.. MITÄ SITTEN!?
        Mulla oli sattumalta taskussa kuusisataa mukana, mutta mielessä ei käynyt edes piipahtamassa, että olisin niitä riedeckiin törsännyt.
        Myyjä tarjosi avoimesti yhtiön omarahoitteista korotonta osamaksuvaihtoehtoa, 2-3 erässä.
        Kaksi patjaa ja kahdet villavällyt oli pyöreästi 3500-4000 euroa.
        Tuotteissa ei loppujen lopuksi ollut itsessään mitään erikoista. On varmasti hyviä juu, ja se mikä niistä tekee poikkeuksellisia ja erikoisia täällä härmässä on se, ettei villatuotteet tuossa formaatissa ole yleisiä täällä. Jokainen tietysti tekee valintansa itse ja siihen ko. tuotteiden myynti perustuukin.

        Sain lainaksi patjan lanneselän kipuja lievittäkseni ja olen olen todella tyytyväinen. Näin hyvin en ole nukkunut vuosiin. Tosin hintatason kuultuani en varmaan enää nuku...
        Kuitenkin lyhyt kokemukseni on ollut unelmaa.


      • Hyvät unet
        Vihdoinkin lepoa kirjoitti:

        Sain lainaksi patjan lanneselän kipuja lievittäkseni ja olen olen todella tyytyväinen. Näin hyvin en ole nukkunut vuosiin. Tosin hintatason kuultuani en varmaan enää nuku...
        Kuitenkin lyhyt kokemukseni on ollut unelmaa.

        Meillä on käytössä villapeitot, tyynyt ja petauspatjat enkä pois antaisi. Tyyny on aivan ihana. Se rentouttaa niskaa ja on sopivan kokoinen 40x80. Peitto on painava mutta ehkä juuri siksi yöuni on rauhallista. Ei tule haettua iltaisin hyvää asentoa vaan niille sijoilleen nukahtaa.


      • lakanako
        Hyvät unet kirjoitti:

        Meillä on käytössä villapeitot, tyynyt ja petauspatjat enkä pois antaisi. Tyyny on aivan ihana. Se rentouttaa niskaa ja on sopivan kokoinen 40x80. Peitto on painava mutta ehkä juuri siksi yöuni on rauhallista. Ei tule haettua iltaisin hyvää asentoa vaan niille sijoilleen nukahtaa.

        on aivan loistava, täytin oman pussilakanani märällä hiekalla ja asensin lisäksi kostutusjärjestelmän, joka pitää koko ajan 275 kiloisen peittoni kosteana, eikä ole tarvinnut kolmeen vuoteen nousta sängystä.
        Betonilaatta (60x60cm) pitää takaraivon tasaisena, eikä tukka pääse kasvamaan niskasta liian pitkäksi.


      • TENERIFA
        huiput(us) kirjoitti:

        Kävin vaimoni kanssa "illallsikutsuilla" ja itse kutsussa ei sanottu tilaisuuden olevan pakko-ostotilaisuus, jossa myyjä yrittää saada asiakkaan allekirjoittaman tilausvahvistuksen.
        Kokonaisuudessaan homma oli ihan hauska, koska päätimme vaimoni kanssa mennä "treffeille" sinne tilaisuuteen. No ei siitnä tilaisuudessa romantiikkaa ollut, vaikka myyjä kehui vällyjään soveltuvaksi etenkin alastomana käytettäessä.. -pikkutuhma täti.. (ihme-pervo)
        Ruokana oli possunpihvi.
        Tuotteet vaikuttivat ihan hyviltä, mutta yhtään kauppaa ei syntynyt sinä iltana.
        Kamat olivat hinnoiteltu niin törkeän sikakalliiksi, ettei sellasia päätöksiä helposti tehdä pihvikahvien siivittämänä. Varsinkin kun kaikki (uusi) informaatio, joka pitäisi uskoa, tulee ventovieraan ihmisen suusta ja jotta "halvemmat hinnat" tulisi voimaan, olisi ostopäätös tehtävä heti. Epäilyttävää oli myös se, että tuotteella on kymmenen vuoden takuu, mutta niitä ei toimiteta muuten, kuin pihvikahvimyyjän kautta. Kyseessä on ohittamaton tarjous. Hintoja ei voi vertailla mihinkään, mutta onneksi myyjä tekee sen puolestasi, lukemalla jonkun (tekaistun) ilmotuksen aikakausilehdestään. Patjan ovh-hinta oli jotain 1200 euroa ja nyt myyntitilaisuudessa sen sai pilkkahintaan, 1000€. Minua huvitti ale-hinnat, koska ei ole mitään muuta "hinnastoa" ja tuotteita ei saa mistään muualta, mihinkään muuhun hintaan. Myyjä piti tuotteitaan arvokkaina ja edullisina. Jopa kannattavana sijoituskohteena.. Villasta hän sanoi, että se todennäköisesti loppuu maailmasta ja näiden tuotteiden hintojen eksponentiaalisesta kehittymisestä pilviin, ei edes uskaltanut arvailla.. =)
        Muutoin myyntipuheet oli normaalia bla bla tasoa. Vertasi tuotteittensa hintoja kaikkeen vielä kalliimpaan.. MITÄ SITTEN!?
        Mulla oli sattumalta taskussa kuusisataa mukana, mutta mielessä ei käynyt edes piipahtamassa, että olisin niitä riedeckiin törsännyt.
        Myyjä tarjosi avoimesti yhtiön omarahoitteista korotonta osamaksuvaihtoehtoa, 2-3 erässä.
        Kaksi patjaa ja kahdet villavällyt oli pyöreästi 3500-4000 euroa.
        Tuotteissa ei loppujen lopuksi ollut itsessään mitään erikoista. On varmasti hyviä juu, ja se mikä niistä tekee poikkeuksellisia ja erikoisia täällä härmässä on se, ettei villatuotteet tuossa formaatissa ole yleisiä täällä. Jokainen tietysti tekee valintansa itse ja siihen ko. tuotteiden myynti perustuukin.

        Kävin Tenerifalla vastaavassa esittelyssä tosin fima oli eri.Suomi matkat oli retken merkeissää
        vetämässä oheista esittelyä. Siellä oli myös lounas porsaan lihaa ryppyperunoita ym ja myös viiniä
        ja ,tuoremehua se tarjoilusta. Esittely kesti 1 tunnin . Tuotteen tuntuivat ihanilta , esim 2 patjaa 2 petauspatjaa 2 tyynyä 2760,00 lahjakasi päiväpeitto 240x210cm joka oli villaa toinenpuoli ja puuvilla toinenpuoli 2 koristetyynyt samanlainen kuin päiväpeitto. Samaan hintaan ovelle tuotuna .OLIKO PAHAT HINNAT? SUOMEN HINTOIHIN VERRATTUNA !!!!!


      • TENERIFA
        TENERIFA kirjoitti:

        Kävin Tenerifalla vastaavassa esittelyssä tosin fima oli eri.Suomi matkat oli retken merkeissää
        vetämässä oheista esittelyä. Siellä oli myös lounas porsaan lihaa ryppyperunoita ym ja myös viiniä
        ja ,tuoremehua se tarjoilusta. Esittely kesti 1 tunnin . Tuotteen tuntuivat ihanilta , esim 2 patjaa 2 petauspatjaa 2 tyynyä 2760,00 lahjakasi päiväpeitto 240x210cm joka oli villaa toinenpuoli ja puuvilla toinenpuoli 2 koristetyynyt samanlainen kuin päiväpeitto. Samaan hintaan ovelle tuotuna .OLIKO PAHAT HINNAT? SUOMEN HINTOIHIN VERRATTUNA !!!!!

        TENERIFAN HINNASTA PUUTTUI VIELÄ 2 KPL TÄKKIÄ SIIS VILLAA MOLEMMINPUOLIN VILLAA
        SIIS YHTEENSÄÖ 2760,00


      • hakala87342
        TENERIFA kirjoitti:

        TENERIFAN HINNASTA PUUTTUI VIELÄ 2 KPL TÄKKIÄ SIIS VILLAA MOLEMMINPUOLIN VILLAA
        SIIS YHTEENSÄÖ 2760,00

        ois myynnis yks riedeckin kasmir villainen 140x200cm peitto sekä 80x40cm tyyny. Molemmat käyttämättömiä ja vielä paketissa. [email protected]


      • matkailu avartaa
        TENERIFA kirjoitti:

        TENERIFAN HINNASTA PUUTTUI VIELÄ 2 KPL TÄKKIÄ SIIS VILLAA MOLEMMINPUOLIN VILLAA
        SIIS YHTEENSÄÖ 2760,00

        Hei!
        Kävin Teneriffan matkailemassa ja 2 x vuodevaate-setti patjoineen, sekä päiväpeitteineen tuli sieltä hankittua. Kotiin tuotuna oli koko pompsin hinta 2000€.
        Teneriffalla toimii useampiakin villaisia vuodevaatteita myyvä yritys ja kilpailu asiakkaista varmastikin aika kovaa
        Tuotteita kannattaa vertailla ja hintoja kilpailuttaa, mutta jos vertaa Riedeckin hintoihin, niin puolet halvemmalla saa.
        Omat vuodevaatteeni ovat 85% merinoa ja 15% kaschmir-villaa ja mielestäni aivan loistavan laatuiset ja Saksassa valmistettu niinkuin esim. Riedeckin.
        Tuotteissa 10 vuoden takuu ja ovat saaneet Woolmark-merkin.
        Ennen ostopäätöstä kannattaa nettiä tutkailla esim. minkä turvan Woolmark villatuotteiden ostajalle antaa.


      • Samaa mielipuolta,
        Suku Puu kirjoitti:

        Tunnen sen omistajan vaimon pikku veljen tyttöystävän aidin iso isä.

        Isohan se on, se isä, ja tiedänkin tyypin ihan maultaan ja senhän serkun kaiman messiaan isämme herran naiman sellikaverin täkkihän se vasta on tätä teräsvillaa, joka hyvinkin pitkän ja syvän unen antaa, jos vain firman taustoja vähän kärkkäämmin kyselet. Siispä sijoittakaa, lampahat!

        Isoja kirjaimia ja huutomerkkejä vielä kun hyvin jaksaa kylvää, niin markkinointiviesti on tollon silmään ihka timangi.

        Peitteen tupsuthan on sitten aitoa juutalaista kulmakarvaa, niin kuin perheyrityksen kunniakkaisiin perinteisiin kuuluu.


      • Samma här,
        lakanako kirjoitti:

        on aivan loistava, täytin oman pussilakanani märällä hiekalla ja asensin lisäksi kostutusjärjestelmän, joka pitää koko ajan 275 kiloisen peittoni kosteana, eikä ole tarvinnut kolmeen vuoteen nousta sängystä.
        Betonilaatta (60x60cm) pitää takaraivon tasaisena, eikä tukka pääse kasvamaan niskasta liian pitkäksi.

        men gamma där...


      • juuhjuujuuj
        Samaa mielipuolta, kirjoitti:

        Isohan se on, se isä, ja tiedänkin tyypin ihan maultaan ja senhän serkun kaiman messiaan isämme herran naiman sellikaverin täkkihän se vasta on tätä teräsvillaa, joka hyvinkin pitkän ja syvän unen antaa, jos vain firman taustoja vähän kärkkäämmin kyselet. Siispä sijoittakaa, lampahat!

        Isoja kirjaimia ja huutomerkkejä vielä kun hyvin jaksaa kylvää, niin markkinointiviesti on tollon silmään ihka timangi.

        Peitteen tupsuthan on sitten aitoa juutalaista kulmakarvaa, niin kuin perheyrityksen kunniakkaisiin perinteisiin kuuluu.

        kuulin huhua että ne on tehty nuorten juutalaistyttöjen tupsuista


    • mara7

      Hui hai. Niin monta mielipidettä tuntuu olevan kuin on ihmisiä. Kumma kyllä ne jotka ovat tuotteet ostaneet tuntuvat tyytyväisiltä. miksiköhän? Taitaa olla persaukisten ja kateellisten puhetta haukkumiset. On niin helppo olla negatiivinen ja haukkua tietämättä asiasta sen kummemmin.

    • sarituuli4

      olin Rideckin kutsuilla. Tuotteet olivat mahtavia mutta minulle liian kalliita. Netistä niitä sai yli puolet halvemmalla.

    • riedick

      Käytiin kutsuilla eilen white ladyssä. Ruoan takia ei kannata mennä, surkea tarjoilu. Tuotteista ei voinut muodostaa käsitystä kun myytnitykki painoi päälle. Jotenkin koominen tilaisuus kun myyntitykin kaveri oli näköjään "asiakkaan" roolissa paikalla kyselemässä "hyviä" kysymyksiä. Tosi ammattitaidontonta. En uskaltaisi ostaa....

    • undu

      Ootte te epäluuloisia senki pihit kateelliset suomalaiset möllikät!
      Minä ostin ja aion nääs hyvin nukkua.T:Villassa vara parempi

    • joo o

      Ihan aluksi, kyseessä ei ole verkostomarkkinointi, firmalla on muutama edustaja jotka kiertävät ympäri suomea tilaisuuksia pitämässä ja leipäänsä tienaamassa. Yleisesti ottaen ihmiset jotka ovat tuotteet tilanneet, niistä tykkäävät (muutamia poikkeuksia lukuunottamatta). Tästä johtuen firmalla on AAA luottoluokitus jota ei kovin suurella osalla suomessa yrityksistä ole. Olkaa tuotteista mitä mieltä vaan mutta älkää mustamaalatko jos ette tiedä.

      • suomi on kallis

        Jos välttämättä haluaa tuhlata villaisiin vuodevaatteisiin ja ennen kaikkea jos niistä tykkää, niin kanariansaarilta niitä samoja saksalaisia tuotteita saa 40% halvemmalla.
        Siellä noita villavaate-esittelyretkiä järjestää monikin yritys.


      • Börje
        suomi on kallis kirjoitti:

        Jos välttämättä haluaa tuhlata villaisiin vuodevaatteisiin ja ennen kaikkea jos niistä tykkää, niin kanariansaarilta niitä samoja saksalaisia tuotteita saa 40% halvemmalla.
        Siellä noita villavaate-esittelyretkiä järjestää monikin yritys.

        Päinvastoin! Ne ovat 40% kalliimpia siellä kanariasaarilla! Saksalaisten tuotteita. Itse ollut ostamassa ja harmitteli. Kun Riedeckillä on parempia ja halvempia! Miten voit siis väittä asiat toisinpäin??


    • ManiVeska

      Kyllä ruja varmasti vielä tulee takaisin ja palauttaa kaikkien rahat. Varmasti saa vielä maitoa ja huonekaluja,.

    • selvänottaja

      OTTAKAA ASIOISTA SELVÄÄ!!!!!!

    • Myyn lasivillasta tehdyt petivaatteet sekä sarjan betoniraudoitettuja tyynyjä sopuhintaan 100.000 ONE! Maksu ainoastaan onecoineilla, tulevaisuuden maksu valuutalla!

      • kuponkiuutiset

        Mikä on kupongin voimassaoloaika?


    • kanarialtahalvemmalla

      "Päinvastoin! Ne ovat 40% kalliimpia siellä kanariasaarilla! Saksalaisten tuotteita. Itse ollut ostamassa ja harmitteli. Kun Riedeckillä on parempia ja halvempia! Miten voit siis väittä asiat toisinpäin?? " Kommentti on trolli. Älkää menkö halpaan. Riedeckin edustaja tai kauppias siellä huutelee... Netistä tai kanarialta halvemmalla!

    • Anonyymi

      "Myyn lasivillasta tehdyt petivaatteet sekä sarjan betoniraudoitettuja tyynyjä sopuhintaan 100.000 ONE! Maksu ainoastaan onecoineilla, tulevaisuuden maksu valuutalla!"

      Huhu kertoo että nämä olisivat onpassive tulevat läpimurtotuotteet! Lieneekö huhussa perää. Onko tietoa? Entä jos ei omista tulevaisuuden maksu valuuttaa onecoineja? Voiko maksaa jollakin muulla KYRPOvaluutalla?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3411
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      173
      1449
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1228
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1112
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      795
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      782
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      41
      739
    Aihe