Tavaroiden liikuttelu ajatuksen voimalla

Beeeebs

onko kukaan pystynyt tähän? tiedä sitten onko ylipäätään edes madollista...

35

7722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristallikuu

      Tähän on olemassa kolme vaihtoehtoa:
      1. Kyseisillä henkilöillä jotka tähän kykenevät on yliluonnollisia kykyjä.
      2. Kyseisillä henkilöillä on erikoisia sähköisiä ominaisuuksia (asiaa tieteellisesti tutkittu).
      3. Ei ole totta.

      • Noita-Nainen.

        Asia rupesi kiinnostamaan minua kohdan 2. kohdalta, eli "sahkoiset ominaisuudet".

        Mita tarkalleen tiedat aiheesta? Onko sinulla antaa hyvia www-linkkeja asiaan liittyen?


      • Kristallikuu
        Noita-Nainen. kirjoitti:

        Asia rupesi kiinnostamaan minua kohdan 2. kohdalta, eli "sahkoiset ominaisuudet".

        Mita tarkalleen tiedat aiheesta? Onko sinulla antaa hyvia www-linkkeja asiaan liittyen?

        Asiasta löysin tietoa kirjasta "Totta vai Tarua". En tiedä löytyykö netistä mitään asiasta.


      • metaskeema
        Kristallikuu kirjoitti:

        Asiasta löysin tietoa kirjasta "Totta vai Tarua". En tiedä löytyykö netistä mitään asiasta.

        Jossain vaiheessa ne jäivät. Ajatuksen voimalla voi kyllä saada aikaan vaikka mitä. Kannattaa perehtyä kognitiiviseen psykologiaan. Toinen mihin kannattaa perehtyä, on epistemologia. Itse olen niihin perehtynyt ja ajatteluni on tullut paljon voimakkaammaksi.


      • Kristallikuu

        Yksi juttu vielä: Olen huomannut että raivostuessani tavarat alkavat putoilla. Voi olla että viha vapauttaa jonkin sortin energiapurkauksen. Ehkä ne tavaranliikuttelijat osaavat luoda tuollaisen energiapurkauksen.


      • Taikauskoinen
        Kristallikuu kirjoitti:

        Yksi juttu vielä: Olen huomannut että raivostuessani tavarat alkavat putoilla. Voi olla että viha vapauttaa jonkin sortin energiapurkauksen. Ehkä ne tavaranliikuttelijat osaavat luoda tuollaisen energiapurkauksen.

        Kristallikuu osaisitko sä opettaa mulle taikoja kun
        Itsekin olet nostanut tavaroita vastaisitko mahdollisimman
        Nopeasti!:)


      • Taikauskoinen
        Kristallikuu kirjoitti:

        Yksi juttu vielä: Olen huomannut että raivostuessani tavarat alkavat putoilla. Voi olla että viha vapauttaa jonkin sortin energiapurkauksen. Ehkä ne tavaranliikuttelijat osaavat luoda tuollaisen energiapurkauksen.

        Kristallikuu jos kerrot minulle
        Loitsun niin kerro samalla että jos lausun loitsun
        Niin mitä siitä tapahtuu tapahtuuko esim. Tavaran
        Katoamista?


    • vaikuttamisesta

      Sitä voi testata itsekin hyvin yksinkertaisella koevälineistöllä.

      Laita kynttilä palamaan ja testaa, voitko vaikuttaa kynttilän liekkiin. Kynttilän liekki on kevyt ja ei paljon paina, eli jos kykenet siihen vaikuttamaan, niin onnistuu sinnikkäällä harjoituksella raskaampien esineiden siirtely. Täytyy kuitenkin muistaa, että kyse ei ole hirveistä ponnistuksista, vaan kaiken pitäisi sujua jollain tasolla yhtä helposti kuin hengittäminen. Tällöin ei myöskään rasitu näistä treeneistä.

      Kynttilän liekki on sopivan aineeton ja "helppo" objekti aluksi, tosin useimmille mahdoton, koska itseluottamus ei riitä. Kaikki materiankin tasolla on lopulta kiinni itseluottamuksesta ja siitä, että uskooko tapahtuman olevan mahdollinen.

      • Anonyymi

        Voiko jotkut kristallit auttaa?vastatkaa nopeaa jooko:)


    • Lady_Nocturna

      Ajatukset ja muu aivotyö perustuu sähköisiin impulsseihin. Atomitasolle pilkottuina olemme myös itse fyysisinä olentoina pelkkää eritavoin järjestäytynyttä energiaa ja sähkömagneettisia värähtelyjä.
      Tuon energian kohdistaminen kehon ulkopuolisiin kohteisiin on teoriassa mahdollista, joskaan ei olla vielä pystytty täydentävästi selittämään miten se tapahtuu.
      Joidenkin mielestä telekineettinen (ajatusten voimalla siirtelevä) ihminen kohdistaa omaa energiakenttäänsä (aura/astraali/eetteriruumis) tiettyyn esineeseen ja näin pystyy vaikuttamaan siihen ilman fyysistä kontaktia.
      Telekinesian omaavilla ihmisillä on poikkeuksetta myös muitakin parapsyykkisiä kykyjä.
      Myös useat poltergeist-ilmiöt kautta historian ovat todennäköisimmin tietämättään telekineettisten ihmisten aikaansaannosta.

      Tunnettuja telekineetikkoja ovat mm. Uri Geller ja Ingo Swann.

      • Beeeebs

        mikä tää poltergeist ilmiö on? onkse se että tavarat liikkuu itsestään?


      • beeeeebs

        hmm...voiko ihminen lisätä telekineettisiä ominaisuuksiaan esim natttimalla huumeita/mielialalä'ä'kkeitä?
        nehän vaikuttaa aivojen sähköimpulssien kulkuun...


      • Lady_Nocturna

      • mui mui
        beeeeebs kirjoitti:

        hmm...voiko ihminen lisätä telekineettisiä ominaisuuksiaan esim natttimalla huumeita/mielialalä'ä'kkeitä?
        nehän vaikuttaa aivojen sähköimpulssien kulkuun...

        empä suosittelis. meditaatio voi olla se juttu mikä vois auttaa keskittyy sun muuta..


      • beeeebs
        mui mui kirjoitti:

        empä suosittelis. meditaatio voi olla se juttu mikä vois auttaa keskittyy sun muuta..

        joo hyvä idea muuten mutta en jaksa keskittyä meditaatioon, aika päätä hajoittavaa toimintaa istua ristiasennossa ja yrittää tyhjentää mieltä tms....joskus harrastin sitä ja tuntui että menin aina vaan entistä enemmän sekaisin siitä...mutta joo...noi kaikki oudot materiaan liittyvät ilmiöt ovat jo menneet ohi, sain siitä "merkin" ja sen jälkeen niitä ei ole tapahtunut, ihan hyvä vaan että meni ohi , oli melkoisen ahdistavaa niiden tapahtuminen etenkin alkuvaiheessa kun ei ollut uskoa että ne oikeasti tapahtuivat, mutta joo ei ne olleet ainoat oudot jutut mitä minulle on tapahtunut viime aikoina, toinen juttu on noituus , esim työpaikalla toivoin että yksi työkaveri kuulisi musiikin jotenkin uskomattoman hienona , jotenkin tahdonvoimalla yritin saada sen tykkäämään siitä musiikista ja se onnistui, kävelin pois sen vierestä ja yhtäkkiä tyyppi sanoi innostuneena että ompas hyvää musaa :)
        sitä en tiedä miksi yllättäen on alkanut tapahtumaan tällaisia, kai psykedeelien (sienet, ayahuasca) vetämisellä saattaa olla osuutta asiaan, tiedä sitten...


    • pitkään taikonut

      Juu minä osaan liikuttaa rannekellon kokoisia esineitä. Harjoitteleminen on erittäin pitkä veteistä ja hankalaa mutta se onnistuu.

      Joku kysyi että auttaako huumeet tämän jutun tekemiseen niin voin sanoa että tietyt huumeet auttaa jotkut eivät. parhaiten tomii kannabis minun mielestä. Yleensä monissa magia jutuissa parhaiten tomii dxm isoilla annoksilla tällä saa hyviä yhteyksiä henkiin ja parantaa lucid dreamin mahdollisuutta ja astraali lennot helpottuu.

      Lisätietoa tavaroiden liikuttelemisesta eli telekinesita

      http://www.spiritonline.com/files/messages/17/17.html

      • beeebs

        itse olen huomannut kun polttaa kannabista niin tapahtuu kaikkia outoja juttuja...mutta nämä jutut ovat ihan out of control...


      • Pulsar

        Missään nimessä ei huumeita,ne voivat avata mutta saattaa aiheuttaa vakavia jälkitiloja,jätä ne,meditointi on parasta tehdä niin että hengittää rauhallisesti,sisään,ulos, mielikuva,se on se oikea,ja huvikseen ei kannata alkaa harjoittelee,varsinkaan jos haluaa jotain vahingoittaa,sillä se minkä lähetät,se palautuu,energia ei häviä,ja yleensä kannattaa aloittaa helpoilla tavalla,vaikka kortin arvauksella.
        *Tie on usein kivinen ja rankka,mutta luja tahto vie vaikka läpi harmaan kiven.*


      • Taikauskoinen

        Voiko joku opettaa minua taikomaan tavaroita
        Tai nostamaan tavaroita?


      • tai1
        Pulsar kirjoitti:

        Missään nimessä ei huumeita,ne voivat avata mutta saattaa aiheuttaa vakavia jälkitiloja,jätä ne,meditointi on parasta tehdä niin että hengittää rauhallisesti,sisään,ulos, mielikuva,se on se oikea,ja huvikseen ei kannata alkaa harjoittelee,varsinkaan jos haluaa jotain vahingoittaa,sillä se minkä lähetät,se palautuu,energia ei häviä,ja yleensä kannattaa aloittaa helpoilla tavalla,vaikka kortin arvauksella.
        *Tie on usein kivinen ja rankka,mutta luja tahto vie vaikka läpi harmaan kiven.*

        Kokeilin itse nostaa keltaista tekokukkaa...ei mennyt
        Sinneppäin mitä piti ajattelin sitä että uskon että
        Tämä kukka lentää mutta ei toiminut kai pitäisi
        Kokeilla sitä kauemmin?


    • mui mui

      sen olevan mahdollista ja pikkasen oma kohtaista kokemustakin on. pistän joskus sit videon pätkää ni pääse kaikki skeptikot huutelemaan :D Mut todellakin pienellä etsinnällä netistä löytää apua jos haluaa kokeilla mut se kyllä on aika yksin kertaista niin sanotusti on. vaatii vaan kärsivällisyyttä ja harjoitus harjoitus harjoitusta. mieli pitää vaan saaada uskomaan siihen. oma esimerkki tähän uskomiseen esim, että siihen pitää uskoo samalla tavalla kun uskot että sinulla on kädessä sormia.:D

    • Pulsar

      Oikea Taikuus on saada asioita tapahtumaan,oikea Taikuus myös rakentaa henkisesti vahvemmaksi,ja on turha harjoitella jos ei ole rakennuspohjaa(uskomusta johonkin),ja pelkällä kuvitelmalla ei vielä 'oikeata työtä'voi tehdä,Mielikuvan pitää olla 'Vahva',oikea 'ilmapiiri',Tahto vahva ja 'Uskomus',ja harjoittelulla kehittyy,mutta vie 'Vuosia',ja kiirehtiminen ei kannata,ei kannata itseänsä myöskään uuvuttaa,kuka jaksaa kirjaakaan lukea tunti tolkulla?,'kyvyt'ovat herkkiä lamaantumaan jos liian kauan tekee,valitettavasti,no lykkyä pyttyyn....
      *Alussa oli Ajatus*.

    • Nmn

      Kiinteiden esineiden liikuttelu vaatii sellaiset henkiset voimat, että tuskin montaa ihmistä siihen pystyy ja he ketkä pystyvät leimataan heti huijareiksi.. Viisaimmat pitävät taitonsa salassa..

      • waupa wau wau :D

        wau ... ;)


      • Valonlapsihaluanolla

    • 3+18

      Minun vehkeet liikkuu ajatuksen voimalla. Kasvaakin!

      • SB

        Mjaa. Minua ei suoraan sanoen kiinnosta esineiden siirtely vaan käytän energiani magiaan, josta on jotakin konkreettista hyötyä. Esineiden liikuttelusta en ole havainnut olevan muuta hyötyä kuin ihmisille näyttäminen. Se palvelee lähinnä omaa egoa.


      • zhonka
        SB kirjoitti:

        Mjaa. Minua ei suoraan sanoen kiinnosta esineiden siirtely vaan käytän energiani magiaan, josta on jotakin konkreettista hyötyä. Esineiden liikuttelusta en ole havainnut olevan muuta hyötyä kuin ihmisille näyttäminen. Se palvelee lähinnä omaa egoa.

        Ja minkälaista se magia on, mistä on sinulle konkreettista hyötyä?

        Esineiden siirtelystä voi olla konkreettista hyötyä. Mieti nyt jos on vaikka joku painava huonekalu tms joka pitää siirtää eikä omat voimat riitä. Toisaalta myös jos autosta loppuu bensa niin pystyy käyttämään omaa energiaa auton liikkeellä pitämiseksi. Silloin siitä on käytännön hyötyä. Ei sitä ole pakko muille näyttää ja kasvattaa egoa.


      • SB
        zhonka kirjoitti:

        Ja minkälaista se magia on, mistä on sinulle konkreettista hyötyä?

        Esineiden siirtelystä voi olla konkreettista hyötyä. Mieti nyt jos on vaikka joku painava huonekalu tms joka pitää siirtää eikä omat voimat riitä. Toisaalta myös jos autosta loppuu bensa niin pystyy käyttämään omaa energiaa auton liikkeellä pitämiseksi. Silloin siitä on käytännön hyötyä. Ei sitä ole pakko muille näyttää ja kasvattaa egoa.

        Minä en /todellakaan/ siirtele itse huonekaluja vaan annan minua voimakkaampien miespuolisten rakastajieni hoitaa sen. Enkä missään nimessä aja rämällä autolla! Jos pitää yksinkertaistaen sitten sanoa, niin mieluummin hankin magialla niitä rakastajia ja riittävästi pätäkkää kunnollisen auton ostamiseen. Heh.

        Vakavasti puhuen; jo pienen paperihyrrän pyörittäminen vaatii sellaisen voimanponnistuksen, että sen ajan ja energian olisi voinut käyttää paljon paremminkin.


    • Kokoomapiste

      Eihän ajatuksella ole voimaa mitään liikuttaa. Asioiden muuttaminen on mahdollista, jos pystyy liikuttamaan hallitusti "kokoomapistettään". Siihen tarvitaan intentiota (aikomusta), joka on yksi Carlos Castanedan julkistaman systeemin peruskäsitteistä. Taipumaton jatkettu aikomus yhdistettynä sisäiseen hiljaisuuteen saa aikaan ihmeitä.

      Castanedan opettajan Don Juanin mukaan ihminen voi liikuttaa itseänsä välillisesti aikomuksen avulla tässä maailmassa, edellyttäen, että "havaitsemisen raja" on ensin rikottu (Castanedan kirja: Tietoisuuden hehku).

      Havaitsemisen rajan rikkominen tarkoittaa kokoomapisteen liikuttamista siten, että se yhteenliittää toisen "emanaationauhan" kuin se, jota ihmiset yleensä käyttävät havaitsemiseen. Kun se tapahtuu, niin ihminen kokee toisen todellisen maailman, joka sijaitsee tietyssä kokoomapisteen sijainnissa.

      Ihminen voi sitten palata tähän maailmaan eri paikkaan, kuin josta lähti liikkeelle (edellyttäen tietysti, että omaa riittävästi henkilökohtaista voimaa ylipäätään palata takaisin elävänä tähän maailmaan). Havaitsemisen rajan rikkominen on kuitenkin hirvittävän vaikeaa. Don Juanille se ilmeisesti oli kuitenkin yhtä helppoa kuin kalsareiden vaihto.

      Don Juanin mukaan hänen linjansa tietäjä voi myös mennä vaikka Kuuhun, mutta ei tuoda sieltä kiviä mukanaan. Ja muinaiset Meksikon näkijät pystyivät hänen mukaansa menemään vaikka neulanpään kokoisesta reiästä, mutta eivät kuitenkaan vaikuttamaan tapahtumiin tuollaisen muutoksen jälkeen.

      Carlosin mukaan epäorgaanisten olentojen mukaan tavaroiden liikuttamisen tässä maailmassa oppii nopeammin, jos pystyy ensin liikuttamaan epäorgaanisia olentoja niiden omassa maailmassa. Carlos itse piti sitä kuitenkin itselleen mahdottomana tehtävänä, vaikka kävikin säännöllisesti epäorgaanisten olentojen maailmassa (Castanedan kirja: Unennäön taito).

      • Kuoleman uhmaaja

        Itsekin joskus luin kaikki Castanedan kirjat moneen kertaan, niitä oli varmaan 10 eri kirjaa. Ei niistä käteen paljoa jäänyt, kun on sen verran abstraktia ja puutteellista. Opit sisältää kuitenkin paljon sellaista mikä on myös muualla tullut vastaan, mutta paljon muutakin. Jos ne hommat on todellisia ylipäätään, ja kuinka paljon, niin ei niitä opi kirjasta lukemalla, eikä huumeita vetämällä. Kenestäkään ei myöskään kirjaa lukemalla tule "moitteetonta soturia." C-astanedan ympärille muodostui myöhemmin outo kultti joka kehitti spin-offina mm. tensegrity "maagiset liikkeet" juttuja yms. Mies itse kuoli sairaalassa vatsasyöpään, eikä lähtenyt pyörremyrskynä toiseen ulottuvuuteen... Häntä seuranneet naiset katosivat jonkin ajan jälkeen hänen kuoltuaan. Ainakin yhden ruumis oli löytynyt myöhemmin jostain aavikolta. Itse oli sinne mennyt varmaan jotain "maagista temppua" tekemään.

        Mahtavia kirjoja silti ja niissä on takuulla syvällistä tietoa, mutta takuulla niissä on vähän myös täyttä humpuukia. Se nimittäin kuuluisikin asiaan, olettaen että C eli kuten DJ opetti...


      • Kokoomapiste
        Kuoleman uhmaaja kirjoitti:

        Itsekin joskus luin kaikki Castanedan kirjat moneen kertaan, niitä oli varmaan 10 eri kirjaa. Ei niistä käteen paljoa jäänyt, kun on sen verran abstraktia ja puutteellista. Opit sisältää kuitenkin paljon sellaista mikä on myös muualla tullut vastaan, mutta paljon muutakin. Jos ne hommat on todellisia ylipäätään, ja kuinka paljon, niin ei niitä opi kirjasta lukemalla, eikä huumeita vetämällä. Kenestäkään ei myöskään kirjaa lukemalla tule "moitteetonta soturia." C-astanedan ympärille muodostui myöhemmin outo kultti joka kehitti spin-offina mm. tensegrity "maagiset liikkeet" juttuja yms. Mies itse kuoli sairaalassa vatsasyöpään, eikä lähtenyt pyörremyrskynä toiseen ulottuvuuteen... Häntä seuranneet naiset katosivat jonkin ajan jälkeen hänen kuoltuaan. Ainakin yhden ruumis oli löytynyt myöhemmin jostain aavikolta. Itse oli sinne mennyt varmaan jotain "maagista temppua" tekemään.

        Mahtavia kirjoja silti ja niissä on takuulla syvällistä tietoa, mutta takuulla niissä on vähän myös täyttä humpuukia. Se nimittäin kuuluisikin asiaan, olettaen että C eli kuten DJ opetti...

        Don Juan: "Ensimmäinen huomiosi ei halua luovuttaa kontrollia. Kokoomapisteen liikahduksen merkki on valon muutos. Päiväsaikaan valosta tulee hyvin tummaa ja yöllä pimeydestä tulee iltarusko." (Castanedan kirja: The Fire from Within, vapaa suomennos).

        Soturi pyrkii aina vaikuttamaan tekemisen voimaan muuttamalla sen ei-tekemiseksi. Järki on vain suojus, jota tarvitaan, jos ihminen ei ole ottanut käyttöönsä voiman toista kehää.

        Don Juan: "Onko tämä kaikki totta? Kysymykseen vastaaminen kyllä tai ei on tekemistä. Mutta, koska opettelet ei-tekemistä, minun täytyy kertoa sinulle, että sillä onko tämä totta vai ei, ei todellisuudessa ole merkitystä. Juuri tässä suhteessa soturi on edullisessa asemassa tavalliseen ihmiseen verrattuna." (Castanedan kirja: Journey to Ixtlan, vapaa suomennos).


      • Anonyymi

        Onko esim paperilla hyvä harjoitella?


    • Anonyymi

      Olen itse huomannut, että pienestä pitäen olen tykännyt leikkiä tuulen kanssa ja jotenkin huomasin että osaan kontrolloida tuulta esim, tein jonkun käsiliikkeen ja tuuli kuin vain voimistui. Teen edelleenkin harjoituksia:) Olen myös huomannut että kyseinen (taikavoima) toimii erityisesti kesällä?:)

    • Anonyymi

      Uri geller taivutteli lusikoita mielen voimalla.🎪

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe