Lauluvuorot

Aippa

Mitä mieltä kollegat olette ja mitä käytäntöä itse käytätte kun jaatte lauluvuorot.Monilla keikoilla tapahtuu näin että puolen yön jälkeen tulee lauluhaluisia asiakkaita ravintolaan jotka ovat kotona ´tankanneet´ K-Marketista tai Alkosta ostamnsa nesteet ja haluaisivat jonon ohi heti laulamaan. Oma kaytäntöni on ollut ja pysyy että jonon viimeiseksi. Ketään en suosi enkä sorra. Se on kaikille sama sääntö ikään, näköön, kokoon, siviilisäätyyn ,sukupuoleen ja sukulaisuuteen katsomatta.Mielestäni se on väärin niitä kohtaan jotka ovat saapuneet ajoissa ja ravintolan antimia ostaneet, jos heidät ohitetaan.Monilta olen saanut kiitosta siitä mutta myöskin haistattelua niiltä jotka eivät ehkä ole laulamaan ehtineet.

32

2005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hevoselle vaiva

      NIIN sitä pitää.
      On aivan oikein, että ne jotka ovat pitäneet ja pitävät ravintolaa yllä nauttien niiden antimista alkuillasta lähtien, ovat "etuoikeutetttuja kuin taas ne, jotka tulevat kotibaarikaapilta tai toisesta ravintolasta.
      HE joutavat jäämään jonon hännille.
      ON väärin niitä kohtaan, jotka ovat tulleet jo karaokeillan alusta kannattamaan ravintolaa...ja sitten heidät sysättäisiin jonon hännille...
      EI kuulu minunkaan periaatteisiini.
      ELI loppuillasta saapuneet ja jo valmiiksi melko "pöhönässä" olevat...laulavat jonon hännillä jos ehtivät...

      Tallinkin menttaliteettia en muuten ymmärrä.
      Suurin osa myöhemmin tulleista laulajista tuo eväänsä maista ja nauttii niitä käytävillä ja hyteissä.
      Heti karaoken alkamisesta paikalla olevat ja ravintolaa ylläpitävät saavat yleensä yhden biisin...
      aina kun uusi tulee mukaan niin keulille ja heti laulamaan...vaikka ei tuota sentin senttiä Tallinkille...!
      Minkälainen ajatusmaailma noilla virolaisilla oikein on bisneksen suhteeen?
      PERSEESTÄ sanon minä!
      "Juhannukseni alkoi NYT!" Luullakseni monella muullakin keikkatyöläisellä...
      "HEPONEN"

    • Juotaja täältä

      Ite katon aina jos tulee uusia laulajia, et laitan 2-5 (riippuu kuinka paljon on laulajia) vanhaa laulajaa ja sit uuden siihen väliin. Ku ei sekään oo uudelle laulajalle kivaa et jos on 20 laulajaa ja just alkanu uus kierros et se saa laulaa puolentoista tunnin päästä vasta ensimmäisen.

      • tyyli

        Itse käytän myöskin samaa tyyliä kuin edellinen. Myöhemmin tulleet laulajat eivät nimittäin valttämättä tule paikalle kotibaarikaapilta tai toisesta ravintolasta. Jotkut saattavat olla vaikka töissä niin myöhään että eivät aikaisemmin pääse paikalle. Syitä on varmasti monia.


      • Hevoselle vaiva
        tyyli kirjoitti:

        Itse käytän myöskin samaa tyyliä kuin edellinen. Myöhemmin tulleet laulajat eivät nimittäin valttämättä tule paikalle kotibaarikaapilta tai toisesta ravintolasta. Jotkut saattavat olla vaikka töissä niin myöhään että eivät aikaisemmin pääse paikalle. Syitä on varmasti monia.

        Minä kyllä tarkoitin vain juuri noita baarikkapeilta ja muista ravintoloista tulleita.
        Maalaisjärjen käyttö ei ole kiellettyä...
        Systeemi on Teillä hyvä, jota myös minä toteutan ja varmaan suurin osa muistakin ammattilaisista.
        Anteeksi...kun en yksilöinyt.
        "HEPONEN"


    • karaokeduunari

      Itselläni on tasapuolinen systeemi käytössä
      eipä ole viime aikoina kukaan nurissut epäoikeuden-
      mukaisesta kohtelusta.Jos laulaja on tyytymätön
      saatuihin lauluvuoroihin,niin minulta löytyy
      perustelut vaikka paperilla!
      Kommentteina asiakkailta "ei missään näin tasapuolista toimintaa".
      Tasapuolisuus ei tietysti aivan kaikille alkuun
      ole mieleen eli niille "minä itse,viis muista"
      kavereille.Mutta hekin tottuvat käytäntöön
      ja tulevat jo aikaisemmin.
      Tasapuolisuudella saadaan laulajat jo aikaisemmin
      paikalle ja onhan kivempi alku-illastakin laulaa
      kun on porukkaa paikalla ja hyvä fiilis!
      Jos juontaja tekee ammattitaitoisesti työnsä
      niin valittamista ei löydy kuin lauluvuoroista
      tai levystöstä.Itse olen lauluvuorojenkin kohdalla
      pystynyt sen eliminoimaan.
      Levystöjen osalta täytyy sanoa,että ei aivan
      kokonaan ,mutta hyvät perustelut löytyy tässäkin kohdin.
      Itse perustelen levystön osalta levyjen kallista
      hintaa ja samalla resulsseja toteuttaa kaikkia
      toiveita!

      • Kiinnostunut lauleskelija

        Miten siis menettelet, jos jonossa on vaikka 10 jo yhden tai kaksi kappaletta laulanutta seuraavaa vuoroa odottamassa ja sitten tulee 10 uutta laulajaa muutaman minuutin aikana sisään. Miten sijoittelet uudet? Mikä on mielestäsi tasapuolista?


      • Artzi L
        Kiinnostunut lauleskelija kirjoitti:

        Miten siis menettelet, jos jonossa on vaikka 10 jo yhden tai kaksi kappaletta laulanutta seuraavaa vuoroa odottamassa ja sitten tulee 10 uutta laulajaa muutaman minuutin aikana sisään. Miten sijoittelet uudet? Mikä on mielestäsi tasapuolista?

        monenlaisia. Jos todellakin yht´äkkiä jonoon tulee 10 uutta laulajaa ja on vielä pari tuntia niin itse käytän tyyliä josta ei vielä ainakaan ole tullut hirveesti sanosmista eli 2-3 vanhaa laulajaa sitten uusi jne... jono on n.1h 15min ja silloin kaikki ovat saaneet laulaa .


      • karaokeduunari
        Kiinnostunut lauleskelija kirjoitti:

        Miten siis menettelet, jos jonossa on vaikka 10 jo yhden tai kaksi kappaletta laulanutta seuraavaa vuoroa odottamassa ja sitten tulee 10 uutta laulajaa muutaman minuutin aikana sisään. Miten sijoittelet uudet? Mikä on mielestäsi tasapuolista?

        Riippuu tilanteesta jos on alkuilta niin meneillään
        olevan kierroksen jatkoksi.
        Odotus aika joka tapauksessa alle 45min tässä tapauksessa!
        Loppu-illasta sovelletaan tilanteen mukaan!
        Lähtökohtana kuitenkin,että jokainen saa laulaa!
        10 entistä ja 10 uutta vielä pari tuntia ennen
        illan loppua on "helppo nakki".
        Loppu-illasta saapuneet 10 uutta sovitetaan
        muiden sekaan,mutta odotusaika voi olla pidempi
        jos entisiä laulajia enemmän!
        Olen kehittänyt oman toimintatavan jota pääsääntöisesti käytän ja se toimii.
        Joskus joudun tilanteen mukaan hieman poikkeamaan
        ihan parhaaksi katsomani tasapuolisuuden vuoksi!
        Tarkemmin en halua systeemiäni paljastaa,koska
        se on myyntivaltti omalle työlle!
        Sen verran,että laulajien rekistöröinti
        ilmottautumisajan ja laulettujen laulujen määrän
        mukaan!
        Mielestäni on tasapuolista ja lähtökohta,että
        jokainen halukas saa laulaa!
        Lauluvuoroon vaikuttaa(ilmottaumisaika,laulettujen
        laulujen määrä ja mahdollisesti vielä laulamattomat laulajat).
        Vilkkaina iltoina jolloin jonot esim.50laulajaa
        ja suuri osa saapunut alkuillasta voi olla
        ,että varauksia en ota tuntia ennen loppua enää
        vastaan.Koska mielestäni yli 2h vuoroaan odottanut
        on oikeutetumpi laulamaan kuin viime hetkellä
        ennen sulkemisaikaa saapunut!
        Joskus kun alkuun systeemiä ajoin sisään niin
        jotkut laulajat kävivät narisemassa etteivät
        olleet saaneet laulaa tarpeeksi toisiin verrattuina.
        Kutsuin katsomaan varauslistaani ja esitin
        monta laulua laulaja oli laulanut,monen aikaan
        ilmoittautunut!Eipä ole heidän kohdallaan
        tarvinnut sen jälkeen selitellä,koska kaiken
        lisäksi olivat sopivaan saumaan sattuessaan ehtineet laulaa yhden laulun jopa enemmän kuin
        vastaavaan aikaan saapuneet!
        Samat laulajat kehuvat nykyään systeemiä ja
        samalla juontajaa oikeudenmukaiseksi ja tasapuoliseksi!
        Oma ammattietiikkani on se , pitää pyrkiä
        siihen että asiakas ei voi moittia mistään
        juontajan tekemässä työssä.
        Kaikkien mieleen ei voi milloinkaan olla,
        mutta pitää itse pystyä perustelemaan toimintatapansa!


      • vedät
        karaokeduunari kirjoitti:

        Riippuu tilanteesta jos on alkuilta niin meneillään
        olevan kierroksen jatkoksi.
        Odotus aika joka tapauksessa alle 45min tässä tapauksessa!
        Loppu-illasta sovelletaan tilanteen mukaan!
        Lähtökohtana kuitenkin,että jokainen saa laulaa!
        10 entistä ja 10 uutta vielä pari tuntia ennen
        illan loppua on "helppo nakki".
        Loppu-illasta saapuneet 10 uutta sovitetaan
        muiden sekaan,mutta odotusaika voi olla pidempi
        jos entisiä laulajia enemmän!
        Olen kehittänyt oman toimintatavan jota pääsääntöisesti käytän ja se toimii.
        Joskus joudun tilanteen mukaan hieman poikkeamaan
        ihan parhaaksi katsomani tasapuolisuuden vuoksi!
        Tarkemmin en halua systeemiäni paljastaa,koska
        se on myyntivaltti omalle työlle!
        Sen verran,että laulajien rekistöröinti
        ilmottautumisajan ja laulettujen laulujen määrän
        mukaan!
        Mielestäni on tasapuolista ja lähtökohta,että
        jokainen halukas saa laulaa!
        Lauluvuoroon vaikuttaa(ilmottaumisaika,laulettujen
        laulujen määrä ja mahdollisesti vielä laulamattomat laulajat).
        Vilkkaina iltoina jolloin jonot esim.50laulajaa
        ja suuri osa saapunut alkuillasta voi olla
        ,että varauksia en ota tuntia ennen loppua enää
        vastaan.Koska mielestäni yli 2h vuoroaan odottanut
        on oikeutetumpi laulamaan kuin viime hetkellä
        ennen sulkemisaikaa saapunut!
        Joskus kun alkuun systeemiä ajoin sisään niin
        jotkut laulajat kävivät narisemassa etteivät
        olleet saaneet laulaa tarpeeksi toisiin verrattuina.
        Kutsuin katsomaan varauslistaani ja esitin
        monta laulua laulaja oli laulanut,monen aikaan
        ilmoittautunut!Eipä ole heidän kohdallaan
        tarvinnut sen jälkeen selitellä,koska kaiken
        lisäksi olivat sopivaan saumaan sattuessaan ehtineet laulaa yhden laulun jopa enemmän kuin
        vastaavaan aikaan saapuneet!
        Samat laulajat kehuvat nykyään systeemiä ja
        samalla juontajaa oikeudenmukaiseksi ja tasapuoliseksi!
        Oma ammattietiikkani on se , pitää pyrkiä
        siihen että asiakas ei voi moittia mistään
        juontajan tekemässä työssä.
        Kaikkien mieleen ei voi milloinkaan olla,
        mutta pitää itse pystyä perustelemaan toimintatapansa!

        jos vedät 50 laulajaa kahteen tuntiin niin olet kyllä melkoinen fakiiri,,,sanon mahdottomuus koska lauluja tunnissa menee 15-17 riippuen spiikkausten pituudesta,,,ja seuraavan laulajan saapumisesta estradille. Pysykäämme asiassa ainakin tässä ketjussa.


    • baarimikko

      olen työskennellyt baarimikkona monessa paikassa Suomenmaassa ja kohdannut monenlaista karaokejuontajaa, muusikkoa ym huulenheittäjää. Olet oikeassa siinä että ne kotona tankkaavat tai toisessa kapakassa juovat eivät todellakaan ole ansainneet lauluvuoroa heti sisään tullessaan jos valomerkkiin on tunti-puolitoista aikaa.Se on todellakin väärin niitä asiakkaita kohtaan jotka ovat juotavansa ostaneet tiskiltä, se on väärin myös ravintoloitsijaa kohtaan joka maksaa karaokejuontajalle,,,miettikää myöskin asiaa siltä kannalta kuka palveluksenne maksaa.Sen maksaa ravintola ja sen ravintolan maksavat asiakkaat.

      • aippa

        Kiitos palautteesta. Olin eilen keikalla paikassa jossa olen käynyt yhden kerran aiemmin.Yhdentoista aikoihin paikalla noin 35-40 asiakasta lauluvuoroa odotti seitsemän henkilöä joten jonotus aika hieman vajaa puoli tuntia Tapani kerroin ja kysyin asiakkaiden mielipidettä otetaanko uusia laulajia jonon ohitse.Vastaus oli sataprosenttisesti kielteinen, joten jatkan edelleen sillä tyylillä minkä olen hyväksi havainnut ja on asiakkaiden toivomusten mukainen.Jossain voi tietysti asiakkaiden toive olla toisenlainen.Tiedän monen muunkin juontajan käyttävän samaa tapaa, mutta jos joku on muunlaisen tavan omaksunut niin se on hänen asiansa. Myöhemmin tulleet tyytyivät kiltisti siihen kun aina laulua varatessaan kerroin heille odotusajan. Enimmillään listalla oli 15 laulajaa joten odotusaika oli hieman alle tunnin. Tänäänkään en aio tapaani muuttaa. Mielekkäitä keikkoja vaan ,,,kollegat, ja antoisaa alkusyksyä.


      • lassi33
        aippa kirjoitti:

        Kiitos palautteesta. Olin eilen keikalla paikassa jossa olen käynyt yhden kerran aiemmin.Yhdentoista aikoihin paikalla noin 35-40 asiakasta lauluvuoroa odotti seitsemän henkilöä joten jonotus aika hieman vajaa puoli tuntia Tapani kerroin ja kysyin asiakkaiden mielipidettä otetaanko uusia laulajia jonon ohitse.Vastaus oli sataprosenttisesti kielteinen, joten jatkan edelleen sillä tyylillä minkä olen hyväksi havainnut ja on asiakkaiden toivomusten mukainen.Jossain voi tietysti asiakkaiden toive olla toisenlainen.Tiedän monen muunkin juontajan käyttävän samaa tapaa, mutta jos joku on muunlaisen tavan omaksunut niin se on hänen asiansa. Myöhemmin tulleet tyytyivät kiltisti siihen kun aina laulua varatessaan kerroin heille odotusajan. Enimmillään listalla oli 15 laulajaa joten odotusaika oli hieman alle tunnin. Tänäänkään en aio tapaani muuttaa. Mielekkäitä keikkoja vaan ,,,kollegat, ja antoisaa alkusyksyä.

        En koskaan laita uusia laulajia jonon hännille. Vaan otan muutaman laulajan siis pari kolme ensin ja uuden väliin. Muutenhan uudet joutuvat odottamaan kaksikin tuntia. Välit täytyy pitää lyhyinä, ei turhia spiikkejä, eikä ainakaan taukomusiikkia.


    • ankkeli

      epäreilua uusille asiakkaille. kaikista paras tapa mistä en ole itse saanut kertaakaan miinus palautetta, on se että uudet laulajat aina huomioon.
      onko se sitten kivaa kun tulee uusia laulajia ja ne menee suoraan jonon hännille kun siinä voi prahaillaa olla noin 30 laulajaa ennen heitä, jotka ovat jo laulaneet ties kuinka monta kappaletta??
      siitä jos jostain tulee valituksia.. mutta ehkä sen takia musta tykätään, ja olen saanut niin monta sopimusta eri paikoista :)

      • noin

        mieti hyvä juontaja, kuka palkkasi maksaa. Onko se puolen yön jälkeen tullut toisessa kapakassa juonut vai ne jotka ovat alkuillasta tulleet ja juomansa tiskiltä ostaneet, vaikkakin montalaulua laulaneet. Ravintoloitsija jos olisin niin kapakkaani et tulis kertaakaan jos noin menettelet.


      • ankkeli
        noin kirjoitti:

        mieti hyvä juontaja, kuka palkkasi maksaa. Onko se puolen yön jälkeen tullut toisessa kapakassa juonut vai ne jotka ovat alkuillasta tulleet ja juomansa tiskiltä ostaneet, vaikkakin montalaulua laulaneet. Ravintoloitsija jos olisin niin kapakkaani et tulis kertaakaan jos noin menettelet.

        ei sitä tarvitse miettiä kuka mun palkan maksaa.. sen nyt tietää tyhmempikin.. yleensä kukaan ei tule ravintolaan istumaan kännissä ja laulamaan... kyllä ne kovasti siellä ostelee viinaksia.
        ja kovasti ovat ravintoloistijat olleet tyytyväisiä muhun ja eivätkä pistäneet yhtään vastaan vaikka nostin hintaa..
        kummallista touhua jos uusia laulajia ei oteta huomioon.. siitä tulee ensin valitukset asiakkaalta ja sitten siltä joka on sen karaoken sinne tilannut.
        ihmeellistä kyllä jos ei ajattele muita kuin itseään..
        sul on varmaan ittelläs sellainen tyyli et joo okei, sä oot liian ruma ja liian kännissä, et pääse laulamaan tai jotain... joku järki. mut ihan jos haluat itselles potkut niin oma tyyli kullakin... onnea ja menestystä!!! sit tollanen juontaja todella tarvitsee!!!!


      • tarkennusta
        ankkeli kirjoitti:

        ei sitä tarvitse miettiä kuka mun palkan maksaa.. sen nyt tietää tyhmempikin.. yleensä kukaan ei tule ravintolaan istumaan kännissä ja laulamaan... kyllä ne kovasti siellä ostelee viinaksia.
        ja kovasti ovat ravintoloistijat olleet tyytyväisiä muhun ja eivätkä pistäneet yhtään vastaan vaikka nostin hintaa..
        kummallista touhua jos uusia laulajia ei oteta huomioon.. siitä tulee ensin valitukset asiakkaalta ja sitten siltä joka on sen karaoken sinne tilannut.
        ihmeellistä kyllä jos ei ajattele muita kuin itseään..
        sul on varmaan ittelläs sellainen tyyli et joo okei, sä oot liian ruma ja liian kännissä, et pääse laulamaan tai jotain... joku järki. mut ihan jos haluat itselles potkut niin oma tyyli kullakin... onnea ja menestystä!!! sit tollanen juontaja todella tarvitsee!!!!

        tottakai ne jotka ovat alkuillasta tulleet istuu ja ostaa viinaksia ja näin palkkasi maksavat, mutta se joka tulee kännissä toisesta kapakasta ehkä siellä juuri laulanut niin sinä päästät hänet jonon ohitse. Kukaan jo puolesta tunnista tuntiin jonottanut ei takuulla tule sinua kiittelemään,siitä että otit uuden laulajan ennnen häntä. Siitä olen olen varma. Ne asiakkaat tietenkin on tyytyväisiä jotka vaeltavat kapakasta toiseen ja aina pääsevät jonon ohitse jos ko. systeeemiä käyttäisivät kaikki muutkin.Minä puolestani olen saanut paljon kiitosta siitä että kohtelu on kaikille sama ja tasapuolinen. Uudet laulajat otetaan huomioon samalla tavalla kuin muutkin aikaisemmin tulleet, ketään en suosi enkä ketään sorsi. Sääntö on kaikille sama. ulkönäköön tai sukupuoleen katsomatta. Jatka sinä vain omalla tyylilläsi jos haluat, minä jatkan omallani. Voisit vain joskus kysäistä niiltä asiakkailta jotka ovat jonottaneet mitä mieltä he ovat. Tuskin oletkaan niin hyvä kuin luulet.


      • ankkeli
        tarkennusta kirjoitti:

        tottakai ne jotka ovat alkuillasta tulleet istuu ja ostaa viinaksia ja näin palkkasi maksavat, mutta se joka tulee kännissä toisesta kapakasta ehkä siellä juuri laulanut niin sinä päästät hänet jonon ohitse. Kukaan jo puolesta tunnista tuntiin jonottanut ei takuulla tule sinua kiittelemään,siitä että otit uuden laulajan ennnen häntä. Siitä olen olen varma. Ne asiakkaat tietenkin on tyytyväisiä jotka vaeltavat kapakasta toiseen ja aina pääsevät jonon ohitse jos ko. systeeemiä käyttäisivät kaikki muutkin.Minä puolestani olen saanut paljon kiitosta siitä että kohtelu on kaikille sama ja tasapuolinen. Uudet laulajat otetaan huomioon samalla tavalla kuin muutkin aikaisemmin tulleet, ketään en suosi enkä ketään sorsi. Sääntö on kaikille sama. ulkönäköön tai sukupuoleen katsomatta. Jatka sinä vain omalla tyylilläsi jos haluat, minä jatkan omallani. Voisit vain joskus kysäistä niiltä asiakkailta jotka ovat jonottaneet mitä mieltä he ovat. Tuskin oletkaan niin hyvä kuin luulet.

        jus just... mun ei kuule mun kanta-asiakkailta jotka mun keikoilla käy ni tartte kysellä mieliidettä, nämä kanta-asiakkaat seuraavat mua paikasta toiseen ja kyselevät milloin he saavat tulla taas laulamaan mun karaokeen :) että näin :) ja olen kuitenkin menestyvän firman yksi vaikuttavista henkilöistä jotka päättää milloin ja missä karaokea juonnetaan ja mitkä jätetään välistä.
        yhden paikan jätin välistä koska siellä oli levoton meininki ja asiakkaat jotka lauloivat kyselivät etä miksi? ja missä olen juontamassa. joten jos kanta-asiakkaat vaihtavat paikkaa sen perusteella missä olen juontamassa, niin en kai voi kovin huonokaan olla.


      • ja kauas
        ankkeli kirjoitti:

        jus just... mun ei kuule mun kanta-asiakkailta jotka mun keikoilla käy ni tartte kysellä mieliidettä, nämä kanta-asiakkaat seuraavat mua paikasta toiseen ja kyselevät milloin he saavat tulla taas laulamaan mun karaokeen :) että näin :) ja olen kuitenkin menestyvän firman yksi vaikuttavista henkilöistä jotka päättää milloin ja missä karaokea juonnetaan ja mitkä jätetään välistä.
        yhden paikan jätin välistä koska siellä oli levoton meininki ja asiakkaat jotka lauloivat kyselivät etä miksi? ja missä olen juontamassa. joten jos kanta-asiakkaat vaihtavat paikkaa sen perusteella missä olen juontamassa, niin en kai voi kovin huonokaan olla.

        itsekehu, meinaan.Olen toki aina tiennyt että on ihmisiä jotka kuvittelevat olevansa alan parhaita. Mutta että noin paljon että asiakkaat peräti seuraavat juontajaa niin johan on aika paksua. Itse kukanenkin meista juontajista voi sanoa samaa koska samoja ihmisiähän keikoilla monesti käy.Minullakin jopa.


      • ankkeli
        ja kauas kirjoitti:

        itsekehu, meinaan.Olen toki aina tiennyt että on ihmisiä jotka kuvittelevat olevansa alan parhaita. Mutta että noin paljon että asiakkaat peräti seuraavat juontajaa niin johan on aika paksua. Itse kukanenkin meista juontajista voi sanoa samaa koska samoja ihmisiähän keikoilla monesti käy.Minullakin jopa.

        noh ihan miten itse haluat asian käsittää.. mut jos asiakkaat seuraavat 70 km säteel paikasta toiseen niin sä voit käsittää sen kuinka vaan.. ihan sama mulle.. ja mä en kehu itteeni, kerron vaan kuinka asiakkaat ovat mulle sanoneet :) kateelisten panettelua tollanen.. mut noh.. itepähän tiedät kuinka keikoillas käyttäydyt... ei kuulu mulle, eikä kyl sen kummemmin jaksa kiinnostaakaan. mä teen keikat niinkun parhaaks näen ja siten kuten asiakkaat ovat tyytyväisiä!! sä voit antaa asiakkaiden pettyä niin aivan sama. kiviäkin kiinnostaa mitä tollanen juontaja tekee... että näin..


      • tainnu
        ankkeli kirjoitti:

        jus just... mun ei kuule mun kanta-asiakkailta jotka mun keikoilla käy ni tartte kysellä mieliidettä, nämä kanta-asiakkaat seuraavat mua paikasta toiseen ja kyselevät milloin he saavat tulla taas laulamaan mun karaokeen :) että näin :) ja olen kuitenkin menestyvän firman yksi vaikuttavista henkilöistä jotka päättää milloin ja missä karaokea juonnetaan ja mitkä jätetään välistä.
        yhden paikan jätin välistä koska siellä oli levoton meininki ja asiakkaat jotka lauloivat kyselivät etä miksi? ja missä olen juontamassa. joten jos kanta-asiakkaat vaihtavat paikkaa sen perusteella missä olen juontamassa, niin en kai voi kovin huonokaan olla.

        unohtua vessassa käynti,tai sitten muuten vaan noussut jotain päähän. Tuu nyt äkkiä alas sieltä jalustalta ja koita ymmärtää että tavan ihminen sinäkin oot vaikka kuinka olisit huippu vetäjä.


      • totta vie
        tainnu kirjoitti:

        unohtua vessassa käynti,tai sitten muuten vaan noussut jotain päähän. Tuu nyt äkkiä alas sieltä jalustalta ja koita ymmärtää että tavan ihminen sinäkin oot vaikka kuinka olisit huippu vetäjä.

        kanssasi samaa mieltä, jaksaa joku kehua itseensä.Voiko tuollaisella juontajalla olla päässään muuta kuin lirisevää nestettä . Voi pyhä yksinkertaisuus.Missähän päin valtakuntaa ko.juontaja kehuu itseänsä jotta vois meikäläinenkin käydä ottamassa oppia.


      • juontajallla
        ankkeli kirjoitti:

        noh ihan miten itse haluat asian käsittää.. mut jos asiakkaat seuraavat 70 km säteel paikasta toiseen niin sä voit käsittää sen kuinka vaan.. ihan sama mulle.. ja mä en kehu itteeni, kerron vaan kuinka asiakkaat ovat mulle sanoneet :) kateelisten panettelua tollanen.. mut noh.. itepähän tiedät kuinka keikoillas käyttäydyt... ei kuulu mulle, eikä kyl sen kummemmin jaksa kiinnostaakaan. mä teen keikat niinkun parhaaks näen ja siten kuten asiakkaat ovat tyytyväisiä!! sä voit antaa asiakkaiden pettyä niin aivan sama. kiviäkin kiinnostaa mitä tollanen juontaja tekee... että näin..

        kyllä kai noin suositulla juontajalla on omat kotisivut, faniposti ja keikkakalenteri netissä jotta voimme liittyä ihailija kaartiisi.. kerrothan osoitteesi meille.


      • ankkeli
        tainnu kirjoitti:

        unohtua vessassa käynti,tai sitten muuten vaan noussut jotain päähän. Tuu nyt äkkiä alas sieltä jalustalta ja koita ymmärtää että tavan ihminen sinäkin oot vaikka kuinka olisit huippu vetäjä.

        oonkohan mä mahdollisesti väittäny et olisin joku korkeearvonen.... öö en.. sul on tainnu toi lukutaito unohtua tai jotain.. en tiedä.. joka tapauksessa ilmoitin jo aiemmin et mua ei kiinnosta p***an vertaa mitä teet omissa illoissas... ihan sama mulle... mut se taitaa olla hyvin vaikeeta ymmärtää... ilmeisesti... joten... so long... kiitti hei... mä teen itte juttuni niinku teen ja that´s it!!!!!!!!


      • vastannut
        ankkeli kirjoitti:

        oonkohan mä mahdollisesti väittäny et olisin joku korkeearvonen.... öö en.. sul on tainnu toi lukutaito unohtua tai jotain.. en tiedä.. joka tapauksessa ilmoitin jo aiemmin et mua ei kiinnosta p***an vertaa mitä teet omissa illoissas... ihan sama mulle... mut se taitaa olla hyvin vaikeeta ymmärtää... ilmeisesti... joten... so long... kiitti hei... mä teen itte juttuni niinku teen ja that´s it!!!!!!!!

        olisit vastannut kysymykseen kun kerran vaivauduit kirjoittamaan ,,,joskin aika sekavasti.Taisi arvon juontajalta mennä liri pöksyihin. Tässä ketjussa on muutkin kertoneet kuinka menettelevät keikoillaan ja niitä on kommentoitu ja sehän on aivan oikein ja tarkoituskin. Kukaan muu ei kuitenkaan ole kehunut itseänsä niinkuin sinä.Kerro meille se kotisivujen osoite ja keikkakalenteri jotta pääsemme osalliseksi sinun loistavasta juontamisestasi ja lukemaan fanipostiasi. Onneksi minulla on vapaus toimia keikoillani niinkuin valtaosa asaikkaistani toivoo koska olen järjestänyt ko. asiasta kyselyn asiakkaiden keskuudessa.Viidestäkymmenestä kahdesta vastanneesta vain neljä olisi halunnut että myöhemmin tulleiden annetaan etuilla. Kysykää muutkin.Vastaukset voivat yllättää.


      • toki
        ankkeli kirjoitti:

        oonkohan mä mahdollisesti väittäny et olisin joku korkeearvonen.... öö en.. sul on tainnu toi lukutaito unohtua tai jotain.. en tiedä.. joka tapauksessa ilmoitin jo aiemmin et mua ei kiinnosta p***an vertaa mitä teet omissa illoissas... ihan sama mulle... mut se taitaa olla hyvin vaikeeta ymmärtää... ilmeisesti... joten... so long... kiitti hei... mä teen itte juttuni niinku teen ja that´s it!!!!!!!!

        yhtään oo kehunu ittees, mistä ihmeestä joku nyt semmosta saanut päähänsä?


      • baarimikko
        ankkeli kirjoitti:

        jus just... mun ei kuule mun kanta-asiakkailta jotka mun keikoilla käy ni tartte kysellä mieliidettä, nämä kanta-asiakkaat seuraavat mua paikasta toiseen ja kyselevät milloin he saavat tulla taas laulamaan mun karaokeen :) että näin :) ja olen kuitenkin menestyvän firman yksi vaikuttavista henkilöistä jotka päättää milloin ja missä karaokea juonnetaan ja mitkä jätetään välistä.
        yhden paikan jätin välistä koska siellä oli levoton meininki ja asiakkaat jotka lauloivat kyselivät etä miksi? ja missä olen juontamassa. joten jos kanta-asiakkaat vaihtavat paikkaa sen perusteella missä olen juontamassa, niin en kai voi kovin huonokaan olla.

        tulipahan vilkaistua tätä ketjua jälleen ja sain huomata että olet just sellainen paskantärkeä itseäsi täynnä oleva juontajatyyppi joita valitettavasti on aika suuri osa teistä ,,luulet olevasi hyvä ja vähät välität muista. Tuolla tyylilä kun esiinnyt ,,,v--t MINÄ MUISTA VÄLITÄ ,,,ollaan johtoportaasta ,vaatia osaat muilta niin olet muiden työntekijöiden tarkoitan tarjoilijoiden, baarimikkojen kauhistus.Voit tietysti jatkaa samaan malliin mutta kannattais varmaan tulla tosiaan hieman alemmas.Itse ei todellakaan huomaa
        kuinka typerästi käyttäytyy.Illan aikana kun vielä `rääkäiset´itse muutaman biisin joka tunti niin kyllä asiakkaat ovat haltioissaan. Onneksi joukkoonne sopii myös fiksuja asiallisia asiakkaat huomioon ottavia juontajia.


      • ankkeli
        baarimikko kirjoitti:

        tulipahan vilkaistua tätä ketjua jälleen ja sain huomata että olet just sellainen paskantärkeä itseäsi täynnä oleva juontajatyyppi joita valitettavasti on aika suuri osa teistä ,,luulet olevasi hyvä ja vähät välität muista. Tuolla tyylilä kun esiinnyt ,,,v--t MINÄ MUISTA VÄLITÄ ,,,ollaan johtoportaasta ,vaatia osaat muilta niin olet muiden työntekijöiden tarkoitan tarjoilijoiden, baarimikkojen kauhistus.Voit tietysti jatkaa samaan malliin mutta kannattais varmaan tulla tosiaan hieman alemmas.Itse ei todellakaan huomaa
        kuinka typerästi käyttäytyy.Illan aikana kun vielä `rääkäiset´itse muutaman biisin joka tunti niin kyllä asiakkaat ovat haltioissaan. Onneksi joukkoonne sopii myös fiksuja asiallisia asiakkaat huomioon ottavia juontajia.

        ei kyl niinku jonkun pieneen päähän mahdu näköjään mitn :) mut itepähän tiedät...
        jos mulle on sama mitä te teette keikoillanne niin tekeeks se musta johtoportaan ihmisen... sori murut.. te ootte vähä hakuses...
        mä yritän vähentää keikkojani tällä hetkellä todella paljon koska mun on aika siirtyä kohta lomalle, joka on pakko pitää.. ja takaisin olen riveissä noin vuoden päästä, tai riippuen siitä jäänkö hoitovapaalle vai en.. mutta sehän ei tietenkään teille kuulu.. mä en jaksa neää noiden p***antärkeiden ihmisten kans keskustella koska mulla on huomattavasti parempaakin tekemistä... ja jos mä itse ilmaisen minkä käytännön olne itse huomannut parhaaksi ja sanon ettei mun mielestä ole reilua jättää uusia asiakkaita muiden varjoon, niin siitä vedetään heti herneet nenään.. aika turhaa...
        mut ei enää kiinnosta... tää palsta jää munlta nyt varjoon koska en jaksa ottaa "tärkeitä!!!" viestejä sähköpostiini koska mulle tulee paljon tärkeämpääkin...
        ja missään vaiheessa en ole mistään fanipostista kertonut ym.. joten älkää paisutelko asioita... morjens!!


      • baarimikko
        ankkeli kirjoitti:

        ei kyl niinku jonkun pieneen päähän mahdu näköjään mitn :) mut itepähän tiedät...
        jos mulle on sama mitä te teette keikoillanne niin tekeeks se musta johtoportaan ihmisen... sori murut.. te ootte vähä hakuses...
        mä yritän vähentää keikkojani tällä hetkellä todella paljon koska mun on aika siirtyä kohta lomalle, joka on pakko pitää.. ja takaisin olen riveissä noin vuoden päästä, tai riippuen siitä jäänkö hoitovapaalle vai en.. mutta sehän ei tietenkään teille kuulu.. mä en jaksa neää noiden p***antärkeiden ihmisten kans keskustella koska mulla on huomattavasti parempaakin tekemistä... ja jos mä itse ilmaisen minkä käytännön olne itse huomannut parhaaksi ja sanon ettei mun mielestä ole reilua jättää uusia asiakkaita muiden varjoon, niin siitä vedetään heti herneet nenään.. aika turhaa...
        mut ei enää kiinnosta... tää palsta jää munlta nyt varjoon koska en jaksa ottaa "tärkeitä!!!" viestejä sähköpostiini koska mulle tulee paljon tärkeämpääkin...
        ja missään vaiheessa en ole mistään fanipostista kertonut ym.. joten älkää paisutelko asioita... morjens!!

        muistisi virkistämiseksi,,,aikaisemmin kirjoitit olevasi yksi firman johtavista henkilöistä jotka päättää,,, nyt et sitten enää olekaan. Parempi todellakin ettet olisi edes koskaan tänne kirjoittanut,, niin sekavaa tekstiä kun kirjoituksiasi lukee. Jos olisitkin vain kertonut käytännöstäsi ja jättänyt itsesi kehumisen niin asia olisikin OK. Siitä tässä ketjussa oli kysymys. Meikäläinen lähtee töihin.


      • Artzi L
        ankkeli kirjoitti:

        ei kyl niinku jonkun pieneen päähän mahdu näköjään mitn :) mut itepähän tiedät...
        jos mulle on sama mitä te teette keikoillanne niin tekeeks se musta johtoportaan ihmisen... sori murut.. te ootte vähä hakuses...
        mä yritän vähentää keikkojani tällä hetkellä todella paljon koska mun on aika siirtyä kohta lomalle, joka on pakko pitää.. ja takaisin olen riveissä noin vuoden päästä, tai riippuen siitä jäänkö hoitovapaalle vai en.. mutta sehän ei tietenkään teille kuulu.. mä en jaksa neää noiden p***antärkeiden ihmisten kans keskustella koska mulla on huomattavasti parempaakin tekemistä... ja jos mä itse ilmaisen minkä käytännön olne itse huomannut parhaaksi ja sanon ettei mun mielestä ole reilua jättää uusia asiakkaita muiden varjoon, niin siitä vedetään heti herneet nenään.. aika turhaa...
        mut ei enää kiinnosta... tää palsta jää munlta nyt varjoon koska en jaksa ottaa "tärkeitä!!!" viestejä sähköpostiini koska mulle tulee paljon tärkeämpääkin...
        ja missään vaiheessa en ole mistään fanipostista kertonut ym.. joten älkää paisutelko asioita... morjens!!

        Seurasin ton ketjun läpi ja kyllä sä Ankkeli ilmoitit 6.8. klo 13.46 olevasi " menestyvän firman vaikuttava henkilö joka päättää jne.."
        eli siinä vaiheessa kun muisti alkaa pätkiä niin Kannattaa lähtee lomalle , niin mäkin teen.


    • DJ EKi

      En ymmärrä logiikaa..

      Jos asiakas on tullut 20:00 ja laulanut useita kappaleita, ja sitten tulee uusi asiakas 00:00 ja heität sen jonon ekaksi, niin silti hän laulaa myöhemmin, kuin ne aikaisin tulleet

    • heh4

      No paha sen 00.00 saapuneen asiakkaan on laulaa ennen 20.00 saapuneita asiakkaita - ei näetsen ollut silloin vielä paikalla...hih

    • Pulkka

      Itselläni on tapana laittaa uusi laulaja jonossa sijalle 4 ja tämän jälkeen vuorotellen uusi ja vanha kunnes olen päässyt täyden kierroksen lisäämään jolloin uudet alkavat menemään jonon perään ja sitten vanha uudelleen jonoon kun on laulanut.

      Eniten minua pistää vihaksi ne kolleekat jotka päästävät jonossa ohi rahalla. Viime lauantaina kieltäydyin neljä kertaa eli pakko sitä jonkun on tehdä koska ei muuten kukaan tarjoaisi. Selitän vain että säännöt ovat kaikille samat ja tasapuoliset. Näin melko pienituloisena osaa itse arvostaa, että rahalla ei joka paikassa aina saa kaikkea. Toistaiseksi suurin summa jota on tarjottu seuraavasta lauluvuorosta on ollut 200€.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2423
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1824
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1555
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1075
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      85
      968
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      215
      766
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe