Iso kiltti jätti

Pomppula

Muistaako kukaan? Tuli joskus 90-luvun alussa televisiosta. Ihana piirretty! Tehty ehkä 80-luvun puolivälissä. Kiltti jättiläinen tuo joka ilta jättien maasta ihmislapsille unia pullossa. Eräänä iltana orpotyttö Sophie valvoo ja huomaa jättiläisen. Jätti vie tytön mukanaan jättiläisten maahan koska ei halua että tyttö kertoo hänestä muille ihmisille. BFG on jättien maan ainoa kiltti jättiläinen ja maassa asuu myös ilkeitä jättiläisiä. Itselläni on muinoin nauhoitettu huonokuntoinen. Olisiko mahdollista saada mistään DVD???

9

1669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pomppula

      Tämä on siis brittiläinen! Muutakin keskustelua leffasta :)

    • Mayborne

      Siistiä, että joku muukin on katsonut legendaarisen bfg elokuvan! Itse katsoin elokuvan kun olin pikkuinen ja ihastuin siihen heti. Sen jälkeen olen halunnut sen itselleni ja harmitti kun en sitä silloin nauhottanut.
      Löysin elokuvasta dvd:n Play.com nimiseltä sivustolta ja ostin sen. Ei oo es kallis. Alle kymmenellä eurolla sen saa :)

    • tekijänä

      Enpä tiennytkään, että IKJ:stä on jossain vaiheessa tehty elokuva. Kirjana tarina on ainakin aivan ihana (ja hurja!). Liekö piirretyssä näytetty kun IKJ tappaa ilkeitä jättejä siinä lopussa? Lapsia hirvitti vähän jo kirjankin perusteella siinä kohtaa....

      • kaius

        Kunpa tämä näytettäisiin vielä telkkarista. Vaikka ensi jouluna. Takuu varmaa olisi, että löisin nauhalle. Lapsena, noin kuuden vanhana muistan, kun äitini huusi katsomaan telkkaria kun näytettiin mainospätkä tästä piirroselokuvasta, ja kun se vihdoin tuli päivällä, se nauhoitettiin, mutta jotain vuoden kuluttua itse nauhoitin typeryyttäni päälle jotain muuta lastenohjelmaa. Ja kyllä harmitti jälkeenpäin. Niin tärkeä ohjelma se minulle oli. En ole sen jälkeen nähnyt tätä näytettävän televisiossa. Olisi kyllä jo korkea aika.

        Pahat jätit olivat kyllä tosi pelottavia.


      • Jorma...

        Ei niitä pahoja jättejä tapettu, edes kirjassa, vaan vangittiin ja vietiin eläintarhaan.


    • ?????

      jaa????

      • k????

        hieno kommentti ?????


    • mummu 2014

      Minulla oli elokuva ISO KILTTI Jätti nauhalla, mutta nyt sattui virhe kun jäi nauha vhs koneeseen ja Dvd puolelle virsikaraoke niin olipa painettu vahingossa ja mennyt äänitys päälle ja nyt siitä jätistä on vain pätkä tallella koko loppu oli menny virsiksi.... ISO harmi . oliske kellään koko elokuva . you stupe olis kiva paikka sille.... Lasten lapset sais katsoa...Enää wi tule leikkimielisiä jännäreitä, vain sitä riehumista... Mummu 2014

    • Anonyymi

      Minkö nimiset ovat IKJ jötit ja minta niitä on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4460
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      243
      2218
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1630
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      159
      1427
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      285
      1292
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1127
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1084
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      55
      980
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      118
      957
    Aihe