Stella -unilääke

-uneton-

Heippa!

Ensikertaa elämässä mulle on määrätty pitkäaikaiseen unettomuuteen ja sen aiheuttaan stressiin Stella 10mg unilääkettä. Sen vaikutus on ollut noin 4 tuntia, jonka jälkeen vaikutus on yönaikana lakannut ja valveilla olo on jatkunut. Tuo lääke ei riitä siis antamaan koko yön kestävää unta, vaan aihetutta tietty paniikkimaisia oireita, kun lääke ei riitä unirytmin tasapainottamiseen. Onko kellään vastaavaa kokemusta Stella -unilääkkeistä? Ajattelen nyt lääkärilleni kertoa lääkkeen vaikutuksesta, että voisiko kentisen saada jotain hieman vahvempaa, joka siis kunnolla rentouttaisi ja takaisi rauhallisen ja levollisen unen.

51

45340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen uneton

      Olen syönyt Zopinox- nukahtamislääkettä vuosikaudet sekä nukahtamishäiriöihin että syventämään unta (7,5 mg) ja kun alkoi pitkäaikaisen käytön jälkeen osoittamaan tehottomuutta, vaihdoimme lääkärin kanssa Stellaan. Stellalla ei minuun mitään vaikutusta, kertakaikkiaan. Ei nukahduta eikä syvennä unta. Takaisin Zopinoxiin ja taas pelittää.
      Proovatkaapa sitä.

      • -uneton-

        Hei, kiitti tuosta tiedosta. Stella on kyllä aivan tehoton, jotenka ei siitä en saa apua.


      • toimii
        -uneton- kirjoitti:

        Hei, kiitti tuosta tiedosta. Stella on kyllä aivan tehoton, jotenka ei siitä en saa apua.

        stillnoct vahvempana versiona toimii varmasti! mä söin sitä 2ja puol vuotta ja sit aloin ite jättää sitä koska tajusin olevani koukussa Lekuri ei kyl nähnyt sitä ongelmana. mut siis mitkään muut unilääkkeet ei tehonnut meikäläiseen .Aiheuttaa muuten sitten sellasta että jos et heti menen nukkumaan kun odotat unta lääkkeen ottamisen jälest ni saatat pahimmillaan tehdä kaikenlaista kuten soitella kavereille etkä muista seuraavana päivänä mitään tästä.


      • pelleriina
        toimii kirjoitti:

        stillnoct vahvempana versiona toimii varmasti! mä söin sitä 2ja puol vuotta ja sit aloin ite jättää sitä koska tajusin olevani koukussa Lekuri ei kyl nähnyt sitä ongelmana. mut siis mitkään muut unilääkkeet ei tehonnut meikäläiseen .Aiheuttaa muuten sitten sellasta että jos et heti menen nukkumaan kun odotat unta lääkkeen ottamisen jälest ni saatat pahimmillaan tehdä kaikenlaista kuten soitella kavereille etkä muista seuraavana päivänä mitään tästä.

        Stilnocht on alkuperäinen ja Stella samaa vaikuttavaa ainetta sisältävä halvempi versio. Molempien pitäisi toimia samalla tavalla, koska ovat samaa lääkettä.


      • hoitajatar
        toimii kirjoitti:

        stillnoct vahvempana versiona toimii varmasti! mä söin sitä 2ja puol vuotta ja sit aloin ite jättää sitä koska tajusin olevani koukussa Lekuri ei kyl nähnyt sitä ongelmana. mut siis mitkään muut unilääkkeet ei tehonnut meikäläiseen .Aiheuttaa muuten sitten sellasta että jos et heti menen nukkumaan kun odotat unta lääkkeen ottamisen jälest ni saatat pahimmillaan tehdä kaikenlaista kuten soitella kavereille etkä muista seuraavana päivänä mitään tästä.

        älkää hyvät ihmiset kirjoittako lääkkeidenne nimiä tänne yleiseen osstoon.voi syntyä vaikka mitä hankaluuksia,ja sitähän ei kai kukaan halua?? siis nimet lääkkeistä,vahvuudet ja muu tieto pitäkää itsellänne!!


      • k9kkk9
        hoitajatar kirjoitti:

        älkää hyvät ihmiset kirjoittako lääkkeidenne nimiä tänne yleiseen osstoon.voi syntyä vaikka mitä hankaluuksia,ja sitähän ei kai kukaan halua?? siis nimet lääkkeistä,vahvuudet ja muu tieto pitäkää itsellänne!!

        Onhan tuolla tuo lääkkeet-osiokin, jossa voi keskustella eri lääkkeiden vaikutuksista ja sivuvaikutuksista ihan avoimesti niin miksi ei sitten tälläkin palstalla?


      • Masa12
        hoitajatar kirjoitti:

        älkää hyvät ihmiset kirjoittako lääkkeidenne nimiä tänne yleiseen osstoon.voi syntyä vaikka mitä hankaluuksia,ja sitähän ei kai kukaan halua?? siis nimet lääkkeistä,vahvuudet ja muu tieto pitäkää itsellänne!!

        Tuskinpa sie mikään "hoitajatar" olet. Tietysti voi kirjoittaa lääkkeiden nimet... eihän tää muuten toimi kenenkään avuksi. Kieltääkö laki? Ja mitähän hankaluuksi avoisi syntyä? Nämä on reseptilääkkeitä, jotk alekuri määrää. PÖH!


      • karoliinalii
        -uneton- kirjoitti:

        Hei, kiitti tuosta tiedosta. Stella on kyllä aivan tehoton, jotenka ei siitä en saa apua.

        Olen tyytyväinen stellaan! ei tokkuraa ja nukkuu hyvin. Melatoniinin saa haudata! ei mitään apua!!


      • nuneen

        saakos jotai untaparantavaa viron puolelta? ilman reseptiä?


      • Anonyymi
        pelleriina kirjoitti:

        Stilnocht on alkuperäinen ja Stella samaa vaikuttavaa ainetta sisältävä halvempi versio. Molempien pitäisi toimia samalla tavalla, koska ovat samaa lääkettä.

        Stella ei ole toiminut kuin 2 - 3 tuntia ja sit valvot lopun yötä. Stilnocilla pää see uneen ja puolikin tablettia riittää hyvin. Olen käyttänyt satunnaiseati stillnoctia lähes parikymmentä vuotta asuessani Aasiassa ilman ongelmia. Nyt ongelmia on Suomessa saada sitä ja 100 kpl pakkaus on poistettu. Js


      • Anonyymi

        Paras unilääke ilman reseptiä - https://nplink.net/bjahj033
        Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi.


    • zompie

      Otan Stellan ja remeronin illalla ennen nukkumaan menoa. Stella pelkästään auttaa unen saannissa, mutta uni jää lyhyeksi.
      Remeron tuo unelle pituutta.
      Nämä yhdessä käyttetynä toimii minulla, antaa n. 7 tuntia unta.

    • kantaretkahtelija

      minulle se aiheutti seuraavalle päivälle tosi hermostuneisuutta ja tunnelamaa, ei tuntenut auringon lämpöä eikä juuri mitään muutaakaan.
      sikiksi huono lääke .

    • pelästynyt uneton

      Tsolpideemi aiheutti minulle huomattavia hallusinaatioita. Heräsin hetken kuluttua nukahtamisesta ja näin ihmisiä ja esineiden liikkuvan. Soitin hädissäni ystävälleni, ja aamulla en muistanut tapauksesta mitään ennen kuin kuulin häneltä puhelusta.

      Tämä taitaa olla sitä "sekavuutta", josta varoittavat lääkeselosteessa. En suosittele oman kokemukseni perusteella, mutta monille muille lääke tuntuu toimivan ilman sivuvaikutuksia.

    • Murskaus

      Murskaa ja vedä nokkaa. tehoo vitusti paremmin.

      • smo21

        hahaah..oikein!


    • repe ja lissu

      tuleeko huumausta jos otta 2 stellan 10mg nukahtamislääkettä ja panacodia 2 kpl 500mg


      ONKO kokemuksia?

      • savipellonkukka

        Tulee sekava ja lievästi kodeiini-rentofiilis, "Auttaa pahimpaan ahdistukseen tai paniikkihäiriöön" budia ei kandee blaadata jos on psykoosialttiuttsta, voi tulla hetkellisiä paniiikkikohtauksia jotka menevät ajanmyötä pois. tse kannabishan lieventää ahdistusta, paniikkia, sairauksia kuten epilepdiaa" jne..masentuneisuuta jne.. mut jokainen yksilö on erinlainen, kaikkiin ei yoimi samalla tavalla muut.


    • Katienne

      Nukahtamislääkkeet aiheuttavat pätkänukkumista, jolloin palauttavan, syvän unen osuus jää minimaaliseksi. Usien ihminen lisäksi heräilee öisin ja on "valveilla" näillä lääkkeillä, muttei muista itse mitään. Unettomuuteen perehtyneet lääkärit määräävät nykyään vähänkin pidempään jatkuneeseen unettomuuteen jotain nukuttavaa masennuslääkettä tai antipsykoottia.
      Itse olen kärsinyt unettomuudesta noin 20 vuotta. Nykyään toimiva yhdistelmä on itselläni Seroquel noin 100mg/ilta Levozin 50mg ilta 1/4 Somnoria.

      • uneton0

        pyytä lääkäriltä melatoniinia. Se on ns elimistön unihormiinia joten auttaisi pidemmän päälle nukkumaan ilman nukahtamislääkkeitä. Toimi ihan kohtuullisesti itselläni.


      • jhz_1984
        uneton0 kirjoitti:

        pyytä lääkäriltä melatoniinia. Se on ns elimistön unihormiinia joten auttaisi pidemmän päälle nukkumaan ilman nukahtamislääkkeitä. Toimi ihan kohtuullisesti itselläni.

        esim circadin on melatoniinia ja pitkävaikutteista


      • En_söisi_Seroquelia

        En tuosta Seroquelista tiedä. Ennen, kun aloin syömään uneen mitään lääkettä, nukuin noin 7h ja heräilyä 2-3 kertaa yössä, nukahdin 2h sisään aika sikeää unta. Sitten 3 vuoden seroquelin syömisen jälkeen ja sen lopetuksen jälkeen tajusin, että nyt ei kaikki oo kohdillaan, nukahtaminen venyi monesta aamuun asti. Nukkumista 4-7h ja heräilyä samat 2-3 kertaa, uni oli muuttunut kevyeksi. Tämän jälkeen tuli vielä pari yhteensä pituudeltaan noin vuoden mittaista Seroquel kuuria. Näiden jälkeen on tilanne se, että nukun lääkkeettä 2-4h ilman heräilyä pinnallista unta, jonka jälkeen alkaa heräily 30-40 kertaa yössä. Tätä kestää yleensä 1-3h.

        On ollu pieniä kokeiluja alussa Mirtatzapiini ja Doxal välissä. Oudointa tässä on se, että viimmeisimmän Seroquel kuurin jälkeen kyseiset lääkkeet menetti käytännössä tehon.

        Oon sitä mieltä, että tuo lääke nimeltä Seruquel tuhosi/heikensi aivojen unta tuottavia osia. En enää pärjää ilman unilääkkeitä ja tiedän sen. Ongelmana on se, että lähes kaikki lääkkeet mitä Suomesta löytyy on pian käyty lävitse ja ne on todettu tehottomoksi. Jos nyt olisin saanut päättää, niin yhtäkään Seroquel pilleriä en olisi suostunut laittamaan poskeeni.

        Ja en ole ainut ihminen, joka epäilee Seroqelin aiheuttaneen tuhoa aivojen unta tuottaviin osiin Suomen maassa. Oon puhunu tästä lääkäreille ja suurin osaa kiistää asian. Yksi ei pitäny asiaa mahdottomana, mutta kehui asiasta puuttuvan tutkimus näytön. Eräs toinen arveli näiden kaikkien yhdistelmän heikentäneen uneni tälläiseksi.

        Näissä uni hommissa ei mun mielestä kannata tuijotella tunti määriä, vaan sitä esim. virkistääkö uni ja kuinka jaksaa päivällä. Ittellä se raja on aikalailla 7h.


      • Anonyymi
        uneton0 kirjoitti:

        pyytä lääkäriltä melatoniinia. Se on ns elimistön unihormiinia joten auttaisi pidemmän päälle nukkumaan ilman nukahtamislääkkeitä. Toimi ihan kohtuullisesti itselläni.

        Mulla se ei toimi lainkaan. No ehkä kolmen tunnin unet voin välillä saada. Tenox on parempi


    • mot13

      Mullakin tuo Stella ja n.3,5 tuntia unta ja sit vaan ihmetellään... Mutta ei ole toiminut mikään muukaan lukuunottamatta Dormicumia , jota lääkäri ei millään enää anna . Mutta onhan tuokin uni parempi kuin uneton yö. (Barpituraattejakaan ei saa)

      • Dormicum on

        paras!


    • pirjo278

      Vaihdapa Tenoxiin kahdeksi viikoksi... 20mg nukut vähintään kahdeksan tuntia ( ja taatusti nukut). Aamulla pöhnää, mutta mielummin uneliaisuudesta kun unettomuudesta.
      Ei ainakaan itselle määrätty 10tavlettia enempää, että saa pahimman univelan pois, mutta ei jää koukkuun.

      • pirjo278

        ainiin, itse kokeillut Stellan, melatoniinin ja seroquelin.. sepram, risperidoni jne jne jne. Tenox on paras.


    • Hemmix345

      Paniikki ja valvominen johtuu riippuvuudesta huumaavaan aineeseen (tsolpidem ym.). Sen sijaan, että lisääät annosta tai otat yöllä lisää, vähennä annos puoleen. Nukahdat illalla hitaammin, mutta saat yön nukuttua vaikka heräisitkin välillä. Odota rauhassa, että alkaa nukuttaa. Vaikka aamuyölle. 5 - 6 tuntia unta riittää täysin.

      Kuukauden päästä voi taas vähentää puoleen (tai edes vähän) ja ajaa vähitellen alas koko systeemiä. Tarvittaessa joskus voi ottaa esim. 2-5 mg.

      Eli riippuvuus vähenee ja siitä johtuva pakonomainen tarve saada lisää ja lisää vähenee pienemmillä annoksille. Varma merkki riippuvuudesta on aamupäivän hikoilu. Hikoilu helpottuu iltaa kohti jos lääkettä ei

    • niko t

      stella 10 mg ketipinor 25mg\50mg pitäisi olla semmoin että saa normisti nukuttua.jotkut popsii muuten vaan stellaa

      • uneton sharm el shaik

        Tuo on asiaa.Ketipinor on ainut lääke joka auttaa unettomuuteen jopa yksinään noilla annoksilla.Suurempi on taas toisinpäin ja eri asiaan.Mlnulla on lisäksi Opamox ja pystyn nukkuu noin 4h yössä.30v unettomuutta tätä ennen vaikka käytiin kaikki aineet läpi mitä saa kotiin laillisesti.


    • opoopopop

      Mulla on ollut Stellaa ja on toiminut hyvin, ainut että kestää n. tunti ennen kun rupeaa vaikuttamaan.

      • zzzzz...

        Minulla myös Stella ollut käytössä vuosikausia, mutta pyrin ottamaan sitä ainoastaan 1-2 tabl./vko ettei elimistö totu siihen.Tehoaa hyvin.
        Eli minulla ongelmana aikaset heräilyt, n.neljän aikaan,joskus aikaisemminkin ja harvoin enää nukun sen jälk.

        Stellaa en yleensä käytä viikolla, koska menen nukkumaan 21-21.30 ja jos tuonne neljän kieppeillekin nukun, toki unta jo tullut riittävästi,ongelma onkin se, että herään myös viikonloppuisin aivan liian aikaisin, niin silloin otan puolikkaan tabl. ja sitten nukun viel pari,kolme tuntia lisää, koska ei ole töihin lähtöä.

        Toisinaan otan puolikkaan myös illalla takaamaan syvemmän unen, mutta harvoin.Meillä kotona pari teiniä, jotka valvovat nyt lomalla vaik kuinka myöhään kiellosta huolimatta ja se kyllä sotkee usein minunkin nukkumista, heräilen yöllä ja kun kuulen heidän valvovan vielä, niin sitten oma nukahtaminen toisinaan vaikeutuu.

        Korvatulppia kyllä käytän, mutta eihän nekään täysin ääniä poista, esim.ovien aukomista ja sulkemista, eivät osaa ainakaa meidän lapsukaiset hiljaa liikkua edes öisin..

        Huono nukkumaan olen ollut vuosia. Tarvitsisin hiljaista ja pimeetä ja sen, että kaikki menisivät nukkumaan samaan aikaan kuin minä, ettei tarvitsisi"vahtia", milloin koti hiljenee..

        No toinen nuorista muuttamassa vuoden päästä omaan asuntoon jo ja sitten helpottaa, kun toinen saa oman huoneen.


    • Stella forever?

      Joskus parikymmentä vuotta sitten, kun unihäiriöni alkoivat sain Tenoxia. Okei, nukahdin kyl, mut aamul oli tosipöperöinen olo. Välillä oli pidempi aika, etten tarvinnut mitään, mutta nyt olen taas muutaman vuoden käyttänyt Stellaa, kun muistaakseni lääkäri ei suositellut jostain syystä Tenoxia (en muista syytä). Puolikas Stellaa on riittänyt mulle eli siis 5 mg. Uni tulee nopeasti ja nukun 7 tuntia.

      Muuten olen sitä mieltä, että kaikki pauhaaminen lääkkeitten vaarallisuudesta on vaarallista. Moni ihminen on ilman lääkitystä ns. periaatteesta, vaikka olisi syytä oikeasti lääkitykseen. Ja mitä itseeni tulee, niin ennen unet Stellalla kuin enää yhtäkään unetonta yötä. Nukkumattomuus vie kaikki mehut ja sitten ei kykene töihin eikä mihinkään. Lääkkeillä elämäni on sentään kutakuinkin kasassa.

    • b20100

      En ole elämässäni ikinä turvautunut unilääkkeisin ennekuin lääkäri nyt pisti pakkokuurille. Otin ensimmäiseksi yöksi reilu puolikkaaan. Muistan vain että aloin mennä sekvaksi, en pystynyt enää kävelemään suoraan ja aamulla huomasin mm. pyykänneeni yöllä, laittaneeni ruokaa ja siivonneen!! minulla sivuvaikutukset sitten on unissakävelyä? Unesta en osaa sanoa mut sekvaksi menen!!!

      • uneton sharm el shaik

        Stilnocht aiheuttaa unissakävelyä ja seuraukset ovat vakavia.Et tiedä mitä on tapahtunut vaikka luulit nukkuneesi.Jos olet vanhempi henkilö älä käytä!!!!


      • Anonyymi

        Jännä että vaikuttaa sulla noin voimakkaasti. Itsellä toi 10mg lähinnä vähän rentouttaa.


    • Nagasagitown

      Harvoin ihminen pystyy ymmärtämään tilanteen lääkkeiden kanssa. Miksi/miten ja kuka määräsi itselläni meni niin että oli vajaan 2vuotta nukkunu hajanaista unta eli pisin uni oli noin 30min. Nyt ollut mm Stella 10mg käytössä aluksia puolikkaan vaikutus oli aivan älyttömän voimakas mutta tässä ajan saatossa ottaen yhden ei välttämättä minkään laisia vaikutuksia. 2 ja puoli kun otan niin vaikutus todella Samanlainen kuin aikaisemmin puolikkaalla. Lääkärit ois varmaan lopettanut jos he olisivat sitä mieltä eikä kirjoittaisi lisää ja lisää.

      • Maija9

        Sitä kutsutaan toleranssin nousuksi.


    • Kukkatieltä

      Onko kenellekään tullut Stilnoctista/Stellasta hengitystieinfektioita? Olen joutunut käyttämään kyseistä lääkettä todella pitkään joka yö ja samaan aikaan kärsinyt kamalasta hengitystieinfektiokierteestä, johon ei ole löytynyt mitään selitystä. Olen neljän lapsen stressaantunut uupunut äiti ja on pakko on saada nukuttua, että jaksaa lapset ja kodin pyörittää. Stilnoctkaan ei anna kuin aika pinnallisen unen, eli jos esim lapset ovat sairaana, silti hoidan heitä öisin ja olen valppaana heti ylhäällä, jos on hätää. Muita haittavaikutuksia kuin hengitystieinfektiokierre ei ole tullut. Olen esim raskausajat käyttänyt joka yö Stilnoctia, mutta lapseni ovat täysin terveitä kaikin puolin. Nyt vaan huomasin pakkausselosteesta, että lääkkeen yleinen haittavaikutus voi olla hengitystieinfektiot, niin voiko näin todella olla kohdallani? Miten ihmeessä tuo lääke sellaista voi aiheuttaa? Olen ollut aivan epätoivoinen näistä toistuvista hengitystieinfektioista, jotka vievät voimat. Miljoonasti kiitoksia jo etukäteen, jos joku osaa edes vähän vastata tähän asiaa!

    • nukkuva

      Kumman varovaisia ovat jotkut lekurit nukahtamislääkkeitä määräämään. Miksi niitä lääkkeitä sit yleensä valmistetaan ,kun ei anneta ? Kaikki eivät halua esim. mirtzapiinia, ketiapiinia yms masennuslääkkeitä. Nämä tekevät kovat ruokahalut ja kuka haluaa lihoa! Ei varmaan kukaan. Ja jos riippuvuutta aina ajatellaan ,niin yhtälailla sitä voivat nämä tehdä ,kun pelätään nii iin kovin stellaa ym nukahtamislääkk. jotka sisältävät tsolpideemia. Jokainen saakoon päättää itse mitä suuhunsa laittaa.

    • kannel

      Korvaako Imovanet, Stellat, Zopinoxit, Tenoxit, Opamoxit mitenkään toinen toisiaan ?
      Jos ei yhdellä nuku, nukkuuko toisellakaan ?
      Eikö ne ole melkein samoja aineita ?
      Mikä avuksi, kun ei enää saa unta millään noista ?
      Kauanko ihminen voi valvoa ennenkuin joutuu/pääsee sairaalaan ?

      • vaikuinkalie

        Imovane ja Zopinox on samoja.
        Tenoxilla voi saada unta, jos ei Imovanella tai Zopinoxilla enää saa.


      • Anonyymi

        Mullakaan ei stella/stillnoct auta jossei oo jo valmiiks väsynyt. Valitettavasti täytyy etsiä itselle se sopiva lääke.


      • Anonyymi

        kuulin, että Imovanen tekeminen lopetetaan. Minun olisi pitänyt käydä apteekissa hakemassa sitä lisää, mutta muutin mieleni, enkä hakenut sitä. sen sijaan aloin turvata siihen, että minulla on Opamox iltalääkkeenä. Samalla tietysti otan muut lääkkeet.Ehkä ne yhdessä ja lume-vaikutus on se, että hyvin on mennyt. Jos illalla ajattelen paljon asioita, pahinta on jos elän netin kanssa, voi olla, että en saa unta. tätä oli imovanenkin kanssa. Silloin otin puolikkaan imovanen. Nyt olen ottanut kuumaa maitoa ja syönyt vähän. Sitten nukun. Luulen kyllä, että vaikeus painon kanssa johtuu epätasaisesta nukkumisesta. Voisi olla hyvä, jos ei saa unta, ottaa mieluiten toinen Opamox, ettei tule syötyä yöllä


    • peku23

      Kannelille mielipide......jos todella olet noin syvällä unetomuuden oireissa varmaan menet lääkäriin selvittämään koko asian.On vakavaa jos ei saa unta mainitsemillasi lääkkeillä.On selvitettävä koko syyhistoria.Valvominen johtaa sekavuustilaan.Tilaat ajan lääkäriin heti.

      • Muuanukkeli

        Suuntaus on se, että lääkärit on ohjeistettu olla määräämättä tenoxia, stilnoctia ym vastaavia lääkkeitä. Liittyy lääkintöhallituksen ohjeistukseen. Kela on ottanut tiukan kannan miten ko lääkkeitä käytetään. Mm kahden viikon lääkemäärä, ennen kuin reseptiä voidaan käyttää lasketaan päivälleen. Muissa kelan korvaamissa lääkkeissä on hiukan väljempää. Yleensä kelakorvattavat lääkkeet ovat kiristyneet, mm omavastuuosuutta nostettu. Nykyisen hallituksen säästöpolitiikkaa.


    • coffeavaan

      Homeopaattinen coffea 6 on yksinkertainen apu niille jotka juo kahvia, ja kyllä se auttaa muillekin. Kantsii ekaks kokeilla luonnon menetelmiä, ei niistä ainakaan sivuoireita tai riippuvuuksia tule.

    • Anonyymi

      Stella syönyt välillä kun unta ei o vaan tullut. Hyvin on uni aina tullut. Lääkkeeseen kehittyy nopeasti toleranssi jos koko ajan ottaa. Jonka jälkeen vaikutus loppuu.

    • Anonyymi

      Itsellä käytössä stillnoct, ymmärtääkseni sama vaikuttava aine tsolpideemi. Auttaa mulla nukahtamaan jos on jo valmiiksi väsynyt/unelias. Muuten ei oikeastaan :(

    • Anonyymi

      Olen syönyt Stellaa joka yö varmaan jo 20 vuotta. En pysty nukkumaan ilma Stellaa.

    • Anonyymi

      Mulla se ei toimi yhtään. Nyt otan yhden tenoxin kun menen nukkumaan ja kyllä nukun 6-7 tuntia. Enkä ole pökkyrässä kun herään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1679
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1554
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1425
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1343
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    8. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1140
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    Aihe