Olisko mitään hyvää tiimii Riihimäellä.

uteop

Oon 11vuotta, aseena vemppu skorpion ja pelikokemusta 4pelin verran, jos parin kaverin kanssa huitomista ei lasketa. Etsin siis timejä Riihimäeltä.

10

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sd rf

      etsin aivan samaa jotenka missä niitä olisi

    • sd rf

      vois koota omankin joukkueen,?oisikko kiinnostunut. olen 14v ja harrastanut vajaasti n.5v ajan

    • sumsoft

      itse olen 13v asun hyvinkäällä alottamassa softausta.. ja riksuun tuleminen ei mikään ongelma ( tottakai kivempi ois jos tulisi joku tänne :D )

    • sd rf

      tietäiskö joku pelipaikkoja(edellä mainituista alueista)?

    • frägäri

      Hyvinkään lentokentällä on viikonloppupelejä.
      Hienoa, että saadaan uusia pelaajia Riihimäki-Hyvinkää akselille.
      Riihimäellä on myös juuri avattu airsoftkauppa, airsoftpulju.com.
      Ihan on kivoja tarjouksia siellä ainakin kuun loppuun asti, kannattaa käydä katsomassa.

    • pikku poju

      olen 11 vuotta ja haluaisin jonkun ryhmän riksuun ois kiva jos sais jonkun ryhmän pystyyn

      • ghost players

        Hei jos jotain viel kiinnostaa niin lähettäkää sähkö postia [email protected] siihen laitat aseesi kokemuksesi ja ikäsi sen jälkeen saatte nimen huuto tunnukset t. Ghost players


      • Tuure.T
        ghost players kirjoitti:

        Hei jos jotain viel kiinnostaa niin lähettäkää sähkö postia [email protected] siihen laitat aseesi kokemuksesi ja ikäsi sen jälkeen saatte nimen huuto tunnukset t. Ghost players

        Oon 10 ja mun kaveri kans aseita on 5 mut sanon vaan tärkeet ne olis king armssin thompson 5 lisä lippaal ja joku c02 pisla
        Koska thompson aion ostaa usa ww2 tavaraa kaikki löydetty ja mun kaveri saksa sen tärkeetaseet tulee olemaan mp40 ja p38 joten sekin on löytänyt kaikki varusteet(siis pathaat mitä lapselle voi hankkii ww2)


      • Tuure.T
        Tuure.T kirjoitti:

        Oon 10 ja mun kaveri kans aseita on 5 mut sanon vaan tärkeet ne olis king armssin thompson 5 lisä lippaal ja joku c02 pisla
        Koska thompson aion ostaa usa ww2 tavaraa kaikki löydetty ja mun kaveri saksa sen tärkeetaseet tulee olemaan mp40 ja p38 joten sekin on löytänyt kaikki varusteet(siis pathaat mitä lapselle voi hankkii ww2)

        Kypärät,maastopuvut jne


      • Tuure.T
        Tuure.T kirjoitti:

        Kypärät,maastopuvut jne

        Mietin että ku katoin rakettikeiu ni huomasin et siel oli väri savu pommeja voiko niitä käyttää airsoftis?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe