Masi?

Pojan äiti

Mitä mielikuvia herättää nimi Masi? Se on yksi vaihtoehto pojallemme, mutta ollaan vähän miehen kanssa epävarmoja, että onko nimellä jotain negatiivisia mielleyhtymiä, vaikka siitä tykätäänkin kovasti.

15

3020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kersantti

      Masi eli Mort Walkerin sarjakuva tulee mieleen. Hassu ja hymyilyttävä nimi.

    • Monsters Inc.

      Tuli mieleen heti tuosta Monsterit Oy -leffasta Pallomasi :) Ja seuraavaksi tuo edellämainittu sarjakuva. Ei nimessä kyllä ole mielestäni mitään vikaa, vaikkei se nyt omiin suosikkinimiini kuulukaan.

    • Gil

      -Kaverini koira on Masi.
      -Masi-sarjakuva.

      Ei mitään negatiivista siis.
      Varmastikaan ei löydy yhtään nimeä, josta _kaikilla_ on vain positiivisia mielikuvia. Nimenvalinnassa kannattaa toki varoa sellaista, joka suurimmalla osalla tuo mieleen jotakin kielteistä, mutta ennen kaikkea kuunnella itseään ja sitä, millaisia mielikuvia nimi teille vanhemmille tuo mieleen.

      • Täti

        Minullekin tuli se sarjakuva mieleen, mutta ei mitenkään negatiivisessa mielessä. Masi kuulostaa kivalta, ja ihan hyvä nimi pojalle.


    • masi1

      Se on hyvä nimi vaikka tämä Masi sanoo sen itse :D Sain nimeksi sen takia että mä näytin kuulemma vauvana Armeija Masilta... näin mun isoveli sanoi mun äidilleen 10 vuotiaana :D ja ei mitään vikaa =).

    • Masinointia

      Mahdollinen Masi on tänä päivänä 12-vuotias... heh.

      Mutta voihan sitä tietysti muutenkin keskustella Masi-nimestä. Ketjun esiin nostaja ei kuitenkaan ehkä ollut katsonut päivämäärää.

      • voi hölmö

        8-vuotiaspas


    • pallomasi!

      Masi armeija-aiheistesta sarjakuvasta,, tai pallomasi, eli masi pallopää monsterit oy elokuvasta..
      tosin en tiedä kuinka nykylapset (tai sitten muutaman vuoden päästä ) tuntevat ensimmäisen masin, tuon laiskan ja saamattoman vätyksen, mutta pallomasi-nimeä varmaan joutuu kuulemaan sitten viimeistään koulussa..

    • Mother

      Meillä on 3 1/2-vuotias Masi joka on aivan valtava, veikeä heppu. Nimestä ei kukaan ole sanonut mitään negatiivistä. Ihana nimi ja ukkeli on nimensä veroinen kekkuli.

      • Masinäiti

        Meilläkin on 3,5 vuotias Masi -poika. Ihana nimi minun mielestä, ja meidän pojalle juuri oikea :) Pelkkiä positiivisia kommenttaja olemme saaneet nimestä, moni ihastelee veikeää nimeä.


      • JKar

        Meilläkin on 5-vuotias Masi mies :)


    • Mielikuva888

      Lihava ja finninaamainen adhd pentu.

    • yöeläjä

      Todella kiva nimi! Kannattaa miettiä nimeä aina lapsen kannalta, että miten ne kaverit sen vääntää. Vaikka todellisuudessa kaverit saattaa vääntää sukunimestäkin ja vaikka mistä. Masi on kiva!

    • Liekövielä

      Masi oli ainakin joku sarjakuvasankari.

    • Anonyymi

      MASI ON MAAIL AN PARAS NIMI T:Masi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe