Vatsa litteäksi 9 viikossa

NiNNi84

Tänään aloitin Kunto plus lehden vatsa litteäksi 9 viikossa ohjelman (numerot 9 ja 10). Kyllä tuntuivat liikkeet tehokkaille. Ihan innolla odotan torstaita että pääsen tekemään lisää. Onko muita jotka ovat jo ehkä minua pitemmällä tässä ohjelmassa?

24

9866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laittaa

      ne ohjeet tänne, ett voisin alottaa ohjelman? Olisin TODELLA kiitollinen, koska vatsa on suurin ongelma alueeni...

    • NiNNi84

      1-3 viikko

      1. Jalkojen nosto

      Asetu selinmakuulle. Vie kädet pakaroiden (ei selän) alle. Nosta jalat 90 asteen kulmaan ja jännitä vatsalihakset puolittain. Laske jalat 60 asteen kulmaan ja nosta ne sitten takaisin pystyasentoon.

      Vaikutus: suorat ja poikittaiset vatsalihakset

      2. Vatsalihas liike polvet taivutettuna

      Asetu selinmakuulle jalat taivutettuina ja kantapäät lattiassa. Nosta lonkat irti lattiasta. Vie kädet korviin ja nosta vatsalihasten avulla hartioita varovasti ylös- ja eteenpäin. Palaa alku asentoon ja toista liike

      Vaikutus: suorat ja poikittaiset vatsalihakset.

      3. Vatsalihasliike jalat ristissä

      Asetu selimakuulle niin, että oikea nilkka koskettaa vasenta polvea. Pidä oikea käsi lattiassa ja vasen pään takana korvan korkeudella. Nosta hartioita ylös- ja eteenpäin niin, että vasen olkapää lähestyy oikeaa polvea. Palaa alkuasentoon. tee koko sarja samassa asennossa ja vaihda sitten puolta.

      Vaikutus: ulommat vinot vatsalihakset ja osittain suorat vatsalihakset.

      4. Linkkuveitsi

      Istu lattialle ja tue kädet leveästi lattiaan takanasi. Nosta jalat hieman irti lattiasta. Vedä vatsa sisään. Nosta yläkehoa ja vedä samalla polvia kohti rintaa. Palaa alkuasentoon.

      Vaikutus: Poikittaiset ja suorat vatsalihakset

      5. Sakset

      Asetu selimakuulle ja vie kädet takamuksen alle. jännitä vatsalihakset koko liikkeen ajan. Aktivoi alavatsa ja nosta jalat 90 asteen kulmaan. tee jaloilla saksiliiketta ylös ja alas. jalat saavat ala-asennossa koskettaa kevyesti lattiaa.

      Vaikutus: Alavatsan lihakset ja poikittaiset vatsalihakset

      1. sarja

      1. 15 toistoa
      2. 15 toistoa
      3. 2X12 toistoa
      4. 12 toistoa
      5. 12 toistoa

      Noi on aikaisemman numeron ohjeet, kaupoista löytyy uusin numero mistä löytyy viikkojen 4-6, kantsii ostaa!

      • NiNNi84

        Samaa siis tehdään yhteensä kaks sarjaa noilla määrillä. Sarjojen välissä 30s tauko. Tätä harjoittelua tehdään 2 kertaa viikossa, kunnes neljäs viikko vaihdutaan erinlaisiin liikkeisiin.


      • tahtoa
        NiNNi84 kirjoitti:

        Samaa siis tehdään yhteensä kaks sarjaa noilla määrillä. Sarjojen välissä 30s tauko. Tätä harjoittelua tehdään 2 kertaa viikossa, kunnes neljäs viikko vaihdutaan erinlaisiin liikkeisiin.

        kiittää sinua =) Lähdenkin tästä heti ostamaan uusinta numeroa


      • kimu

        mitä lupaa ohjelma?


      • NiNNi84
        kimu kirjoitti:

        mitä lupaa ohjelma?

        Ohjelma lupaa vatsan litteäksi 9 viikossa kun vatsalihaksia kuormitetaan oikealla tavalla ja määrillä. Tämä ohjelma vahvistaa kaikkia vatsalihaksia eikä vaan niitä mitä yleensä tehdään eli suoria vatsalihaksia.

        Olen nyt kerran tehnyt ja vatsassa tuntuu että jotain on tullut tehtyäkkin. Vatsalihakseni on ilmeisesti huonossa kunnossa kun kipeyty. Mut torstaina uudelleen vielä suuremmalla innolla. :)


      • kimu
        NiNNi84 kirjoitti:

        Ohjelma lupaa vatsan litteäksi 9 viikossa kun vatsalihaksia kuormitetaan oikealla tavalla ja määrillä. Tämä ohjelma vahvistaa kaikkia vatsalihaksia eikä vaan niitä mitä yleensä tehdään eli suoria vatsalihaksia.

        Olen nyt kerran tehnyt ja vatsassa tuntuu että jotain on tullut tehtyäkkin. Vatsalihakseni on ilmeisesti huonossa kunnossa kun kipeyty. Mut torstaina uudelleen vielä suuremmalla innolla. :)

        joo, mäkin aloitin sen, kiitos ohjeesta! täytyy tosiaan ittelle hakee lehti.toivottavasti vatsan seutu litistyy, aika rankka, minullakaan kun ei ole kovin kummoinen lihaskunto. kestetään..ja toivotaan parasta (=


      • NiNNi84
        kimu kirjoitti:

        joo, mäkin aloitin sen, kiitos ohjeesta! täytyy tosiaan ittelle hakee lehti.toivottavasti vatsan seutu litistyy, aika rankka, minullakaan kun ei ole kovin kummoinen lihaskunto. kestetään..ja toivotaan parasta (=

        Jesh että olen saanut muitakin mukaan... kohta meil kaikil on litteät masut :) :)


    • ohjeista

      Elikkäs kiitos noista ohjeista! jos joku olis vielä ihan huippu kiva, ja laittais jatkon kans tänne..?

      • NiNNi84

        jos joku muu kehtaa niin voi laittaa 4-6 viikon ohjelman, mut 7-9 viikon ohjelmaa ei vielä edes tiiä... kunto plus lehteä odotellessa:)

        Tänään tein ekan viikon toisen harjoitus kerran, vielä oli vähän edellisestä treenistä paikat kipeenä mut hyvin meni:) jesh... homma jatkuu ens viikon ma:)


      • kiva
        NiNNi84 kirjoitti:

        jos joku muu kehtaa niin voi laittaa 4-6 viikon ohjelman, mut 7-9 viikon ohjelmaa ei vielä edes tiiä... kunto plus lehteä odotellessa:)

        Tänään tein ekan viikon toisen harjoitus kerran, vielä oli vähän edellisestä treenistä paikat kipeenä mut hyvin meni:) jesh... homma jatkuu ens viikon ma:)

        juttu olis, jos joku ne kehtais tänne laittaa.. niin ja ihan varmistan, että kaks kertaa viikossako on tarkoitus liikkeet tehdä?


      • NiNNi84
        kiva kirjoitti:

        juttu olis, jos joku ne kehtais tänne laittaa.. niin ja ihan varmistan, että kaks kertaa viikossako on tarkoitus liikkeet tehdä?

        Joo kaksi kertaa viikossa. Minä olen tehnyt maanantaisin ja torstaisin. Lehdessä on hyvä puoli se et näkee kuvista että tekee kaikki liikkeet oikein.


    • liina

      Samaisessa Kunto Plus -lehden vuoden 2002 eräässä numerossa oli ohjeet otsikolla "Vatsa litteäksi 8 viikossa". Miksi nyt yhtäkkiä tullutkin yksi viikko lisää? Juttujen kierrätystä, eh?

      • NiNNi84

        jaa-a aika jännää voihan se olla että ne ovat pitentäneet vähän aikaa. No tehokkaita ovat ainakin liikkeet. Tänään oli kolmas kertani kun tein =) Torstaina taas jatkuu, millonhan lie alkaa sit senteissä näkymään, ei ainakaan vielä... no joo naisten vaivojen turvotustakin havattavissa.


    • NiNNi84

      Tänään tein taas vatsoja kun eilen en pystynyt. Ihan hyvin otti taas vatsaan. Senttejä ei ole kummemmin lähtenyt muualta kuin lantiosta joka tuskin johtuu näistä liikkeistä. Mutta en luovuta vaan luottavaisin mielin vielä teen näitä loppuun asti :) Tänään paino 59,1 eli tippuu tippuu...

      • lindäääääääö

        ne 4-6 viikon ohjelman tänne ? :) ja sitte myöskin jhos joku kehtaaa vielä loputkin


      • KILTIT..
        lindäääääääö kirjoitti:

        ne 4-6 viikon ohjelman tänne ? :) ja sitte myöskin jhos joku kehtaaa vielä loputkin

        ihmiset! Voisitteko kiltit laittaa sen loppu ohjelman? :)


    • apua kaipaava

      itse kaipaisin myös jatko-ohjelmaa :)

    • Maaarriiiaaa
    • MeTytsyt

      Ei löydä blogia :( Mut, saisko noita lehtiä kirjastosta?

    • tiesittekö?

      Hei, KuntoPlussan sivuilla on vaikka ja mitä treenivinkkejä!

      • puti

        niitä en ainakaan minä osannut lukea.. tarvitsee olle tilaaja että saa vinkit auki


      • puti
        puti kirjoitti:

        niitä en ainakaan minä osannut lukea.. tarvitsee olle tilaaja että saa vinkit auki

        ja jos jollain on vielä ohjeet tallella voisin ottaa vastaan koska kyseistä numeroa en enään kaupasta voi ostaa.. harmi!!


    • bgsbsdaf

      voisko joku laitaa ohjeet tänne ku ei saa lehtiä ennää kaupasta? :) pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis.. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe