AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Vatsa litteäksi 9 viikossa

Vatsa litteäksi 9 viikossa

24 Vastausta 9 727 Lukukertaa
Tänään aloitin Kunto plus lehden vatsa litteäksi 9 viikossa ohjelman (numerot 9 ja 10). Kyllä tuntuivat liikkeet tehokkaille. Ihan innolla odotan torstaita että pääsen tekemään lisää. Onko muita jotka ovat jo ehkä minua pitemmällä tässä ohjelmassa?

Voisitko

ne ohjeet tänne, ett voisin alottaa ohjelman? Olisin TODELLA kiitollinen, koska vatsa on suurin ongelma alueeni...

Huh huh no tän kerran

1-3 viikko

1. Jalkojen nosto

Asetu selinmakuulle. Vie kädet pakaroiden (ei selän) alle. Nosta jalat 90 asteen kulmaan ja jännitä vatsalihakset puolittain. Laske jalat 60 asteen kulmaan ja nosta ne sitten takaisin pystyasentoon.

Vaikutus: suorat ja poikittaiset vatsalihakset

2. Vatsalihas liike polvet taivutettuna

Asetu selinmakuulle jalat taivutettuina ja kantapäät lattiassa. Nosta lonkat irti lattiasta. Vie kädet korviin ja nosta vatsalihasten avulla hartioita varovasti ylös- ja eteenpäin. Palaa alku asentoon ja toista liike

Vaikutus: suorat ja poikittaiset vatsalihakset.

3. Vatsalihasliike jalat ristissä

Asetu selimakuulle niin, että oikea nilkka koskettaa vasenta polvea. Pidä oikea käsi lattiassa ja vasen pään takana korvan korkeudella. Nosta hartioita ylös- ja eteenpäin niin, että vasen olkapää lähestyy oikeaa polvea. Palaa alkuasentoon. tee koko sarja samassa asennossa ja vaihda sitten puolta.

Vaikutus: ulommat vinot vatsalihakset ja osittain suorat vatsalihakset.

4. Linkkuveitsi

Istu lattialle ja tue kädet leveästi lattiaan takanasi. Nosta jalat hieman irti lattiasta. Vedä vatsa sisään. Nosta yläkehoa ja vedä samalla polvia kohti rintaa. Palaa alkuasentoon.

Vaikutus: Poikittaiset ja suorat vatsalihakset

5. Sakset

Asetu selimakuulle ja vie kädet takamuksen alle. jännitä vatsalihakset koko liikkeen ajan. Aktivoi alavatsa ja nosta jalat 90 asteen kulmaan. tee jaloilla saksiliiketta ylös ja alas. jalat saavat ala-asennossa koskettaa kevyesti lattiaa.

Vaikutus: Alavatsan lihakset ja poikittaiset vatsalihakset

1. sarja

1. 15 toistoa
2. 15 toistoa
3. 2X12 toistoa
4. 12 toistoa
5. 12 toistoa

Noi on aikaisemman numeron ohjeet, kaupoista löytyy uusin numero mistä löytyy viikkojen 4-6, kantsii ostaa!

ohhoh unohtu

Samaa siis tehdään yhteensä kaks sarjaa noilla määrillä. Sarjojen välissä 30s tauko. Tätä harjoittelua tehdään 2 kertaa viikossa, kunnes neljäs viikko vaihdutaan erinlaisiin liikkeisiin.

minä

kiittää sinua =) Lähdenkin tästä heti ostamaan uusinta numeroa

mitä

mitä lupaa ohjelma?

tuota noin

Ohjelma lupaa vatsan litteäksi 9 viikossa kun vatsalihaksia kuormitetaan oikealla tavalla ja määrillä. Tämä ohjelma vahvistaa kaikkia vatsalihaksia eikä vaan niitä mitä yleensä tehdään eli suoria vatsalihaksia.

Olen nyt kerran tehnyt ja vatsassa tuntuu että jotain on tullut tehtyäkkin. Vatsalihakseni on ilmeisesti huonossa kunnossa kun kipeyty. Mut torstaina uudelleen vielä suuremmalla innolla. :)

jep

joo, mäkin aloitin sen, kiitos ohjeesta! täytyy tosiaan ittelle hakee lehti.toivottavasti vatsan seutu litistyy, aika rankka, minullakaan kun ei ole kovin kummoinen lihaskunto. kestetään..ja toivotaan parasta (=

jees

Jesh että olen saanut muitakin mukaan... kohta meil kaikil on litteät masut :) :)

kiitoksia

Elikkäs kiitos noista ohjeista! jos joku olis vielä ihan huippu kiva, ja laittais jatkon kans tänne..?

jatkosta

jos joku muu kehtaa niin voi laittaa 4-6 viikon ohjelman, mut 7-9 viikon ohjelmaa ei vielä edes tiiä... kunto plus lehteä odotellessa:)

Tänään tein ekan viikon toisen harjoitus kerran, vielä oli vähän edellisestä treenistä paikat kipeenä mut hyvin meni:) jesh... homma jatkuu ens viikon ma:)

tosi

juttu olis, jos joku ne kehtais tänne laittaa.. niin ja ihan varmistan, että kaks kertaa viikossako on tarkoitus liikkeet tehdä?

Joo

Joo kaksi kertaa viikossa. Minä olen tehnyt maanantaisin ja torstaisin. Lehdessä on hyvä puoli se et näkee kuvista että tekee kaikki liikkeet oikein.

...8 viikossa!

Samaisessa Kunto Plus -lehden vuoden 2002 eräässä numerossa oli ohjeet otsikolla "Vatsa litteäksi 8 viikossa". Miksi nyt yhtäkkiä tullutkin yksi viikko lisää? Juttujen kierrätystä, eh?

aika jännää

jaa-a aika jännää voihan se olla että ne ovat pitentäneet vähän aikaa. No tehokkaita ovat ainakin liikkeet. Tänään oli kolmas kertani kun tein =) Torstaina taas jatkuu, millonhan lie alkaa sit senteissä näkymään, ei ainakaan vielä... no joo naisten vaivojen turvotustakin havattavissa.

Tänään

Tänään tein taas vatsoja kun eilen en pystynyt. Ihan hyvin otti taas vatsaan. Senttejä ei ole kummemmin lähtenyt muualta kuin lantiosta joka tuskin johtuu näistä liikkeistä. Mutta en luovuta vaan luottavaisin mielin vielä teen näitä loppuun asti :) Tänään paino 59,1 eli tippuu tippuu...

saisko

ne 4-6 viikon ohjelman tänne ? :) ja sitte myöskin jhos joku kehtaaa vielä loputkin

Hei

ihmiset! Voisitteko kiltit laittaa sen loppu ohjelman? :)
itse kaipaisin myös jatko-ohjelmaa :)
Suosittelisin vielä enemmän Callaneticsia ;)

http://changelifemaria.blogspot.com/
Ei löydä blogia :( Mut, saisko noita lehtiä kirjastosta?
Hei, KuntoPlussan sivuilla on vaikka ja mitä treenivinkkejä!
niitä en ainakaan minä osannut lukea.. tarvitsee olle tilaaja että saa vinkit auki
ja jos jollain on vielä ohjeet tallella voisin ottaa vastaan koska kyseistä numeroa en enään kaupasta voi ostaa.. harmi!!
voisko joku laitaa ohjeet tänne ku ei saa lehtiä ennää kaupasta? :) pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis.. :)
 /   /  /  / Vatsa litteäksi 9 viikossa

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta